Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שהכי מרגיז,

שעד שיש יד אלוהים שמנסה לעזור לנו[ממשלת ישראל? משרד הספורט? אוי גוועלד],

כל אחד מתעסק באגו של ה''ספורט'' שלו ומי אומר את המילה האחרונה,

במקום שכל אחד יעשה חושבים, ויבין שיד האלוהים הזאת יכולה לסגת כשהיא תראה שספורטאים לא מצליחים להסתדר על הנייר, ויתחילו לוותר אחד לשני על סעיפים או על אגו, או על כל דבר אחר.

 

 

אתה ממש אומר דברים לא נכונים!

יד אלוהים שעוזרת לנו??? איזו יד בדיוק????

היד היחידה שיש זו היד של הספורטאים שהגישו בג"ץ ושכרו לוביסטים בכנסת בשביל לקדם את הנושא.

בסוף (ויותר קרוב ממה שכולם חושבים) הספורטאים יגיעו להסכמה בינהם - אין יותר מידיי ברירות - לא נמציא את הגלגל רק נסכים על דגם מתאים מחו"ל - ואז - יבוא לציון גואל (לפחות בתחום הראלי).

אלון

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שהכי מרגיז זה שחונקים אותנו מכל הכיוונים!

בין עם זה ברישויי מטורף של עגלות ולא רישויי אירופי הגיוני ובין עם זה כל דבר אחר שמקשה על הספורטאים...

 

המריבות בין הנהגים זה רק הקצה של הדובדבן!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

קוראים לזה - "הפרד ומשול"...

אין נהגים מאוחדים - אין מי שעומד מול המחוקק ושומר על אינטרס הנהגים.

הרשות לבד - בלי דחיפה בלי לחץ בלי רוח גב מהנהגים לא יכולה לממסד!

אמרתי בעבר - הפיצול הזה יזכר לדיראון עולם - לא משנה איך הוא ייגמר.

אולי זה מגיע לכולנו....

אלון

פורסם
מה שהכי מרגיז זה שחונקים אותנו מכל הכיוונים!

בין עם זה ברישויי מטורף של עגלות ולא רישויי אירופי הגיוני ובין עם זה כל דבר אחר שמקשה על הספורטאים...

 

אני נאלץ להסכים לגבי הקביעה לגבי רישוי מטורף של עגלות.

אין קשר בין מה שהולך בארץ לבין מה שהולך בעולם, למרבה הצער.

מקווה שהנושא ייפתר, זה ייאפשר לאנשים רבים להצטרף, אנשים שנמנעים להכנס לספורט מטעמים לוגיסטיים לפחות...

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

זה בכלל לא קשור להפרד ומשול!

הספורטאים היו מאוחדים חמש שנים לפחות ולא זז כלום, סליחה עבר חוק התקדמו דברים אבל בפועל הפכנו מאפורים (אין חוק) לעבריינים (יש חוק ואנחנו פועלים בניגוד אליו!!!)

 

העגלות זה שיקוף לספורט המוטורי!!!

 

"בשביל מה הם צירכים את השטוייות האלו שילכו לעשות משהו מועיל עם הזמן שלהם"

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

לא תשתנה קוניאצ'קי

"גם אויל מחריש כחכם יחשב"

גיבובי שטויות העיקר להקליד

 

ציטוט מדברי חכם מימון": הספורטאים היו מאוחדים 5 שנים ולא זז כלום":beerchug:

 

אולי נשנה קצת את הוורסייה

שנתיים וחצי עברו ולא נעשה כלום מאז שהחוק עבר, מה דעתך? מר קוניאצ'קי?

מירוצי מכוניות

פורסם

אגב בחוק ככתבו ולשונו כתוב שאפשר לנוע לשטח כינוס המירוצים עם רכבי המירוץ על הגלגלים ובחזרה.

על איזה רישוי מטורף מדובר?

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

דני לוי

בבקשה אל תדרדר את הסיפור לפסים אישיים!

אין לי כלום נגדך ואתה לא יכול לומר שהטרגדיה של הספורט המוטורי בארץ היא יחודית ולא קיימת בשום תחום אחר בארץ ולא דומה לשום דבר אחר!!!

 

בברכה לכולם וגם לדני

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

הרישויי המטורף הוא זה של העגלות!

זה שאתה לא מרגיש אותו כי בתור מוסך אין לך בעייה להחזיק ואנדורה 4X4 מר לוי!

 

אם תקרא ספר רכב של סיטרואן C4 למשל, תראה שלפי הגדרות יצרן מותר לה לגרור את העגלה עם הרכב של ניר בורנשטיין!

ולסובארו פורסטר 4X4 אין בעייה לגרור אמפרזה ופורסטר טורבו אפילו יותר!

 

זה הרישויי המטורף!!!

 

אתה כאמור *** נערך ע"י אלון - נא לשמור על כבוד החברים בפורום*** לא תרגיש את זה אז זה לא אמור לעניין אותך.

