Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בצירוף התמונה לבקשה לביטול דו"ח- לא נעברה כלל עבירה, כיוון שכל ההגבלות [איסור חנייה, 18 מ', פריקה, טעינה, אמות ודוניות] חלות על רכב שמשקלו מעל 4 טון.

dirty old man

need love too

פורסם

אני הייתי מבין את זה כ "אין חניה לרכב מעל 4 טון ב-18 מטר הבאים בין השעות 7:00 ל- 16:00. עם זאת, לרכב מעל 4 טון כן מותר לטעון ולפרוק בתחום ובשעות הנ"ל".

בקיצור, ניתן להבין את התמרור הזה בדרכים רבות, ובלי קשר לקיום טעות של הפקח, הייתי מבקש את ביטול הדו"ח.

"ai motoare capul doare"

פורסם

מה שנשמע לי מוזר זה שהחניה עליה ניתן הדו"ח נעשתה באדום-צהוב, שזהו סימון של עצירת/חניית תחבורה ציבורית (אזור פריקה מסומן באדום-אפור). אם זהו סוף איזור תחנת המוניות- מדוע הסימון הוא עדיין של תחבורה ציבורית?

לשואל המקורי- האם חנית לפני או אחרי השלט אותו צילמת?

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

כבר ימים אחדים שדעתי לא נחה מצירוף התמרורים הזה.

הטרידה אותי בעיקר העובדה שאם מדובר בתמרור תחנת מוניות, הרי מיותר היה לשים את תמרור "אין עצירה".

הערב, בדרכי הביתה חשבתי וחשבתי על המוזרות שבצירוף.

 

כשחזרתי בדקתי מה התחדש כאן, ותודה לליבמן אשר פתר לי את המוזרות שבצירוף.

אכן ליבמן צודק, ואף אני לא שמתי לב שמדובר בעצם בסוף תחום תחנת מוניות.

בזכות ליבמן החלטתי לקרוא גם את הפרשנות הכתובה בספר התמרורים ולא רק להעלותה מן הזיכרון, וזה מה שהעלייתי בחכתי.

 

עכשיו ההסבר למה שמתרחש בתמרורים הוא כדלקמן:

תמרור ב-59 "קצה תחום תחנת מוניות", (לענ"ד אינו רלוונטי כלל וכלל לעבירה).

 

תמרור ב-29 משמעותו בחוק - "אסורה כל עצירה וחניה של רכב בדרך בצד שבו הוצב התמרור, אלא אם דרוש הדבר למילוי הוראות כל דין" "...צויין אחרת בתמרור שמתחתיו - יחול האמור בו".

 

כאן בתמונה אנו מוצאים שני תמרורים א-43 שמשמעותם בחוק - "תמרור לאזהרה, להוריה או לאיסור... הוצב התמרור מתחת לתמרור אחר - יחול האמור בו בתוספת לתמרור שמעליו".

 

ובכן: יש לנו את תמרור ב-29 האוסר עצירה וכמובן אוסר חניה. תמרורי א-43 בפירוש מתייחסים לחריגה המותרת בתמרור שמעליהם

ולפיכך משמעות רצף התמרורים יכולה לכאורה לקבל את רצף המלל כדלקמן:

"אסורה כל עצירה וחניה של רכב.... לאורך 18 מטר, בתוקף בימי חול בשעות.... פריקה וטעינה מותרת לרכב כבד מעל 4 טון".

 

אכן הפירוש הזה כפי הבנתי, נראה לי מכשיל שכן יש בו פתח להטעיה. לכאורה ניתן להבין שאסורה כל עצירה וחניה רק לאורך 18 מטר, ולאחריהן כביכול מותר (גם אם לא הוצב תמרור ב-32 = קצה האיסור). ניתן גם לפרש זאת שהאיסור הוא רק בין הימים והשעות ולאחריהן אין איסור, ואם אין איסור וזה כבר לא תחנת מוניות, הרי שלכאורה מותר לחנות

 

לענ"ד על מנת למנוע חניה/עצירה היה צריך לכתוב בתמרורי א-43: פריקה וטעינה מותרת לרכב כבד מעל 4 טון לאורך 18 מטר בימים... ובשעות..

או:

לרכב כבד מעל 4 טון מותרת פריקה וטעינה לאורך 18 מטר בימים... ובשעות...

 

 

 

כפי שכתבתי בהודעה קודמת, אם מישהו הלך למשפט וזכה ובגללו הפכו את סדר הכתיבה בתמרורים, יתכן וגם כאן יש מקום לשקול האם ללכת להשפט במידה ויוחלט לא לבטל את הדו"ח.

 

למרות האמור לעיל - אילו אני הזדמנתי למקום שכזה, הייתי נמנע מלחנות שם ולו רק מן הספק למה התכוונה רשות תימרור מקומית.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני בספק אם יש עוד מקומות בארץ, ובעולם בכלל, שעל תמרור אחד יש כלכך הרבה תמרורים נוספים שממשיכים אותו.

ולעומת זאת, אין לי ספק שבמידה ושופט יראה את העמוד הזה עם ה4 תמרורים שאמורים להמשיך אחד את השני, וכל אחד מכיל חלק אחר מהטקסט - הוא יפסול את דו"ח החנייה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
פריקה וטעינה מותרת לרכב כבד מעל 4 טון

אם זה מה שהם התכוונו, למה הם חילקו את זה לשני תמרורים? אני הייתי מבין מזה שההגבלה חלה על רכב "כבד" מעל 4 טון.

פורסם

יוני,

לא כתבתי שזה מה שהם התכוונו.

כתבתי שאם הם התכוונו לזה, הרי שהיה נכון לרשום כפי שרשמתי ולא כפי שהם רשמו.

 

תמרור א-43 אומר " ..... הוצב התמרור מתחת לתמרור אחר - יחול האמור בו בתוספת לתמרור שמעליו".

 

ואם הוא בתוספת, הרי שיש לקרוא את מלל התמרורים הכתוב בחוק, ברצף - מכאן הכשל הלוגי שיכול להתפרש בפירוש תמרורים אלה.

 

מאידך, בפירוש ניתן להתפלפל על המשמעויות והכוונות וכל צד ימשוך לכיוונו, ובסופו של דבר השופט יאמץ את גירסת הצד המשכנע יותר. זה כבר לא כל כך ענין של מה החוק אומר או התכוון, אלא ענין לבלשנות, ומומחה בתחום זה בהחלט יעזור.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מנסיון אישי עם דוחות חניה של עירייה:

נסה לשלוח מכתב אחד עם המון בילבוליאדה של השכל כולל צילום של השילוט וכולל כל משפט התנצלות שאתה מכיר ובלי להודות באשמה-לא עזר, שלחו לך מכתב חזרה עם תשובה שלילית-שלח להם שוב מכתב עם בילבוליאדה גדולה יותר עם צילום נוסף של הדוח ועם העתקים של המכתב הראשון ועם התשובה שלהם ותרשום להם שוב שהם לא מתחשבים ואתה אזרח שומר חוק וגם אם טעית ואתה לא בטוח שטעית השילוט מבלבל ויש לך אנשים נוספים שיעידו על כך שהם מבלבלים עם השילוט על מנת להכש/יל נהגים ושתפנה לתקשורת ובלא בלא בלא בלא... בלא בלא בלא בלא....

בד"כ כלל במכתב השני הם מתייאשים ורושמים לך שבאופן חריג הם מבטלים את הדוח ולהבא הם לא יתחשבו.

עקשנות היא מילת המפתח. בצורה הזאת ביטלתי לא מעט דוחות.

בהצלחה:-)

×
×
  • תוכן חדש...