Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

אוי מסכנים נאלצים לחיות עם הילדים שלכם 24/7. מה אני אגיד לכם הגיע הזמן לחשוב מחדש על המושג "Family Planning"

 

אם אתה חושב שהחודש האחרון היה נורמלי בכל מה שקשור לילדים ולגידול שלהם, יש טעות ענקית בידיך. וזה לא קשור כלל לשאלה אם רוצים ילדים או לא, כי מדובר בסיטואציה שאתה לא מביא בחשבון.

עריכה אחרונה על ידי garicho
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, garicho כתב:

 

בראשון, סיימת את המחלה תוך חודשיים עם נזק של 60 מיליארד שקל למשק.

בשני, סיימת את המחלה אחרי שישה חודשים עם נזק של 180 מיליארד שקל למשק.

שילמת על כל נפטר 15 מיליון שח. שלא נדבר על זה שהסיכוי לרדת ממכונת הנשמה עומד על בין 20-30% בכל מקרה...

 

אולי, אבל לא חישבת הפסד כלכלי עתידי למשק בגלל כל נפטר (מה הוא היה מייצר למשק).

ואיך ייראה המשק עם 6000 פחות אנשים?

 

יש עוד הרבה משתנים למשוואות האלה

בגלל זה צימצמתי לרגע רק למשוואה של נפטרים.

 

לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

כולם חיים בסיר לחץ ותסכול.

 

ולכן אני אומר שזה לא מייצג בשיט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

יש לי 6 ילדים  - הקטנה בת 3 הגדול בן 17, ודווקא החודש הזה עשה לכולם טוב.  

הקטנה (בת ה-3)  שולטת מדהים במחשב עם הצג מגע, נכנסת לתוכניות זום שונות וצועקת - "יש לי שיעור", "המורה שלי" ,

שפוט מדהים איזה קפיצה היא עשתה בחודש הזה. 

הגדולים מתכוננים לבגרויות. 

והשאר מצליחים לשמור על שיגרה מסויימת. 

אולי אם כל הזמן חושבים שזה אומר להיגמר עוד מעט אז זה יותר קשה , אבל ברגע שמפנימים שזה הולך להיות ככה הרבה זמן,

אז מתארגנים בהתאם וזה יותר קל.

 

שמח מאוד לשמוע שאצלכם זה עובד! ייתכן כשיש אחים, הם מצליחים להעסיק אחד את השני. כשיש רק ילד אחד, זה ממש לא פשוט. זה גם מאוד תלוי בילד עצמו. 

פורסם
לפני 2 דקות, garicho כתב:

בראשון, סיימת את המחלה תוך חודשיים עם נזק של 60 מיליארד שקל למשק.

בשני, סיימת את המחלה אחרי שישה חודשים עם נזק של 180 מיליארד שקל למשק.

 

נתונים?

 

אל תשכח את כל המתים מהמעגל השני (אין מכונות הנשמה פנויות, מתים גם מ"סתם" דלקת ריאות חמורה/שפעת). בית החולים בקריסה (כי עוד ועוד מחלקות פנימיות קורסות, צוותים נדבקים וכו') ואז אנשים שמגיעים במצב קשה פשוט לא מקבלים טיפול. ושוב מתים. לא סתם הפיק בגרף של המתים הנוספים כל כך גבוה.

 

אה כן, כשמתים 1000 בשבוע זה קצב רציני במיוחד. קצת כמו מלחמה קטנה/בינונית.

  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

  

לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

כולם חיים בסיר לחץ ותסכול. למרות זאת צריך לקחת דברים בפרופורציה בני אדם חיו במציאות הרבה יותר קשה למשך פרק זמן הרבה יותר ארוך. בגלל זה אני אומר בני אדם היום הרבה יותר חלשים בתור יחידים ובתור חברה. 

 

לא. בני האדם היום מנצלים כל רגע בשביל ליצר לעצמם איזה הכנסה או פגישה עם חבר. כאשר שני הדברים האלו לא קורים בימים האחרונים.

