Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי אתם מפספסים את הנקודה העיקרית וכאן למעשה ה"קצר" בינכם לבין מה שארנון אומר.

 

הסבירות שה-C5 תשאיר אתכם תקועים באמצע שומקום הוא נמוך להחריד ולכן, במקרה זה, הוא לא פרמטר עיקרי כשקונים רכב עם מוניטין אמינות (לאורך שנים) שנחשב לנמוך יחסית.

דווקא ה C5 מבחינת הידראוליקה מאוד אמינה. תודו לתעשיית הרכב והקידמה\טכנולוגיה שבמקרים אלו תורמת רבות לפשטות ולאמינות של הרכיבים. במקום אי אילו שסתומים מכאניים וצנרת אדירה של הידראוליקה - המערכת פשוטה ומכילה בלוק הידראולי עם 4 שסתומים חשמליים וכמה צינורות קטנים ופשוטים לכל "בומבה". מה שפשוט בד"כ יהיה גם הרבה יותר אמין - והמערכת ההידראולית נחשבת לאמינה ב C5 (כן, יש מעט תקלות אבל בהחלט לא קטסטרופה... תשאלו בעלי C5 על ההידראוליקה ותיווכחו בעצמכם).

 

הבעיות עליהן מדברים החברים בשירשור נעוצות באיכות התיכנון, החומרים וההרכבה - וגם באלקטרוניקה מתקדמת מאוד שנמכרת לכם, הצרכנים, במחיר של מכונית אחרת עם טכנולוגיה "פשוטה". ברוב המקרים פנס אחורי שנופל או רדיאטור שנוזל לא יתקעו אתכם באמצע שומקום, אבל בהחלט יגררו אתכם למוסך ויבזבזו את זמנכם.

האוטו של אבא של אביעד (אקורד) נמסר בחזרה לחברת הליסינג עם 150,000 ק"מ ו**רק** טיפולים שוטפים, 0 תקלות. ה C5 שכרגע ברשותם (שנה בלבד) כבר ביקרה 4 פעמים במוסך. זה לא משנה על מהות התקלות עליהן היא נכנסה...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא חוויתי כלל את דעתי בנוגע לסיטרואן ואמינותה , רק שאלתי שאלות שלדעתי יש לתת עליהן את הדעת ברגע שמסתמכים על מבחן אמינות שלא בוצע בשוק הישראלי.

אייל, עשה לי טובה. ההתממות הזו לא רצינית.

 

לשיטתך, שאלות אלה צריכות להישאל גם לגבי מבחני אמינות מחו"ל בהם מצטיינת הקורולה. הרי גם שם מדובר במכוניות עם מערכת קירור שלא מתאימה לאקלים שלנו, שלא להזכיר את פסי היצור במדינות השונות.

 

גם על זה אתה נותן את הדעת, או שהטיעונים המצויינים הללו רלוונטיים רק כשמדובר במכוניות צרפתיות?

 

ולהזכירך, אני כלל לא חובב מבחני אמינות. אני מביא את התוצאות הללו רק כאתגר מחשבתי ל"מומחים" שקובעים על סמך תחושת בטן שסיטרואן אינה אמינה.

 

בנוגע לדבריך על הכותב הממוצע, אני רחוק 10 שנים מגיל 18... וממש רחוק מהפרופיל שהיה לך בראש לגביי.

גילך ידוע לי היטב כיוון שהוא מופיע בפרופיל המשתמש שלך, וזה בערך הדבר היחיד ש"היה לי בראש" לגביך.

 

אתה הוא זה ששרטט לי פרופיל בראשו, וממנו הסקת מסקנות לגבי מידת המשוחדות שלי בנושא סיטרואן, וכן לגבי הזמן שבו אני מצוי ב"סצנה" (דרך אגב, עוד אין לי מושג מהי אותה סצנה מסתורית שאתה מדבר עליה).

 

 

עריכה בהמשך להודעתו של איציק:

אכן, יש הבדל באיכות החומרים והבניה (לטוב ולרע !), ובהחלט ניתן לנהל על כך שיחה מעמיקה. מובטח לך, אייל, שתגלה שאני הרבה פחות "משוחד" אם תרצה לדבר על איכות הרכבה ועל רמת הפלסטיקה בתוצרת צרפת לדורותיה. דרך אגב, יצחק, יש שיאמרו בציניות שאמנם הצרפתיות גורמות לבעליהן להיכנס למוסך, אבל היפניות, ישתבח שמן, גוררות אותו לשם בגלל Recalls... :-)

פורסם
דרך אגב, יצחק, יש שיאמרו בציניות שאמנם הצרפתיות גורמות לבעליהן להיכנס למוסך, אבל היפניות, ישתבח שמן, גוררות אותו לשם בגלל Recalls... :-)

 

ואתה חושב שלפג'ו ולסיטרואן אין RECALLS ?

