Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 דקות, vladclar כתב:


 

 


https://www.fiercebiotech.com/biotech/gilead-clinical-data-hint-at-efficacy-remdesivir-covid-19
תיקנתי את הטעות בשם שלך בהודעה הקודמת.

 

 

הנתונים דומים למחקר של ה 2900 חולים בטיפול נמרץ 

הוא התחיל עם 53 חולים (היו 61 אבל 8 ירדו מהניסוי) קשה שהיו בטיפול נמרץ

מתוך ה53 רק 10 היו מחוברים למכונת הנשמה - 43 היו בטיפול נמרץ אבל לא מוחברים למכונת הנשמה.

מתו לו 7 אנשים תוך כדי הניסוי - 6 מתוכם היו מתוך ה-10 שהיו מחוברים למכונת ההנשמה. 

 

לסיכום מה היה לנו.

הוא הלך לטיפול נמרץ

טיפול ב 10 חולים שמחוברים למכונת הנשמה - 6 מהם מתו  60% דומה למחקר הגדול 

43 לא היו מחוברים למכונת הנשמה ורק 1 מהם מהם מת..שזה רק 2.5% ולא 17% 

אבל עדיין לא הייתה לו קבוצת ביקורת עם מאפיינים דומים

הוא היה לצריך לפחות לטפל בחצי מהם . במקום לטפל בכל ה 10  , לטפל רק ב-5 , ובמקום בכל ה40 לטפל רק ב 20. 

בצורה אקראית .. לא רק באלו שנראים במצב טוב יותר. 

 

 

פורסם

איך ראית ש 10 היו מחוברים להנשמה?

That left Gilead with an analyzable cohort of 53 patients, 30 of whom were on mechanical ventilation at the start of the study. The patients received 10 days of treatment with remdesivir and were then tracked for a median of 18 days.
As of the end of the follow-up period, 68% had an improvement in oxygen-class support. More than half of the mechanically ventilated patients were extubated. Almost half of the patients in the study were discharged in the analyzed period. Seven patients died. All bar one of the people who died were receiving invasive ventilation at baseline.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

 

אני טוען שאם מתוך כל ההדבקות בבני ברק לא הגיעו בכלל למיון חולים קשים

אתה יכול להבין שצעירים בד"כ לא יגיעו למיון

ואם אתה שומר על המבוגרים אז גם אם תשחרר את הסגר ויעשו את החג הבא עם המשפחות אתה לא תראה 1000 מונשמים

וגם אם יחזרו לחדר כושר

אין מה לעשות יצטרכו לקבל את זה שמי שההורים שלו חשובים לו יצטרך לבודד אותם

אולי יצטרכו לחשוב על שעות שרק מבוגרים יכולים להסתובב בפארקים ומתחמים כאלה או אחרים...

 

אם זה היה אפשרי , אז סבבה בוא נלך על זה.

אבל,

הפחד הגדול הוא , שגם אם תנסה לסגור את הקשישים הרמטי, לא תצליח.

ואם תתן לוירוס להסתובב חופשי באוכלוסייה (בלי הקשישים ) אז מהר מאוד תגיע למיליון חולים (תוך חודשיים).

ואחוז הסיבוכים אצל צעירים הוא 1% , אז תקבל 10,000  חולים צעירים בטיפול נמרץ,

מהם 5,000 ימותו. 

עד כמה שמוות של קשיש בן 90 הוא קשה, 

אז 5,000 צעירים בני 40 , הורים לילדים.

במספר כזה, יהיו לך כמה סיפורים קורעי לב על 2 בני הזוג שמתו בהפרש של ימים והשאירו 3 יתומים בני 4 5 ו6.  

ובמקביל תרוץ פרסומת של הופעה בפארק הירקון של עומר אדם - 500 ש"ח לכרטיס

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

אם זה היה אפשרי , אז סבבה בוא נלך על זה.

אבל,

הפחד הגדול הוא , שגם אם תנסה לסגור את הקשישים הרמטי, לא תצליח.

