Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן התמונה מהרכב שלי.

 

אך ברכב שלי נדרשה בניית דלתות שאיננה נדרשת על פי רוב ברכבים סטנדרטיים, ולכן הדוגמא איננה מדויקת.

 

בניית פודים למידים בלבד, כפי שנדרש על פי רוב מהתקנת מע' 3 חלקים, עולה 'מעט' פחות, אך לגופה של ההצעה עם האילייט 3WAY יש לציין כי התקנת הסט הנ"ל נטול בידוד והגברתו פאסיבית ב100WRMS יגרום עוול לסט המעולה הזה.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שמתפספסת פה נקודה שהיא נקודה חשובה

 

עדיף 2WAY מותקן כראוי מ3WAY שזרוק ברכב !!

 

להתקין 3WAY זה אומר בניות אחרי בחירה מדוקדקת של זוויות, זה אומר איטום אגרסיבי כדי שהוופר יוכל להיות וופר כמו שצריך,

 

ובקיצור זה אומר המון השקעה בהתקנה נכונה כדי למקסם את התוצאות. ויש לא מעט מיקרים פה בפורום שרואים 3WAY עם התקנה לא טובה והתוצאות לעומת 3WAY עם התקנה טובה שמיים וארץ.

פורסם

מי דיבר על 3WAY זרוק ברכב.?

ההצעה כוללת התקנות בקיק פאנל ב-2000 שח

התקנה איכותית +בידוד דלתות קידמיות לא היו כלולים בהצעה ,אני מעריך 1500 שח

אם הוא יבצע את כול העבודה איטום+בניות+התקנה אצל בעל מקצוע בודד המחיר יהיה אפילו יותר טוב

סה"כ בין 3000-3500 שח,ובעל מקצוע איכותי יודע לבנות ולסדר זוויות כראוי לסט ברמה כזו

ואני לא מדבר על אנשים שהתקינו כמו חאפרים.

סה"כ המחיר יהיה 1000 שח יותר מההצעה המקורית הכוללת.

פורסם

א.אתה לא יכול לנקוב מחיר בצורה כזאת זה יכול להיות 3 וזה יכול להיות 5 כתלות ברכב,

ב.המפרט שיצרת לו, לא שווה רבע מהמפרט שהוא יצר לעצמו

 

שים לב - אתה הבא לו מפרט עם סט 3WAY שמקבל מאה וואט פסיבי, אתה עושה צחוק ? שמעת את הסט הזה פעם מנגן על מאה וואט פסיבי ? זה בכלל לא פותח אותו, הוא נשמע ממש ממש לא במיטבו ולא מתקרב למיטבו,

ואני לא מדבר על הסאב בכלל

 

וזאת בדיוק הנקודה, קלארוס שמקבלים הגברה טובה ישמעו פי מלייארד יותר טוב מאלייט 3 חלקים מסורס !! ומאה וואט לסט כזה פסיבי זה פשוט בדיחה !,

פורסם
אלמוג_נחשון בנה לעצמו מערכת לבד

סאנדאון 100.4=1800 שח

סאנדאון 1000.1=1800 שח

סאב AA כאוס=1800 שח

תיבה לסאב 200 שח

רדיודיסק משומש 900 שח

HAT קלארוס =1950 שח

----------------------------

סהכ 8450 שח לא כולל בידוד והתקנה

 

אני הצעתי

סאןדאון 100.4=1800 שח

רדיודיסק משומש \חדש =900-1000 שח

סאב JL אודיו W3 כולל תיבה 1500 שח

סט מורל אילייט 6.5 3WAY עולה 3250 שח

----------------------------------------

סהכ 7450 שח לא כולל בידוד והתקנה + לברר אצל בעל מקצוע כמה עולה בניות בקיק-פאנל.

