Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

בקיצר, ההסקות הנחרצות שלך הן על סמך מחקר אחד. תוך כדי ההליכה לחדר כושר בחרת במאמר אחד ספציפי שיראה שיהיה יותר חרא. האופציה לא לכתוב על הדימיון בין הוירוסים כדי להראות שלא יהיה חיסון, כי יש רק מחקר או כתבה אחת בנושא, פשוט לא הייתה על השולחן. מדהים לא?

 

ארגון הבריאות העולמי: לא צפוי חיסון לקורונה ב-12 החודשים הקרובים

 
פורסם:  14.04.20 , 13:17
 
 

דוברת ארגון הבריאות העולמי, ד"ר מרגרט האריס, אמרה כי "לא צפוי חיסון לנגיף הקורונה ב-12 החודשים הקרובים לכל הפחות". היא הוסיפה כי התפרצות המגפה עדיין לא הגיעה לשיאה.

 

בום TAKI! 

 

סתם אל תיקח ברצינות סתם משעמם לי. 

 

תאמין לי אני גם סובל מהסיפור הזה ומאוד רוצה לחזור לשגרה. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

ארגון הבריאות העולמי: לא צפוי חיסון לקורונה ב-12 החודשים הקרובים

 
פורסם:  14.04.20 , 13:17
 
 

דוברת ארגון הבריאות העולמי, ד"ר מרגרט האריס, אמרה כי "לא צפוי חיסון לנגיף הקורונה ב-12 החודשים הקרובים לכל הפחות". היא הוסיפה כי התפרצות המגפה עדיין לא הגיעה לשיאה.

 

בום TAKI! 

 

 

עכשיו בוא תגיד לנו מה יהיו ההשלכות אם במשך שנה המשק יהיה סגור ולא יזרימו סכומים מטורפים לתוכו ?

הכלכלה תשרוד בזכות חברות הייטק שעובדות ?

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

ארגון הבריאות העולמי: לא צפוי חיסון לקורונה ב-12 החודשים הקרובים

 
פורסם:  14.04.20 , 13:17
 
 

דוברת ארגון הבריאות העולמי, ד"ר מרגרט האריס, אמרה כי "לא צפוי חיסון לנגיף הקורונה ב-12 החודשים הקרובים לכל הפחות". היא הוסיפה כי התפרצות המגפה עדיין לא הגיעה לשיאה.

 

בום TAKI! 

 

 

אותו ארגון שטען שסין מתמודדת בהצלחה עם הנגיף? שלקראת סוף ינואר קבע שאין הדבקה בין אנשים? זה שהכריז שאסור לבטל טיסות לתוך סין? זה שלא היה מוכן להכריז על מגפה עד אמצע מרץ? אותו ארגון שלא מכיר בקיום טאיוואן ולא היה מוכן להתייחס אליהם בכלל?

 

עזוב, ה-WHO הוכיח עד כמה הוא חסר תועלת במשבר הזה.

פורסם (נערך)

@Transporter

 

בוא נראה את פרסומי משרד הבריאות. הבוקר בבני ברק 2053 חולים מאומתים. עליה של 165 מאתמול. בירושלם 2258, עליה זהה (165 חולים) בעיר גדולה פי 4.5. בתל אביב סה"כ 468 חולים מאומתים, עליה של 10 מאתמול.

 

וחדשות טובות - ב-24 השעות הקודמות (13.4.19 מחצות עד חצות) בוצעו 9459 בדיקות.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

 

לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

ארגון הבריאות העולמי: לא צפוי חיסון לקורונה ב-12 החודשים הקרובי

 

שוב:

 

לפני 14 שעות, David32 כתב:

לא רק חיסון, גם תרופה יעילה תעזור

הדגשתי כי אולי פיספסת בפעם הראשונה.

 

אם תוך - סתם נגיד - חודשיים שלוש יש תרופה/קוקטייל תרופות שמוריד את התמותה מהוירוס הזה, וניתן להעביר בעזרתו שבועיים של מחלה בבית/באיזה איצטדיון ענק עם טיפול מינימלי - הבעיה יחסית תיפתר.

(כמובן זה תקף לאנשים שחיים במדינה נורמלית שבטוח תממן לחולים את התרופה הזאת, מה שלא בטוח לגבי ארהב)

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

@David32 בערך. חיסון יעיל יחזיר את מרבית האוכלוסיה למעגל העבודה באופן מלא עם כיסים קטנים. תרופה עדיין לא תמנע יציאת אנשים ממעגל העבודה למשך מספר שבועות של מחלה והחלמה. יותר טוב מגלום, אבל בהחלת לא מיטבי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בשלב זה הפסקתי להאמין לכל תחזית בנוגע לזמינות חיסון, הרבה מאוד גופים מאוד מאוד רציניים אומרים דברים שמתנגשים לחלוטין, החל מ "צפוי בעוד 5 חודשים" ל "לא ב 12-16 חודשים הקרובים"

 

נחכה ונראה. 

