Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להגדיר ספורטאי מהו זה באמת דבר חשוב!

 

כן בתקציב שלי שהוא כפי הנראה נמוך בסדר גודל מהתקציב שלך, החזקה ואחזקה של רכב נוסף במיוחד בשביל גרירה זה הרבה ולא אפשרי בפועל, שוב מצטער שאני מכביד...

 

עגלה הייתי רוכש מזמן אם היה לי איך לגרור אותה!!!

 

איפה הבנת שאני מאשים את הספורטאים ברישויי הלא הגיוני של העגלות סה"כ אמרתי שבעיית הנגררים דומה לבעיית הספורטאים והיא מפריעה לא רק לנהגי הראלי אלא לעוד כמה תחומים בארץ. זה גם קשור לזה שעבריינים משתחררים למעצר בית ובורחים מהארץ, לזה שיורים רקטות לדרום ואף אחד לא עושה כלום! זה פרצופה של המדינה שלנו, מה לעשות לא הכל קשור אליך דני לוי ובטח שלא בידך ולכן אינני מאשים אותך בזה, חפש פה בשרשור היכן אני מאשים אותך בעניין העגלות לא תמצא, רק אמרתי שאתה לא מודע למצוקה כי היא לא נוגעת אליך!!!

 

אני לא בטוח שלא נעשה דבר מאז העברת החוק, אפילו אתה ציינת התקדמות ניכרת במהלך השנתיים האחרונות, בקורס לבוחנים טכניים לדוגמא, מה עם אישור שתי תקנות, קורס למדריכי נהיגת מרוצים ועוד...

 

בברכה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ספורט מוטורי הוא ספורט יקר

 

את זה לא רק אני אומר (אגב אני רק מסכים לכך)

תקציבך נמוך או גבוה? הייה שמח בחלקך או תפרוש!!!

באת לתקן עולם? לא ראיתיך מתגייס לעזור שנלחמנו מול קיר.

תחזור לפיסקה שממנה הצלחת להרגיז:

"הספורטאים היו מאוחדים חמש שנים לפחות ולא זז כלום, סליחה עבר חוק "

מה יש פה חוץ מצל של זלזול?

קצת רגישות לא היתה מזיקה לך.

מירוצי מכוניות

פורסם
הספורטאים היו מאוחדים חמש שנים לפחות ולא זז כלום, סליחה עבר חוק התקדמו דברים אבל בפועל הפכנו מאפורים (אין חוק) לעבריינים (יש חוק ואנחנו פועלים בניגוד אליו!!!)

 

אם אתה מצטט אותי דני, אז בבקשה צטט במלואו ולא רק מה שנוח לך!

 

את העובדה שהפכנו מאפורים לעבריינים שמעתי גם מפיך לא פעם... אם כן בעקבות מעבר החוק מצבנו הורע עד עתה!

 

אל תהפוך אותי לאנטי ואל תגרור אותי לוויכוחים מיותרים בבקשה!

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

מעולם לא התבטאתי כך (את העובדה שהפכנו מאפורים לעבריינים שמעתי גם מפיך לא פעם)

דבר שני

מאז שלפי דבריך הפכנו ל"עבריינים", הספקת להשתתף בהמון אירועים לא "חוקיים",החלפת מכונית,החלפת נווט, בקיצור

לא סבלת מחוסר פעילות מוטורית.(הדרכות?)

כפי שאמרתי, העיקר להקליד והרבה שטויות.

סיימתי

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

נדב,

אני שומע את השטות הזו כבר הרבה זמן... "מאז מעבר החוק מצבנו רק הורע..."

 

אני תוהה לגבי האירועים שהתקיימו בארץ בעשור האחרון, ובזה שלפניו,

הייתה פשוט הרמוניה עם משטרת ישראל, מרוצים כל סופ"ש שני, קהל ביציעים,

לא היה חשש שמשטרה תעצור/תבטל אירוע... תחקור נהגים ותוביל למשפט.

פשוט הכל היה נפלא....:roll:

 

אני נאלץ להסכים עם דני. הקישקושיאדה אינה תורמת, וודאי לא לך.

בפועל, לא השתנה דבר מלפני 5 שנים. גם אז כמו גם היום אנחנו מקיימים אירועים

בהיחבא, אין קהל מלבד הצוותים והמשפחות. אין תקשורת. אין פרסום. אין משקיעים.

הכל בתוך אותה קליקה של משוגעים לדבר.

 

אני מזכיר, גם לך, שהחוק הוא ברירת מחדל שלא רצינו אבל לא היה מנוס ממנה.

למה? כי רצינו להפסיק עם משחקי המחבואים.