ואם תתן לוירוס להסתובב חופשי באוכלוסייה (בלי הקשישים ) אז מהר מאוד תגיע למיליון חולים (תוך חודשיים).

ואחוז הסיבוכים אצל צעירים הוא 1% , אז תקבל 10,000  חולים צעירים בטיפול נמרץ,

מהם 5,000 ימותו. 

עד כמה שמוות של קשיש בן 90 הוא קשה, 

אז 5,000 צעירים בני 40 , הורים לילדים.

במספר כזה, יהיו לך כמה סיפורים קורעי לב על 2 בני הזוג שמתו בהפרש של ימים והשאירו 3 יתומים בני 4 5 ו6.  

ובמקביל תרוץ פרסומת של הופעה בפארק הירקון של עומר אדם - 500 ש"ח לכרטיס

 

 

אז תגיע למליון חולים

שרובם המוחלט אפילו לא מתאשפז

מה אכפת לך ?

כרגע יש לך 12,000

כמה צעירים במיון ?

 

ואין מה לעשות

ימותו אנשים בדרך

אבל כשזה יהיה מאחורינו יהיה לכל אלה שישארו כאן מה לאכול

ואנשים שכן יחיו יהיה להם כסף לשלם להורים שלהם בתי אבות ואוכל ושכ"ד

 

אתה רואה לבד שיש לך כבר 12,000 חולים ואין לך אפילו צעיר אחד שמת

בטח לא אנשים בריאים

מי שיש לו מחלות רקע ובמיוחד "מחלות רקע רבות" כמו שמתארים את זה, יצטרך להיות בבידוד

ככה או ככה הוא יהיה בבידוד אז מזה משנה?

 

זה לא שאם יהיה סגר אז מותר לו לצאת להסתובב ואני אומר לבודד אותו כי אני דואג לעצמי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 5 דקות, vladclar כתב:

איך ראית ש 10 היו מחוברים להנשמה?

That left Gilead with an analyzable cohort of 53 patients, 30 of whom were on mechanical ventilation at the start of the study. The patients received 10 days of treatment with remdesivir and were then tracked for a median of 18 days.
As of the end of the follow-up period, 68% had an improvement in oxygen-class support. More than half of the mechanically ventilated patients were extubated. Almost half of the patients in the study were discharged in the analyzed period. Seven patients died. All bar one of the people who died were receiving invasive ventilation at baseline.
 

 

צודק, פספסתי בין ה 30 ל 10 . 

אז לא מסתדר לי הסיום.. הוא התחיל עם 53.

7 מתו תוך כדי הניסוי .

68% השתפרו תוך כדי הניסוי ?

יותר מחצי מאלה שהיו מחוברים למכונת ההנשמה שוחררו?

למה אין סיום ? כמה מתו או החלימו מתוך ה 53? 

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

אז תגיע למליון חולים

שרובם המוחלט אפילו לא מתאשפז

מה אכפת לך ?

כרגע יש לך 12,000

כמה צעירים במיון ?

 

ואין מה לעשות

ימותו אנשים בדרך

אבל כשזה יהיה מאחורינו יהיה לכל אלה שישארו כאן מה לאכול

ואנשים שכן יחיו יהיה להם כסף לשלם להורים שלהם בתי אבות ואוכל ושכ"ד

 

אתה רואה לבד שיש לך כבר 12,000 חולים ואין לך אפילו צעיר אחד שמת

בטח לא אנשים בריאים

מי שיש לו מחלות רקע ובמיוחד "מחלות רקע רבות" כמו שמתארים את זה, יצטרך להיות בבידוד

ככה או ככה הוא יהיה בבידוד אז מזה משנה?

 

זה לא שאם יהיה סגר אז מותר לו לצאת להסתובב ואני אומר לבודד אותו כי אני דואג לעצמי

 

אף אחד בעולם לא עשה את זה (אולי באירן אבל אין נתונים)

אין דבר כזה בידוד הרמטי, אם אתה נותן לוירוס להשתולל בחוץ אז כולם יחטפו. 

מה בדיוק תגיד לקשיש בקומה 13? לא לצאת לזרוק את הזבל חודשיים?