הרשה לי לפוצץ לך את הבועה... ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני לא מייחס לשום מכונית תכונות מיסטיות.

 

אבל פתח ב YNET שני מאמרים על קריאה לתיקון. אחד של סיטרואן, נגיד, ושני של טויוטה.

קרא את הטוקבקים, ואז דבר איתי על חיים בבועה. :-)

פורסם

ארנון,

לא מעניינים אותי מבחני אמינות שנערכו בחו"ל - לא משנה של איזה דגם.

אני גם מעריך שכל סקרי האמינות, כולל בארץ ובחו"ל מונעים קודם כל ע"י דעות קדומות , על כן לא הייתי מאמין לאף אחד מהם.

 

הקורולה היא לא דוגמא טובה,במיוחד לא בהשוואה לבקרת האיכות המגוחכת של פיג'ו-סיטרואן, כי לומר לך את האמת, הפסקתי כבר לספור כמה קורולות עברו אצלנו במשפחה , ועדיין - אפס תקלות. (אני אישית לא אוהב את הרכב אבל הוא מכונה אמינה ביותר)

 

עמדתי בנושא פיג'ו סיטרואן ידועה ונשענת על נסיון שלי ושל המקורבים אליי על רכבים אלה, אבל לא רלוונטית לשרשור הזה כי אין לי שום נסיון עם C5 .

ולראייה- הגבתי לך בMOTORI לפני שבועיים שלושה, ששכנעת אותי לקנות C5... :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני חייב רק להגיב על הקורולה..

 

אני וחברי הטוב קיבלנו את המאגאן שלי ואת הקורולה שלו בהפרש של שבוע..

הוא כמובן צחק עליי, ו"התחייב" לבוא לחלץ אותי בכל פעם שאני אתקע עם הרכב..

 

כעבור 3 שבועות הרכב של חברי (פרטי לא ליסינג, צורה קודמת) נעצר עם מגוון אורות צבעונים בדשבורד..

משום מה מנוע הרכב נפח את נשמתו, וזאת ללא כל סיבה נראית לעין.

המנוע הוחלף ללא כל ויכוח במוסך המרכזי בחיפה, אך ההרגשה הרעה והטעם הרע נשאר בפה..

 

אני יכול להגיד שבניגוד לתדמית המיסטית של הקורולה, הרכב מתקלקל, וישנם תקלות לא מעטות במנועי הרכב, ובמערכות שונות, לא משהו חריג , אבל בהחלט לא 0 תקלות כמו שיש כאילו אשר מנסים לצייר זאת.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
הקורולה היא לא דוגמא טובה,במיוחד לא בהשוואה לבקרת האיכות המגוחכת של פיג'ו-סיטרואן ...

עמדתי בנושא פיג'ו סיטרואן ידועה ונשענת על נסיון שלי ושל המקורבים אליי על רכבים אלה, אבל לא רלוונטית לשרשור הזה כי אין לי שום נסיון עם C5.

 

אייל, אתה צריך כנראה עוד טיפה להתבגר כדי להבין שהנחרצות הזו לא רלוונטית בעולם האמיתי.

אתה לא נשמע טוב יותר מכל אותם יודעי דבר שקובעים בנחרצות ש"כל היפניות לא נוחות" או "לא בטוחות" או "לא מפוארות" או אלוהים יודע מה.

 

אני מבין שזה קל ונחמד לחלק את העולם לשחור וללבן. זה עושה את החיים קלים הרבה יותר. אבל זה לא עושה את החלוקה לנכונה.

פורסם

אני חושב שבפילוח "הוגן" של כלל האוכלוסיה, כל המכוניות יתקלקלו בערך במידה שווה - אולי למעט כמה יוצאות דופן.

לעניין זה, בדיחות רבות וקללות אין-ספור על אמינות "רולס רויס" הרכב ש"לעולם לא מתקלקל" ומתפגר אחת לכמה ימים אצל ידידים בפלורידה.

 

אילו המצב היה שלטויוטה 0 תקלות, לא היו מוסכי טויוטה ואם היו - הם היו עומדים שוממים רוב הזמן.

לא כך הדבר, ואין בהן תור קצר יותר מבמוסכי VW או ממוסכ פיג'ו-סיטרואן.

 

נכון הדבר - שיש הבדל בסיבולת המכלולים להזנחה וטיפול, יש הבדל באופן הייצור וההרכבה, אך בסופו של דבר, כל הרכבים מבוססים על אותן טכנולוגיות ועל אותה קשת חומרים וסופו של כל מכלול מכאני / אלקטרוני / הידראולי - להזדקק לתחזוקה / תיקון / החלפה בבוא העת.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

אייל, איך החלטת שאין לפיג'ו-סיטרואן שום בקרת איכות נורמאלית ? ביקרת שם ? היית נוכח בעת הרכבת C5 2.2 HDI של השכן ? לא, לכן לא צריך לפזר משפטים בלי שום כיסוי. כתיבה כזאת מתאימה לילדי החופש הגדול בפורום.

