Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גר מחוץ לעיר ועובד בת"א בשעות הלילה והערב .

לנוכח הטיפוסים שמתעלקים לך על החלון ברמזור אדום כדי שתיתן להם סיגריה או כמה שקלים , אני נוהג כבר המון זמן לנעול את הרכב מבפנים וכמובן החלונות מורמים , בהתקרבי לאותם צמתים בעייתים .

כבר שמעתי סיפורים על כאלו שחלפו ליד הרכב שעמד ברמזור אדום הושיטו יד מבעד לחלון הפתוח שלצד הנהג הרימו את התיק וברחו בריצה - ולך תתפוס אותם :twisted:

לצערינו ולבושתה של המדינה יש לא מעט עבריינים נרקומנים וטיפוסים המסתובבים בין הרכבים העומדים ברמזור , רובם ככולם הזויים - אם זה שליחי המחזיר בתשובה הכפייתי התורן , אם זה נרקומן שמחפש כסף מהנהגים או אולי לעשות 'מכה' , ואם זה אותו בחור שכופה עצמו על שמשת הרכב הקדמית ומנקה אותה במרץ עם מגב מסריח ולאחר מכן מצפה במבט מאיים שתשלם לו עבור הניקיון , ואם זה הדוסים שמתעלקים עליך בצמתים ומחפשים טרמפ לגן עדן .

אפרופו נקיון השמשה , קרה לי מקרה שבחור ניגש למכונית שלי ברמזור של מחלף השלום ולמרות שהיתה נקייה ( יום קודם עברה שטיפה ) התחיל ללא שהיה להעביר את המגב על החלון , אני בתגובה הפעלתי מיד את הווישרים כדי להבהיר לו שאינני מעונין , הוא כעס וירק עליי - זה הספיק לי כדי שאגיב בתקיפות .

איך שיצאתי הוא ברח קילל וזרק עליי את המגב שפגע ברגל שלי - את המגב לקחתי ונסעתי משם כדי לא לפספס את הירוק .

בימים שאחרי הוא עוד הסתובב בצומת הזו ולאחר מכן נעלם .

במחשבות נוספות שעלו במוחי לאחר המקרה , התחלתי לרחם במידה מסויימת על הבחור ובין השאר חשבתי על כך שיכול להיות שהוא מנסה לפרנס את המשפחה שלו או מה שנותר ממנה בדרך זו .

ולמרות כל זאת אני עדיין חושב שהאלימות שהפעיל כלפיי והכפייה שהפעיל כלפי נהגים אחרים פסולה ויש לסלקה מערינו .

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א. אם כבר משהו הצליח להיכנס אלי לרכב ללא הזמנה, אני אתן לו את הנסיעה של החיים שלו- הוא כבר יתחנן לרדת לבד.

ב. פעם אחת נכנסה אלי לרכב (ברב טפשותי ) בחורה שתויה לחלוטין ומבוגרת שביקשה שאני אקח אותה לתחנת משטרה כי אנסו אותה. היא היתה שתויה מתה ולא נראה לי שמשהו הסכים לעשות לה טובה.

בסוף היא ניסתה לפתוח בקבוק בירה אצלי ברכב וכך הצלחנו להוציא אותה. חבר פתח בשבילה את הבקבוק והניח אותו בחוץ על המדרכה.

כשהיא יצאה עפנו משם.

ג. יום אחד חמותי חיכתה לאיישתי מחוץ לקניון והתיק שלה היה מונח על הכסא שלידה עם חלון פתוח. נער בן 16 לערך הכניס את חצי הגוף העליון לרכב ותוך כדי שאלה בקשר לשום דבר הניח את היד על התיק מתוך כוונה להעלימו. מה שהוא לא לקח בחשבון זה שהכלב שלי חנה במושב האחורי וחיכה להתגרות כלשהי כדי להגיד מה שיש לו. לתיק שלום.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

היית צריך פשוט לצאת מהרכב עם המפתחות והפלאפון ולחייג 100.

בכל מקרה יש לי חבר בבילוש שלימד אותי כל מיני דברים מעניינים איך לפרק לאחד כזה את הצורה וגם לצאת נקי מכל העסק.

הבעיה שלך שנבהלת! אם היית שומר על קור רוח ושם פול גז ברגע שהראש שלו אצלך באוטו ושובר לו את הצוואר היית יכול לטעון אחרי זה משהו שהיה מוציא אותך מהעסק בלי שום דבר ומלמד אותו לקח טוב! זה מצריך קצת עבודה אבל שווה את זה.

כמובן שהכי טוב להבליג ולא להגרר לאלימות (מנסיון!) אבל אם דחקו אותך לפינה צריך לדעת לפעול ולא כמו haimy לקבל כל פעם מכות ולהגיע לבתי חולים ולפחד שתקבל תיק וכלא.