מי בדיוק יחליף חיתול לקשיש בדיור מוגן ?

 

לפני עשרות עמודים רשמתי הצעה (לא ריאלית) על מחנות גדנע

רוצה לתת לוירוס להשתולל.. תבקש מצה"ל לפנות את עיר הבהדים.

תביא לשם את הציוד שלך.

תאסוף 30,000 צעירים שנמאס להם מהסגר ועוד 100 חולי קורונה צעירים מהמלון קורונה בתל אביב

ולכו לחגוג חודשים ביחד.

נזרוק לכם חבילות מזון ממסוקים. 

ונראה כמה ממכם ימותו אחרי חודשיים. 

 

פורסם
לפני 11 דקות, korola כתב:

 

לפני עשרות עמודים רשמתי הצעה (לא ריאלית) על מחנות גדנע

רוצה לתת לוירוס להשתולל.. תבקש מצה"ל לפנות את עיר הבהדים.

תביא לשם את הציוד שלך.

תאסוף 30,000 צעירים שנמאס להם מהסגר ועוד 100 חולי קורונה צעירים מהמלון קורונה בתל אביב

ולכו לחגוג חודשים ביחד.

נזרוק לכם חבילות מזון ממסוקים. 

ונראה כמה ממכם ימותו אחרי חודשיים. 

 

 

אתה קובע כאן דברים שאין להם שום בסיס

"בסוף כולם ידבקו"

אם יש כאן מליון אנשים עם מחלות רקע בני 50+

ומתוכם  בוא נלך על המקרה הטוב 50% ישרדו

אז אתה צופה 500,000 מתים

זה שטויות

מי קבע שכולם ידבקו ?

 

אם יגיעו למסקנה שהמבוגרים האלה בסכנת חיים אז כן הם לא יפגשו אף אחד

יתנו להם לשים את הזבל מחוץ לדלת וחיילים יעברו פעם ביום ויקחו את הזבל

זאת הבעיה בחיים ?

אי אפשר שאחד השכנים יעבור פעם ביום ויקח את השקית זבל ?

 

אתה קובע שככה או ככה רוב האנשים האלה הולכים למות

אז על מה נלחמים בכלל ? בוא נעשה הדבקה מרוכזת לכל הבתי אבות  אם אתה ממילא בטוח שהם ימותו

פייר נמאס לשמוע את השטויות האלה

בהתחלה כשלא ראו את המספרים עוד הקשיבו לך

זה נהיה מצחיק מרגע לרגע שככל שמוכיחים לך דברים אתה ממשיך לפתח תאוריות הזויות.

בוא נדבר עוד חצי שנה ונראה אם כל האזרחים במדינה נדבקו

 

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, Transporter כתב:

 

אז תגיע למליון חולים

שרובם המוחלט אפילו לא מתאשפז

מה אכפת לך ?

כרגע יש לך 12,000

כמה צעירים במיון ?

 

ואין מה לעשות

ימותו אנשים בדרך

אבל כשזה יהיה מאחורינו יהיה לכל אלה שישארו כאן מה לאכול

ואנשים שכן יחיו יהיה להם כסף לשלם להורים שלהם בתי אבות ואוכל ושכ"ד

 

חוסר הראיה שלך קדימה ושל מה שמסביב הזוי. אתה חושב שאם מישהו לא מת או מחובר להנשמה אז הכל יופי טופי?

במידה ותחליט "לשחרר", יהיו לך מאות אלפי מודבקים. עובדתית. מה שמונע את זה כרגע זה פשוט שאתה מונע את היכולת של הוירוס להפיץ את עצמו בצורה רחבה, כי אין לאן.

 

חצי מיליון נדבקו, חצי מהם לא סימפטומטיים. מה תעשה עם החצי שכן? הם מרגישים לא טוב וצריכים ללכת הביתה. והמחלה הדרעק הזו עיקשת, תוקעת אותך במיטה 4-5 שבועות. מי ישלם על זה?

