Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

1. צריך מצתים לפיאט 500

2. הבנתי שיש ממש מגפה של מצתים מזופים (סין?)

3. היכן אוכל לרכוש ולוודא שמדובר במקורי?

4. לפי מה שהבנתי, לפעמים המוכרים בעצמם לא יודעים (לא?)

 

כל עצה תתקבל בברכה. תודה

פורסם

במקרה של מצתים, שווה לשלם גם פי 2 בשביל לקבל חלק מקורי, פילטר מזוייף למשל לא יכול לעשות נזק כמו מצת מזוייף. 

 

או לקנות בחנות רגילה ולחפש סימני זיוף, יש מדריכים באינטרנט שמסבירים על מה צריך להסתכל בדיוק.

  • רעיון טוב! 3

 

 

פורסם

קנה מצתים אצל ציון חלפים לרכב בתלפיות

 

50 שנות ניסיון עם פיאט אלפא ואוטוביאנקי.

משם לך למוסך על גלגלים בתעשיה 5 שאריה יחליף לך. גם עוד אחד שחובב פיאטים ויודע לזהות הכל

אני גם עם 500 עוד מעט סוגר שנה

קניתי גם כויל משם איטלקי מקורי של פיאט

  • אהבתי 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 6 דקות, eladns כתב:

קנה מצתים אצל ציון חלפים לרכב בתלפיות

 

50 שנות ניסיון עם פיאט אלפא ואוטוביאנקי.

משם לך למוסך על גלגלים בתעשיה 5 שאריה יחליף לך. גם עוד אחד שחובב פיאטים ויודע לזהות הכל

אני גם עם 500 עוד מעט סוגר שנה

קניתי גם כויל משם איטלקי מקורי של פיאט

 

איך ידעת שאני מירושלים? 

 

ממש מודה לך על התשובה! :)

פורסם
לפני 6 שעות, Buki כתב:

פילטר מזוייף למשל לא יכול לעשות נזק כמו מצת מזוייף

 

לא בטוח שאני מסכים עם האמירה הזו. לפחות, תלוי בפילטר. כלומר, מדובר פה בנזקים שונים. במקרה של מצת מזויף המנוע פשוט לא יעבוד טוב, זה נזק מיידי (צריך להחליף שוב את המצתים), אך הוא נפתר עם החלפה חוזרת של מצתים. לעומת פילטר מזויף שלא מסנן מספיק טוב את שמן (במקרה של פילטר שמן), ואז נסיעה לאורך שנה גורמת לנזק מצטבר לטווח ארוך למנוע.

 

אגב, עד כה רכשתי מצתים מחו"ל ממס' מקומות (חנויות ב-eBay בהתחלה, ולאחרונה RockAuto ו-SpareTo), ולפי כל הסממנים המתוארים באינטרנט - בכל פעם קיבלתי מצתים מקוריים (הם גם מתפקדים מצוין, אז אין לי סיבה לחשוב אחרת). אולי סתם היה לי מזל, כמובן - אבל יכול להיות גם שמצב הזיופים פחות נורא ממה שהוא נשמע כששואלים בפורום באינטרנט. הרי על כל סיפור של מישהו שמתלונן על זיופים, אין לדעת כמה אנשים קיבלו מוצר מקורי ולא כתבו על כך שום דבר כי זה, בסה"כ, מה שציפו לו ולא דרש שום פרסום...

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, chrono כתב:

 

לא בטוח שאני מסכים עם האמירה הזו. לפחות, תלוי בפילטר. כלומר, מדובר פה בנזקים שונים. במקרה של מצת מזויף המנוע פשוט לא יעבוד טוב, זה נזק מיידי (צריך להחליף שוב את המצתים), אך הוא נפתר עם החלפה חוזרת של מצתים. לעומת פילטר מזויף שלא מסנן מספיק טוב את שמן (במקרה של פילטר שמן), ואז נסיעה לאורך שנה גורמת לנזק מצטבר לטווח ארוך למנוע.