בעבר, בן אדם יכל להעביר ימים שלמים בלי מעש. היום לא.

עריכה אחרונה על ידי gbguy
פורסם
לפני 3 דקות, garicho כתב:

 

אם אתה חושב שהחודש האחרון היה נורמלי בכל מה שקשור לילדים ולגידול שלהם, יש טעות ענקית בידיך. וזה לא קשור כלל לשאלה אם קוצים ילדים או לא, כי מדובר בסיטואציה שאתה לא מביא בחשבון.

 

כל החיים מורכבים מסיטואציות שלא לוקחים בחשבון. 

לפני 1 דקה, Gosser1860 כתב:

אה כן, כשמתים 1000 בשבוע זה קצב רציני במיוחד. קצת כמו מלחמה קטנה/בינונית.

 

1000 מתים בשבוע אלה מספרים יותר קשים ממלחמת יום כיפור. 

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

כולם חיים בסיר לחץ ותסכול. למרות זאת צריך לקחת דברים בפרופורציה בני אדם חיו במציאות הרבה יותר קשה למשך פרק זמן הרבה יותר ארוך. בגלל זה אני אומר בני אדם היום הרבה יותר חלשים בתור יחידים ובתור חברה. 

שטויות, הטכנולוגיה משתנה, הזמנים משתנים, האופי האנושי לא משתנה. גם אנשים שעמדו במלחמות ורעב וזוועות שונות לא היו שונים מאלו שאתה רואה סביבך היום. מזכיר לך שהרבה לא שרדו. אתה לא יודע אם מי ששרד היה חזק יותר או מחוסן יותר או סתם היה לו מזל. 

אני מניח שגם אם איזה תושב בלונדון תחת ההפצצות של הגרמנים היה מעיז להתלונן מיד היית משתיק אותו ואומר שזה כלום לעומת מלחמת העולם הראשונה. 

איך שהוא מרגיש לי שיש לך שורשים רוסים, שם יש איזה גאווה בלשרוד בתנאים קשים בגלל שהשלטון שם קצוץ על האזרחים. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

כל החיים מורכבים מסיטואציות שלא לוקחים בחשבון. 

 

לא מסכים איתך בכלל. יש מתחם סבירויות שאנשים פועלים בו. ופועלים ככה לאורך עשרות שנים. אנשים לא מתכוננים למשהו שקורה פעם במאה שנה. הם כן מתכוננים למשהו שקורה פעם בחמש/עשר שנים (מיתון, פיטורים, קניית דירה, מעבר מדינה - כן. מגיפה עולמית, מלחמת עולם, שואה גרעינית - לא).

 

לפני 2 דקות, Gosser1860 כתב:

 

נתונים?

 

אל תשכח את כל המתים מהמעגל השני (אין מכונות הנשמה פנויות, מתים גם מ"סתם" דלקת ריאות חמורה/שפעת). בית החולים בקריסה (כי עוד ועוד מחלקות פנימיות קורסות, צוותים נדבקים וכו') ואז אנשים שמגיעים במצב קשה פשוט לא מקבלים טיפול. ושוב מתים. לא סתם הפיק בגרף של המתים הנוספים כל כך גבוה.

 

אה כן, כשמתים 1000 בשבוע זה קצב רציני במיוחד. קצת כמו מלחמה קטנה/בינונית.

 

עלות הסגר למשק מוערכת בכמיליארד שקל ליום. וזה התחשיב הכי הכי מינימלי. העלויות הן הרבה יותר גבוהות, פשוט עם מיליארד שקל נוח לחשב לצורך הדוגמא.

 

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אולי, אבל לא חישבת הפסד כלכלי עתידי למשק בגלל כל נפטר (מה הוא היה מייצר למשק).

ואיך ייראה המשק עם 6000 פחות אנשים?

