Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 32 דקות, garicho כתב:

ואם כבר מדברים על איסלנד, אז הם מחזירים גני ילדים ובתי ספר, פותחים מחדש מסעדות ומקומות בילוי עד 50 איש (כרגע מותר עשרים) וכ״ו. 

אז מה הם יודעים שאנחנו לא?

...

 

 

הם דיברו עם טרנספורטר.

  • מצחיק 4
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 25 דקות, farkash7 כתב:

מעניין איך מאייתים קוליסיאום בסינית או גונדולה או פרארי. יש לי הרגשה שהסינים אחרי שהרגו אלפי איטלקים והנכיתו מכת מוות סופית על הכלכלה האיטלקית המקרטעת יתחילו לקנות מכל הבא ליד באיטליה.

חלק לא זניח בכלכלה שלהם מבוסס על תיירות ותרבות צריכה(אופנה,עיצוב וכו')-איתו גם לסינים לא יהיה מה לעשות.

הגונדולה זו חתיכת מלכודת תיירים,80 יורו בשביל חצי שעה בסירה עם משוטים 😟

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

הגונדולה קיימת בשביל רומנטיקה ובשביל צילומי סלפי.

 

בשנה וחצי האחרונות ביקרתי באיטליה 3 פעמים - ונהניתי מכל שניה. אבל נראה לי שיקח הרבה זמן עד שיהיה אפשר לנסוע לחו"ל - בידוד בכניסה ובידוד ביציאה או איזה הליכים לא פשוטים אחרים.

 

מה יקרה לכלכלה האיטלקית? אין ספק שהכלכלה שכבר היתה מרוסקת תרד בעוד כמה דרגות. איך הסינים ינצלו את זה? נחכה ונראה. זה תלוי גם בשאר אירופה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מגזין פורבס דירג את מדינות העולם לפי יעילות התגובה שלהן בטיפול במשבר הקורונה.

לא מפתיע לגלות שדרום קוריאה מדורגת גבוה מאוד, וכך גם אוסטרליה וניו זילנד.

אולי כדאי שביבי וליצמן ינסו ללמוד משהו מהמדינות האלה - שם באמת יודעים איך לטפל בעניינים מורכבים כמו מגיפה. 

 

מקור הכתבה באתר של פורבס.

 

 

No photo description available.

 

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני מבולבל...

 

מומחה מספר 1 טוען שבקרוב נצטרך לחפו קברים לעשרות אלפי מתים בישראל.

 

מומחה מספר 2 טוען שנצטרך לחפור כ-1000 קברים.

 

מומחה מספר 3 טוען אפשר לחזור לשגרה כבר בשבוע הבא.

 

יש עוד מומחים שרובם פרופסורים ישראלים הטוענים שיש להמתין לחיסון לפני חזרה לשגרה.

 

האם חברת קדישה מתכוננת לחפירת קברים בסדר גודל כזה ?

 

 

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

אולי בכלל הגבול של חזרת המשק לפעילות יעבור לא לפי כמות מכונות ההנשמה הזמינות אלא במה שחברת קדישא תציב.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אם יש כ-40,000 נפטרים בשנה ולא ידוע לי על פרסום שהם (קדישא) לא עומדים בקצב אז מה ישתנה?

בינתיים התחזיות האפוקליפטיות לא מתממשות.

 

 

image.png

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)
לפני כשעה, garicho כתב:

ואם כבר מדברים על איסלנד, אז הם מחזירים גני ילדים ובתי ספר, פותחים מחדש מסעדות ומקומות בילוי עד 50 איש (כרגע מותר עשרים) וכ״ו. 

אז מה הם יודעים שאנחנו לא?

 

https://icelandmonitor.mbl.is/news/politics_and_society/2020/04/14/some_restriction_to_be_lifted_may_4/

 

אין תרופה לקורנה. מי שרוצה שהציבור יחזור לחיות רגיל פשוט הורג אנשים.

הבעיה שאנחנו לא יכולים לשבת בבית בלי לעובד, יש לנו הוצאות, יש לנו חובות.

צריכים לצאת לעבוד עם מסכות וכפפות.

לעבור להשתמש רק בכלים חד פעמיים ושקיות חד פעמיות בסופר.

בארה"ב מתחילים לחייב שימוש בשקיות חד פעמיות בסופר

https://www.cbsnews.com/news/plastic-bag-bans-are-being-reversed-amid-coronavirus-panic/

 

את טדרוס אדהנום גברייזוס צריך לשפוט, כסא חשמלי נראה לי מתאים לו בתור עונש.

או עמוד תליה במרכז העיר.

האו"ם שמום כבר הפך לגמרי לבדיחה.

ארגון זכויות האדם של האו"ם United Nations Human Rights Council

כל החברים בו אלה מדינות שעוברות על כל זכויות האדם.

טראמפ צריך להמשיך במלחמה שלו נגד הסינים, העולם קיבל את הנשיא הנכון בזמן הנכון.