 

אגב, עד כה רכשתי מצתים מחו"ל ממס' מקומות (חנויות ב-eBay בהתחלה, ולאחרונה RockAuto ו-SpareTo), ולפי כל הסממנים המתוארים באינטרנט - בכל פעם קיבלתי מצתים מקוריים (הם גם מתפקדים מצוין, אז אין לי סיבה לחשוב אחרת). אולי סתם היה לי מזל, כמובן - אבל יכול להיות גם שמצב הזיופים פחות נורא ממה שהוא נשמע כששואלים בפורום באינטרנט. הרי על כל סיפור של מישהו שמתלונן על זיופים, אין לדעת כמה אנשים קיבלו מוצר מקורי ולא כתבו על כך שום דבר כי זה, בסה"כ, מה שציפו לו ולא דרש שום פרסום...

מקרה של מצת מזויף יכול לגרור החלפת מנוע.

במקרה של מסנן אוויר מזויף לא.

פורסם

איך אתה מגיע להחלפת מנוע עם מצת מזויף? מה הוא עושה שגורם לנזק קטסטרופלי? כלומר, ברור שאם המנוע לא עובד טוב אחרי ההחלפה והתגובה היא "טוב, נו, אין מה לעשות, נמשיך לנסוע", אז המנוע יכול להיהרס מהר. אבל אני לא רואה איזה נזק מצת לא מתאים יכול לעשות מהנעה שבחדקת כיצד המנוע עובד.

פורסם
לפני 59 דקות, chrono כתב:

איך אתה מגיע להחלפת מנוע עם מצת מזויף? מה הוא עושה שגורם לנזק קטסטרופלי? כלומר, ברור שאם המנוע לא עובד טוב אחרי ההחלפה והתגובה היא "טוב, נו, אין מה לעשות, נמשיך לנסוע", אז המנוע יכול להיהרס מהר. אבל אני לא רואה איזה נזק מצת לא מתאים יכול לעשות מהנעה שבחדקת כיצד המנוע עובד.

מצת מזויף יכול להתפורר אל תוך המנוע.

זה עושה נזק קטסטורפלי למנוע.

בנוסף מצת מזויף יכול לגרום להצתה ספונטנית או לחורר בוכנה.

 

חשוב מאוד להקפיד ולשים את המצתים הנכונים למנוע שלך.

מצתים הינם חלק קריטי.

  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 15 שעות, chrono כתב:

לא בטוח שאני מסכים עם האמירה הזו.

התכוונתי לחה ש Tribel ציין.

 

לפני 15 שעות, chrono כתב:

אבל יכול להיות גם שמצב הזיופים פחות נורא ממה שהוא נשמע

אני לא יודע אם המצב כזה נורא אבל אחרי שנפלתי כמה פעמים (יותר מפעמיים - שלוש) על חלפים מזויפים, נהייתי חשדן. מדובר בפילטרים, לא פלגים. יש לי רכב דיזל אז יחסית לא מתעסק הרבה בפלגים ולא יודע מה מצב הזיופים שם. 

 

 

פורסם
לפני 8 שעות, Buki כתב:

התכוונתי לחה ש Tribel ציין.

 

אני לא יודע אם המצב כזה נורא אבל אחרי שנפלתי כמה פעמים (יותר מפעמיים - שלוש) על חלפים מזויפים, נהייתי חשדן. מדובר בפילטרים, לא פלגים. יש לי רכב דיזל אז יחסית לא מתעסק הרבה בפלגים ולא יודע מה מצב הזיופים שם. 

 

איזה רכב דיזל יש לך? 🙂

פורסם

יש לי ברלינגו, זו שעכשיו היא הרביעית בערך, יש עליה מיליון הודעות בפורום. 

 

 

אבל לא מזמן ברגע של ערפול מוחי קניתי את זה, עד עכשיו לא יודע למה...

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...