Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב מעל המחירון


beastmodeisr

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

תגידו מה נסגר עם המוכרים ביד 2 שמבקשים לפעמים 5-10 אלף ש"ח מעל המחירון? 

לא מדובר ברכבים שהם יד ראשונה שמורים עם קילומטרז' נמוך והיסטוריית טיפולים מלאה. 

גם לא מדובר על רכבי ספורט או רכבים נדירים אלא על רכבים עממיים כמו סוזוקי, מיצובישי, קיה.

מה אני מפספס?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עצם השאלה שלך כאן מלמדת אותי שהדרישה שלהם לא מנותקת מהמציאות.

 

כי אם מי שדורש ככה היה חריג היית עובר הלאה ולא שואל כאן. השאלה כאן מלמדת שזו תופעה נפוצה. ואם היא נפוצה אז כנראה שלשם השוק נוטה.

נתקלתי כאן בפורום במספר הסברים לעליית מחירי המשומשות (שכנראה המחירון לא משקף. אולי זמנית).

אינפלציה, עליית מחירי החדשות (לדעתי זה השיקול המשמעותי) והתדרדרות במצב הכלכלי בארץ שגורמת ליותר אנשים לחפש רכב משומש על פני חדש.

 

לתשומת לבך שהרכבים שציינת הינם אכן עממיים ולא נדירים/ספורט/יחודיים. אבל עדיין מדובר במותגים מבוקשים.

 

לא נראה לי שבסיטרואן ופורד תקבל הרבה הצעות מעל המחירון (אפילו אם המחירון אצלן כבר משקף ביקוש נמוך) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צפי במחסור של רכבים חדשים בשל החרם מטורקיה, גורם ללקוחות לפנות לשוק יד 2 = עליית מחירי המשומשות.

  • אהבתי 3

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. שכחתי מעניין מחסור הרכבים. אכן הסבר הגיוני נוסף לשוק ה יד2.

 

אני מניח שלוי יצחק יגלם בקרוב את ההתפתחות בשוק. לפחות במידה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק הזה תמיד עולה ויורד. גם אם תלך עשור או שתיים אחורה תראה שהיו זמני גאות וזמני שפל.

לא חושב שיש קשר למצב, גם הייבוא של חלק מהדגמים מטורקיה - עם כל הכבוד - יש אלטרנטיבות.

ומי שממש ממש חייב דגם כזה או אחר, ניתן לייבא ממקומות אחרים בעוד כמה שקלים. עצמאית או דרך מתווך.

 

תסתכל שנה וחצי אחורה, המחירים היו בשיא.

כמה חודשים אחרי, נפלו.

עכשיו שוב עלו קצת (אולי - לא בדקתי) אל תדאג. יירדו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רשמת דגמים, רק יצרנים. גם לא שנתונים/ תקציב שלך לרכב.

למשל, מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות רכב מבוקש מאוד, לנסר הדור החדש לא כל כך.

קיה ספורטאז' מנוע 1.6 אטמוספרי מסחר במחירון,  אלא אם מדובר בנתונים מאוד נדירים. דגם 2.0 נסחר מעל מחירון. קיה ריו לא מקבלת מחירון אלא פחות.

סוזוקי איזה דגם? ויטרה מבוקשת מאוד, גם קרוסאובר 1.4 טורבו.

 

 

  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, vladclar כתב:

לא רשמת דגמים, רק יצרנים. גם לא שנתונים/ תקציב שלך לרכב.

למשל, מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות רכב מבוקש מאוד, לנסר הדור החדש לא כל כך.

קיה ספורטאז' מנוע 1.6 אטמוספרי מסחר במחירון,  אלא אם מדובר בנתונים מאוד נדירים. דגם 2.0 נסחר מעל מחירון. קיה ריו לא מקבלת מחירון אלא פחות.

סוזוקי איזה דגם? ויטרה מבוקשת מאוד, גם קרוסאובר 1.4 טורבו.

 

 

קיה פורטה 2015
מיצובישי לנסר ספורטבק 2015
סוזוקי sx4 קרוסאובר 2014
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון של לנסר ספורטבק 2015 נמוך מאוד ביחס לרכבים משפחתיים מקבילים ( למשל, קורולה GLI מאותו השנתון לפי המחירון יקרה יותר ב 27 אלף ₪, שזה בדיוק כפול מאשר מיצובישי).

איזו הצדקה יש להפרש כזה?

הרבה פעמים מחיר השוק לא קשור למחירון.

עדיין לנסר ספורטבק בשוק יד 2 משמעותית יותר זולה מקורולה ( שגם היא נסחרת מעל המחירון הגבוה שלה).

לדעתי הסיפור של פורטה די דומה למה שקורה עם מיצובישי - מחירון נמוך ללא אחיזה במה שקורה בשוק הרכב.