 

אז מה תגיד על VW ? גם הם אמינים מאוד ? ממש לא (רמז - תחפש שרשור בוצה בפאסאט שפתחתי לפני שבועיים).

 

צריך להבין ששום רכב היום לא חף מתקלות ולראייה שום מוסך שירות לא מפטר עשרות עבודים בגלל חוסר עבודה (גם מוסכי טויוטה:idea:).

ארנון הסביר בצורה נכונה מה מניע אדם רציני, הגיוני שחושב קדימה לקנות רכב זה או אחר. לכל אחד יש את המניעים שלו שנובעים משלל סיבות.

 

דרך אגב, הסיבה היחידה שיש להורי פאסאט בבית ולא C5 היא כי אימי רצתה VW (זה הרכב שלה) למרות שגם אני וגם אבי אהבנו יותר את ה-C5 לאחר נסיעות המבחן.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
יש שיאמרו בציניות שאמנם הצרפתיות גורמות לבעליהן להיכנס למוסך, אבל היפניות, ישתבח שמן, גוררות אותו לשם בגלל Recalls... :-)

 

זו כמובן טעות, הן גוררות את בעליהן למיטת הכירופרקט. :-P

הלנטיס 99 GLX שהיתה לי עשתה שמות בגב שלי;

בטויטה דור קודם של אחותי, חוסר התמיכה הנכונה נתן את אותותיו כבר באמצע הדרך מחיפה לת"א;

כנ"ל לגבי המזדה 6 של השותף שלי (דווקא ה- 3 החדשה מאוד השתפרה בתחום, אך לא ביצעתי בה נסיעה ארוכה).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
נכון הדבר - שיש הבדל בסיבולת המכלולים להזנחה וטיפול, יש הבדל באופן הייצור וההרכבה, אך בסופו של דבר, כל הרכבים מבוססים על אותן טכנולוגיות ועל אותה קשת חומרים וסופו של כל מכלול מכאני / אלקטרוני / הידראולי - להזדקק לתחזוקה / תיקון / החלפה בבוא העת.

 

כל הפיסקה האחרונה שלך שקולה למשפט "כולם מתים בסוף".

 

מה הקשר בין נושא השירשור ומה שרשמת ? האמת ? - כלום.

יש, לעיתים, הבדלים עצומים באופן התיכנון של הרכיבים בשביל שישפיע על אורך החיים שלהם. אורך החיים של הרכיבים הוא מרכיב מספר 1 באמינות של רכב לאורך זמן. אם אצלך ברכב מחזיקה בוקסה למשולש 80K ק"מ וברכב אחר 150K ק"מ - המשמעות היא שהתיכנון בראשון (או איכות החומר) לקוי ביחס לדוגמא השניה - וכפועל יוצא, עבור מי שקונה מכונית משומשות ומחזיק אותה כמה שנים, רמת ההוצאות עולה. כן, זה חלק מאמינות וכושר השרדות של רכב. מי שהחזיק ZX (אדומה עם מנוע 1.9\2 ליטר :p) לפחות שנה יקרא לזה "בלאי טבעי", מי שהחזיק קורולה 4 שנים יקרא לזה "תקלה".

 

;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

1. המציאות היא שכולם מתים בסוף :shock:

2. המציאות היא שכל רכב יכנס בזמן זה או אחר למוסך.

3. השאלה כמה מזן יקח לו מורכבת, לדעתי הלא מקצועית, משילוב של אחזקה, תכנון המכלולים והרכיבים / חומרים בהם השתמשו. אני מסכים שייתכנו הבדלים בין תוצרות שונות בשני הסעיפים האחרונים - אך לבל נשכח את החלק הראשון.

 

כמו כן, שוב, אם יש סטטיסטיקה שאומרת שC5 אמינה, ייתכן שהיא אמינה בכפוף למזג האוויר, האחזקה והטיפול במוסכים וכו' בחו"ל.

אני רק אומר שטויוטה היא לא רכב נטול תקלות וסיטרואן (וולקן אדומה, 1.9 אם כבר שאלת) עשויה לא להתקלקל.(על מי אני עובד..)

אבל כן יש מקרים הפוכים: BX 1987 של אמא, סבלה מהזנחה נוראית, תקלה ראשונה אחרי 250,000 ק"מ..

 

חוץ מזה, מישהו באמת נכנס לסוכנות לובינסקי כי הוא רוצה רכב שלא נכנס למוסך? :)

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man


×
×
  • תוכן חדש...