Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יאריס ספורט 2003


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא הצלחתי לחיות עם תנוחת הישיבה ומה שבאמת אכזב אותי זה כח המנוע וחוסר המחץ בסל"ד גבוה.

כן הרכב זריז אם משווים למשפחתית אבל מרכב ספורטיבי הייתי מצפה לקצת יותר ביצועים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתה לי אחת לתקופה של חודש כשנסעתי לבקר את ההורים בחו"ל ב2006.

 

אם אתה רוצה לשים דברים בבגאז' או להכניס אנשים במושב האחורי, שכח מזה עם היאריס!

 

זה רכב משעשע מאוד לנהיגה, אבל טיפה מוזר.

הוא מרגיש פלסטיקי מאוד, אבל ההגה מתקשר מאוד (לא הגה חשמלי, אני לא יודע מה הגיע לארץ).

ידית ההילוכים מרגישה כאילו שהיא עומדת להישאר לך ביד כי היא כמו של צעצוע.

 

לנסיעות ארוכות בכביש מהיר (1200 קילומטר לכל כיוון על 140 קמ"ש), הוא לא היה ממש נוח ונאלצנו לעצור כמה פעמים רק בשביל למתוח את הגב.

 

במצבי התעללות קשים היאריס מתמודדת די טוב אבל לא מרגישה כל כך יציבה.

יש רגעים שבהם אני נשבע שהייתי רק עם 3 גלגלים על הכביש.

 

סך הכל הייתי קונה אחת בעצמי, אם לא הייתי צריך 4 מושבים ובגאז' גדול.

פורסם

הפיאט פונטו HGT טובה יותר מאיריס כמעט בכל פרמטר פרט אולי להגה שלא מתקשר(בעע כמה כבר אפשר לחפור על זה)

הפונטו יפה יותר

הפונטו הרבה יותר איכותית בפנים(היראיס זה פשוט זוועה).

הפונטו חזקה יותר.

וגם זולה יותר.

באמת שאני לא מבין מה יש ביאירס הזו . זה רכב שלא נעים להיות בו בכלל.

מבחינת אמינות אם תמצא אחת שמורה לא יהיו בעיות מיוחדות.

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

לא רואה סיבה לקנות את היאריס.

 

הקליאו יותר כיפית, וגם יותר זולה. וגם די חסכונית. וגם ביטוח זול. יש טיפול יקר פעם בתקופה, אז זה מתקזז עם עלויות הרכישה. ירידת הערך בקליאו MK1 אפסית. (אין לאן).

 

מעל המחירון? המחירון של יאריס גם ככה הזוי.

 

בכלל, רכב ספורטיבי בלי כח זה כמו לאפה שווארמה בלי טחינה. :lol:

פורסם

התחלתם כבר עם קידום המכירה שלכם?! פירסום מודעה קודמת יכול לעזור יותר.

ביקשו חוות דעת וכל אחד דוחף את הרכב שלו בלי סיבה. רק חסרים המספרי טלפון בתחתית התגובה שלכם.

 

להיות אמיתי?! על הפונטו לא הייתי ממליץ לכלב מת :|

מראה נחמד, חוץ מזה אין לה ולו שום יתרון אחד על שאר רכבי הסופר מיני. מה שהין כן - היא "סופר" נחותה מכולן בכל פרמטר.

 

הקליאו זה כבר נושא אחר. הרכב הכי מהנה לנהיגה בתקציב הזה ללא ספק.

יש בה דברים שאין באף סופר מיני אחרת כתוספות ואפילו המחיר שלה קורץ.

היא "נופלת" רק בגלל שני דברים - איכות חומרים ירודה להפליא, ועלויות חלקים וחלק מהטיפולים במחירים הזויים.

חוץ מכך - היא די חסכונית בדלק (יחסית למנוע הזה), הביטוח לא בשמיים, המחירון מתחיל לנסוק לרצפה והזכרנו את זה כבר שהיא המהנ בקטגוריה?!

 

 

שוב פעם, היאירס לא רכב ספורטיבי טהור, אבל הוא רכב מהנה, הכי חסכוני בקטגוריה והיא אמין גם. זה מה שאני חיפשתי, וזה כרגע אני זקוק.

 

 

לילה טוב :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

עמית, זה מאוד מבוסס. מניסיון לא קצר עם הרכב - הן על מושב הנהג והן על מושב הנוסע.

הפונטו נחמדה, אבל עושים ממנה יותר מדיי פה בפורום, במיוחד בעליה.

תשאל כל בעל HGT לשעבר, שכיום הוא בעלים של מיני-ספורטיבית אחרת ותראה איך הוא יגיב לך.

