רציתי לשאול לגבי עלויות
ברצוני לעשות בקרוב טיפול לפיג'ו 106 XR שנת 99 ידנית 1.4.
1. פילטר אויר, פילטר שמן, פילטר דלק
2. שמן מנוע 5-40 LM (יש כרגע ומרוצה), שמן גיר מקורי, שמן הגה כוח (צריך?), שמן ברקס (צריך?)
3. טיימינג - מתלבט, פעם אחרונה שהחליפו משאבת מיים (לפני פחות משנה, אני לא בטוח אם עשו טיימינג, למרות שנראה לי היגיוני שכן)
4. אני שוקל לעשות קלאץ' חדש עקב רעשים מהגיר: כאשר הקלץ' לחוץ ואני מעלה לחיכוך, אני שומע מכה לפעמים (פעם כן פעם לא), כאילו הגלגלים נצמדים עם מכה קטנה כזאת, וגם מרגיש לי טיפה כאילו הגיר לא יושב כמו בטון במקום, אלה מעט רוקד (יש לציין כי המוסכניק שלי בדק את הנושא ואמר שלפי מה שהוא בדק, התושבות בסדר גמור ושאין צורך להחליך תושבות)
(טיפול אחרון עשיתי עם חבר לבד, פילטרים שמנים, פלאגים לפני 7-8 חודשים).
מה אתם אומרים? יש עוד דברים שצריך וכדאי לעשות? ומה המחיר המומלץ לטיפול שכזה?
תודה!