Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשים! (חלקכם) מה נסגר איתכם? מי שלובש כובע מצחיה בלילה הוא ערס? נו באמת! איזה הגזמה! מה השלב הבא?

 

לא יודע אם הוא בטוח ערס, אבל הוא בטוח טמבל !! (מחקרים של אונבירסיטת "שקר כלשהו" מראים ש97.26% מהערסים הם טמבלים )

 

לגבי השלב הבא: "גבר שלובש טייץ עם חותלות בצבע ורוד, חולצה צמודה עם הדפס של שמעון גרשון הוא אחד שמרמה בדמקה.

 

אם תשים לב מדובר בתופעה רחבה שיכולה להפוך לקונצנזוס. וגם בקונצנזוס ישנה סטיית תקן ואתה ידידי כנראה אותה סטיה.

 

פותח השרשור: אני אהבתי את הכתיבה והזדהתי עם גיבור הסיפור ועם הבלונדינית שלו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מניסיונות העבר הבנתי שאני לא אצא איתך בראש,ככה שחבל להיכנס לזה. אתה עם הדיעה שלך ואני עם שלי.

לא יודע אם תצא איתי ראש או קרחת, אני באמת מנסה להבין את ההיגיון שבחבישת כובע על קרחת בשעות החשיכה. אתה אולי מפחד שהיא תנצנץ באופן שיסנוור מטוסים? :lol:

אם לא נוח לך להסביר לי את זה פה ליד כולם, תיבת הה"פ שלי ממתינה רק לך (ואני רציני לגמרי).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לא יודע אם הוא בטוח ערס, אבל הוא בטוח טמבל !!

עידן

 

איזה שטויות אתה כותב....מי קבע? אתה? החברה ה"נורמלית" שלנו? עזוב...

 

אלעד- אין היגיון. אתה אל תלך עם כובע בלילה ואני כן אלך עם כובע בלילה (כשיתחשק לי).

פורסם

בן אדם יכול לשים כובע משתי סיבות.

 

1) כי נוח לו.

 

2) כי הוא רוצה להראות שהוא מזדהה עם תרבות מסוימת או עם מערכת ערכים קבוצתית מסוימת.

 

 

מאחר והאפשרות הראשונה לא ממש סבירה וגם לא מעניינת, נתייחס לשניה.

 

הכובע כסמל סטטוס בקרב כמה תתי-תרבויות של עולם הרכב, מסמל דברים שונים, אבל הוא מאפשר לחברים באותה קבוצה לזהות אחד את השני.

 

הבהרה: אני לא מדבר על כל הקבוצות, אלא יותר על קבוצות מסוימות.

 

חלקינו נקרא להם ערסים וחלקנו נתעלם מהם, אבל אלו קבוצות קיימות וזו תרבות קיימת, כמו כל התרבויות המוטוריות כאן בתוך הפורום (אני חוקר את הנושא כבר 3 שנים).

 

הם לא רואים את ההתנהגות שלהם בצורה שלילית, ולמרות שאני לא רוצה להיכנס לויכוחים אתניים שונים (בין השאר כי זה לא עניין אתני, אלא עניין של תרבות נרכשת ולא ביולוגית), אני יכול לתאר כמה מהאלמנטים התרבותיים שלהם בלי שום בעיה.

 

- הראשון הוא מן הסתם האלמנט של "אני פה, תראו אותי, אני מגניב!".

הם חייבים להחצין את עצמם כל הזמן כי אם לא, לא רואים אותם. בגלל זה הם חותכים אנשים בכביש, מעלים את הטורים גבוה מאוד בלי צורך כלשהו (גם בעמידה), נוסעים עם מוזיקה בפול ווליום וחלון פתוח.

 

-האלמנט השני הוא זה של ההידבקות לסמלים קבוצתיים.

בשביל חלק מהם, הונדה סיוויק הוא סמל מפתח של התרבות. לא משנה באמת כמה טוב האוטו, מה שחשוב זה שיש לך את זה ואתה יכול להגיד את זה בגאווה רבה. אותו דבר זה הכובע. אתה חייב את הכובע כי זו המוסכמה החברתית של הקבוצה. לכל אחד זה יכול לסמל משהו שונה, אבל הכובע הוא פריט חובה. בלעדיו אתה עוד מישהו שנוסע ברכב משפחתי.

 

-האלמנט השלישי הוא המחתרתיות.

החברים בקבוצות האלו נהנים ממחתרתיות ואוהבים להיות מקופחים.

הם תמיד ידברו על איך שהמנאייאק (משטרה) דופקים אותם ותמיד מחפשים איך לעשות להם בעיות.

הם חיים בפחד מהחוק, אבל כשתופסים אותם הם נחשבים לגיבורים בתוך הקבוצה.