מרגע שעובד חולה בא לעבודה ליומיים שלושה- הוא הדביק את כולם או כמעט את כולם. המשרד לא עובד. במקרים קיצוניים יותר- חברה עלולה להפסיק לעבוד. 

מי ישלם על זה? (במקום שכולם יפסיקו לעבוד בבת אחת, זה פשוט יקרה בקבוצת מקומות כל פעם, גם בקבוצות גדולות)

 

במצב של מאות אלפי מודבקים- המקרה הטוב ביותר הוא זה שבו "רק" אלפים מגיעים לבתי החולים. במידה וזה מקום עם צפיפות אוכלוסיה גבוהה, בית החולים לא יכול להכיל את כולם, ופה אתה נכנס לבעיה הגדולה.

חוץ מהעניין של טיפול לא נאות ומחסור בצוותים רפואיים שתצטרך לשלוף מהאוויר בדרך פלא, שכחתי לשאול בנוגע לאותם אלפי מאושפזים-

מי ישלם על זה?

 

תצטרך לבודד לחלוטין את הממשלה ונבחרי המדינה מהציבור, הרי אסור שיחלו וידביקו אחד את השני, רבים מהם בקבוצות הסיכון. יש לך רעיונות מבריקים איך לעשות את זה? (כל הח"כים, כל השרים, הלשכות, וכל המשפחות שמסביב.)

אה, ו- מי ישלם על זה?

 

אני יכול להמשיך עם עוד לפחות 10 סעיפים ברשימה הזו. ההצעה הזו היא אתגר שעולה לא הרבה פחות מסגר, עם לוגיסטיקה קשה יותר מסגר, וכמה דברים שבלתי אפשרי להתמודד איתם- אתה לא יכול לשלוח את הקשישים הביתה לשנה שלמה. עבור רבים זה גזר דין מוות, לא פחות. גל ההתאבדויות שאתה תראה פה יגרום למגיפה להיראות מאוד ידידותית.

 

שהמגיפה פרצה לכל מדינה הייתה בחירה: אופציה א' או אופציה ב'. ברגע שבחרת, אתה מחויב לזה- אחרת אתה חוטף פעמיים. תראה מה קורה במדינות שחשבו שאפשר לעשות את ב' ואז נאלצו לשנות כיוון לא'. 

 

אגב, המספר שנקבתי בו, חצי מיליון נדבקים במידה ואתה כן נותן למחלה להשתולל חופשי, זה תרחיש טוב באופן לא מציאותי. עולם שבו החיים של כולם תותים. המציאות תהיה הרבה פחות נחמדה.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אי אפשר שאחד השכנים יעבור פעם ביום ויקח את השקית זבל ?

לא, אי אפשר.

ניצולי שואה בקושי שורדים כאן. אז לנעול רק את הקשישים ולקוות שמישהו ידאג להם.

ולא רק את הקשישים, כול מי ש 55+

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

לא, אי אפשר.

ניצולי שואה בקושי שורדים כאן. אז לנעול רק את הקשישים ולקוות שמישהו ידאג להם.

ולא רק את הקשישים, כול מי ש 55+

 

 

אההה ולתת להם להשאר ככה עד שימצאו חיסון זה בסדר

חחחח אתה אתה מצחיק אותי

פורסם

אתה לא יודע לקרוא או שאני לא יודע לכתוב.

כתבתי ש50% מאלו שמגיעים לטיפול נמרץ לא שורדים. 

לא כל החולים המאומתים מגיעים לטיפול נמרץ .

למה אתה כותב מיליון וחצי מיליון ? 

 

אם יהיו מיליון חולים אז אולי 60,000 יגיעו לטיפול נמרץ ו 30,000 ימותו. 

אם תצליח בדרך נס לגרום לזה שרק צעירים יהיו חולים וגם תצליח לעצור את זה במיליון צעירים בלבד.

בלי להדביק את ה-7 מיליון האחרים במדינה.

אז אולי רק 10,000 צעירים יגיעו לטיפול נמרץ ורק 5,000 צעירים ימותו.  

 

לא יפה איך שאתה כותב.