מה שהשתנה בהצעה זה שהיא זולה ב-1000 שח לפני עבודה עלות בידוד והתקנה לא היו מחושבות

אני מעריך בניות ב-2000 שח עבודה מה שאומר שההצעה בכללי תהיה יותר יקרה ב-1000 שח

מהתקנה של סט 2WAY ,ואם זה יקר לבחור הוא יכול לבחור סט 3WAY של DLS יותר זול למשל:

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=581

ואז העלות תהיה 200-300 שח יותר מהעלות המקורית המתוכננת שזה זניח.

בכול אופן אם בונים מערכת במה קידמית איכותית היא חייבת להיות 3WAY.

 

 

 

מה שאתה בעצם אומר לו, זה שלא משנה מה- עדיף 3 חלקים גם אם זה יהיה סט אומלל של DLS?

 

ונקודה נוספת היא שזו הפעם אני לא יודע כמה שאתה נוקב בתמחורים של התקנות,בניות חיווטים וכו' בלי שאתה בכלל יודע מה סוג הרכב ומה העבודה הדרושה בו.

אולי צריך להזיז מחשבי רכב?, מה לגבי ידית פתיחת תא-מנוע? האם הקיק הוא יחד עם המסילות או לא?(חשוב מאוד לריפוד), האם צריך לשכפל את הקיק המקורי או לא?

אז על סמך מה בדיוק אתה מעריך ב2000 ש"ח?

בנוסף, אתה כותב לו שהוא גם צריך התקנה ואיטום שאתה בכלל לא יודע מה מתבקש בהתקנה?, אתה בכלל מודע להבדלים בין הרכבים השונים?

העברת כבלים בקונקטור לתוך הדלת זה דבר שיכול לקחת 10 דקות לכל צד, ומצד שני ישנם רכבים שזה יכול לקחת שעה ולכן התמחורים הם בהתאם.

ואיזה איטום? באיזה חומר?,בכמה שכבות? באיזה רכב זה כלכך שונה מרכב לרכב שהעלות משתנה פלאים בהתאמה.

מה לגבי חיווט מתח? מה לגבי סוגי הכבלים? מפצלים?

 

בקיצור, זה נתונים שמשתנים בהתאם לרכבים וזה שאתה "חושב" שאתה נותן לו הצעה טובה יותר אתה למעשה נותן לו הצעה גרועה יותר.

ולמען הסדר הטוב, אל תנקוב במחירים בשעה שאתה "מעריך" את ההתקנה דרך מסך המחשב.

under construction..

פורסם

הרכב כבר ידוע מדובר במיצובישי סופר לאנסר ,ובניות בקיק פאנל יעלו עד 2000 שח

יש פה באתר מתקינים מקצועיים אפשר להרים אליהם טלפון בשניה ולברר מחיר.

ממתי DLS ברמה הזו הוא סט "אומלל".? מדובר בסט מעולה

בכול אופן זו דעתי.

פורסם

זה שאתה מביע את דעתך זה הרי לגיטימי, כי כולנו סה"כ מביעים פה את דעתנו.

אבל זה שאתה כותב בהדגשה "בכל אופן זו דעתי" -לא משנה את העובדה שאתה נוקב בסכומים מדוייקים כאילו אתה מכיר את כל העבודות בכל הרכבים עם כל המוצרים שקיימים- זה , כבר לא לגיטימי.

 

אתה לא יכול לכתוב דברים לא מדוייקים ולבסוף לרשום "זאת דעתי" ובכך אתה מתנער מאחריות.

 

אז מי שלא יודע על מה מדובר ובמה כרוכה ההתקנה ובטח שלא יכול לדעת עלות של בניות פיברגלאס כי כל אותם נתונים הם משתנים בהתאם לדרישות הלקוח ובהתאם לסוג הרכב והעבודה הדרושה בו וכמובן גם בסוג הרכיבים.

אז מכיוון שאתה לא מחירון מהלך, אנא ממך תמליץ בהתאם לגבי מוצרים ולא לתמחור התקנות על סמך "הערכות" ו"השערות" דרך מסך המחשב שלבסוף באים לידי ביטוי בתמחור מדוייק שאינו תואם את המציאות.

under construction..