 

יש עוד הרבה מה להגיד עליהם אבל אני אחסוך את זה להיום.

 

מה שכן צריך לציין היא את העובדה שתת-התרבות הזו חוצה תרבויות אחרות ומצליחה להגיע להרבה אנשים בלי קשר למוצא שלהם. למשל אפשר לראות הרבה ערבים מתנהגים ככה, אבל גם יהודים מזרחיים ואפילו רוסים (VOLK?) שמזדהים עם הערכים של "הונדה זה הכי טוב, הונדה זה אלוהים".

 

עריכה:

 

התרבות שלהם היא אנטי-ממסדית ושל קיפוח, אז רוב האנשים שחולקים אותה הם לא מהסוג הכי משכיל שיש, ולא רואים את העולם כמו אנשים רגילים.

הם נלחמים תמיד בסביבה שלהם ולא יודעים מתי להפסיק להילחם כי הם לא מכירים משהו אחר.

במילים אחרות, חלק גדול מאוד מהם הם טמבלים :)

פורסם

ומה אם אלה שלא אוהבים להסתרק או נמצאים במעבר בין שיער קצר לארוך( בתקופה הזאת השיער לא נראה טוב:-() אז מותר לשים כובע בלילה?

 

גילוי נאות, אני לא ערס אבל חובש כובע בלילה :shock:

דוד

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

רכב אפור עכבר, סאב וופר אחד ודוד נולד בגיאורגיה שם לא יודעים מה זה ערס :-D. רוב האנשים מכבדים אחד את השני,עם כובע או בלי..

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

או קיי, אז אולי תעזרו לי להחליט אם אני ערס.

 

 

מדי פעם אני חובש כובע בשעות החשכה, ככל הנראה כי השיער שלי מבולגן ואני לא אוהב לסדר אותו, בדיוק כמו שאני לא אוהב להתגלח, אולי אני לא אוהב להתגלח כי אני דומה לפיני בלילי (שנראה כמו אתם יודעים מה), או כמו שאבא שלי חושב אני דומה לעשו מהתורה (והתת מודע שלי חושב שזה כבוד גדול).

 

בכל מקרה אלה הנתונים:

 

אני לא נוהג על הונדה, אני גם לא בדיוק אוהב הונדה.

אני נוהג על יונדאי, אלנטרה GT עם חלונות כהים ואגזוז זרימה חופשית (שלא אני התקנתי, הרכב בה בעסקת חבילה עם אשתי).

אני לא מוכר את היונדאי כי אני אוהב את האוטו, בעיני יונדאי זה אנדרדוג והאלנטרה תוחלף בג'נסיס קופה בבוא העת (הבאתי SL הביתה אבל לא התחשק לי למכור את הקוראנית).

 

אני שומע זהר ארגוב ולפעמים גם שירי דיכאון שיצא לי לשמוע בילדות, אני שומע בווליום גבוה אבל החלונות סגורים כי קר.

בנוסף אני שומע גם שירים בצרפתית, שנסונים או איך שלא תקראו לזה, רוק קלאסי והמון המון מוטאון ושנות ה70-80.

 

יש לי המון חולצות של דיזל בארון אבל אני לובש אותם בעיקר בבית, בחוץ הרוב זה דונה קארן, זארה, ראלף לורן ולקוסט.

אין לי בגד אחד שאומר קרוקר ! ובג'ינסים אני לובש רק ליוויס.

ולרוב אני לובש חולצות מכופתרות ונועל נעלי עור איטלקיות עם עקב קטן מעץ (אני אוהב את הרעש).

 

אה ואשתי בלונדינית, אני במקור מיפו\בת-ים.

 

מה נראה לכם?

haters will hate

פורסם

השורה האחרונה אומרת הכל:

אה ואשתי בלונדינית, אני במקור מיפו\בת-ים.

 

עררררררררררססס!!!!

 

:lol:

 

יא מניאק, שלח איזו SL בדואר רשום!:bad-word:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אני רואה שלכובע מצחייה בלילה יש הרבה תירוצים - נראה אם מישהו פה יכול להסביר את ההגיון (?) בלשים משקפי שמש (על המצח/הראש) בערב/לילה.. זה ממש דבילי :?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

בתור אשקלוני, יותר ויותר ערסים נוהגים עם קפוצ'ון על הראש.

 

ככה שאתם לא מספיק מעודכנים.

 

אביעד.

(בעלים בדימוס של סיוויק עם חלונות שחורים, שפריצרים כחולים, אורות מעבר ירוקים, לוח שעונים זוהר, שטיחים מניקל ועוד כמה דברים ששכחתי.)

 

נ.ב אייל, אתה מדבר ממגדל השן ברמת החייל. אתה מוזמן לאשקלון, נשב על כוס קפה ושש-בש ככה לספוג אוירה :lol:


×
×
  • תוכן חדש...