אני עוד עלול להיפגע 

פורסם
לפני 7 דקות, Pika007 כתב:

 

חוסר הראיה שלך קדימה ושל מה שמסביב הזוי. אתה חושב שאם מישהו לא מת או מחובר להנשמה אז הכל יופי טופי?

במידה ותחליט "לשחרר", יהיו לך מאות אלפי מודבקים. עובדתית. מה שמונע את זה כרגע זה פשוט שאתה מונע את היכולת של הוירוס להפיץ את עצמו בצורה רחבה, כי אין לאן.

 

חצי מיליון נדבקו, חצי מהם לא סימפטומטיים. מה תעשה עם החצי שכן? הם מרגישים לא טוב וצריכים ללכת הביתה. והמחלה הדרעק הזו עיקשת, תוקעת אותך במיטה 4-5 שבועות. מי ישלם על זה?

מרגע שעובד חולה בא לעבודה ליומיים שלושה- הוא הדביק את כולם או כמעט את כולם. המשרד לא עובד. במקרים קיצוניים יותר- חברה עלולה להפסיק לעבוד. 

מי ישלם על זה? (במקום שכולם יפסיקו לעבוד בבת אחת, זה פשוט יקרה בקבוצת מקומות כל פעם, גם בקבוצות גדולות)

 

במצב של מאות אלפי מודבקים- המקרה הטוב ביותר הוא זה שבו "רק" אלפים מגיעים לבתי החולים. במידה וזה מקום עם צפיפות אוכלוסיה גבוהה, בית החולים לא יכול להכיל את כולם, ופה אתה נכנס לבעיה הגדולה.

חוץ מהעניין של טיפול לא נאות ומחסור בצוותים רפואיים שתצטרך לשלוף מהאוויר בדרך פלא, שכחתי לשאול בנוגע לאותם אלפי מאושפזים-

מי ישלם על זה?

 

תצטרך לבודד לחלוטין את הממשלה ונבחרי המדינה מהציבור, הרי אסור שיחלו וידביקו אחד את השני, רבים מהם בקבוצות הסיכון. יש לך רעיונות מבריקים איך לעשות את זה? (כל הח"כים, כל השרים, הלשכות, וכל המשפחות שמסביב.)

אה, ו- מי ישלם על זה?

 

אני יכול להמשיך עם עוד לפחות 10 סעיפים ברשימה הזו. ההצעה הזו היא אתגר שעולה לא הרבה פחות מסגר, עם לוגיסטיקה קשה יותר מסגר, וכמה דברים שבלתי אפשרי להתמודד איתם- אתה לא יכול לשלוח את הקשישים הביתה לשנה שלמה. עבור רבים זה גזר דין מוות, לא פחות. גל ההתאבדויות שאתה תראה פה יגרום למגיפה להיראות מאוד ידידותית.

 

שהמגיפה פרצה לכל מדינה הייתה בחירה: אופציה א' או אופציה ב'. ברגע שבחרת, אתה מחויב לזה- אחרת אתה חוטף פעמיים. תראה מה קורה במדינות שחשבו שאפשר לעשות את ב' ואז נאלצו לשנות כיוון לא'. 

 

אגב, המספר שנקבתי בו, חצי מיליון נדבקים במידה ואתה כן נותן למחלה להשתולל חופשי, זה תרחיש טוב באופן לא מציאותי. עולם שבו החיים של כולם תותים. המציאות תהיה הרבה פחות נחמדה.

 

אבל הנה היו לך התכנסויות בבני ברק במקום מאוד מאוד מאוד צפוף

עיר של 200 אלף איש

כשכולם יצאו לרחובות בלי לדעת שיש נגיף שמסתובב

אותו דבר היה בירושלים ובית שמש

איפה האלפי מודבקים אני שואל ?

 

עכשיו תתאר לך שכולם יודעים שיש נגיף ונזהרים, הולכים עם מסכות, מגבילים מספר אנשים שיכולים להיות בחנות

ותסביר לי איך אפשר להגיע למספרים האלה ?

