Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הנכבדים.

החלטתי לרכוש C5 מהשנתונים 2003-4 .

אני מתלבט בין 2 ליטר ל-1.8 ליטר.

איך מנוע ה-1.8 ? לא " עגלה " ? אמינות ? בעיות מיוחדות ? צריכת דלק ?

אשמח לקבל רשמים מבעלי הרכב עם המנועים המדוברים.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יונתן: אתה יחצ"ן של האתר הזה או משהו - יש לך 11 הודעות בפורום- כולן ללא יוצא מן הכלל מכילות קישור לאתר. מה?

עידן

 

[עריכת הנהלה: תפיסה טובה. הודעתיו הקודמות נערכו או הוסרו, למי שתוהה על מה מדובר בהודעה זאת ובהודעה הבאה שכתב CX25GTI]

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כנראה שאכן מדובר על יחצ"ן..

ולגבי הקישור, לצערי לא ניתן ללמוד מאום מהתגובות באתר ללא ידיעה על הדגם הספציפי , ק"מ אשר הרכב עבר , והאם הרכב טופל בהתאם להוראות היצרן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לא מכיר את ה1.8, אבל ה2.0 נוראית מבחינת מנוע, גם בהשוואה למשפחתומטיות אחרות (פיג'ו 406 2.0).

ואם ל1.8 יש אפילו פחות כח ומומנט, אני לא מבין איך היא יכולה להיות אוטומטית..

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

מה כל-כך נוראי במנוע ה-2.0 ליטר של C5? נכון שיש חזקים ממנו או כאלו בעלי פעולה נמרצת יותר, אך בשביל סוג כזה של רכב הוא מספק בהחלט, ובודאי שאינו חלש.

לעניין ההשוואה עם המנוע של ה-406: אלו שני מנועים דומים עד כדי זהות ולכן לא ממש ברור לי מאיפה אתה הבאת את היציאה הזו. שמירה על פרופורציות אינה מזיקה לבריאות.

הביצה שלי התחילה להטיל תרנגולות זהב

פורסם
כנראה שאכן מדובר על יחצ"ן..

ולגבי הקישור, לצערי לא ניתן ללמוד מאום מהתגובות באתר ללא ידיעה על הדגם הספציפי , ק"מ אשר הרכב עבר , והאם הרכב טופל בהתאם להוראות היצרן.

אני בעליה של C5 עם מנוע 1800 סמ"ק.

עדיף (כמו תמיד) 2000 סמ"ק, אבל ה- 1800 סמ"ק ממש לא נורא (בניגוד לדעתם המלומדת של מספר משיבים, שכולם, כך אני מניח, בעלים של מכונית כזו...).

 

הזינוק מעמידה (ששם בדרך כלל "עגלתיות" של רכב באה לידי ביטוי באופן הכי כואב) דווקא מתבצע בזריזות אם הנהג מניח את משקל רגלו על הדוושה.

 

דווקא תאוצות איטיות למהירות שיוט יכולות לקחת זמן, בגלל נטייתה המופגנת של התיבה להשתמש בהילוכים גבוהים במידת האפשר כדי לחסוך בדלק. זה, בשילוב מומנט דל בסל"ד נמוך, גורם לקצב צבירת מהירות די מאכזב. לחיצה על כפתור "ספורט" (או לחיצה בריאה על הדוושה, כמובן) פותרת את הבעיה הזו, כיוון שאז התיבה מושכת את ההילוכים יותר לפני ההעברה.

 

לסיכום: סביר בהחלט לנהג לא טמפרמנטי, אבל ה- 2000 עדיפה. גם ה- 1800 תאפשר לך בקלות לקבל שלילה למספר שנים בכביש שש.

 

צריכת הדלק הממוצעת המדווחת על ידי המחשב היא 9.5 ק"מ לליטר. עיקר השימוש הוא נסיעות בין-עירוניות קצרות (10 ק"מ). במהירות קבועה של 90 קמ"ש (כאילו שמישהו נוהג כך) הצריכה היא 15 ק"מ לליטר.

פורסם

בלי להכנס לחווית הנהיגה, מנוע 1.8 עשוי מאלומיניום, מה שעלול לגרום לאיכול הבלוק ולהחלפת מנוע.

 

הן העניין הזה, והן המוניטין לגבי איטיות מובילים לכך שיש בעיית סחירות ל-C5 1.8, שתחריף ככל שהרכב יזדקן, מכיוון שמכוניות "מנהלים" (כפי שמכונות בארץ) ישנות אינן מבוקשות במיוחד.

 

רכב שמור עם מעט ק"מ ימכר באופן סביר, אך אם מדובר בריבוי ידיים/ק"מ רב/בעלות שאינה פרטית/תאונה, זה עלול להיות בעייתי.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
מה כל-כך נוראי במנוע ה-2.0 ליטר של C5? נכון שיש חזקים ממנו או כאלו בעלי פעולה נמרצת יותר, אך בשביל סוג כזה של רכב הוא מספק בהחלט, ובודאי שאינו חלש.

לעניין ההשוואה עם המנוע של ה-406: אלו שני מנועים דומים עד כדי זהות ולכן לא ממש ברור לי מאיפה אתה הבאת את היציאה הזו. שמירה על פרופורציות אינה מזיקה לבריאות.

 

 

 

אכן, פרופורציות זה חשוב.

ההשוואה למנוע של ה406 נעשתה מסיבה מאוד פשוטה. את שתיהן יש לי בבית, לשתיהן אותו מנוע עם הספק כמעט זהה 135/138 לטובת הC5.

ועדיין, הפיג'ו מגיבה בצורה הרבה יותר טובה, ונותנת תמורה יותר מספקת ללחיצה.