 

ומה לעשות, בתחום רכבי המיני, היא הנחותה היותר בכל הפרמטרים (אולי חוץ ממנוע ומראה ששם היא נופלת רק מחלק).

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אני מקווה שאדון "פיליפ" שמחזיק היום קליאו ספורט 2003 יכנס ויגיב. היתה לו HGT.

 

ואני ממש לא מקדם מכירות. הרכב שלי לא למכירה. והיאריס נחותה מהפונטו ולא יעזרו כמה שתיצעק לשמים.

תן לי יתרון של היאריס על הפונטו!? כוח? אחיזה? התנהגות? מראה? אחזקה? עיצוב פנים הרכב?

כאשר ישבתי בתוך היאריס התביישתי שזה הרכב המדובר כל כך. זוועת עולם!

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

היאריס TS יכולה להתחרות ברכב כמו 206 XS. ממש לא מול HGT, שהיא כבר רמה מעליה - מכל הבחינות.

סה"כ רכב חביב להסעת 2 אנשים בכבישים של עד 80 קמ"ש.

פורסם
התחלתם כבר עם קידום המכירה שלכם?! פירסום מודעה קודמת יכול לעזור יותר.

 

זה בסדר, כל עוד אין לי כסף ל-STI אני לא מוכר.

 

ובמקום סתם לצעוק, תגיד לי מה כתבתי לגבי הקליאו שאינו נכון. (הייתה לך קליאו הרי). ככה שלא דחפתי כלום, דייקתי בעובדות. חבל לקנות את היאריס כשבהרבה פחות קונים קליאו.

 

ועוד משהו: היאריס עגלה. סליחה, הייתי חייב. :-D

 

אה, עוד לא הזכרנו את האיביזה 20VT בשרשור הזה. ככה שיש לו עוד פוטנציאל לגדול, לא להרוג אותו ;-)

פורסם

אחי אתה צודק, ביחס לקליאו ולאיביזה היאריס דיי עגלתית. הכי אמיתי שיש.

אבל כל אחד פה בפורום משבח רק את הכרב שלו ומשמיץ אחרים על ימין ועל שמאל שזה נהיה מגעיל.

הקליאו היא ההמלצה שלי מבין כל הסופר מיני הקטנות, אבל רק במידה ומצאת אחת מטופלת, שמורה ושיש לך את הכסף

בצד לעשות לה את היישור קו המתאים.

 

שוב, אני רכשתי את היאריס כרגע כי זה "הרכב" שהייתי צריך. יכולתי לרכוש STI או מיאטה שכן חלמתי עליהן, אבל לשלב אחזקה

שלהם ביחד עם תשלום שניתי למכללה - לא כל-כך מסתדר לי :wink:.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

קליאו ספורט \ מיאטה \ וכל החברה האחרות אחלה מכונויות

אבל לא לאותם צרכים.

 

עבור אדם ממוצע שמעוניין ברכב אמין מאוד חסכוני לאחזקה ועם שוק טוב מאוד עד מטורף יחד עם דריכה להרגשה ספורטיבית חובבת עם סחיטה של ביצועים והתנהגות

הייתי הולך על יאריס.

 

עבור מישהו שמעוניין להפוך את העניין לרציני יותר ויחד עם זאת גם את ההוצאות זה כבר סיפור אחר.

 

(למה תמיד בכל שרשור אנשים מכניסים את הקליאו ספורט ואת הפיגו 106 חח עוד מעט ה 106 גם יעלה פה)

(אין כוונה להכניס אותם גם הפעם לשרשור - יש לשים לב לנושא השרשור, תודה!)

פורסם

סה"כ אני ממש מסמפט את היאריס. לחבר טוב שלי הייתה כזו עד לא מזמן, וזה באמת רכב חמוד.

אבל יש דברים שחייבים לומר אותם, ואחד מהם הוא שהרכב מתומחר במחיר שהוא לא פרופורציונלי לתמורה שהוא מביא. במיוחד אם משווים אותו לרכבי סופר מיני אחרים שהם הרבה יותר ספורטיבים ועולים הרבה פחות.

פורסם

א׳ כל, היאריס שווה את מחיר השוק שלה.

רכב עם ביקוש מהגבוהים בשוק, עם אמינות כזאת וסחירות ברמה גבוהה

ובסופו של דבר נושא את הסמל של טויוטה כנראה שכן שווה.

 

ב׳, בנוגע להשוואה מול הפונטו:

אמינות- היאריס לוקחת בגדול.

חסכנות בדלק- נראה לי שאנחנו עדיין עם היאריס.

מנוע וביצועים- לפונטו באמת יש ״גדול״ יותר, אך במבחנים הסופיים הם מעמידות נתונים דיי דומים בשל היחס- כ״ס לטון.

