Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

טרנספורטר, בלי חיסון - שלא יהיה בקרוב - כנראה שלא הולכים לחזור לך האירועים הגדולים בקרוב.

יותר מזה, גם עם תרופה יעילה כמו שתיארתי אני לא מאמין שיחזרו לאירועים גדולים בקלות (אירועים קטנים אולי כן)

 

adapt

 

 

אף אחד לא מחכה לאירועים גדולים כרגע

כל האירועים הגדולים נדחו במקרה הטוב לסוכות

אבל הדיון לא על זה. אני לא חי ומתפרנס מ 30-40 אירועי ענק שיש בשנה למרות שברור לכולם שלא מדובר בשכר מינימום.

הדיון על זה שהוכיחו שהייתה הדבקה קיצונית בבני ברק ואני שואל איפה ההשלכות ואיך זה מתורגם

איפה כל המספרים שהבטיחו לנו ?

 

 

פורסם

לא הבנתי..  בבני ברק יש עלייה של 180 חולים מאומתים ביום על 2000 חולים מאומתים ? 

זה גידול של כ-10%  , הרבה יותר מהגידול העולמי של 80,000 חולים מאומתים חדשים ביום כל 2 מיליון חולים מאומתים.

זה גם יותר מהגידול הארצי  -  של 400 חולים על 11,000 חולים. 

והם כבר סגורים כמעט שבוע. 

בנתיים סיר הלחץ של הציבור עושה את שלו, והציבור לוחץ על הקלות , לא תהיה ברירה וישחררו בקרוב הקלות.

הבעיה שבפעם הבאה כבר לא ישמעו לרואי השחורות, משרד הבריאות יאיים שיהיו עשרות אלפי חולים ומהאוצר יצחקו עליו בחזרה.

"גם פעם קודמת זה מה שאמרתם ולא קרה"

ולכן הבלימה הבאה תהיה יותר קשה.  

 

אתה לא הבנת שאנחנו נמצאים בהתחלה של ההתחלה, השאלה למי יהיה קשה יותר.

למי שאופטימי האמת תתפוצץ לו בפרצוץ.

או למי שפסימי והאמת האופטימית יותר תתפוצץ לו בפרצוץ.

 

לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

אף אחד לא מחכה לאירועים גדולים כרגע

כל האירועים הגדולים נדחו במקרה הטוב לסוכות

אבל הדיון לא על זה. אני לא חי ומתפרנס מ 30-40 אירועי ענק שיש בשנה למרות שברור לכולם שלא מדובר בשכר מינימום.

הדיון על זה שהוכיחו שהייתה הדבקה קיצונית בבני ברק ואני שואל איפה ההשלכות ואיך זה מתורגם

איפה כל המספרים שהבטיחו לנו ?

 

 

 

 

תשתחרר קצת מהלחץ.. העולם לא מתקדם בקצב של סרטים 

בסרטים בשעה וחצי מריצים לך אירוע של שנתיים במציאות.

שוב על הכיסא במרפסת  תהנה מהסטייקים (אתה חייב לנו תמונה.. ) , אירועים ביולוגים לא מתקדמים בקצב כזה מהיר.

חכה קצת  

  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

לא הבנתי..  בבני ברק יש עלייה של 180 חולים מאומתים ביום על 2000 חולים מאומתים ? 

זה גידול של כ-10%  , הרבה יותר מהגידול העולמי של 80,000 חולים מאומתים חדשים ביום כל 2 מיליון חולים מאומתים.

זה גם יותר מהגידול הארצי  -  של 400 חולים על 11,000 חולים. 

והם כבר סגורים כמעט שבוע. 

בנתיים סיר הלחץ של הציבור עושה את שלו, והציבור לוחץ על הקלות , לא תהיה ברירה וישחררו בקרוב הקלות.

הבעיה שבפעם הבאה כבר לא ישמעו לרואי השחורות, משרד הבריאות יאיים שיהיו עשרות אלפי חולים ומהאוצר יצחקו עליו בחזרה.

"גם פעם קודמת זה מה שאמרתם ולא קרה"

ולכן הבלימה הבאה תהיה יותר קשה.  

 

אתה לא הבנת שאנחנו נמצאים בהתחלה של ההתחלה, השאלה למי יהיה קשה יותר.

למי שאופטימי האמת תתפוצץ לו בפרצוץ.

או למי שפסימי והאמת האופטימית יותר תתפוצץ לו בפרצוץ.

 

 

זה לא מעניין אותי אם יש 2000 או 8000 חולים מאומתים בבני ברק

מעניין אותי מה קורה לאותם חולים

איפה הזינוק בחולים קשה שם ?

איפה המתים ?

 

מצד אחד אומרים שהם סגורים ושומרים על הכללים, מצד שני לפני יומיים כתבו כאן שדפקו להם בדלת בחג ובניינים שלמים היו ריקים

בוא נניח שכולם בבית

הם כבר חולים נכון ?

