Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"קארזפורום נוהג אחרת, טיפ החודש - שכנעו את החברים הערסים שלכם שסוזוקי באלנו / דייהטסו גראן מוב זה אטו בנזונה"

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

favorite 1, חן חן על כתיבתך המשובחת וההומוריסטית. העיקר שמאמי ואתה יצאתם ללא פגע מהחוויה הלא-מרנינה הזו.

 

אם תהית, הכובע הלבן נועד ליצור קונטרסט אמנותי בינו ובין הצבע השחור של הרכב. האגדה מספרת על ערס שכזה, שבעת קבלת רכב חליפי בצבע לבן מחברת הביטוח -לאחר שתלה את הסיביק השחורה שלו, כיתר חבריו לכת, על עץ במרכז שטח הפרדה- הלך והחליף את הכובע לכובע בצבע שחור.

אתה עם 2 סאבים 15 ברכב, שמתעדתים לקבל 2000 וואט RMS, יש לך 2 מצברים של קינטיק במיוחד בשביל זה,

מה שלא תעשה איך שלא תגיב - אתה ערס :)

גורל, לא לקנא. אולי כשתהיה גדול גם לך יהיה.. :lol: וברצינות, אם תשים לב, תראה שרבים מחובבי הSPL הרציניים בחו"ל הם די חננות..

 

 

 

גילוי נאות:

הכותב איננו קירח וחובש כובע מצחיה.

פורסם
אתה מתכוון גולף רגילה עם חלונות שחורים וסמל של GTI שנגנב מרכב אחר, מודבק .

 

אגב, מי מקבל את ההחלטה מה יהיה רכב הפשע הבא?

כלומר מי החליט על המעבר מסובארו פשע להונדה?

הערסים עומדים כיום על פרשת דרכים, רוב ההונדות הצ'בק / סיביק עגולות כבר מושבתות או שבורות ויורדות מהכביש לאט לאט וצריך למצוא רכב מחליף שלא יבייש את הפירמה.

 

 

 

אני חושב שזה דיי ברור, הערס המודרני היום אוהב את המאזדה 3 הדגם הראשון, כמובן שזה חייב להיות מלווה ב180 כ"ס רק בגלל כובע המצחיה שיש לנהג. כך שעוד 8-9 שנים אנחנו נראה את המאזדה 3 עם הרבה תוספות שעד היום לא הכרנו עליה, וזה הולך להיות הערסמוביל השכיח ביותר. :twisted:

פורסם

רואים שאף אחד פה לא מבין כלום במכוניות...

עם כל הכבוד למדבקות, אגזוזים, חצאיות, עבודות פיבר, רשתות גריל, קסנונים, ניאונים, אורות כחולים בשפריצרים - הכל ביחד אולי מוסיף איזה -100 כ"ס, אבל מה שחשוב זה התנהגות הכביש, ואת זה ניתן לשפר פלאים באמצעות לוחיות רישוי עם ספרות בפונט עגלגל ומיוחד !

וכובע מצחיה, עם כל הצחוק, זה דווקא דבר חכם. הרי יש סיכוי לא קטן, שהערס יצא מההונדה לצורך פעילות פנאי כלשהי כמו קטטה, או לצורך עבודה - גביית דמי חסות, שוד פיצוציה וכו'...

הכובע מקשה על המשטרה בזיהוי הערס באמצעות מצלמות אבטחה.

וזו גם הסיבה שכולם הולכים בצבע אחיד, עוד מנגנון הגנה אם עוצרים אותך בסמוך לאיזור העבירה.

פורסם

אני אוהב את הגישה הזאת שלערסים יש לא יותר מ50K בשביל רכב במקרה הטוב.

אז ידידי הנאורים, צר לי לבשר לכם שיש גם ערסים עם כסף, וכן ערס עם כובע הוא לא מחזה נדיר מאחורי הגה של אימפרזה טורבו, גולף GTI וכמובן איביזה טורבו.