 

 

ואם חברה תצטרך להיות מושבתת בגלל שבא לשם עובד חולה אז היא תהיה מושבתת

מה עדיף ? כל השוק מושבת או 20% מהחברות מושבתות בגלל שבא עובד חולה לחברה?

פורסם (נערך)

תזכיר לי איזה קשישים אתה רוצה לבודד?מאיזה גיל ? 50 ומעלה? כי אני מכיר הרבה בני 50 שיש להם עדיין ילדים בבית שהולכים לבית הספר.

או בני 50 שיש להם ילדים חיילים שמגיעים הבייתה מידי פעם, גם בני 40-49 .. יש קצת פחות ממיליון כאלה בארץ .

קשה יהיה לבודד אותם ,מהם ימותו רק 0.4% , לא נורא ..זה פחות מ 4,000 צעירים שלא היו אמורים למות ב 40 שנה הבאות.

עזוב, את הזקנים האלה, מה עם החיילים שלנו , רובם בני 18-21,  כמה חיילים יש ? (אסור לרשום), אבל נניח שיש 300,000 .

ככה אתה מוותר על 600 חיילים צעירים בני 18-21 ?  

אם כל המחלה תשתולל חודשים שלושה זה 6-10 חיילים צעירים ביום.

אבל עזוב, אף אחד לא ישים לב, כולם ירוצו לקנות כרטיסים לעומר אדם. 

בכלל הרוב 99.8% עוברים את זה קל, מה זה 0.2% , זה שום דבר. 

 

 

image.png.57fa4783001b35bfdc566ac41d16035a.png

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מעניין 1
פורסם
לפני 39 דקות, Transporter כתב:

אתה רואה לבד שיש לך כבר 12,000 חולים ואין לך אפילו צעיר אחד שמת

 

אפשר כמובן להתעלם מאנשים מסויימים:
 

דורון בן ה-37 מת מהנגיף: "נלחמנו עד הרגע האחרון"

 

https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q2/Article-98445e819685171026.htm

 

ובחייאת, גם @korola, אני יודע שמקש הפסיק ומקש הENTER קרובים מאוד מאוד אחד לשני, אבל אולי תפסיקו להתבלבל ביניהם? תראו איך @Pika007 עושה את זה יפה.

  • מבאס 1
פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

 

אההה ולתת להם להשאר ככה עד שימצאו חיסון זה בסדר

חחחח אתה אתה מצחיק אותי

 

שמח שאתה צוחק, אותי אתה מעציב, אבל זה לא משנה.

כבר כתבתי שאם כבר לחכות לתרופה.

כרגע במצב חירום הממשלה אמורה לדאוג להם, כשאתה מעביר את זה ל "השכן יקח את הזבל".................

 

לפני 14 דקות, Transporter כתב:

עכשיו תתאר לך שכולם יודעים שיש נגיף ונזהרים, הולכים עם מסכות, מגבילים מספר אנשים שיכולים להיות בחנות

ותסביר לי איך אפשר להגיע למספרים האלה ?

 

לך תסתכל על המספרים בהולנד.

בהולנד סגרו חלק קטן מהעסקים באיחור, אין סגר, אסור התקהלות של יותר משני אנשים ומבקשים לשמור מרחק של 1.5 מטר אחד מהשני.

לך סתכל על המספרים, תגיד אם הוירוס לא מדבק, או לא הורג, כי הרי זה מה שאתה מנסה להגיד. 

כול מה שעולה מההודעות שלך זה שהוירוס לא נורא, ושצריך לשחרר את כול הצעירים (25-30 או מתחת ל 50) מהר "בשביל הכלכלה" כי אתה "לא רואה גופות".

 

מה אני מברבר על הולנד.

תראה מה קורה בשבדיה, זכינו בינתיים בקבוצת ביקורת, תזכור שהם סופרים רק את מי שהגיע למיון. 

נראה מה יהיה שם עוד שבוע שבועיים.

 

עריכה אחרונה על ידי David32
  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, Transporter כתב:

 

אבל הנה היו לך התכנסויות בבני ברק במקום מאוד מאוד מאוד צפוף

עיר של 200 אלף איש

כשכולם יצאו לרחובות בלי לדעת שיש נגיף שמסתובב

אותו דבר היה בירושלים ובית שמש

איפה האלפי מודבקים אני שואל ?