פורסם
korola

אני עדיין מחכה לראות את תוצאות ההדבקה המטורפת בבני ברק

איפה קפיצה במספר החולים ? קפיצה במספר המתים ? משהו ?

שום דבר

 

 

ברור לכולם שהייתה שם התקהלות קיצונית וכל אחד עשה מה שבא לו

ברור לכולם שהיו שם חולים (לפחות 1000)

איפה ההשלכות ?

ההשלכות :

רוב החולים באיזורים האלה לא הסכימו להתפנות לבידוד במלונית. עכשיו הם יושבים בבית לא גדול במיוחד עם כל המשפחה, וההדבקה ממשיכת בתוך הבתים. אנחנו לא בסין ( שם גררו בכוח את מי שנדבק למתקני בידוד ), לכן נצטרך להכיל את ההדבקות האלה במשפחות. עדיין יש שם גידול של 7-10% בתחלואה היומית.

לוקח זמן עד שיופיעו תסמינים, עד שיבדקו אותם ויקבלו תשובות. גם לא כולם יידבקו באותו הזמן. חלק מילדים לא ירגישו את המחלה בכלל אבל יישארו מדביקים.

באותו הזמן ברוב הערים כמעט אין חולים חדשים מאומתים.

מה הבעיה? יש התנגדות גדולה גם מעיריות בני ברק, ירושלים, אלעד וכו.., גם מחברי כנסת מש"ס ויהדות התורה , שימשיכו לבודד רק אזורים נגועים ברובם עם אוכלוסיה חרדית.

וכן יש ממצב שהסגר הכללי יימשך ( במתכונת כזאת או אחרת ), גם כאשר ניתן לשחרר יותר עובדים מאזורים נקיים/ ירוקים ( איך שלא תקרא לזה ). וזה על חשבון התאוששות הכלכלה.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, vladclar כתב:

ההשלכות :

רוב החולים באיזורים האלה לא הסכימו להתפנות לבידוד במלונית. עכשיו הם יושבים בבית לא גדול במיוחד עם כל המשפחה, וההדבקה ממשיכת בתוך הבתים. אנחנו לא בסין ( שם גררו בכוח את מי שנדבק למתקני בידוד ), לכן נצטרך להכיל את ההדבקות האלה במשפחות. עדיין יש שם גידול של 7-10% בתחלואה היומית.

לוקח זמן עד שיופיעו תסמינים, עד שיבדקו אותם ויקבלו תשובות. גם לא כולם יידבקו באותו הזמן. חלק מילדים לא ירגישו את המחלה בכלל אבל יישארו מדביקים.

באותו הזמן ברוב הערים כמעט אין חולים חדשים מאומתים.

מה הבעיה? יש התנגדות גדולה גם מעיריות בני ברק, ירושלים, אלעד וכו.., גם מחברי כנסת מש"ס ויהדות התורה , שימשיכו לבודד רק אזורים נגועים ברובם עם אוכלוסיה חרדית.

וכן יש ממצב שהסגר הכללי יימשך ( במתכונת כזאת או אחרת ), גם כאשר ניתן לשחרר יותר עובדים מאזורים נקיים/ ירוקים ( איך שלא תקרא לזה ). וזה על חשבון התאוששות הכלכלה.

 

 

הם לא יכולים לשבת בבית עם האישה כשהם גוססים

מי שיושב בבית בלי לקבל טיפול - אמור להגיע למצב קשה הרבה יותר מהר מחולה רגיל

איפה הקפיצה בחולים הקשים ?  קפיצה במתים?

 

האנשים שאתה מדבר עליהם עדיין יושבים בבית ולא קרה להם שום דבר

אז אולי זה לא מסוכן כמו שניסו להגיד לנו?

 

ד"א

בוא נניח שהם יושבים עם האישה והילדים (ואותם לא בדקו)

האישה יוצאת לקניות

אמורה להדביק אנשים אחרים

 

ה 1000 חולים האלה כבר מזמן אמורים להפוך ל 2000-3000 אם לא יותר

זה אמור להקפיץ לנו את המספרים 

אני אישית לא רואה את זה במספור

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אל תהיה בלחץ, בסוף נראה את המספרים עולים גם שם.

זה שהם מתפללים 3 פעמים ביום זה לא כל כך עוזר לקורונה.

אבל,  יש שם המון ילדים .. ממש המון ילדים .. 

אז מצד אחד 2000 חולים כנראה יש הרבה ילדים מתוכם,

לכן לא רואים קפיצה גדולה במספר המתים משם,  בנתיים המספרים עולים ועולים.

