Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר מונובלוק - sundown sae1000d

 

סאב - Ascendant audio Chaos 800WRMS

 

4 ערוצים (יש כמה אפשרויות)-

1- JBL GTO 1004

2- infinty 7541a

3- CADENCE ZRS-7504

4- HIFONICS TXI-6406

 

קומפוננט קדמי- DLS AC6

 

רדיו דיסק - ALPINE CDA9882 (לא מחפש את האנימציות,בלודו'ט,כניסה להייפוד וכל השטויות מסביב, מחפש רק איכות!- אם אפשר למצוא משהו ביותר זול וייתן לי את האיכות הזו אז בכייף)

 

זוהי הצעה מאוד מופרחת באוויר, כי איני מכיר מפרטים בתקציב הזה.

תודה מראש לכולם!

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם כבר הלכת על סאנדאון למה שלא תיקח כבר 4 ערוצים של סאנדאון ,יש לך את ה50X4 במחיר מצחיק.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

לפני המגברים והכל .

 

קודם תעשה שיעורי בית ותלך לשמוע סטים קידמיים אופציונלים.

 

זה הדבר הראשון.

 

אחרי זה כל נושא האיזה מגברים כמה ולמה יהיה הרבה יותר רלוונטי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אם כבר מגבר 4 ער' אז באמת יש לך את הSAX4 ואיתו תוכל לעבוד אקטיבית.

 

לפי דעתי :

 

תשמע לך סט מתאים

SAX4 לחיבור אקטיבית (בעל קרוס)

SAE1000

CHAOS

 

וHU נחמד.

פורסם

אתה צריך לשמוע סטים קידמיים כמו פוקל K2P , מורל הייבריד\אלייט , הרץ היי אנרגי , הייבריד אודיו קלאורוס וכו.

אחרי שתבחר מה הסט שהכי מתאים לך תתאים לו הגברה.

 

אני מציע לך ללכת על מגבר 2 ערוצים חזק וטוב שישודך לסט עם קרוס פאסיבי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

סאנדאון 50 מוצהר 50 ב12 וולט ויתן בפועל באיזור ה65\70,

 

הJBL ואינפיניטי מוצהרים באיזור המאה ב14.4 וולא ויתנו בערך 70\75 בוולטאז' של רכב,

ככה שהסאנדאון 4-50 ממש ממש לא חלש, ובמחיר שלו הוא קניה מעולה כרגע

 

בלי קשר היות והסאב מקבל מונו, ואין לך פרוססור כדי להריץ תצורה אקטיבית, האופציה הטובה היא מגבר 2 ערוצים חזק או מגבר 4 בגישור, או 4 בגישור

 

בלי קשר אמר עופר ואני מחזק - קודם תתערבב, תשמע סטים, תשמע התקנות, תשמע תצורות, ורק אחרי זה תחליט כי חבל לרכוש סט ולהבין שהוא לא קולע לאופי שלך, רק בגלל שביקורת כזאת או אחרת היתה טובה

פורסם

בפני עצמו הסאנדאון 50X4 הוא מגבר חזק ואיכותי ביחס למחירו אבל אני לא חושב שהוא הבחירה הנכונה במקרה הזה. עבור מידבאס כמו שצריך עדיף הספק גבוהה יותר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

זה אין ספק, אבל במקרה הזה הייתי מעדיף לקנות מגבר זוג ערוצים חזק (אם כי אני ממש לא נגד גישורים).

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

נכון, אין ספק שעדיף לדוגמא סאנדאון 125.2 במקום ה50.4 בגישור, המשחק פה הוא ההבדל במחירים

 

זה רק פותח השרשור יוכל להחליט, בהתאם לסוגי המגברים שהוא ילך עליהם

פורסם

תשמעו, אני לא סתם רציתי מגבר 4 ערוצים כי התכנון ש/לי זה גם להביא קומפוננט 2WAY למגש האחורי.

 

רציתי לדעת אם יספיק לי התקציב.

 

כי המליצו לי על הקומפוננטים האלו:

 

קדמי - DLS AC6

אחורי - DLS 962

 

 

בכל מקרה, אני רוצה מערכת חזקה ואיכותית לשנים רבות, אחריי הצבא מתכנן לקנות סיאט איביזה ולחבר שם את המערכת הזו.

 

אגב, סטאס הציע לי רדיו דיסק נחמד לדעתי, האם הוא מספיק טוב למערכת הזו?!

ECLIPSE CD4000

http://www.sonicelectronix.com/item_...se+CD4000.html

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

קודם כל אני ממליץ לך לשים סט אחד טוב מקדימה מאשר שניים מפוזרים.

דבר שני , הסטים של DLS לטעמי לא מוצלחים . אתה צריך לשמוע בעצמך ולהחליט לפי השמיעה. יש כאלו שיאהבו ויש כאלו שלא.

לגבי האקליפס - הם נחשבים למוצרים מצוינים , לי אישית אין ניסיון עם הדגם הזה. השאלה היא באיזה מחיר אתה יכול לקנות אותו ומה החלופות במחיר הזה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...