 

וזה מבלי שמתחילים לדבר על ב.מ.וו

 

אז טיפה כבוד, לעשות הכללות זה קל, ולא כל ילד מפגר ששומע מזרחית הוא שגריר של קהילת הערסים.

 

הבעיה שאני מוצא פה בפורום היא גזענית נטו, ברגע שאיזה אשכנזי כותב ערס הוא מתכוון למזרחי.

 

וכאן האכזבה, זה מאוד מזכיר לי את השיר מראת פלאים ממכתבים למערכת, בביצוע דני ליטני.

 

מה עושה אדם לערס? מראה חיצוני? סגנון לבוש? גוון העור? או הונדה סיוויק?

 

ומה הוא ההפך מערס?

haters will hate

פורסם

בנצי היקר,כל מילה בסלע,הוצאת לי את המילים מהמקלדת.

 

הרי פעם בכמה זמן יש את החוכמולוג שפותח שירשור מהסוג הזה,ובכל פעם שאני קורא אחד מאלה אני נזכר בכל החברה הטובים שעזבו פה מרצונם החופשי עוד שהפורום כולו היה שירי הלל לפז'ו 106 ראלי.

 

אני לא מבין ממה אתם כ"כ מתלהבים,כתיבה אינפנטילית אפשר לחשוב שהכותב קיבל מכות מבעלים של סיוויק ואז גילה שיש לו פין ענקי (לבעלים...).

 

שבת שלום ולילה טוב.

Nothing runs like a Deere.

פורסם

MILLA, אינני יודע תחת השפעת איזה אלכוהול זול במקרה הטוב או יין פטישים במקרה הרע אתה עכשיו אבל לכנות כתיבה אינפנטילית על כתיבה יצירתית וריאליסטית ברמה שלא הייתה מביישת את טובי הכותבים - זו אינפנטיליות לשמה. תתחיל לקרוא קצת. לקרוא זה כדאי. לקרוא זה משתלם. אם קוראים - זה ההפך מלהיות ערס. הנה בנצי קיבלת תשובה לשאלתך.

 

בנצי, אתה טועה במקרה הטוב ודמגוג במקרה הפחות טוב. ערס איננו כינוי לבחורים-צעירים-ממוצא-מזרחי-מעוטי-יכולת. לא פעם זה בדיוק להיפך. מאיזה בוידם עבש שלפת פתאום את העדתיות? הסטריאוטיפ של "ערס=מזרחי תפרן" התפייד-נמוג-אבד עליו הכלח לפני מיליון שנה.

 

אז מה אמרת על השואה? 8)

פורסם

אני מבין שלקחת את זה אישית והחלטת לתקוף אותי אדון MILLA כי אתה הרי יו"ר אירגון V-TEC העולמי. איכשהו "הפכת" את כל הסיפור הזה נגדי רק בגלל שציינתי נתון סטטיסטי שלערסים יש חיבה להונדה סיביק. מה לעשות, מדובר בעובדה, אבל לרגע לא טענתי כי כל בעלי הסיביק הינם ערסים!

הרי לך עוד נתון סטטיסטי: לנהגי מוניות יש חיבה לסקודה אוקטביה". עכשיו, אבא שלי, שאיננו נהג מונית, אך נוהג בסקודה אוקטביה, החליט להוציא לי "הודאת גינוי" בפורום המשפחתי המורחב שלנו מכיוון שהפכתי אותו לנהג מונית והוא מאוד נעלב!

חכה, זה לא נגמר פה, מכיוון שיו"ר אירגון נהגי המוניות החליט בתגובה לתקוף את אבא שלי על כך שמדבריו ניתן להסיק כי מדובר בבושה להיות נהג מונית :roll:.

אתה מבין את הנק' או שאני צריך לשרטט את זה במשוואה בצורת סעפת פליטה של סיביק האצ'בק בשביל שתבין יותר טוב?