סוזוקי קרוסאובר 2014 זוכה ממוניטין אמינות גבוהה ,  אבל בפועל הגיר הרציף לא כזה אמין.

 

Screenshot_20240614_142755_  .jpg

Screenshot_20240614_181823_  .jpg

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי שעבר את הריקול אמור להיות אמין. לפחות לפי מה שלמדתי כאן.

לא הייתי רוכש רכב שלא עבר את הריקול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוזוקי קרוסאובר - יש מניסיון רכבים שלא סובלים מבעיית הגיר, זה דיי רנדומלי. יש לי במשפחה המורחבת שלושה כאלה. כולם אותו שנתון וק"מ פלוס מינוס; שניים בריאים ואחד גיר ז"ל.

מה שכן, אם אתה קונה רכב כזה, חשוב מאוד לשים לב שהטיפולים הם בול בזמן ובול לפי מפרט היצרן (כולל החלפת נוזלי גיר כשצריך). לדודה שלי סירבו לתקן את הגיר בגלל איחור בטיפול בודד.
כדי ללכת על בטוח, הייתי מצלם את היסטוריית הטיפולים של המוכר ושואל את היבואן אם זה קביל אצלהם. עריכה אחרונה על ידי matan129
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא מבין מה עובר על השוק, ואני מחפש רכב באיזור ה 40k.

יש פה בפורום סיאט לאון שמפורסמת מפברואר(!), המחירון שלה 34.5 והבנאדם מבקש 51 אלף, וזה עכשיו אחרי 4 חודשים, לא יודע מאיזה מספר הוא התחיל.

זה 50% מעל המחירון!

ביד2 המצב לא הרבה יותר טוב, אנשים רוצים 42k על רכבים עם מחירון 30-32. האם הלאון באמת שווה את זה? 

 

אנשים פה דיברו על טויוטות, אבל בטויוטות גם המחירון יקר וגם אנשים רוצים הרבה מעל. על אוריסים בשנתון 15-16 שעשו 200k  מבקשים 10k מעל המחירון.

 

רק איטלקיות וצרפתיות נמכרות במחיר סביר.

 

עריכה אחרונה על ידי Ooga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@matan129 האחריות המורחבת לתיבת ההילוכים 10 שנים או 150,000 ק"מ, מה שבא קודם. כיוון שהצעירים בקרוסאוברים 1.6 ליטר בני 8.5 שנים וכנראה שרובם עברו נסועה זו, הייתי מעדיף רכב שתוקן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.6.2024 בשעה 20:05, razi_pazi כתב:

נתקלתי כאן בפורום במספר הסברים לעליית מחירי המשומשות (שכנראה המחירון לא משקף. אולי זמנית).

ההסברים הם עדיין בגדר תיאוריות.

מה שיהפוך את להסבר - זה אם באמת שוק המשומשות יעלה את ערכו.

 

כרגע אלה דרישות המוכרים ולא בטוח שהקונים זורמים איתם.

יכול להיות גם אפקט העדר, ואם מוכרים לא לחוצים למכור(בפרט אם המכירה היא כדי להשתדרג) - מה הבעיה לנקוב במחיר יקר ולראות אם יבוא הקונה המתאים?

 

אנחנו בסדרה של אירועים שלא בטוח איך ישפיעו על שוק המשומשות (עליית ריבית, אינפלציה, מלחמה), וחלק מהאירועים יש להם השפעה בשני הצדדים, למשל; התייקרות הריבית תשלח אנשים לשוק המשומשות, מצד שני, יהיו משפחות שיוותרו על שני רכבים ויצמצמו לרכב אחד (למשל כאלה שיכולים להתנייד ברמה סבירה בתחב"צ/עובדים מהבית), מה שיגדיל את כמות המשומשות למכירה, וזה פועל לרעת המוכרים (עודף היצע).

 

בקיצור, תיאוריות יש מלא. נחכה לראות איך השוק יגיב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, דור-- כתב:

כרגע אלה דרישות המוכרים ולא בטוח שהקונים זורמים איתם.

יכול להיות גם אפקט העדר, ואם מוכרים לא לחוצים למכור(בפרט אם המכירה היא כדי להשתדרג) - מה הבעיה לנקוב במחיר יקר ולראות אם יבוא הקונה המתאים?

 

 

אם חלק נוקבים במחיר גבוה זה שונה מאשר מצב בו הרוב נוקבים במחיר גבוה מהמחירון.

 

אם זו הרוח הכללית אז כנראה שחלק גם מוכרים מעל.

 

פותח השרשור כנראה לא היה כותב את ההודעה אם זה היה מיעוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עדיין לא ראיה לכלום.

אני באופן אישי מכיר כמה עסקאות שאנשים עשו, לרכבים מבוקשים עם נתונים טובים במחיר מחירון (ואפילו מתחת).

 

שווה לבדוק כמה זמן המודעות האלה חונות ביד 2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...