 

בברכה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

מר קוניאצ'קי המומחה

רישוי עגלות שייך למשרד התחבורה והחוק מי רשאי,איך,רשאי,שקילות,וגרירה אינו שייך כלל וכלל לספורט מוטורי

(כפי שאמרתי מר מוניאצ'קי לך תעשה שיעורי ביית)

הקשר בין העסק שלי לרשוי עגלה והרכב הגורר אינו שייך כלל וכלל לפנטזיות שאתה מנסה לעורר פה.

הזלזול שלך באלה שעבדו 6 שנים חינם עבורך והדרך בה אתה מבטל זאת במחי הקלדה באינטרנט רק מוכיח

שהטעות הגדולה ביותר היתה לעבוד עבור אנשים כמות\ך (מזל שאתה לבד).

ולכן אם חובת ההוכחה עלי הרי לך תשובה מוסמכת

עגלה לגרירת רכב מירוץ כפי שמופיעה ברשיון העגלה שלי היא:

 

58 ש"ח אגרת טסט (חמישים ושמונה שקלים)

 

158 ש"ח אגרת ביטוח לעגלה (מאה חמישים ושמונה שקלים)

 

אכן סכום פנטסטי נכון *** נערך ע"י אלון - נא לשמור על כבוד החברים בפורום***?

עכשיו תמשיך להקליד שטויות

יום טוב:wink:

מירוצי מכוניות

פורסם

ועוד דבר נדב קוניאצ'קי

רישוי הוונדורה ,או במילים אחרות הרכב שגורר את מכונית המירוץ

הוא...............

 

427 ש"ח אגרה שנתית (טסט) ארבע מאות עשרים ושבעה שקלים

 

התנצלותך תתקבל:oops:

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

דני, זה לא יעזור שתצעק, וגם לא יעזור שתכתוב בפונטים גדולים.

לא ביטלתי את עבודת הספורטאים ולא טענתי שהרישויי של העגלה יקר!

גם לא אמרתי שרישויי העגלות קשור ישירות לספורט המוטורי אלא כמראה להתנהלות המדינה!

 

או שאתה מנסה לעשות ממני צחוק

או שאתה משתמש בדמגוגיה זולה

או שאתה פשוט לא מבין מה שכבר הוסבר והובן פה בשרשרור כיוון שבאמת אתה עיוור להוצאות ולא "עושה חשבון"

 

ההודעה שלך שמה אותך עצמך ללעג!

אולי תוציא לנו תדפיס עלויות של הרכב שלך שאתה מחוייב להחזיק! אם המדינה שלנו הייתה נורמאלית אז היית יכול לגרור את האימפרזה שלך עם סובארו פורסטר (אפילו לא טורבו כנראה) ואני את ה106 עם האוטו של אמא!

אז זה שהרישויי של העגלה זול לא הופך אותו לנכון והגיוני! משרד התחבורה פה פשוט מבטל בגסות את המלצות היצרן (למשל היתר לגרור 3 טון עם פאג'רו קינג לפי היצרן ובארץ בקושי טון וחצי)

 

מהבקשה שלך להתנצלות דני אני מבין שכל עלויות הואנדורה שלך לשנה הן 427 ש"ח!!!

אין עלויות תפעול? אין ביטוח אין תקלות של רכב כזה ישן ויקר (למשל בקאקס :wink: ) ועוד דברים שמתיישנים ללא קשר בשימוש, טיפולים גירים שהולכים ועוד ועוד ועוד...

 

אני מתנצל דני בשם דלי התקציב שאנו מכבידים עליכם תמיד!

 

ההודעה הזו מעט עוברת מהנושא, סה"כ ביקשתי לומר שהספורט המוטורי נראה כמו עוד כמה דברים פה בארץ.

 

אגב, דני, למה אתה אומר שהספורטאים מפולגים שנתיים וחצי ולא חצי שנה שזה זמן הפילוג בפועל?

 

נדב

 

נ.ב. אני מבקש דני שבניגוד לעבר אל תהפוך את השרשור הזה למקום של קללות ודיבורים ברמות שלא יאות לנו, אני יצאתי מכלי ונגררתי בשתי הודעות קודמות ולא מתכוון לחזור על כך שוב! אני גם מבקש להתנצל על כך בפני הפורום!!!

אם אתה קורא לי גאון אני אקבל זאת בתור מחמאה ולא משהו אחר.

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

נו מה אני אגיד?

שכחתי עברית, ההבנה שלי לקוייה,לא קראתי נכון,הייתי צריך בנוסף לשנות את חוקי מדינת ישראל בנושא גרירה.

ישפטו הקוראים אם עלות אחזקת עגלת גרירה וגורר הם משמעותיות בהשוואה לסוג הספורט שהחלטת להיות שותף בו.

דובי מילר

לא צריך להזהיר ,מיותר לחלוטין

את שלי אמרתי

דנ

מירוצי מכוניות

פורסם

רק לעדכון מר נדב

מעולם לא טענתי שהספורטאים מפולגים שנתיים וחצי

טענתי ש עברו שנתיים וחצי מאז העברת החוק ושום דבר לא נעשה ועל זה אתה לא מלין (כנראה רק אתה יודע למה)

טענה שנייה וזה לפורום אחר

הגדר ספורטאי מהו?

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...