איפה ההשלכות של המחלה ?

 

פורסם

בתי אבות לא נמצאים בוואקום .
הצוות לא גר בבית אבות. אתה לא יכול לבודד אותם ואנחנו רואים את זה כל יום איך מכניסים לשם את המחלה. אי אפשר לחסום אותה כי מדידת חום לא יעילה בשבועיים של הדבקה/ דגירה.
אתה נשמע לי כמו פרופסור לס - הינה, צדקתי, אין מוות המוני וגם לא קריסה של בתי חולים. רק שכל זה בזכות הסגר שהתחיל בזמן .
עוד מעט נראה איך תיראה חזרה לשגרה בפעימות של שבועיים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בבני ברק היו אתמול בבוקר 1888 חולים והבוקר 2053 - עליה של 165 חולים ב-24 שעות, שהם עליה בת 8.7%.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

 

 

 

 

 

מצד אחד אומרים שהם סגורים ושומרים על הכללים, מצד שני לפני יומיים כתבו כאן שדפקו להם בדלת בחג ובניינים שלמים היו ריקים

בוא נניח שכולם בבית

הם כבר חולים נכון ?

איפה ההשלכות של המחלה ?

 

 

אם הבניינים היו ריקים בחג הראשון, זה אומר שהדיירים נסעו להתארח אצל קרובי המשפחה עוד לפני הסגר.

האם הם הדביקו שם? נראה רק בעוד שבוע . כי שוב, לוקח זמן עד להופעת התסמינים. זאת הסכנה העקרית של המחלה - מתפרצת אחרי שבועיים.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

Transporter כמו שכבר ציינתי פה וגם אחרים - רוב האוכלוסיה החרדית צעירה, ואחוז הנדבקים הגבוה  ביותר הוא אצל הצעירים, בגלל זה אתה עוד לא רואה פה תמותה גבוהה. הזקנים שומריםעל עצמם יחסית, והצעירים שומרים על הזקנים, מרחוק.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, vladclar כתב:

בתי אבות לא נמצאים בוואקום .
הצוות לא גר בבית אבות. אתה לא יכול לבודד אותם ואנחנו רואים את זה כל יום איך מכניסים לשם את המחלה. אי אפשר לחסום אותה כי מדידת חום לא יעילה בשבועיים של הדבקה/ דגירה.
אתה נשמע לי כמו פרופסור לס - הינה, צדקתי, אין מוות המוני וגם לא קריסה של בתי חולים. רק שכל זה בזכות הסגר שהתחיל בזמן .
עוד מעט נראה איך תיראה חזרה לשגרה בפעימות של שבועיים.

 

בנושא  של בתי אבות ספיצפית אני מסכים איתך. צריך לבדוק איך יוצרים מנגנון ששומר עליהם מפני הצוות שיוצא

אפילו לחשוב על אפשרות שהצוות ישאר לישון שם

 

אבל אני מדבר על שאר האוכלוסיה- כל החרדים שהצטופפו ולא שמרו על הכללים, כל מספרים שכתבו בתקשורת 30% הדבקה, מאות נדבקים, אלפי נדבקים

אתה לא שם לב שעבר זמן והם לא ממלאים את חדרי המיון ?

מצד שני הם גם לא מתים.

לפני 35 דקות, EliC25 כתב:

Transporter כמו שכבר ציינתי פה וגם אחרים - רוב האוכלוסיה החרדית צעירה, ואחוז הנדבקים הגבוה  ביותר הוא אצל הצעירים, בגלל זה אתה עוד לא רואה פה תמותה גבוהה. הזקנים שומריםעל עצמם יחסית, והצעירים שומרים על הזקנים, מרחוק.

 

אז מה אתה מסיק מזה?

לפני כשעה, vladclar כתב:

 

אם הבניינים היו ריקים בחג הראשון, זה אומר שהדיירים נסעו להתארח אצל קרובי המשפחה עוד לפני הסגר.

האם הם הדביקו שם? נראה רק בעוד שבוע . כי שוב, לוקח זמן עד להופעת התסמינים. זאת הסכנה העקרית של המחלה - מתפרצת אחרי שבועיים.

 

 

ומה עם אותם אנשים שנדבקו שבוע אחרי פורים ? בפורים? לפני שבועיים?

איפה הם ?

לפני כשעה, sperial כתב:

בבני ברק היו אתמול בבוקר 1888 חולים והבוקר 2053 - עליה של 165 חולים ב-24 שעות, שהם עליה בת 8.7%.

 

אני מוכן גם להסכים איתך על 20,000 אוקי? בוא נהיה דרמתים 1 ל 5 נדבק! אמאלה

כל עוד הזמן עובר והם בריאים ושלמים, איך המספר הזה משפיע עלינו?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

בריאים ושלמים (או שלא, אבל לא מספיק בכדי שתדע על זה), אבל מדביקים. 

