Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא יונדאי אקסנט 1.3 1996 ידנית.

עם הנעת הרכב מתחיל לטפטף נוזל הקירור. הסתקלתי מעל ומתחת לתא המנוע ואני לא מצליח למצא את מקור הנזילה.

שני צינורות עבים (עליון ותחתון) שמחברים בין הרדיאטור למנוע הוחלפו לחדשים.

צינור דק המחבר בין מיכל העיבוי לאזור הפקק ברדיאטור נראה תקין ולא נוזל.

שני צינורות של רדיאטור פנימי (חימום) נראים תקינים ולא נוזלים.

צינור מתכת של נוזל קירור שהולך מהטרמוסטט ורץ מתחת לסעפת הפליטה נראה תקין.

הצצתי על הצינורות מאחורי סעפת היניקה (עד כמה שאפשר לראות שם) וגם הם נראים תקינים ולא נוזלים.

אזור הטרמוסטט לא נראה שנוזל.

 

הטיפטוף בא מצד ימין (שמאל למי שעומד מול מכסנה מנוע), באזור רצועות המנוע.

הטיפטוף נופל על הרצועות, שמשפריצות את הנוזל למלע.

מלמטה זה נראה איפשהו בין אגן השמן לרצועות.

 

תגידו לי בבקשה איזה חלק יכול להיות שם שקשור לקירור המנוע ולנוזל הקירור?

1.jpg

2.jpg

פורסם

כנראה משאבת מים נוזלת, אי שם באיזור הטיימינג.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אולי.

אם הטיימינג לא הכי חדשה, או שיש חשש כלשהו (אם לא ידוע מתי הוחלפה בפעם אחרונה), אז למה לא?

הכל תלוי ברמת הפירוק והסיבוכיות. להזיק, זה בטח לא יזיק (אלא אם כן מישהו שלא ממש מבין יחליף את הטיימינג).

רצוי מאוד גם לבדוק/להחליף את המותחן של הרצועה. טיימינג זה אחד הדברים היותר כואבים, ולא חוסכים בו.

 

הכלל אצבע הוא להחליף מ. מים כשעושים טיימינג, אצלך זה המקרה ההפוך.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
כנראה משאבת מים נוזלת, אי שם באיזור הטיימינג.

לא כנראה אלא בטוח שמשאבת המים נוזלת, מהר והחלף על מנת שלא יצטרף נזק נוסף(אטם ראש).

פורסם

שלום רב

יש להכנס למוסך לבדיקת הנזילה ולא לרוץ ולהחליף משאבת מים . יתכן והנזילה היא מפלנץ מים עליון כידוע נוזל קירור יורד מטה לכיוון לאחור ( אים משאבת המים נוזלת אפשר לראות בברור את חור הנשם )

בברכה זיסו יוסי

פורסם

אישית ממליץ לבדיקה ודאית במוסך. אחרת תשקיע ותחליף משהו "חשוד כמקור הנזילה" ובסוף תגלה שזה לא מה שגרם לתופעה.

מערכת קירור לא מומלץ לשחק. גש למוסך בדחיפות.

ממליץ בחום.. עדי

×
×
  • תוכן חדש...