יש לי טיפ בשבילך, ככה סתם מתנה ממני אליך- פעם הבאה שאתה ניגש לקרוא טקסט, סתם טקסט כלשהו, דאג ללמוד להפריד את העיקר מהטפל.

 

שים לב שבפורום הנ"ל יש מין בדיחה כזו שמזאדה מיאטה היא מכונית של נשים/הומואים. ההבדל בינם לבינך הוא שבעלי המיאטות יודעים לקבל את הדברים ברוח טובה ואפילו יודעים להחזיר לעקיצה בעקיצה ,וכמו כן הם גם יודעים ש 90% מחברי הפורום לא היו מתנגדים למיאטה בתור הרכב הבא שלהם.

 

לגבי עניין "המכות" שלא חטפתי ולגבי הפין שלא שלפתי- אם היינו מגיעים למצב כזה פשוט הייתי פועל כמוך:

 

 

יצא לי לדרוס חתול,עצרתי,וכאשר יצאתי מהרכב הבחנתי שהוא עדיין חי.

העברתי לבודדת ונתתי לו אחד בראש ואחד בלב,אחרי 18 כדור (בכל זאת,חתול יו נואו..) הוא מת לגמרי וככה נכנסתי לרכב בראש שקט.

 

תאמינו לי אתם לא יודעים איזה טוב הרגשתי ...פשוט עילוי.

אח"כ חזרתי לכבישים הפתוחים שבהם נוהגים נהגים אדיבים,לאוויר הצח ומזג האוויר המושלם השורר בארצנו ולכתבות השמחות בעיתון.

 

 

רק שבניגוד אליך, הייתי מסתפק בכדור אחד לכל אחד מהדבילים משלוש סיבות:

1) הייתי שמח אילו הם לא היו מתים במיידי, אלא נשארים לסבול ואז מתים מאיבוד דם.

2) אם הייתי ממלא אותם בעופרת, הם היו עלולים לבנות מזה ספויילר ענקי לסיביק החייתית שלהם.

3) יותר מדי דם עלול היה ללכלך להם את הכובעים.

 

דר"א- במקור היו לי ארבע סיבות ולא שלוש. הסיבה הרביעית, אתם בוודאי יודעים, היתה קשורה בשמורה מסוימית, והאיסור לצוד בה מחוץ לעונת הצייד.

אה, רגע, נפלט לי, ועכשיו בעצם סיפרתי בדיחה על נתניה ועל כך שהיא "שמורה שאסור לצוד בה ערסים שלא בעונה" ועכשיו בטח כל הנתנייתים נעלבו מאוד והם מחכים לי מחוץ לבית בשביל לספק לי חוויה מינית שלא כדרך הטבע. אז זהו שלא, אדון MILLA כי להבדיל ממך מדובר בפורום שמאכלס בתוכו אנשים אינטיליגנטים שיודעים מתי להשתמש בחוש הנחמד הזה שנקרא הומור.

לילה טוב גם לך.

 

נ.ב.

בדקתי כמה פעמים, ולא זכור שאפילו פעם אחת הזכרתי ארץ מוצא של אף אחד מהנוגעים בדבר. עצרת רגע לחשוב שיש סיכוי שאני יותר שחור מכל הפנתרים השחורים של צ'רלי ביטון ביחד? ו אולי ה"ערסים" היו יותר אשכנזים מליאור שליין?

פורסם

אייל ידידי כתב גולף עם מדבקות GTI שנגנבו מרכב אחר

 

וכאילו אימפרז טורבו, הכרזה שאומרת - אין להם כסף לדבר האמיתי.

 

לא מילותי.

 

 

ואני לא שיכור, ואני קורא מצויין ב3 שפות, ואם יש משהו אחד שאני טוב בו זה הבנת הנקרא.

 

וכן אני יודע שיש ערסים אשכנזים, אבל בוא נראה אם כל הנכתב מעלה איננו מכוון למזרחים שדומים לעופר לוי.

