האמת, במצב של היום אני לא יודע איך הם מרשים לעצמם לדרוש כאלה סכומים (אגב, רובם עברו למתכונת של 2 לילות מינימום , פשוט שערוריה)
איציק
איציק, אני אענה לך לפי מנגינה שרצה הרבה במגרשים:
מלחמה!
הבנת?
תמונות עדיין אין, אבל אפשר לומר בוודאות שהאסון קשה והתאונה שהפיז'ו המסכנה עברה הייתה באשמתו הישירה של הבעלים שלה.
עוד ספורטיבית הלכה לעולמה...
:mm_tongu:
למה לצחוק
זה לא מצחיק בכלל !!!!
אולי הבעלים יתוודה ויספר איך זה קרה ..
וגם שיעלה תמונות של הלפני והאחרי
זה הקטע... שהוא מתבייש להודות בכך.
אבל מה?
במקרה הכינותי מראש תמונת "לפני":
http://www.tapuz.co.il/pcards/photos/40286.jpg
לפחות הבעלים יכול להתנחם בכך שהיא כבר צבועה בכחול...
תמונות עדיין אין, אבל אפשר לומר בוודאות שהאסון קשה והתאונה שהפיז'ו המסכנה עברה הייתה באשמתו הישירה של הבעלים שלה.
עוד ספורטיבית הלכה לעולמה...
:mm_tongu:
ואני מצטט:
מישהו מנחש על מי מדובר? (אני כבר ניחשתי... )
הייתה גם הודעה כזאת טיפשית (שגם בה היה מספר חסר) בגיליון שעבר על "קולט עם שפריצרים"...
נו, יש ניחושים?
מי שלא מאמין, שיקנה גיליון ויראה בעצמו...[/b]