 

יש עוד הרבה משתנים למשוואות האלה

בגלל זה צימצמתי לרגע רק למשוואה של נפטרים.

 

 

ולכן אני אומר שזה לא מייצג בשיט

 

אבל המדינה כן עושה (וחייבת) לעשות את חישובי העלות תועלת האלה. כבר עכשיו המחיר הוא מעל 100 מיליארד, והפנקס פתוח...

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, SurfHigh כתב:

האופי האנושי לא משתנה. 

 

משתנה ועוד איך משתנה. אופי הוא תוצאה של נסיבות חיים. אנשים שחיים בתקופה טובה ולא יודעים להתמודד עם קושי בחיים יתקשו יותר להסתגל למציאות משתנה. 

 

הנה תראה "כלאו" אותך בבית עם הילדים ואתה על סף קריסה. מה יגידו אנשים שעמדו בתורי לחם בזמן השפל הכלכלי הגדול או נאלצו לעבוד 16 שעות ביום כל יום במפעל תחמושת? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

 מי סיפר לך שאני על סף קריסה? 

שוב אתה הולך לשפל הכלכלי ולמחנות עבודה? 

  • רעיון טוב! 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 8 דקות, garicho כתב:

אבל המדינה כן עושה (וחייבת) לעשות את חישובי העלות תועלת האלה. כבר עכשיו המחיר הוא מעל 100 מיליארד, והפנקס פתוח...

 

אבל המדינה לא מראה לנו את הנוסחאות אז קשה לדעת מה הם כן לקחו ומה לא בחשבון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, ChemGuy85 כתב:

1000 מתים בשבוע אלה מספרים יותר קשים ממלחמת יום כיפור. 

 

כן הזכרתי את זה מתישהו השירור.

 

לפני 19 דקות, SurfHigh כתב:

שטויות, הטכנולוגיה משתנה, הזמנים משתנים, האופי האנושי לא משתנה.

 

מה? 

קח אנקדוטה: בתחילת המאה הקודמת, 95% מהלידות היו ביתיות (בארה"ב). את האפידורל המציאו רק 20 שנה אחרי (1921).

ועוד אנקדוטה: נשים שטפו את השיער אחת לחודש. וכשהן עשו את זה, זה היה עם חומצה בורית או חלבון ביצה (true story).

 

אפשר להשוות את היולדת של היום לזו של תחילת המאה הקודמת?

 

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

זהו באמת מצב לא פשוט ומורכב, לכן אין כאן אף אחד בשרשור שטועה. לכול אחד  יש נקודות טובות ונכונות. גם טרנספורטר שטוען שאי אפשר לחנוק את המשק למשך זמן , וגם כימגאי ואחרים שטוענים שהבריאות תקרוס אם נשחרר. והאמת היא, שכולם צודקים. פשוט  כי בריאות וכלכלה שזורים חזק זה בזה, ומה שלא תעשה, שתיהם יפגעו .

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

והנה זה מתחיל לקרות:

 

״אנשים חנוקים״

 

https://m.ynet.co.il/Articles/5713848

תנועה מתועדת בכבישים, בפארקים וברחובות: "אנשים חנוקים" 

חרף הנחיות הקורונה המגבילות, בתל אביב רבים יצאו לפארקים ולשטחים הציבוריים, ובירושלים המשטרה מנסה לאכוף את הסגר: "הרוב יוצאים לצרכים חיוניים". בכבישים הורגשה אתמול תנועה ערה, שנחלשה מעט היום: "אנשים טיילו ברכבים אחרי הסגר". בראשון לציון חילקו מסכות לתושבים

פורסם

שמע אני מבין.. אני יוצא כמה פעמים ביום לחצר להתרענן.. גם עכשיו יצאתי. מי שגר בבניין זה עוד יותר קשה, מרגיש צפוף. אבל לאן יש להם לנסוע עם הרכב? אולי 'מצטיידים' לקראת החג השני

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...