Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 16 שעות, Buki כתב:

יש לי ברלינגו, זו שעכשיו היא הרביעית בערך, יש עליה מיליון הודעות בפורום. 

 

 

אבל לא מזמן ברגע של ערפול מוחי קניתי את זה, עד עכשיו לא יודע למה...

 

"זה" גם מה שיש לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😍😍😍 חולה על הרכב הזה!

 

image.thumb.jpeg.f02471f2d2c84b4530b6b3906dee7cee.jpeg

 

עכשיו לשאלה:

 

מה דעתכם?

 

לפי הווידאו של הבחור הזה (לינק למטה), לא עברתי את כל הבדיקות:

 

- אור דרך האריזה? אין. 

- אבקה לבנה? אין. 

- טיפ מכוסה פלסטיק לבן? אין. 

 

מצד שני שלו זה אירדיום ואני רכשתי רגילים. 

 

יש ווידאו נוסף (למטה), ששם הוא אומר דבר מעניין. שהחותמת (מספר וספרות) על כל פלאג צריכה להיות של מספר שונה. 

 

אצלי הם כולם זהים (!!!), ומזה בדיוק הוא מזהיר!!!

 

 

אגב - רכשתי מאחד המקומות שהמלצתם פה 👀

 

 

 

 

image.thumb.jpeg.e8d1abcba13116aa3a93ab3fc486d320.jpeg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

עריכה אחרונה על ידי פיגו107שנת2010
פורסם
לפני שעה, פיגו107שנת2010 כתב:

- אור דרך האריזה? אין. 

- אבקה לבנה? אין. 

- טיפ מכוסה פלסטיק לבן? אין. 

- יש ווידאו נוסף (למטה), ששם הוא אומר שהחותמת (מספר וספרות) על כל פלאג צריכה להיות של מספר שונה. אצלי הם כולם זהים.

- מוצר אחר, תוצרת מדינה אחרת, לא הייתי מודאג מזה.

- לא חושב שחייב להיות אבקה שם.

- אפילו בסרטון הראשון שהעלת יש כיסוי קרטון ולא פלסטיק.

- הוא לא אומר שכל פלאג צריך להיות שונה, הוא מציין שזה מספר האצווה (קבוצה שיוצרה יחד תחת אותם תנאים) של הפלאגים וניתן לבדוק בעזרתו אם מדובר בפלאגים מקוריים לכאורה ע"י יצירת קשר עם החברה.

 

- לדעתי בדיקה טובה יותר במקרה הזה, היא כמו שהוא הראה, למדוד את ההתנגדות. והפלאגים שלך גם אמורים להראות סביב 5 קילו אוהם.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 10 דקות, Tom_22 כתב:

- מוצר אחר, תוצרת מדינה אחרת, לא הייתי מודאג מזה.

- לא חושב שחייב להיות אבקה שם.

- אפילו בסרטון הראשון שהעלת יש כיסוי קרטון ולא פלסטיק.

- הוא לא אומר שכל פלאג צריך להיות שונה, הוא מציין שזה מספר האצווה (קבוצה שיוצרה יחד תחת אותם תנאים) של הפלאגים וניתן לבדוק בעזרתו אם מדובר בפלאגים מקוריים לכאורה ע"י יצירת קשר עם החברה.

 

- לדעתי בדיקה טובה יותר במקרה הזה, היא כמו שהוא הראה, למדוד את ההתנגדות. והפלאגים שלך גם אמורים להראות סביב 5 קילו אוהם.

 תודה לך!!

אני בדרכי לרכוש בטריה למולטימטר (:

זה כבר עניין אקדמי, חייב לגלות!!

 

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...