 

בינתיים לא מבצעיםצבארץ בדיקטת סקר אוכחוסיה, אז אתה חא יודע. בינתיים שיםצלב באיזה קצב עולה מספר המאובחנים בבני ברק, בהשוואה לשאר הארץ.

 

אבל אתה בשלך, יושב על המרפסת במגדל וחושב שהחזרה לשגרה מתחילה מחרתיים. שכח מזה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

Transporter,

ראית מה התפלגות הגילאים של החולים מתוך אותם 11800?

רוב החולים בני 20-29 עם 0.12% חולים קשה, יש גם סביב 2000 בכלל מתחת לגיל 19 עם 0% חולים קשה.

מי שבקבוצת סיכון ממשית, זה כ 400 בני 80+, 550 בני 70+.

זה אומר סיכוי ל 100 - 150 מתים לפי הסטטיסטיקה של המחלה. וזה בדיוק מה שקרה.

עכשיו אולי לא שמת לב, המון מבוגרים מתסובבים בסופרים . אבל לרוב הסביבה שלהם בטוחה ( אני מתכוון לא באזורים נגועים ).

ברגע שהסביבה תהיה מסוכנת בגלל התפשטות המחלה, אחוז החולים המבוגרים יגדל >> אחוז חולים קשה יגדל>> כמות המתים תגדל.

מישהו בן 80+ או 70+ במצב עצמאי יסכים לשבת בבית שנה?

אז הפתרון לא לנעול אותם הרמטית אלא לא לתת למחלה להשתולל ע"י שחרור הדרגתי של משק+ אמצעי זהירות ( מרחק, מסכות, רחיצת ידיים ).

 

 

  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אתם חייבים לעקוב יותר אחרי הפוליטיקה האמריקאית. טראמפ פשוט "מאבד את זה" בלייב מול המצלמות כמו ילד בן 5 שלקחו ממנו את הצעצועים. 

 

טראמפ נחוש לפתוח את הכלכלה האמריקאית, אבל מושלי מדינות לא ממש משתפים עם טראמפ פעולה. אתמול טראמפ צרח מול המצלמות שיש לו "Total Authority" יעני סוג של מלך אבסולוטי. 

 

מושלי מדינות אומרים שטראמפ יכול לרצות עד מחר החוקה האמריקאית נותנת למושלים סמכויות בכל הקשור לבריאות וביטחון הציבור. 

 

בקיצור הולך להיות שמח בשבועות הקרובים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

טראמפ היה בטוח שתוך זמן קצר הם מגיעים ללא פחות מ 200,000 מתים מנגיף הקורונה.

משעבר איזה חודש, ראה כי תחזיות האימה התממשו (כרגע, כן ?) באופן חלקי ביותר - באיזור ה 10-12% (נכון לעכשיו כ 23-24K מקרי מוות) הוא רוצה לפתוח את הכלכלה.
ברור שכל מדינה עושה את החשבון שלה (חשבון קר ואכזר) של כמה מתים שווה הכלכלה של המדינה.


איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

טראמפ היה בטוח שיהיו 15 מתים גג ובאפריל הוירוס יעשה "פוף" ויעלם. זה הדבר היחיד שטראמפ היה בטוח בו ויש לכך תיעוד שחור על גבי לבן. 

 

טראמפ התעלם מהתראות מודיעין במשך חודשים, התעלם מהמומחים שלו, לא הכין את מאגרי ציוד הרפואי של ארה"ב למשבר, לא השתמש מראש בסמכויות שלו בתור נשיא על מנת לכפות ייצור המוני של ציוד רפואי, לא הכין מראש את המערכת הבירוקרטית של ארה"ב כדי שתוכל להעניק סיוע כספי מהיר לנזקקים ועוד ועוד ועוד. 

 

טראמפ איים לפטר את המומחה של הבית הלבן למחלות זיהומיות Dr. Fauci לאחר שהוא התראיין ואמר שאם ארה"ב הייתה מתכוננת מראש למשבר הנזק היה הרבה יותר קטן. 

 

אגב, ידעתם ש-Dr. Fauci בן 79?! הבן אדם נראה, מתנהג וחושב כמו בן 50. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

להזכירך - ב 30/3 הוא כבר דיבר אחרת...

ציטוט מישראל היום 30/3/2020:

ציטוט

"עוד אמר טראמפ כי "כל התחזיות מצביעות על 2.2 מיליון מתים כתוצאה מהנגיף, אם נגיע לכמות מתים של 200 אלף, זה ייחשב להישג ויצביע על כך שעשינו עבודה טובה עם ניהול המשבר".


הזיגזגים שלו בהחלט מטורפים...

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...