התנהגות- היאריס מתקשרת יותר, ההגה מורגש יותר וכיף יותר ל״שחק״ איתה.

מראה- מותאם אישית. אני אוהב את הצורה של שניהן.

חלפים ועלויות- לדעתי הם יהיו זולים יותר לפונטו, אבל זה לא חד משמעי וכמובן שמדובר על כל חלק לגופו.

סחירות- נראה שאתם כבר יודעים את התשובה.

 

עדיין הפונטו מתעלה עליה בכל פרמטר?!

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תגובותי באדום.

 

א׳ כל, היאריס שווה את מחיר השוק שלה.

אני לא אתווכח איתך על זה, כי אם קנית את הרכב כנראה שאתה באמת מאמין בזה או שאתה עדיין מנסה לשכנע את עצמך. דעתי שונה.

רכב עם ביקוש מהגבוהים בשוק, עם אמינות כזאת וסחירות ברמה גבוהה

ובסופו של דבר נושא את הסמל של טויוטה כנראה שכן שווה.

מה הקטע עם הסמל של טויוטה, לא הבנתי... זה נשמע כאילו אמרת סמל של מרצדס/ב.מ.וו...

 

ב׳, בנוגע להשוואה מול הפונטו:

אמינות- היאריס לוקחת בגדול.

השורה הזו רק מראה עד כמה דבריך חסרי ביסוס לחלוטין. מאיפה אתה יודע עד כמה הפונטו אמינה? היה לך רכב כזה במשך תקופת זמן משמעותית שאתה יכול להעיד? ובבקשה אל תגיד לי שלחבר היה והיו לו מלא בעיות, כי זה באמת יהיה מצוץ מהאצבע...

הטויוטה אכן מכונית אמינה, אך ה-HGT (שים לב שאני מדבר ספציפית על HGT, ולא פונטו רגילה) אינה נופלת ממנה בתחום הזה. אתה מוזמן לעשות סקר כאן בקרב בעלים של הרכב ולהיווכח בעצמך שהפונטו יחסית מכונית מאוד אמינה.

חסכנות בדלק- נראה לי שאנחנו עדיין עם היאריס.

אולי הבדל זניח, אבל בנהיגה מאומצת - ממש לא בטוח.

מנוע וביצועים- לפונטו באמת יש ״גדול״ יותר, אך במבחנים הסופיים הם מעמידות נתונים דיי דומים בשל היחס- כ״ס לטון.

הפונטו יותר מהירה במיאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש ובעלת רצועת כוח רחבה יותר, כך שהיא מהירה יותר בכל מצב נתון. אני לא אומר שהיא מפלצת תאוצה, אבל אין ספק שיש הבדל גדול בינה לבין היאריס. מה לעשות, מנוע 1.8 בפונטו מול 1.5 ביאריס - הבדל עצום.

התנהגות- היאריס מתקשרת יותר, ההגה מורגש יותר וכיף יותר ל״שחק״ איתה.

מסכים, אבל איך זה קשור להתנהגות של הרכב? גם בקליאו ספורט החדשה יש הגה חשמלי לא מתקשר, זה אומר משהו על ההתנהגות של הרכב?

מראה- מותאם אישית. אני אוהב את הצורה של שניהן.

גם אני.

חלפים ועלויות- לדעתי הם יהיו זולים יותר לפונטו, אבל זה לא חד משמעי וכמובן שמדובר על כל חלק לגופו.

אני ממש לא בטוח. ל-HGT חלפים הרבה יותר יקרים מפונטו רגילה, אל תשכח...

סחירות- נראה שאתם כבר יודעים את התשובה.

אני ממש לא בקיא בשוק של היאריס, אבל לא תמיד מחירון גבוה מעיד על סחירות (ראה דוגמת קליאו ספורט)...

 

עדיין הפונטו מתעלה עליה בכל פרמטר?!

בפרמטרים של רכב ספורטיבי - כן.

 

מבחינות אחרות:

איכות החומרים בתא הנוסעים עדיפה בפונטו. באיכות הרכבה היאריס לוקחת.

הפונטו הרבה יותר מרווחת, אבל זה לא חוכמה כי היא גם יותר גדולה.

מבחינת נוחות נסיעה אני לא יודע לגבי היאריס, אבל הפונטו לא מצטיינת בתחום הזה בלשון המעטה עקב מתלים נוקשים מאוד.

 

שוב, שלא תבין אותי לא נכון, אני מאוד מחבב את היאריס TS (בשחור היא גם נראית פגז :wink:). אני פשוט חושב שבמחיר שלה (ואף נמוך מזה) ישנן אופציות שיתנו תמורה טובה יותר לכסף.


×
×
  • תוכן חדש...