Jump to content

מוסך זיסו

  • פרסום הודעות

    1,228
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות מוסך זיסו

  • דירוג
    ספונסר פורום

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל אביב - יפו
  • תחביבים
    מכוניות \מטוסים \אופניים ןכמובן נשים
  • מקצוע
    בעל מוסך זיסו מרכז שרות ואבחון לרכב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נשמע שיש חוסר גז מסויים .גש למוסך שלך שיוציא את כל הקרר וימלא עם גז + שמן +החלף מסנן מזגן . זה נורמלי שכל שנה יברח דרך אידוי מהצנרת גומי בין 20 ל40 גרם גז וזו הסיבה שמומלץ גל 3-5 שנים לרענן את המערכת .( במערכת המיזוג יש שמן אשר משמן את המדחס ואוטם את ציר המדחס .ראשית בורח השמן ולאחר מכן דולף הגז .מסיבה זו ,מומלץ להפעיל כל חודש את המזגן אפילו למספר דקות והדגש הוא על ימי החורף ).
  2. שלום רב הרעש אצלך נובע ( רוב הסיכויים ) ממוטות מייצב . החלק מגומי שלהם נסדק והתפרק . גש למוסך שלך זה רבע שעה עבודה
  3. בד"כ הבעיה בדגם רכב שלך זה צינור נשם מתחת לסעפת יניקה שמתיבש ונקרע
  4. למרכז שרות זיסו - BOSCH CAR SERVICE בת"א . דרוש מכונאי רכב מקצועי שיש לו אהבה למקצוע לפרטים : 052-6677411 יוסי
  5. שלום רב אינני נוהג לבקר בפורום המכובד הזה . אבל סטיתי ממנהגי למעשה בשיחה עימי היום .המלצתי אליך היתה לגשת חזרה למוסך שכבר גבה תשלום ממך ולבקש ממנו שיחליף יחידה מפירוק שעלותה כ500 שח וציינתי שלפי המקרה נראה לי שזו הפעולה הזולה והמהירה ביותר . לגבי בקשתך להגיע אליי לבדיקה עניתי שבדיקת מערכת הבלימה יכולה גם לקחת שעתיים ועד שלוש אפילו ולא נראה לי שזה כדאי לך .בדיקת מערכת זו אמורה לכלול לא רק בדיקת מחשב אלא ניקוז והפעלת רכיבים .בדיקת חיוט בשלמותו ( חיוט שמגיע ממחשבים נוספים ומחישני הגלגלים ) כאשר אני כבעל מקצוע נדרש לבצע בדיקה למערכת בטיחותית .אני עושה זאת כנדרש עלמנת לשלול סיבות אחרות . למרות שבאמת ובתמים אני מעוניין לעזור ( ולא מסתכל רק על לרווח העצמי ) מצטייר מרשמך כי באמת רציתי שתגיע אליי לשלוש שעות של עבודה . בברכה יוסי
  6. שלום רב אינני קורא בפורום אך הפנו את צומת ליבי . ראשית אני מתנצל אל אי ההבנה / עוגמת הנפש שנגרמה לך . המוסך שלי עם מספר מצומצם של עובדים ( אני .שני עובדים .) ועקב זאת אנו יכולים לקבל כמות מצומצמת של לקוחות ביום ( מעדיף לתת שרות מלא ומקצועי לפחות לקוחות .מאשר שרות חלקי לכמות לקוחות גבוהה ). לגבי המקרה הנוכחי .אבא שלי בן 85 ( שיאריך חיים )משמש אך ורק כפותח את המוסך בשעה מוקדמת .כלומר אני מאמין כי הודעת לו שאתה מגיע ולא קבעת איתו מכיוון שהוא עונה לטלפון רק עד שאני מגיע בשמונה בבוקר . היות ויש לי מספר מצומצם של עובדים .במרבית המקרים אינני יכול לקבל לקוחות אשר לא קבעו איתי .הדבר הזה נכון אך ורק למקרים שאינם דחופים .כלומר מקרה חרום (בטיחותי .אם לרכב ואם לנהג ) אני חוזר בשנית בכך שאני מתנצל על הסיטואציה בברכה יוסי
  7. מוסך זיסו מחפש עובד מקצועי לעבודה במוסך באזור ת"א -יפו תנאים טובים יוסי זיסו 0526677411
  8. שלום רב הפיתרון הנכון הוא לבצע בדיקת מצבר עם מכשיר אלקטרוני יעודי לקבוע מה מצב המצבר - סטרטר- אלטרנטור
  9. אני מנסיוני ממליץ לנסוע עם צמיג מקסימום 5 שנים .אבל כמובן אם המציג שחוק או יבש אז יש להחליף לפי מצבו ( אני אישית בקניית רכב רוכש תמיד 5 צמיגים תוצרת יפן ומחליף רכב אחרי 3.5 שנים עם צמיגים במצב תקין וללא יובש )
  10. שלום רב בעבר נשלחו לכל המוסכים ( החוקיים ) מכתבים לרענון התקנה שדנה בנושא בדיקות לפני קניה . מי שמאושר לעשות בדיקה שכזו : שמאי רכב . מכון בדיקה חבר שלי ביצע בדיקה שכזו ללקוח שלו . הצד השני התלונן על כך שבגלל הבדיקה הוא הפסיד את המכירה . המוסך קיבל נזיפה חמורה ואזהרה כי בפעם הבאה ינקטו צעדים כלפיו
  11. מצטרף להמלצה . אני משהכרתי את המקום שוטף את רכבי רק שם מומלץ ביותר
  12. שלום רב ראשית לפני החלפת כל חלק ברכב וכמובן גם ממיר קטליטי כדאי שיבצעו אצלך בדיקה מה התקלה ( אפילו אם נדלקת תקלת ממיר הסיבה יכולה להיות אחרת ).
  13. שלום רב זוהי תופעה ידועה ברכב זה דבר ראשון התופעה מתחילה מהסטרטר שהבנדיקס שלו לא תקין . כאשר לא מתקנים זאת זה גורם להרס ה"כתר" של גלגל התנופה . כאשר מפרקים את הסטרטר יש לבדוק עם מראה את מצב הכתר ויש צורך לסובב את המנוע מכיוון שבד"כ המנוע נעצר בשני צידי הכתר ויתכן שרק צד אחד משופשף .
×
×
  • Create New...