 

המנוע של הC5 לא נוראי, אבל להאיץ הוא לא אוהב. הורדת הילוכים היא לא הצד החזק שלה, למרות שבמצב ספורט זה נפתר. וכח בסלד נמוך לא מצאתי.

 

 

אני בעליה של C5 עם מנוע 1800 סמ"ק.

עדיף (כמו תמיד) 2000 סמ"ק, אבל ה- 1800 סמ"ק ממש לא נורא (בניגוד לדעתם המלומדת של מספר משיבים, שכולם, כך אני מניח, בעלים של מכונית כזו...).

 

הזינוק מעמידה (ששם בדרך כלל "עגלתיות" של רכב באה לידי ביטוי באופן הכי כואב) דווקא מתבצע בזריזות אם הנהג מניח את משקל רגלו על הדוושה.

 

 

לא מתיימר להיות מלומד, אלא מנסה לחלוק חוויה שלי. אתה רשאי לחלוק ואני אקבל את זה.

לא בעלים, אבל עם כמה מאות קילומטרים על אחת (נדמה לי 02).

התחושה שלי היא של חוסר סבלנות כל פעם שצריך להאיץ, וגם לאמא שלי כבר נמאס לשבת עם הרגל ברצפה :roll:.

 

 

 

לילה טוב :)

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
בלי להכנס לחווית הנהיגה, מנוע 1.8 עשוי מאלומיניום, מה שעלול לגרום לאיכול הבלוק ולהחלפת מנוע.

ככל שידוע לי, הבעיה לא מהותית במנועים מהסדרה החדשה (DW, שמנוע ה 1749 סמ"ק של ה- C5 משתייך אליה).

היתה מהותית במנועי XU (נפח 1761 סמ"ק).

 

כאן אני מצטט מלומדים ממני.

פורסם

זה לא DW, אלא EW, אלא אם קנית C5 דיזל בטעות :lol: הסדרה הזו מתבססת על סדרת ה-XU, ואינה מהווה פיתוח חדש מהבסיס.

 

בכל מקרה שמעתי על שתיים שלוש 406-ים מהצורה החדשה שסבלו מחור בבלוק. אני מניח ששם באמת בוצע שימוש במים שקופים ולא ירוקים, אבל אני חושש שהבעיה קיימת.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אני ממש מרוצה ממנוע ה2.0 שיש ברשות המשפחה.

יוצא לי לנסוע על הרכב עשרות קילומטרים ביום, ולרוב במצב טיפטרוניק, ואני חייב לצין שאני התרשמתי לטובה מהמנוע.

יש כוח כל הזמן, במיוחד שהרכב בהילוך ראשון (ואפשר למשוך אותו עד 65), ובמצב S ההילוך עובר בסלד יותר גבוה, כך שיש כוך זמין.

הקטע המרגיז במנוע הזה הוא שבD אין זמינות כוח, ויש השהייה ברגע שלוחצים על הגז - לוקח לרכב שניה וקצת כדי להבין שלחצתי על הגז.

 

בכל מקרה, הרכב מאוד זריז , למרות שהספק הסוסים שלו הוא "רק" 138" , התאוצה שלו ל100 לוקחת 10.8 שניות, שזה מקביל לשאר המתחרות.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

בכל מקרה, הרכב מאוד זריז , למרות שהספק הסוסים שלו הוא "רק" 138" , התאוצה שלו ל100 לוקחת 10.8 שניות, שזה מקביל לשאר המתחרות.

 

ניב

 

לגרסה החדשה 143 כ"ס. הנתון ל0-100 הוא 10.3, בפועל הרכב לא יורד מ12 שניות.

הביצועים של הדגם לא מפריעים בנהיגה, בם סבירים בהחלט גם אם נופלים מכל המתחרות הישירות, גם בתאוצות ביניים.

קשה לי לדמיין את ה1450 ק"ג עם הAL4 על 1.8:?

 

חוצמזה, מניסיון של שנה עם הC5 החדשה, הרכב מפגין אמינות עלובה : בעיות בגיר, החלפת רדיאטור, בעיה במערכת המיזוג, פנס בלם בתוך האוטו נפל אחרי שבועיים מיום קבלתה, מנעול דלת בגאז' שנהרס לו סתם כך, דוושת בלם שחורקת בכל לחיצה והיד עוד נטויה.

 

למרות כל האמור, מדובר ברכב מצוין. [עברנו אליו מאקורד 2.0]. היחיד לדעתי שעונה להגדרה "רכב מנהלים" בטווח מחירים שלו.

מזל שהוא מליסינג...:-D

פורסם

לי יש את הדגם שלפני המתיחת פנים שמגיע עם 138 כוחות סוס ו10.8 ל100.

והC5 שלי לא עושה ב12 + ל100, אל תדבר סתם אם אין לך משהו חכם להוסיף.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אביעד,

 

כנראה שהרכב שברשותך הוא מה שנקרא "מכונית לימון" - כזו שירדה מפס הייצור עם יותר מדי בעיות; הסברה הנפוצה בעולם הרכב לגבי מכוניות לימון היא שהן הורכבו בימי שני, כשעובדי פס-הייצור חוזרים לעבודה לאחר סופ"ש כשהם שיכורים (או לפחות לא ממש במצב-רוח לעבודה...) ומכאן קצרה הדרך לבעיות איכות בהרכבה, שבמוקדם או במאוחר - האופציה הראשונה סבירה יותר - יגיעו אל הלקוח, שמצדו לא יפסיק לקלל.

 

באמת מזלך שהוא מליסינג...

הביצה שלי התחילה להטיל תרנגולות זהב


×
×
  • תוכן חדש...