Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בקיצור אתה לא מסוגל להסביר למה אתה עושה פעולה מסויימת. זה לא נראה לך קצת מוזר?

 

 

אני שם כובע כי זה יפה לי,כי מחמיאים לי וכי טוב לי עם זה. תשובה מספקת עבורך ?

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל אתם מפספסים את הפוואנטה של כובע מצחייה בלילה ובכלל, אי אפשר לצלם את הפרצוף שלך ממצלמת ביטחון, ושעוברת ניידת אפשר להוריד את הראש כדי שלא יזהו אותך (היום כבר מזהים לפי הכובע :-D)

 

טוב לשוד פיצוציות במיוחד

 

ואגב משקפיים, הכי מוזר זה אלו ששמים אותם על הצוואר בתור מתלה אופנתי

פורסם
בתור אשקלוני, יותר ויותר ערסים נוהגים עם קפוצ'ון על הראש.

 

ככה שאתם לא מספיק מעודכנים.

 

אביעד.

(בעלים בדימוס של סיוויק עם חלונות שחורים, שפריצרים כחולים, אורות מעבר ירוקים, לוח שעונים זוהר, שטיחים מניקל ועוד כמה דברים ששכחתי.)

 

נ.ב אייל, אתה מדבר ממגדל השן ברמת החייל. אתה מוזמן לאשקלון, נשב על כוס קפה ושש-בש ככה לספוג אוירה :lol:

 

החל משבוע שעבר אני כבר לא ממוקם שם יותר. מצטער שהלך לך הפאנץ'.

שבוע שעבר ישבתי באשקלון על בירה ונרגילה עם חברים , אווירה מחשמלת יש אצלכם באשקלון :)

דווקא רובם המכריע של החברים שלי ממוקם ב"ערי הפשע" השונות, אבל אף אחד מהם לא הולך עם כובע בלילה...

 

E.L ,הייתי נזהר מאנשים שמחמיאים לך על הכובע באישון לילה... אי אפשר לדעת מה הכוונות שלהם :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני רואה שלכובע מצחייה בלילה יש הרבה תירוצים - נראה אם מישהו פה יכול להסביר את ההגיון (?) בלשים משקפי שמש (על המצח/הראש) בערב/לילה.. זה ממש דבילי :?

 

הנה ההגיון:

לפעמים אני יוצא לטייל, ולא מעט פעמים הטיול מסתיים בשעות אחה"צ ואז יש נסיעה ארוכה הבייתה. בגלל שאני נוהג והשמש מסנוורת אני עם משקפי שמש. במהלך הנהיגה השמש שוקעת ואני מרים את משקפי השמש בשביל לראות יותר טוב. מתוך עצלנות משקפי השמש שלי נשארים על הראש / מצח (אלא אם אשתי מתעוררת בנסיעה ומורידה לי אותם).

 

ואגב משקפיים, הכי מוזר זה אלו ששמים אותם על הצוואר בתור מתלה אופנתי

 

אלה שעושים את זה הם בד"כ לא כל כך צעירים וחוששים בעיקר לאבד את המשקפיים שלהם.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
הנה ההגיון:

לפעמים אני יוצא לטייל, ולא מעט פעמים הטיול מסתיים בשעות אחה"צ ואז יש נסיעה ארוכה הבייתה. בגלל שאני נוהג והשמש מסנוורת אני עם משקפי שמש. במהלך הנהיגה השמש שוקעת ואני מרים את משקפי השמש בשביל לראות יותר טוב. מתוך עצלנות משקפי השמש שלי נשארים על הראש / מצח (אלא אם אשתי מתעוררת בנסיעה ומורידה לי אותם).

 

 

זו לא היתה כוונה, הנ"ל קורה גם לי :-D

 

כנראה שלא הייתי מספיק ברור: אני מתכוון לאנשים שיוצאים מהבית בערב/לילה כשכבר חשוך למועדון/פאב/קניון/וואטאבר עם המשקפי שמש על הראש/מצח מתוך ידיעה ברורה שהם הולכים להסתובב בצורה פאתטית כזו כשהשמש שקעה מזמן (ולא, לא מתוך תכנון להישאר ערים עד שהשמש תזרח ואז תסנוור אותם).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
במהלך הנהיגה השמש שוקעת ואני מרים את משקפי השמש בשביל לראות יותר טוב. מתוך עצלנות משקפי השמש שלי נשארים על הראש / מצח

זה קורה לכולנו.

 

 

ובנצי: אתה לא ערס שמחפש בעיות כל הזמן, אלא מישהו שגדל בסביבה של ערסים. יש הבדל גדול בין שני הדברים.

פורסם

עזבו - כנראה שאני זקן מדי. בדורי לא הלכו עם משקפי שמש בלילה (אלא אם אתה האחים בלוז. אולי זה הגיע משם?)

 

KingDingeling_Blues_Brothers_most.jpg

 

Elwood: It's 106 miles to Chicago. We got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.

Jake: Hit it.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
אני שם כובע כי זה יפה לי,כי מחמיאים לי וכי טוב לי עם זה. תשובה מספקת עבורך ?

אולי זה יפה לך כי הקרחת שלך לא פוטוגנית. הקרחת שלי מנצנצת ויפה, אני גאה בה, ואם השמש לא מאיימת לאדות לי את שארית תאי המוח שעוד נותרו לי, אני תמיד שמח להציג אותה לראווה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תיירת ניגשה למדריך הטיולים הישראלי ושאלה אותו: "?Why do Israelis put their shades on their heads"

פתח המדריך את כפתור מכנסיו, פתח הרוכסן, הפשיל מכנסיו, הפשיל תחתוניו, שלשל איברו ואמר לתיירת: "!Hold"

תפסה.

שאל: "?You see dis hot"

ענתה: "Yes"

הצביע על המשקפיים: "You see - solar panels"

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בנצי, שיקללתי את כל הפרמטרים, אני רק צריך לדעת אם אשתך בלונדינית אמיתית או לא (והאם היא צברית) כדי לתת לך תשובה סופית

:D

 

אל תגיד לה שאמרתי לך - היא צובעת, במקור זה אדום.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...