Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התנהגות בצני, התנהגות.

 

יכול להיות גם ערס "אשכנזי" כמו שיכול להיות אחד "מזרחי".

 

:mm_yeah:

 

אייל ידידי כתב גולף עם מדבקות GTI שנגנבו מרכב אחר

 

וכאילו אימפרז טורבו, הכרזה שאומרת - אין להם כסף לדבר האמיתי.

 

בברכה

 

בן אטיאסקובסי (תודו שזה לא משכנע)

 

בנצי, אני חושב שהדבר הכי טוב שקרה בשרשור הזה הוא העובדה שחזרת מהמתים... :)

לא שמענו ממך שנים.

 

דווקא אני לא מסכים עם ההנחה שאתה טוען שלערסים אין כסף לרכב, נהפוך הוא, רוב הערסים מוכנים לגור בדירת שיכון אבל לנסוע ברכב של 500K ש"ח.

 

בדרך כלל אלה שמתנהגים כמו ערסים , יש להם רכבי WANNABE לכן ציינתי גולף עם מדבקות GTI. (אפשר גם לציין אימפרזה רגילה עם ספויילר של א. טורבו).

 

 

ולכל שאר המגיבים שלקחו את זה קשה : כנראה שעל ראש הגנב בוער הכובע (כובע מצחייה בשעות החושך)

 

לדעתי מטרת כותב השרשור היתה לספר את הדברים בפן חצי הומוריסטי ואנשים לא צריכים לקחת את זה קשה מדי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא אני לא מסכים עם ההנחה שאתה טוען שלערסים אין כסף לרכב, נהפוך הוא, רוב הערסים מוכנים לגור בדירת שיכון אבל לנסוע ברכב של 500K ש"ח.

 

סדר עדיפויות שדווקא מתאים לי. :-D

 

הביזאר מתחיל כשאתה רואה אנשים נשואים עם ילדים שבוחרים בסדר עדיפויות הזה. קומה שלישית בלי מעלית בסלע(נתניה) אבל X5\330 בחניה..:wink:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אני מכיר אישית כמה אנשים שלקחו משכנתא שנייה ע"מ לקנות רכב שיאבד חצי מהערך שלו אחרי שנה.

 

עצוב

 

ואייל, לא בדיוק שנים אבל גם לי זה נראה ככה.

 

ועוד משהו - שמתי לב שבסמלון אני עם כובע מצחייה, ועכשיו שיש את הסטיגמה הזאת אני מחפש תמונה חדשה :)

haters will hate

פורסם
חשוב לציין שזה לרוב (בתקופה האחרונה) מצחיה לבנה עם סימון קטן של נייק.

 

 

מעניין אותי לפתח את הדיון על למה לעזאזל צריך ללכת עם כובע מצחיה בלילה ?

 

לא צריך להסתובב יותר מדי במערב ראשל"צ, בשביל לראות להקות של 20-30 ערסים שכולם

עם כובעים לבנים.בדר"כ של CROCKER.

 

אם תהיתם מי גיבור התרבות של עשרות הערסוני צעצוע שמתהלכים עם כובעי מצחיה, הנה התשובה:

 

 

418048-5.jpg

 

מי יתן וכל מי שרואה סיבה לחקות את הדביל הזה, יצטרף אליו במהרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אם תהיתם מי גיבור התרבות של עשרות הערסוני צעצוע שמתהלכים עם כובעי מצחיה, הנה התשובה:

 

 

418048-5.jpg

 

מי יתן וכל מי שרואה סיבה לחקות את הדביל הזה, יצטרף אליו במהרה.

 

מצחיה מצחיה אבל של טומי...

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

זאת מצחיה של טומי הילפרון :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מי יתן וכל מי שרואה סיבה לחקות את הדביל הזה, יצטרף אליו במהרה.

 

 

בהתחשב בכך שבמשך שנים רבות הבנאדם הריץ אימפריה עסקית שגילגלה מיליונים, אני חושב שאפשר לקרוא לו בהרבה שמות, אבל דביל הוא לא אחד מהם :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מזכיר לי את השירשורים של "ילדי ה 106 ראלי" וכל-מי-שאין-לו-ראלי-הוא-לא-מאגניב....:roll:

אנשים! (חלקכם) מה נסגר איתכם? מי שלובש כובע מצחיה בלילה הוא ערס? נו באמת! איזה הגזמה! מה השלב הבא?

די כבר עם הסטיגמות המפגרות האלה! מי שיש לו לאנד קרוזר הוא ערס,מי שקונה בגדים בתחנה המרכזית החדשה הוא ערס,

מי שיש לו TMAX הוא עבריין...חלאס! נסחפתם לגמרי....קצת פרופורציות.

אני לא ערס,לא נראה כמו,לא מתלבש כמוף וכן - בקיץ אני אוהב ללכת מדי פעם עם כובע. SO WHAT ?? זה עושה אותי ערס?

יש לי קרחת ואין לי בעיה עם זה אבל מדיי פעם אני אוהב ללכת עם כובע. זה עושה אותי ערס?

מי שחושב ככה שיהיה לו לבריאות. בעיני זו סטיגמה מטופשת לגמרי.

פורסם
בהתחשב בכך שבמשך שנים רבות הבנאדם הריץ אימפריה עסקית שגילגלה מיליונים, אני חושב שאפשר לקרוא לו בהרבה שמות, אבל דביל הוא לא אחד מהם :wink:

 

הוא הריץ אימפריה של פשע ואלימות ואת זה, אפילו מונגולואיד יכול לנהל. אם אתה מכיר קצת את ההיסתבכויות שלו ואת הסיבות שהביאו לחיסולו, אתה מבין שהוא היה חמום מח הרבה מעבר לגבול הדביליות.

 

די כבר עם הסטיגמות המפגרות האלה!מי שקונה בגדים בתחנה המרכזית החדשה הוא ערס

 

מישהוא שהוא לא עובד זר, אשכרה קונה בגדים בחנויות בתחנה מרכזית???:shock::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
E.L, אני עדיין ממתין להסבר שלך.

 

מניסיונות העבר הבנתי שאני לא אצא איתך בראש,ככה שחבל להיכנס לזה. אתה עם הדיעה שלך ואני עם שלי.


×
×
  • תוכן חדש...