כל הטעויות שנעשו בעולם בקשר לקורונה זאת אשמת טדרוס אדהנום גברייזוס.

ב YNET כתוב היום 3,342 מתים בסין, 4,683 מתים בסין.

נו ברצינות, אתם צוחקים עלי?

באיראן יש קברים המוניים של מאות אנשים.

מסין אף אחד לא מעיז להדליף כי יוציאו אותו להורג

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5714826,00.html

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם
לפני 5 דקות, LotusElise כתב:

כל הטעויות שנעשו בעולם בקשר לקורונה זאת אשמת טדרוס אדהנום גברייזוס.

כן אה? לטראמפ אין אשמה בכלל בכול מה שקורה בארהב - הוא לא קשור.

קיבלו אותו בזמן.

כדי לקבל את כול המכה בבום.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
מגזין פורבס דירג את מדינות העולם לפי יעילות התגובה שלהן בטיפול במשבר הקורונה.

לא מפתיע לגלות שדרום קוריאה מדורגת גבוה מאוד, וכך גם אוסטרליה וניו זילנד.

אולי כדאי שביבי וליצמן ינסו ללמוד משהו מהמדינות האלה - שם באמת יודעים איך לטפל בעניינים מורכבים כמו מגיפה. 

 

מקור הכתבה באתר של פורבס.

 

 

93089115_2691980600929783_11081191717339136_o.jpg?_nc_cat=107&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=32rt1GuI918AX96u4ry&_nc_ht=scontent.ftlv6-1.fna&_nc_tp=7&oh=615b6929228572bcd4f9a0e0e9f57a2f&oe=5EBDAE09

 

לפי האתר הזה כל העולם צריך ללמוד מליצמן.

אנחנו עדיין המדינה הכי בטוחה בעולם ומזהה די ביעילות חולים קלים ומבודדת אותם.

אפילו תמיכה ממשלתית במקום 11 בעולם.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הדירוג הזה נכון ללפני 3-4 ימים.

 

וצריך להתיחס אליו כמולכל דירוג עם מרכיבים רבים - תשנה קצת מקדם של אחד הרכיבים וכל הדירוג משתנה לגמרי. בדיוק כמו דירוג המוסדות האקדמיים. תשווה בין ARWU ל-THES ותגלה שהדמיון ביניהם מקרי בהחלט.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, LotusElise כתב:

טראמפ צריך להמשיך במלחמה שלו נגד הסינים, העולם קיבל את הנשיא הנכון בזמן הנכון.

 

 

כן פשוט גאון שנולד פעם ב-200 שנים. במקום שארה"ב תנער את ארגון הבריאות העולמי טראמפ יצא "גבר גבר", הפסיק את המימון ומסר את ארגון הבריאות העולמי לידיים של סין שתשמח להשלים את החור התקציבי שיצר טראמפ. והנה עוד צעד אחורה במעמדה של ארה"ב בזירה הבינלאומית.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

Sperial

נכון,

התיחסתי רק לכתבה מסויימת ולפוסט שמפרש אותה.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 45 דקות, shugiflex כתב:

מגזין פורבס דירג את מדינות העולם לפי יעילות התגובה שלהן בטיפול במשבר הקורונה.

 

 

לפני 18 דקות, sperial כתב:

הדירוג הזה נכון ללפני 3-4 ימים.

לפני 20 דקות, vladclar כתב:

לפי האתר הזה כל העולם צריך ללמוד מליצמן.

אנחנו עדיין המדינה הכי בטוחה בעולם ומזהה די ביעילות חולים קלים ומבודדת אותם.

אפילו תמיכה ממשלתית במקום 11 בעולם.

 

 

פורבס לא דירגו שום דבר- הם פרסמו דירוג של מישהו אחר. במקרה הזה, אפילו המגזין הגדול והמכובד נפל לפייק ניוז דרג עליון.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5713366,00.html

 

קבוצת משקיעים. מה להם ולדירוג מדינות באיכות טיפול במגיפה. כמו שבמלחמה כולם גנרלים, נראה שבתקופה הזו כולם אפדימיולוגים, אפילו הכלכלנים.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 24 דקות, sperial כתב:

הדירוג הזה נכון ללפני 3-4 ימים.

 

וצריך להתיחס אליו כמולכל דירוג עם מרכיבים רבים - תשנה קצת מקדם של אחד הרכיבים וכל הדירוג משתנה לגמרי. בדיוק כמו דירוג המוסדות האקדמיים. תשווה בין ARWU ל-THES ותגלה שהדמיון ביניהם מקרי בהחלט.

 

דירוג מוסדות אקדמיים משתנה כי מדרגים אותם בצורה שונה.

וכל אחד שהוא לא כתב חסר מוח בYNET שמחפש כותרת יודע איזה דירוג רלוונטי עבורו.

 

המשבר הזה מבחינה כלכלית מביא לאיזון מחדש שלפחות מנקודת המבט שלי יעשה יותר טוב מרע.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...