פורסם

כן, אז בפעם הבאה שזה קורה תכניס אותו לבגאז' מאחורה ותסע לאיזה מסלול נטוש (שמעתי שיש אחד אחלה בראול ולנברג' 10 ברמת החייל)

 

אם יעצרו אותך וישאלו למה יש לך בן אדם בבאגז' תטען שפשוט ערכת ניסוי כי רצית ללמוד מה ההשפעה של הוספת משקל לאחורי הרכב על התנהגותו :lol:

פורסם

:-)

האמת שמספיק היה להגיד שהוא הכניס את הראש לרכב והיה לו סכין ביד וצעק שנהג הפיאט יצא מהרכב, הבחור נבהל ושם גז. הכי חשוב לא לברוח אחרי זה אלא לעצור ולהתקשר למשטרה ולספר את הגירסה הזאת. אם אין לך 10 תיקים ואתה לא עבריין תאמין לי שאחרי חקירה קטנה תשוחרר הביתה.

כמובן לא לחזור רוורס עליו ותוך כדי שאתה עולה עליו לזרוק קלצ' בהילוך ראשון ולעשות עליו חריקות. זה כבר לא יחשב כמו הגנה עצמית כי הוא כבר לא מהווה איום במצב שהוא שוכב על הכביש.

פורסם
היית צריך פשוט לצאת מהרכב עם המפתחות והפלאפון ולחייג 100.

בכל מקרה יש לי חבר בבילוש שלימד אותי כל מיני דברים מעניינים איך לפרק לאחד כזה את הצורה וגם לצאת נקי מכל העסק.

הבעיה שלך שנבהלת! אם היית שומר על קור רוח ושם פול גז ברגע שהראש שלו אצלך באוטו ושובר לו את הצוואר היית יכול לטעון אחרי זה משהו שהיה מוציא אותך מהעסק בלי שום דבר ומלמד אותו לקח טוב! זה מצריך קצת עבודה אבל שווה את זה.

כמובן שהכי טוב להבליג ולא להגרר לאלימות (מנסיון!) אבל אם דחקו אותך לפינה צריך לדעת לפעול ולא כמו haimy לקבל כל פעם מכות ולהגיע לבתי חולים ולפחד שתקבל תיק וכלא.

 

כשהוא נזרק לתוך האוטו שלי,לא הייתה לי כל אפשרות לצאת,כי הוא הסתכל עליי כל הזמן הזה ודיבר כל מיני שטויות!ואפילו לקח את היד שלו ושם מאחוריי המשענת של הראש שלי,כך שכל תזוזה מחשידה הייתה מעוררת אצלו צומי.ולך תדע מה עובר לו בראש(אני אפילו לא הייתי רוצה לדעת!)

 

אם הייתי נבהל,לא נראה לי שהייתי כותב פה את כל זה,לא הראתי לו שאני פוחד בכלל(אבל בתוך תוכי הלב שלי דפק בקצב של 220 פעימות).קיצור הלכתי עם חשיבה ולא עם כח,ואני מודה שזה עזר.

 

אני אחד כזה שמתאמן ויש לי כח אבל כשמדובר בגורילה זה כבר משהו אחר.רק לצורך השוואה אני אראה לך תמונה עם מי היה לי עסק ונראה אם היית מפרק לאחד כזה את הצורה.

1208200480424.jpg

פורסם

אני אחד כזה שמתאמן ויש לי כח אבל כשמדובר בגורילה זה כבר משהו אחר.רק לצורך השוואה אני אראה לך תמונה עם מי היה לי עסק ונראה אם היית מפרק לאחד כזה את הצורה.

 

כשהוא אצלך ברכב אז זאת באמת בעיה להיפטר ממנו, אבל באופן כללי גם נגד אותם הרי אדם יש מה לעשות. נכון שבמכות הוא יפרק אותך כנראה, אבל אם אתה מספיק זריז אז יש מספר נקודות בגוף, שמכה חזקה ומדוייקת לשם יכולה לשתק את האדן לכמה שניות/עשרות שניות (מי שמיומן יכול גם לעלף/להרוג) וזה מספיק זמן כדי לנסות לדחוף אותו מהרכב החוצה. :lol:

פורסם

ג'קי צ'אן אני עדיין לא :roll:, אבל אם תוכל לתת כמה נק' ספציפיות איפה זה משפיע אני אשמח לשמוע.

 

רק שבסוף הנק' האלו ישפיעו ולא תהיה פאשלה שהוא יסתכל עליי וזה רק ידגדג לו.:lol:

פורסם

במקרים כאלה, גנה צריך אחד כמוך באוטו זה אולי יעזור:lol:.

 

חבר,שמעתי על הרבה מקרים כאלה והיתי שמח לא להתקל בעצמי באחד כזה.

בבעלותי רכב בעל 3 דלתות,לאחורה אין לאן להכנס אולי למכסה דלק ואת הקדימה אני תמיד נועל.

 

לא קרה לך כלום,למד לקח לפעם הבאה.

 

בן.

Got To love It

פורסם

שים גז מדמיע לידיך ברכב - גדול קטן הוא יבכה כמו ילד.

לצערי גם אני למדתי בדרך הקשה כשיש אנשים לא שפויים

צריך משהו שירגיע אותם.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אצלי באוטו יש קבוע אלה ולדרמן,רק ליתר ביטחון.

 

והנקודות תורפה לא כל כך יעזרו לך כשהוא כבר אצלך ברכב (אבל בעיקרון זה אוזניים,עיניים,אף,גורגרת,אשכים וכו').

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !

×
×
  • תוכן חדש...