 

אני לא מאשים בגזענות והשד העדתי מעניין לי ת'ת*ת.

 

והכתיבה של פותח השרשור אכן מהנה לקריאה וכמו שכבר כתבתי אני אוהב את ההתייחסות בנוגע לאישתו הבלונדינית, גם לי יש אחת כזאת בבית (ובטח אתם חושבים שהיא מרוקאית שצובעת) חחחח .

 

__________________________________________________________________________

 

לסיכום מה שעיצבן אותי זה ההכללה שנהייתה במהלך השרשור

 

ולא פעם ראיתי 106 מתפרעת, ופולו ומאה ואחת מכוניות בלי מדבקות ואגזוזים מבצעות תרגילים מסרט של ואן דם על כביש החוף.

 

אז קצת איזון.

 

ועדיין - מה הוא ההפך מערס?

 

 

בברכה

 

בן אטיאסקובסי (תודו שזה לא משכנע)

haters will hate

פורסם

בנצי, אתה היחיד בשרשור הזה שהעלה קשר בין "ערס" למוצא עדתי.

על זה נאמר, הפוסל במומו פוסל.

ולא לכל דבר יש היפך...

 

דרך אגב,

יש לי חבר ממדינה באירופה, שבכל ביקור שלו בארץ נדהם מהדמיון בין הערס הישראלי לערס האירופאי. החיבה לב.מ.וו והונדה "משופרות", סגנון הלבוש וכובעי המצחיה וכו'

ושם אין שום פקטור עדתי כמו בארץ.

פורסם

באמת?

 

כמה אשכנזים יש במועדון הכפילים של עופר לוי?

 

בכל מקרה אני עשיתי סלט ואני מתנצל

 

ומותר לי כי אני חצי חצי אז אני שונא את עצמי ולא מבין למה.

haters will hate

פורסם

FAVORIT1,לא לקחתי אישית כלום ולא תקפתי אותך אני לא מכיר אותך ולהפך,אני לא יושב ראש וי טק אז אנא ממך אל תתפלסף לי כאן עם הכתיבה המתנשאת שלך.

 

אל תתן לי נתונים סטיטסטיים ואל תחרטט לי משוואות ,מה שעצבן אותי היה,כמו שבנצי רשם -ההכללה שנהייתה במהלך השרשור

בעקבות ההודעה שלך.

קצת איזון.

 

אתה לא צריך להפגע כלכך,ה"כעס" שלי מופנה כלפי כל המגיבים שלא לעניין.

 

ד"א: ההודעה שבה אני מצוטט היא תגובה צינית להודעה של משתמש "אינטיליגנט" אחר,אז אנא ממך ,אל תוציא דברים מהקשרם.

 

אכן ההודעה שלך מנוסחת בהומור מסוים, אממה,יש כאן קבוצה של משתמשים שהפכו אותה ופירשו אותה כ-הונדה סיוויק/ערסים/כל מי שיש לו הונדה הוא ערס/לערסים יש הונדה סיוויק, ומכאן מתחיל שירשור הילדודס "כל מי ששונא הונדה נא להגיב",ומפה הכל רק יורד ברמה.

במקום להגיב על תוכן ההודעה זה מתחיל להיות שירשור נאצה להונדה,שזה ממש לא מעניין,אני רוצה לקרוא את דעתם של המשתמשים על המקרה שלך ולא על ערסים והונדות.

מצטער אם הייתי חריף בתגובתי,פשוט ההודעה שלך היא טריגר לכל יפי הנפש "הונדה ובימר זה של ערסים" שמסיטים את הדיון מעיקרו,במקרה דנן;רכב (במקרה הונדה) כמעט הוריד אותך ואת זוגתך מהכביש.

 

זוהי דעתי.

לך FAVORIT אני מאחל כל טוב ושלא תזכה להפגש עם ערסים חבושים בכובע נוהגי הונדה/BMW.

שבת שלום.

Nothing runs like a Deere.


×
×
  • תוכן חדש...