פורסם

+1

 

יש לי את הELATE 6 3 WAY הבניות לא מסתכמות רק בקיק פאנלים ישנה הרבה מאוד עבודה, גם של כיוון של כול האלמנטים ולפי דעתי רק בידוד למיד באס לא יספיק כדי לשמוע טוב.

לסט הזה יהיה צורך גם בבנית תיבות למיד באסים דבר שיקפיץ את עלות ההתקנה הרבה מעבר לתקציב של פותח השרשור.

מה עוד ש100 וואט RMS לסט הזה הוא בדיחה גרועה, מנסיון, שלי לא משמועות.

 

 

אלי

 

פורסם

אם הייתה קורא את התגובה הראשונה שלי הייתה רואה שהמלצתי לצור קשר עם איש מקצוע

ולברר את העלויות ,ממחירים שיצא לי לשמוע הערכתי עד 2000 שח לבניות קיקפנאל.

אין פה עיניין של "לקחת אחריות",טלפון של 20 שניות לבעל מקצוע ואפשר לברר מחיר מומלץ:

http://www.ecaudio.co.il/contact.htm

דעתי היא שסטים 3WAY של DLS או מורל ברמה הזו הם הבחירה הטובה ביותר לבמה קדמית.

לדעתי צריך לחכות ולשמוע את דעתו של פותח השרשור.

 

אם ההגברה לא מתאימה ניתן להחליף מגבר ל-סאן דאון 125.2 בכול אופן המלצה על סט קידמי 3WAY נשארת

פורסם

המורל אלייט 3 חלקים לטעמי הרבה יותר מוצלח ומומלץ מה DLS הנ"ל. אבל הוא גם יקר יותר .

ואם כבר באמת המורל פאסיבי אז לשדך לו מגבר חזק יותר ואין חובה לבנות קיק , אפשר גם למקם את ה CDM בקורות.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מה נהיה מהפורום הזה ?

 

 

הסט 3 חלקים ה"אומלל" הזה הוא פי 5 יותר טוב מכל סט 2 חלקים במחירו והוא בעל דום מיד שאין בעיה גדולה להתקין אותו .

 

 

חד משמעית 3 חלקים טוב מ2 חלקים , ועל אחת כמה וכמה שלא מדובר באיזה מותג עלום שם אלא DLS .

 

שורה תחתונה סט 3 חלקים תמיד טוב מסט 2 חלקים ! לכן הצעתו של אודיו קינג יותר אטרקטיבית.

פורסם

ה"אומלל" נאמר בציניות למי שקשה לו להבין.

ומדובר על הסט הקודם(UP36) בסדרה הזו(אולטימייט), הוופרים שלו הם פשוט אומללים עם תגובת באס אפסית, ולכן הם שודרגו לוופרים החדשים שלהם והסט קיבל את השם UP36I.

בנוסף ,לדעתי הסט הזה הוא באמת לא מזהיר, הסטים של DLS הטובים הם החל מהUR עם הממברנות הקבלר והמשך באירדיום ונוביליום- כל השאר הם באמת לא מציאה.

אבל הם גם לא זולים ולכן זה לא רלוונטי כרגע.

 

 

 

ידידי מתן,

לא כל מה שDLS הוא מוצלח פי 5 מכל דבר אחר.

לטעמי אם כבר אתה מדבר על תמחור אז עדיף יהיה לקחת את ההרץ היי-אנרג'י 3 חלקים, הוופרים של ההרץ הרבה יותר מוצלחים מאילו של הUP36 (הישן כמובן) ובנוסף, הקרוסים של ההרץ הם בכמה רמות למעלה.

לגבי הצליל הסופי, זה כבר עניין של טעם, אבל בסט 3 חלקים כל הרעיון הוא לאפשר לוופר לתת את מה שהוא אמור לנגן וזה תדרי באס, ברגע שהוא אינו מצטיין בזה כל השאר כבר לא רלוונטי.

 

ותצאו מהעניין הזה שבגלל שמדובר על מיד מסוג DOME שאינו זקוק לנפח, אפשר ל"תקוע" אותו על הדלת ושלום על ישראל.

