Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
CD של קלריון יעשה את העבודה בפחות כסף, DLS בין חברות הרמקולים המוערכות בעולם , אבל לכל חברה יש מוצרים זולים ומוצרים טובים.

 

אממ... מדובר באקליפס CD4000 שסטאס מוכר - 900 ש"ח

 

ובכל מקרה, בתקציב כזה ומפרט חזק כמו זה אני יודע שהDLS הם לא כל כך לרמה של הרכיבים הללו.

מה אתם מציעים?! את הקלארוס של הייבריד!?

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

אוי וייי , לאיזה מצב הגענו ???

 

 

DLS מתאימים לכל רמה של מערכת מהבסיס עד המערכות הטובות בעולם . 900 שח זה מחיר נחמד לאקליפס , לא מכיר את הדגם הזה ספציפית

פורסם

סטס בלי א' ;).

 

יש לך מלא סטים , העיניין הוא מה תאהב.

 

הרץ היי אנרג'י (יש לך ביד שניה בפורום במחירי הזדמנות , אחלה סט).

מורל דוטק + שדרוג הטויטרים לMT22

הייברד אודיו קלארוס

פוקאלים למינהם.

 

כל סט מתאפיין באופי סאונד שונה, ואתה צריך לבחור מה שתאהב.

מציע לך לשמוע אצל המתקין את הסטים או להגיע למפגש ולשמוע אותם.

פורסם
+1 לאקליפס CD4000 מאוד אהבתי אותו נוח לשימוש איכותי מאוד

900 שקל? מחיר מאוד זול בשביל איכות כל כך גבוהה

 

 

אוקיי... תודה חברה... עוד הצעות וכו'...?!

 

כנראה שאני דיי סגור-

 

מונו- SUNDOWN SAE-1000D

4 ערוצים- SUNDOWN SAX-100.4

קומפוננט - HYBRID CLARUS C61-2

סאב- AA CHAOS

רדיו דיסק- אקליפס CD4000

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

בחירה מצוינת, מדובר ברכיבים מצוינים. אני לא משוכנע שתקבל הצעה הרבה יותר טובה בסכום הזה.

 

אך מדוע 4 ערוצים לסט הקדמי? בכוונתך הגברה אקטיבית?

פורסם

לדעתי, לך על ה4 ערוצים.

אם אתה הולך על אקטיבי אז מן הסתם אתה צריך את כל ה4 ערוצים.

 

אם אתה הולך לעבוד פאסיבי(ע"י קרוסאובר חיצוני) אתה יכול לגשר את המגבר ל2 ערוצים חזקים.

לדעתי גם אם אתה הולך לעבוד פאסיבי, זה עניין של זמן עד שתעבור לאקטיבי.:wink:

השינוי הוא ממש מורגש.(בין אקטיבי לפאסיבי)

 

בהצלחה.

שוב אני אומר רכיבים טובים.

בנית לעצמך מערכת מעולה ביחס למחיר.

פורסם
לדעתי, לך על ה4 ערוצים.

אם אתה הולך על אקטיבי אז מן הסתם אתה צריך את כל ה4 ערוצים.

 

אם אתה הולך לעבוד פאסיבי(ע"י קרוסאובר חיצוני) אתה יכול לגשר את המגבר ל2 ערוצים חזקים.

לדעתי גם אם אתה הולך לעבוד פאסיבי, זה עניין של זמן עד שתעבור לאקטיבי.:wink:

השינוי הוא ממש מורגש.(בין אקטיבי לפאסיבי)

 

בהצלחה.

שוב אני אומר רכיבים טובים.

בנית לעצמך מערכת מעולה ביחס למחיר.

 

 

תודה גבר.

גם רוני הביא לי הצעה מצוינת.

 

בכל מקרה, בעתיד אני מתכוון לרכוש קומפוננט אחורי אז אני אתרגם את המגבר 4ערוצים ל2 ערוצים.

בכל מקרה הוא נותן תפוקה טובה של 100WRMS.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם
אוקיי... תודה חברה... עוד הצעות וכו'...?!

 

כנראה שאני דיי סגור-

 

מונו- SUNDOWN SAE-1000D

4 ערוצים- SUNDOWN SAX-100.4

קומפוננט - HYBRID CLARUS C61-2

סאב- AA CHAOS

רדיו דיסק- אקליפס CD4000

 

 

לפני הבחירה שלך רואים שעשית שועורי בית, מה לגבי התקנה ? כמובן לא לשכוח איטום!

IBIZA 20vt

פורסם
לפני הבחירה שלך רואים שעשית שועורי בית, מה לגבי התקנה ? כמובן לא לשכוח איטום!

 

 

אכן כן.

 

התקנה תיהיה, ואיטוב אני אעשה לאט אלט לכל האוטו, אני אתחיל בדלות ואני אעבור האלה.

אני אקנה בד איטום ב500 שקל יהיה לי מספיק לאיטום לרוב חלקי הרכב שלי.

 

מדובר במיצובישי סופר לנסר 97.

לא בעייה של אקוסטיקה.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם
בעיה חמורה של אקוסטיקה :\

לצערנו.

 

 

אוקיי...

ממה שאני הבנתי ושמעתי שומעים חבל על הזמן ברכב הזה.

 

עדיף לי לשם עם מפרט כזה איטום?!

 

דלתות קדמיות.

מאחורה

מה עוד?!

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

שמע עם רכיבים כאלו, תצרף התקנה איכותית ותסיים עם מערכת :shock:

 

אתה יכול בהזדמנות לבוא לשמוע אצלי קלארוס מותקנים כראוי,


×
×
  • תוכן חדש...