 

עכשיו תתאר לך שכולם יודעים שיש נגיף ונזהרים, הולכים עם מסכות, מגבילים מספר אנשים שיכולים להיות בחנות

ותסביר לי איך אפשר להגיע למספרים האלה ?

 

 

ואם חברה תצטרך להיות מושבתת בגלל שבא לשם עובד חולה אז היא תהיה מושבתת

מה עדיף ? כל השוק מושבת או 20% מהחברות מושבתות בגלל שבא עובד חולה לחברה?

 

כשעוד היו התכנסויות בבני ברק, מספר החולים שהסתובב שם היה קטן. (ובוא נזכיר לך שאנחנו לא יודעים את מספר החולים האמיתי בבני ברק כרגע), המספר הקטן הזה הדביק את המספר הנוכחי. מה שקרה הוא גל הדבקה אחד או 2-

אנשים שמדביקים את אלו שקרובים אליהם, עוברים כמה ימים, הנשאים החדשים הופכים למדבקים גם כן, ומדביקים את הבאים בתור.

ואז הגיע הסגר, שכמעט קטע את השרשרת הזו. לכן מלחמה במגיפות היא עד כדי כך רגישה בזמן- תיתן להתרחבות הזו להימשך, תגיע לסף פיצוץ. 

לישראל היה מזל גדול. המחלה הגיעה לפה מאוחר, ובשלבים הראשונים בערך כל החולים הגיעו מחו"ל, למשך תקופה יפה היה ניתן לעקוב אחר איפה כל אחד היה ואת מי היה עלול להדביק. הטיפול בזה לא היה מבריק במיוחד- אבל אפקטיביות עדיין הייתה לו. ההדבקה החבויה פה הייתה בהיקף מצומצם למדי.

תשחרר בבת אחת- יהיה פיצוץ. אל תשלה את עצמך. זה יקרה. עובדתית. כמו שזה קרה בכל מקום אחר.

 

ציטוט

עכשיו תתאר לך שכולם יודעים שיש נגיף ונזהרים

 

אם לצטט אותך- "חחח הצחקת אותי". על מנת שזה אכן יעבוד, צריך שרוב מוחלט באוכלוסיה "יתנהג יפה". אתה בישראל חביבי, לא באסיה ולא בגרמניה. לפני בדיוק 2 עמודים טרחת להודיע לנו ש "גם ככה כולם נסעו למשפחה לחג", ולפני כמה עמודים טרחת לנופף כמו אהבל מוחלט בעובדה שאתה גם מפר את ההנחיות ומארח אנשים. 

 

"אם חברה צריכה להיות מושבתת היא תהיה מושבתת". יופי. על חשבון מי? על חשבון עצמה? בגלל מדיניות שהכתיבה המדינה? ומה עם העובד שחולה? האם הוא אמור להתמודד עם הפסד של חודש של שכר סתם כי ככה? או אולי בעצם זו אחריות של מי שהדביק אותו? אז נתבע אותו? אבל רגע, המעסיק לא אסר לבוא, אז נתבע את המעסיק? אבל רגע, המדינה אמרה למעסיק שאפשר לחזור לעבוד כרגיל, והוא לא ידע שהעובד חולה, הוא לא היה סימפטומטי! אז נתבע את המדינה?

אני רואה ששום דבר לא מעניין אותך חוץ ממי עובד ולא עובד, אתה מפספס את האתגר הלוגיסטי המטורף והעלויות שנלוות אליו.

 

המדינה תשחרר את השוק, אין דרך אחרת. אבל זה יקרה בתזמון המתאים, וזה יקרה בשלבים. ככה ניתן לתת לאוכלוסיה להתרגל למציאות חדשה, לראות את התגובה, ולבחון את יעילות הצעדים לפני שקורה אסון. לחזור צעד אחד אחורה לזמן מוגבל, זה קל. לחזור 5 זה בלתי אפשרי.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...