Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צביעת ג'אנטים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת איפה אפשר לצבוע ג'אנטים באזור המרכז? (ראשון לציון, ת"א.)

מה המחיר בערך על 4 גלגלים?

ואיזה צבע עדיף על אוטו לבן? שחור או לבן? עם ליפ אדום.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

עזוב אותך משטויות. מה שתעשה עכשיו לרכב תצטער עליו בגיל 20. נסה להשאיר אותו מקורי ככל האפשר. יש לך אחלה רכב, תהנה ממנו.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

למה שהוא יצטער על זה?

זה משתנה מרכב לרכב.

אצלי היו כסופים וצבעתי לשחור לבד ואני לא

מצטער על זה.

 

nhmyymvtjqzm.jpg

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם
למה שהוא יצטער על זה?

זה משתנה מרכב לרכב.

אצלי היו כסופים וצבעתי לשחור לבד ואני לא

מצטער על זה.

 

 

לא רוצה להעליב אותך. אבל זה באמת נראה מגוחך.

אבל אם אתה אוהב, מי אנחנו שנחליט?

 

לפותח השרשור, בכל מקום שעושה פחחות לרכב באיזור שלך.

גש לכמה מקומות, שאל בכל מקום כמה הוא רוצה על צביעה של 4 ג'אנטים.

אצלך זה פשוט מיותר.

פורסם
למה שהוא יצטער על זה?

זה משתנה מרכב לרכב.

אצלי היו כסופים וצבעתי לשחור לבד ואני לא

מצטער על זה.

 

nhmyymvtjqzm.jpg

לדעתי זה נראה כאילו לאוטו היה טאסות והם נפלו אבל זאת רק דעתי ואם אתה אוהב את זה אז קטונתי מלהעיר לך .

ולדעתי עדיף להשאיר את הג'אנטים של הסיאט כמו שהם.

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם
לדעתי זה נראה כאילו לאוטו היה טאסות והם נפלו אבל זאת רק דעתי ואם אתה אוהב את זה אז קטונתי מלהעיר לך .

ולדעתי עדיף להשאיר את הג'אנטים של הסיאט כמו שהם.

+1...

פורסם

קנית אוטו חדש? תהנה ממנו, די עם ההתעסקות הזאת, תאמין לי שהוא לא יסע יותר מהר עם ג'אנטים בצבע זהב ואם עכעשיו אתה לא משיג בנות גם ג'אנטים לא יעזרו לך.

פורסם
לדעתי זה נראה כאילו לאוטו היה טאסות והם נפלו אבל זאת רק דעתי ואם אתה אוהב את זה אז קטונתי מלהעיר לך .

ולדעתי עדיף להשאיר את הג'אנטים של הסיאט כמו שהם.

מצטרף לדעת קודמי 2+

אביב8)

פורסם

באמת נראה כאילו זה הברזל שמתחת לטאסות.

לפותח השרשור גם כך הג'נטים נראים קטנים על הלאון, לצבוע בשחור יגרום להם להראות עוד יותר קטנים.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

בתמונה הראשונה של הרנו עוד אמרתי וואלה מוסיף התמונה השניה גמרה לי לעשות + 1 על דעות האחרים זה באמת נראה כאילו הברזל מתחת לטסה (הג'אנט קטן ומלא מידי )

×
×
  • תוכן חדש...