Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ושכחתי כמובן את החסרון הבולט והמעצבן של אפליקציות גוגל (maps, יוטיוב) בiOS.

 

ליו טיוב יש אפליקציה ייעודית באפ סטור.

ולמפות יש אלטרנטיבות אחרות. (חלקם גם באפ סטור.)

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המקלדת של iOS לא יותר טובה, בשום קנה מידה. אין Swype, אין קיסטום של predictive text, נורא קשה להקליד סיסמאות מורכבות (3-5 לחיצות לסימבולים לא נפוצים).

 

הבנצ'מרקים רלוונטיים בערך כמו נתוני יצרן לגבי צריכת דלק. ואם בפיצ'רים אחרים עסקינן, למה עדיין אין NFC, mass storage או חיבור מטען נורמלי?

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

dittohead - קח גלקסי , ואז קח טאבלט של סמסונג - איך החיבור מתאים ביניהם? רמז - הוא לא. והחיבור על הטאבלטים של סמסונג רחוק מסטנדרטי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מצחיק איך בחמישה דורות של מכשירים אפל ניסתה לאלף את כולם שעשינו חישובים ומצאנו כי מסך 3.5" הוא הגודל המושלם לסמארטפון ותפעול ביד אחת.

וכיום להוציא כזה חדש לשוק שטוען לכתר עם מסך בגודל 4" (בהיר וצפוף ככל שיהיה...) זאת בדיחה.

המכשירים האלו מזמן כבר לא פלאפונים, הם תחנות מולטימדיה ניידות וככאלה אי אפשר להסתפק במסכים הקטנים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
dittohead - קח גלקסי , ואז קח טאבלט של סמסונג - איך החיבור מתאים ביניהם? רמז - הוא לא. והחיבור על הטאבלטים של סמסונג רחוק מסטנדרטי.

 

מה הקשר לטאבלטים עכשיו?

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

הקשר הוא שלהגיד שהחיבור סטנדרטי באנדרואיד זה פשוט לא נכון - בין 2 מכשירים באותו אקוסיסטם - של אותה חברה - מאותו דור אפילו אין אותו חיבור.

 

אני לא יודע מה איתך - אבל אותו מטען מטעין לי את הטאבלט , את הפלאפון ואת נגן המוסיקה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני מבין שאתה רוצה להתעלם משאר הנקודות ולהתמקד בנושא הכי פחות קריטי, אבל טבלטים ממש לא רלוונטיים לדיון. אבל אם אתה מתעקש, אז מה הסיבה לשינוי סוג החיבור בין 4S ל-5? הרי זה אותו יצרן, אותה משפחת מכשירים, וכו'?

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

מתקדמים עם הזמן אתה יודע - פעם ב12 שנה מותר לא? זה לשיפור ביצועים והקטנת הגודל.

אתה רוצה נעבור על כל אחד מהיצרנים של אנדרואיד ונראה כמה חיבורים הוחלפו ב4 שנים האחרונות?

אתה רוצה לעבור גם על ההיסטוריה איך אפל פעם אחרי פעם הובילו הרבה בתחום החיבורים והשתמשו תמיד בחיבורים עם HEADROOM הרבה יותר נכון למוצר לטווח ארוך?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כמו שאמרתי - כבר היום יש להם 2 מכשירים עם 2 מטענים שונים מאותה משפחה.

אתה מתעקש שהם לא קשורים - אני חושב שכן אז אין טעם להכנס לדיון על משהו שאנחנו לא מסכימים מהיסוד.

 

אבל בשביל הכיף - אם הולכים 3 שנים אחורה פלוס מינוס היו להם את חיבורי ה20P שלהם (ב2-3 גדלים שונים כמובן)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ספרתי לך 4 לאורך 4 שנים מול 2 לאורך 12 שלא קיימים במקביל.

P20 s , p20m , micro USB והחיבור לטאבלט מול חיבור אחד שהחליף אחר שאפל דבקו בו 12 שנה/

 

קיצר מיציתי - אין לי מניות באף חברה :) והסיבה הרביעית מתחילה לצוץ בדיון...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

עם כל הברבורשת הזאת -

כל עוד יש למכשיר חריצי הרחבה לזכרון,אפשרות החלפה\הרחבת סוללה\ ושדרוג מערכת הפעלה יציב (לא ROM שבנה מישהו בעזה), לא רואה בעיה.

כן GUI חלק לא GUI חלק..מטען כזה או אחר .שנה וחצי אחרי שקנית את המכשיר הוא שווה לתחת הן מבחינת מחיר והן מבחינה מכנית \ חשמלית...

אז כרגע סמסונג עומדים בחזית עם מכשירים סבירים + , (כולל הנקסוס הישן שמתומחר בארץ בצורה זוועתית) , אחריהם זה HTC וזהו בערך....

אם אתה רוצה ללכת על X או X+ או הנקסוס 4 , תצטרך להתקע בלי יכולת החלפת סוללה , ולא אני לא מדבר על פירוק חצי מכשיר בשביל זה....אחרת הייתי נשאר עם האייפון 4...

למי שמחפש מכשיר לעבודה קשה ולא 2 מיילים ביום+ווטסאפ - אין כרגע חלופה טובה לא אצל התפוח ולא אצל הרובוט...שניהם בסוף היום מוצאים את עצמם בשקע חשמל..אם כבר אז לפחות עם יכולת החלפת סוללה..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז נרכש לו היום גלקסי 3 יפה וסקסי, אולי יחליף את האייפון, אולי אשתמש בשניהם.

 

אני מקווה שהרכישה הייתה נבונה ולא אצטער שלא רכשתי את הנוט 2 :-P:?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...