אני לא בטוח שהסגר שם כל כך יעיל, אני בטוח שהם משתמשים בילדים לצורכי שליחויות בתוך הביניין,

חיי הקהילה שלהם הרבה יותר מורכבים מחיי הקהילה בתל אביב,

חוץ ממתכונים תמיד יש שם ילדים במדרגות מחליפים כוס סוכר, כוס קמח, 3 ביצים.

קצת רסק עגבניות. זה לא התשנה. 

 

בכל מקרה כל יום תיקח את מספר המתים תוסיף להם 50% ממספר החולים הקשים ותקבל את הצפי למתים.

עכשיו זה 117 + חצי מ-180  שזה 207 מתים מתוך  11 אלף חולים.    

פורסם

@Transporter

 

 קרא מה שנכתב כאן. מספר החולים המאומתים בבני ברק עבר את ה-2000. לגבי חומרת המחלה - הפילוח הגיאוגרפי לא מפורסם, אני מניח שגם כאן הפוליטיקה מתערבת.

 

בבקשה, תפסיק לכופף את הנתונים לפי האג' נדה שלך. כתבתי לך לפני שבועיים - החל להתאים את התוכנית העסקית שלך למציאות החדשה, שכן המציאות לא תתאים עצמה לרצונותיך.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

Transporter,

מה אתה רוצה לראות?

הדביקו לפני כמה ימים שני בתי אבות בב"ב. לוקח זמן לחולים קלים להפוך לקשים. מי שנמצא בבתים אלה משפחות צעירות עם ילדים - הם לא יצטרכו אשפוז. כל עוד המחלה לא תופסת ריכוז גבוה של אוכלוסיה מבוגרת, לא תראה מספרים עולים חזק. אבל אם תיתן למחלה להתפשט לכל מקום, זה כן יכולל קשישים/ חולים.

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, sperial כתב:

@Transporter

 

 קרא מה שנכתב כאן. מספר החולים המאומתים בבני ברק עבר את ה-2000. לגבי חומרת המחלה - הפילוח הגיאוגרפי לא מפורסם, אני מניח שגם כאן הפוליטיקה מתערבת.

 

בבקשה, תפסיק לכופף את הנתונים לפי האג' נדה שלך. כתבתי לך לפני שבועיים - החל להתאים את התוכנית העסקית שלך למציאות החדשה, שכן המציאות לא תתאים עצמה לרצונותיך.

 

נו מעולה

אם יודעים על 2000 אז יש הרבה יותר. נכון ? הרי כל הזמן מספרים פה שהם ממשיכים לטייל ולהתערבב עם האוכלוסיה

איפה כל  החולים קשה? איפה המתים ? איפה הקפיצה?

 

אני לא מכופף שום דבר

כתבתי כאן בעבר אני לא רעב ללחם תודה לאל, אין לי שום בעיה לקבל מהמדינה את המענקים האלה בלי לצאת לעבוד. שילמתי המון למדינה כל החיים שלי

אני רק מחכה לראות את המספרים המלחיצים שמאחורי כל הסיפורים

זה שנדבקו שם 1000 או 2000 או פי 5 מזה  זאת עובדה. אף אחד לא יכול להגיד שזה המצאה של התקשורת

אז אני מחכה לראות את ההשלכות. איפה הן ?

 

 

לפני 3 דקות, vladclar כתב:

מה אתה רוצה לראות?
הדביקו לפני כמה ימים שני בתי אבות בב"ב. לוקח זמן לחולים קלים להפוך לקשים. מי שנמצא בבתים אלה משפחות צעירות כם ילדים - הם לא יצטרכו אשפוז. כל עוד המחלה לא תופסת ריכוז גבוה של אוכלוסיה מבוגרת, לא תראה מספרים עולים חזק. אבל אם תיתן למחלה להתפשט לכל מקום, זה כן יכולל קשישים/ חולים.

 

אני לא מסתכל על בתי אבות כי ברור שמדובר באוכלוסיה בסיכון

לא משנה אם זה בבני ברק או בקריית אתא

אוכלוסיה כזאת צריכה להיות בבידוד לטווח ארוך

 

אותי מעניינת שאר האוכלוסיה. אני טוען שלמרות כל ההדבקות וכל הבלאגן שעשו לחרדים אתה לא תראה שם עשרות מתים

ואולי אפילו לא 10 מתים מכל אלה שדיברו עליהם וקיללו אותם לפני שבועיים

 

קשישים לא רלוונטים לסטטיסטיקה הזאת כי הם אמורים להיות בבידוד מוחלט גם כשחוזרים לשגרה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

טרנספורטר, בלי חיסון - שלא יהיה בקרוב - כנראה שלא הולכים לחזור לך האירועים הגדולים בקרוב.

יותר מזה, גם עם תרופה יעילה כמו שתיארתי אני לא מאמין שיחזרו לאירועים גדולים בקלות (אירועים קטנים אולי כן)

 

adapt

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...