Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אינפיניטי g37 Gt


yaronr
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצחיק התגובות. באמת.

 

לגופו של עניין - השאלה שלי היתה רצינית. אם אין אפשרות גם זה בסדר, אבל אני באמת מתעניין במה שיש לשוק הישראלי להציע למי שמעוניין לשדרג את המכוניות שלו. אז סליחה, ששאלתי.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי כוונת השאלה רצינית, אבל השאלה עצמה הייתה מטופשת. מה זאת אומרת היית רוצה לשדרג אבל לא אכפת לך מה? למה אתה מרגיש צורך לשדרג מבלי שתדע מה? אולי הבעיה בכלל פסיכולוגית :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם אתה רוצה לשדרג את המערכת יש פה פורום של אודיו,יש פה גם פורום של שיפורי רכב מבחינת כוח.

מה עוד אתה רוצה לשפר?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איך נהייתם רציניים פתאום :roll: .

בכל מקרה אני אלך עם העדר ויענה ברצינות. אם אתה רוצה שיפורים "מכאניים" יש פורום ייעודי לכך שנקרא "שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם "

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם

תתחיל בלהביא לנו תמונה של הרכב שלך [לא מהאינטרנט]

ונמשיך משם

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
הי,

 

קניתי את האוטו לפני מספר ימים. אני מעוניין לשדרג אותו. דגש על השורש "שדרוג". לא איכפת לי מה. מערכת בקרת שיוט אקטיבית, מגברים, אודיו, וידאו, ה-כ-ל. למישהו יש המלצה על מיכשור? מקום? ספק? מוסך?

 

תודה.

 

קנית את הרכב לפני מספר ימים וכבר אתה רוצה לשדרג?

 

מערכת השמע שמגיעה עם הרכב מבית BOSE היא מעולה, מבחינת אודיו השיפור הכי טוב הוא פשוט לכוון את המערכת :) .

מבחינת שיפורי מנוע השמיים הם הגבול והכל עניין של תקציב.

 

אז בוא נהיה רציניים, תעלה תמונה של האוטו, תכתוב מה לא מוצא חן בעינייך וכמה כסף בא לך לבזבז ואני מבטיח לעזור לך.

זה הכל עניין של תקציב - ב$5K אני שולח לך קיט סופרצ'ארג ועוד כמה קשקושים שיעלו את ההספק במעל ה100 כ"ס, אבל לא יעבור טסט, אבל יש המון שיפורים לרכב שנבדקו והוכיחו את עצמם יופי לאורך שנים ושאף בוחן תנועה לא יוכל להגיד עליהם כלום.

 

אז יאללה, תעשה תמונה, מהפלאפון, תפרט איזה שנה הרכב, איזו תיבת הילוכים, כמה ק"מ וכד'...

haters will hate

פורסם

חפש באחד הכפרים הקרובים למקום מגוריך קיט דלתות למבו.

עדיף כזה שמאפשר לדלת להיפתח גם בצורה רגילה וגם כלפי מעלה.

ג'אנטים אתה תמיד יכול להחליף לקרביים יותר בצביעה מיוחדת.

אני דווקא חושב שזה מאוד הגיוני שבעל רכב (בעיקר נפוץ כמו האינפינטי) יירצה חתת לרכבו ייחוד על פני כל השאר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

32944_196495.jpg

 

2x TD05-big16g water and oil cooled turbos

2x 38mm external wastegates

water to air intercooler system

2" charge pipes from each turbo merging into 2.5" to water intercooler, then to 2.75" to throttle body.

2.25" intakes, putting both of the cone filters in each fender well.

perfect power smt8t fuel controller used to fire a 7th injector (80lb injector)

2.5bar external map sensor paired up with smt8t

 

 

או

 

 

VQ37VHR w/ VVELBlitz SBC Boost Controller

850cc Denso Injectors

Walbro 255 lph fuel pump

JWT FMU

HKS FCon VPro Standalone EMS

GReddy EVO TT exhaust

Innovate Dual LC-1 wideband feedback

GTM HR Prototype Twin Turbo System featuring:

-Dual Core, Bar & Plate Intercooler

-Twin Garret GT2861RS Water cooled Ball Bearing Turbos

-Twin 38mm TiAL external waste gates

-3" Down Pipes

-Mandrel Bent Stainless Steel turbo piping

 

 

שלח לי הודעה פרטית כשתסיים.

life starts at 2 bar

--------------------

:My First Love

http://www.imcdb.org/i009551.jpg

פורסם
תודה.מישהו יודע אם אפשר להרכיב מערכת שיוט אקטיבית בארץ?

 

בארץ? אני לא בטוח שאפשר להתקין כזו מערכת בעולם...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עם הייתה קונה חדש הייתה קונה את הדגם S המשופר, אבל אין מה לעשות , קשה קשה לנסוע עם 320 כ"ס.

פעם אחרונה שנסעתי באוטובן בישראל היה קשה להגיע ל 260 קמ"ש, חסר כ"ס למנוע.

 

בסופו של דבר נהייה רצינים, זה לא עניין של כ"ס זה עניין של נהיגה, וגם עם 500 כ"ס לא יעזרו עם אין לך יכולת לשלוט על הרכב.

פורסם

NOT-SURE-IF-TROLL-OR-JUST-VERY-STUPID.jpg

 

כשבאים אם שאלות בקשות טיפשיות, מקבלים תשובות טיפשיות. קודם כל,עקב פז"ם, תכין קפה. אח"כ, תקציב. תכנס לפורום שחפורים, תחטוף קצת בראש. בפורום אודיו יסבירו דבר או שתיים על מערכות לרכב. יתכן ובטכני תקבל תשובות על מערכות אלקטרוניות.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

ואולי, אבל רק אולי, סופסוף תשתיק אותנו ותעלה כמה תמונות של הרכב לפורום?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...