כל החכמים..., במדינה כמו שלנו לא קיימת אפשרות אחרת. נכון שבעולם הנאור לא צריך

חוק ולא בטיח. גם בארץ אגב, ניתן לקיים אירועים בהסתמך על התקנות הקיימות בלבד.

אבל בארץ מי שמחליט, לרוב הוא פחדן, ששומר על הכיסא, ולכן הוא נדרש לגיבוי.

במקרה שלנו זה חוק הספורט המוטורי.

 

בשורה התחתונה נדב. מצבנו לא הורע. זו שמועה מטומטמת שיוצאת מפיהם של אלה

שלא עושים דבר ולא עשו דבר כל השנים.

היית עבריין גם לפני החוק. טסט וביטוח לא היה לך גם לפני החוק.

אישור מקצין משטרה לשטח תפעולי (אזור המרוץ) לא היה לך גם קודם.

לך אפילו לשליט ותשאל אותו אם אי פעם קיבל אישור כזה בכתב. (תדרוש גם לראות).

היית עבריין קודם, כפי שאתה עבריין כיום.

לכשסאגת התקנות תסתיים....תוכל לומר שמצבנו השתפר.

 

סופ"ש נעים

ניר

פורסם

ניר כל מה שכתבת עומד ונכון אם כי ניתן לוויכוח.

 

מה שלא ניתן לויכוח זה שבכלל לא הייתה לי כוונה להכנס לסיפור הזה ולא על זה דיברתי!!!

 

הבעייה שלא פעם מחפשים איך להפוך כל מילה ומילה למריבה! ואח"כ מתפעלים למה יש פיצול פרוד ומריבות...

 

דני, מעולם לא הבטאת כך בכתב אולי, אך בע"פ אני שמעתי אותך אומר זאת מייד לאחר מעבר החוק.

 

בכל מקרה אני לא רואה טעם להמשיך ולהתווכח על כלום

 

אגב דני, אני ניסיתי לעזור במה שיכלתי! מצטער שלא נולדתי בזמן, וגם אם כן בתקופה שנכנסתי IRDA היה אסור להגיע לישבות וועד, היה אסור לצעירים להצביע ולהשפיע ובכלל היחס היה חשדני כלפי כל מי שניסה "לדחוף" את האף לעניינים

 

נדב

 

נ.ב. לצערי מאז כניסתי לספורט המוטורי למדתי מה זה להיות עבריין ולמה כל המדינה מושחטת, כי אחרי שעברת עברות חמורות כפי שהופיעו בכתב האישום נגד הנהגים בדורות זה לא מרגש לעבור על המהירות המותרת לקבל מעטפות להרחיב את הבית ועוד שלל עברות ארצישראליות נפוצות.

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

שלום לכולם

 

נדב אני יושב פה רחוק ומתפוצץ, חדל זהו סיימנו את השרשור הזה צא מזה. נדב כולם הבינו שלך אין כסף להיות מעורב במירוצי מכוניות אז בחר לך משהו חדש. מעניין שכל מילה שזורקים לך אתה מסובב ומסתבך איתה, אז בבקשה בואו נחדל כבר נדב אתה לא חייב להיות אחרון המגיבים. ובוא נקוה שבקרוב יהיה ספורט מוטורי מסודר ולמי שיש יהנה ממנו ולמי שאין יצפה בערוץ אחד יש לנו שם 2 כתבים מעולים :twisted: ודרך אגב נדב אתה לא צריך להכין את האוטו שלך למירוץ בשבת הקרובה של ה 90 קמ? ותכין הרבה מים גם כי יהיה חםםםםםםםםםםם בהצלחה לכם במירוץ אימון.

 

המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

פורסם

נדב...

בסופו של דבר סיימת את המירוץ כולו כמעט ללא בעיות!

אני מוריד את הכובע

 

כל הכבוד

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

הבעייה העיקרית היא שהיד כואבת... מאוד... אגרופים למכסה המנוע זה לא דבר שמרגישים מייד אבל בסוף זה לא נעים...

 

היה כיף היה אדיר ואין שום חרטות, אפילו מזה ששכתי לסגור את המכסה למדתי דבר או שניים לעתיד.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

שרשור זה נערך ע"י בחלקים מסויימים - אבקש כי הכותבים ישמרו אחד על כבודו של השני.

אם רוצים לפגוע במישהו כדיי להתפרק אתה מוזמנים לתקוף אותי (מישהו כבר עשה את זה בשרשור אחר) או את דובי מילר.

 

לנו יש כלים להתמודד עם זה....

קוראים להם...

 

 

כלי עריכה!

:twisted:

 

אלון חלווה

(שמקווה שוא מחזיר בזאת את כולם לשפיות).


×
×
  • תוכן חדש...