Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני מתגייס!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רציתי לעשות מזה כזה טררם אבל בכל זאת אני לא יודע אם אוכל להיות פה בסביבה בזמן הקרוב:

 

מחר, ה17 לחודש דצמבר שנת 2002 אני נרתם לשירות המדינה ומתגייס לצבא ההגנה לישראל, לטובה? לרעה? אני לא ממש בטוח אבל מה שכן היה כיף "סתלבט" 24/7.

אז אני רוצה להודות לכל חברי הפורום, גם לאלה שלא יצא לי להכירם באופן אישי ובייחוד לכל אלה שעזרו לי, אתם גדולים, זה פורום של תותחים אחד אחד! כן כן, כולכם 10!!!

אז אני לא אתחיל עם שמות כי בטוח יהיו כאלו שאני בלי כוונה אשכח אז נחסוך את הבלאגן, פשוט תודה גדולה לכולם.

אני מקווה שעוד ייצא לי להגיע למפגשים ולהכיר את אלה שלא הספקתי להכיר וכמובן שהאהבה לתחום לא תעלם לעולם.

אז שוב תודה לכולם על הידע, העזרה ההדדית, הצחוקים האינסופיים והידידות הגדולה שבפורום.

איך שהזמן רץ, אני זוכר עוד את היום שבו הצטרפתי לפורום של וואי נט ילדון בן 17 שמלהב מהאוטו של ההורים, ואת זה שבו הצטרפתי לפורום של CF,קצת יותר בוגר ומבין מה נכון ומה לא, מה זה ספורטיבי ומה לא וכד' ...

http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-889-280-2199870,00.html

 

תודה לכולם, מקווה לראותכם בקרוב, רון. 8)

:smilecol: :smilecol: :smilecol: :smilecol: :smilecol:

נ.ב. עומר (מוניר), צור איתי קשר איי סי קיו 54534746, תודה.

L'amour Toujours

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גיוס נעים .

תבוא מידי פעם למפגשים גבררררררר!.

 

(טלאור שקצת מקנא, מת כבר לסיים את המכללה ואת הצבא ולעוף לחו"ל)

פורסם

בהצלחה בגיוס,

 

אם אתה נוהג ברכב צבאי - תזכור למלא כרטיס עבודה!! :D

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

אם תהיה נהג נגמ"ש , תדע מעכשיו......

 

הילוך 2-3 זה לא רק לבדיקת שמן !

 

זה למהירויות גבוהות !!!!!!!!!

 

 

 

יאשה , שהיה ילד טוב בצבא..... ולא עשה שטויות......

 

 

 

ואפרופו צבא , רועי306 , שכרגע כשאתם קוראים את זה....

 

עושה תרגילים וישן בשטח.....ונוהג על נגמ"ש !

 

תאמינו או לא , אני מקנא בו.... ( מתגעגע.... יאללה גבעתי !!!!!!! )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

קודם כל שיהיה לך שירות קל ושתהנה בצבא :shock: , כן אני יודע שזה נשמע מוזר אבל אם תתיידד עם האנשים הנכונים אתה תעביר את הזמן בכיף.

 

אז כמו שאתה איחלת לי גימלים לפני חודשיים, גם אני מאחל לך גימלים (לא אמיתיים כמובן), כן כן, אני זה לאנס מפורום YNET.

אגב, תודה שפרסמת את הודעת הגיוס שלי. :wink:

:smilecol:

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

פורסם

רון, המון בהצלחה !!!!

תוציא את המקסימום ומהצבא, ושמור על עצמך :wink:

לי יש עוד כמעט 4 חודשים עד הגיוס המיוחל :)

 

בהצלחה!!

- איציק -

פורסם
סליחה, איך אני מגיע לבה"ד 6?

צריפין.אוטובוס לתחנה המרכזית ת"א ומשם לצריפין.מה יש לך לעשות בבה"ד 6?

אתה הולך להיות נהג משאית?

חבר שלי רס"פ שם,תגיד לי אם אתה צריך משהו.


×
×
  • תוכן חדש...