מדובר על מיד שדורש התקנה נכונה מבחינת מיקום וזווית, העניין דורש בניות בהתאם ב99.9% מהרכבים, בנוןסף התקנה של סט 3 חלקים שחסכו עליה, תהיה הרבה פחות טובה בתוצאה הסופית מסט 2 חלקים שעשו איתו עבודה כמו שצריך.

 

זה הרי ברור ש3 חלקים תמיד יהיה עדיף על 2 חלקים(לפחות באותו ליין או באותה קטגוריה) אבל חשוב לזכור שמדובר על תמחור שונה לחלוטין מבחינת התקנה מאשר סט 3 חלקים.

 

חשבון פשוט:

 

אילייט 3 חלקים + בנייה לקיקפאנלים (נקח את הדוגמא של אודיו-קינג לתמחור) = 5200-5800ש"ח.

 

עכשיו תחשבו לבד איזה סט 2 חלקים אפשר לקנות בכמעט 6000 ש"ח.:shock:

 

ועכשיו נסו לחשוב איך סט קומפוננט ב6000 ש"ח נכנס בתקציב של 8000 ש"ח קומפלט לכל המערכת.

עכשיו אני מקווה שהייתי יותר ברור..

under construction..

פורסם

כשהייתי תקופה עם הסופרימו 2 חלקים והוספתי את הסידיאמ54 הוא רק גרע מהאיכות של ה2 חלקים. העדפתי רוב הזמן לסוע כשהסידיאמ כבוי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אלמוג_נחשון בנה לעצמו מערכת לבד

סאנדאון 100.4=1800 שח

סאנדאון 1000.1=1800 שח

סאב AA כאוס=1800 שח

תיבה לסאב 200 שח

רדיודיסק משומש 900 שח

HAT קלארוס =1950 שח

----------------------------

סהכ 8450 שח לא כולל בידוד והתקנה

 

אני הצעתי

סאןדאון 100.4=1800 שח

רדיודיסק משומש \חדש =900-1000 שח

סאב JL אודיו W3 כולל תיבה 1500 שח

סט מורל אילייט 6.5 3WAY עולה 3250 שח

----------------------------------------

סהכ 7450 שח לא כולל בידוד והתקנה + לברר אצל בעל מקצוע כמה עולה בניות בקיק-פאנל.

מה שהשתנה בהצעה זה שהיא זולה ב-1000 שח לפני עבודה עלות בידוד והתקנה לא היו מחושבות

אני מעריך בניות ב-2000 שח עבודה מה שאומר שההצעה בכללי תהיה יותר יקרה ב-1000 שח

מהתקנה של סט 2WAY ,ואם זה יקר לבחור הוא יכול לבחור סט 3WAY של DLS יותר זול למשל:

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=581

ואז העלות תהיה 200-300 שח יותר מהעלות המקורית המתוכננת שזה זניח.

בכול אופן אם בונים מערכת במה קידמית איכותית היא חייבת להיות 3WAY.

 

 

 

 

באיפה הבאתה את המחירים המופרחים האלה?!

 

בבקשה אל תגיב סתם.

 

בכל מקרה, בואו נפטור אותכם מוויכוחים.

הקלארוס הוא הבחירה הראשונה שלי והכי אפקטיבית למחיר.

 

אז תרדו מקומפוננט 3WAY.

 

קיבלתי הצעה בהרבה יותר נמוכה בלי הרדיו דיסק.

 

כשכל המערכת קומפקלט מגיעה ל7600 ש"ח

התקנה+חיווט= 400 ש"ח

איטום עצמי -(קניית יריעות איטום)= 500 ש"ח למרבית חלקי האוטו.

8500 ש"ח

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

אם קנית חומרי איטום ב 500 שקל אל תבזבז אותם על כל האוטו. תאטום את הדלתות הקדמיות עם כל כחומר כמו שצריך.

 

אם תפזר קצת בכל מקום האפקטיביות תהיה מאוד מאוד נמוכה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...