Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המשיח רצה להגיע בפסח, אבל הוא התייעץ עם אליהו הנביא.

ושניהם החליטו שהם בקבוצת סיכון בגלל הגיל ולכן לא יצאו מהבית.

לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

גם אם יצליחו למצוא תרופה עוד חודשיים.

המדינות העניות יקבלו אחרונות אם בכלל,ועד שיגיע אליהן כבר נראה את מה שאתה מתאר.

 

 

לא בהכרח, תרופה לא חייבת להיות יקרה.

הקורונה לא מחלה מסובכת כמו איידס או סרטן  - לא חייבים שתהיה תרופה ביולוגית או חומרים יקרים.

יתכן שסתם ימצאו איזה קוקטל של חומרים שקיימים בשפע, כמו ויטמין D, אבץ , חמוציות וקצת תה צמחים. 

ואז תוך כמה חודשיים ניתן יהיה לייצר מילארדי כדורים או סירופ מתאים. 

 

  • מעניין 1
פורסם

מצד שני,אנשים שלא הגיעו מפאניקה לבתי חולים לקבלת טיפול חיוני בזמן ומתו מסיבוכים/בבית

ואנשים שיחליטו לשים סוף לחיים עקב קריסה כלכלית/משפחתית יאזנו את המערכת לצד השני.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

התגובה הזאת מוכיחה כמה הפכנו להיות חלשים בתור בני אדם ובתור חברה. 

תעריכו את מה שיש לנו בחיים, תלמדו מהעבר ותראה כמה קל לנו היום, תבינו כמה המציאות "הטובה" שלנו היא דבר שברירי שכל שניה יכול להיעלם כי אמא טבע החליטה לשחרר וירוס/אסון טבע או איזה מנהיג במזרח הרחוק החליט להגדיל את "מרחב המחיה" של המדינה שלו.

 

 

אמן ואמן אדון ג'מגיי.

אצלי בעבודה רשום בענק על המחשב- חי צנוע תמיד רגוע.

אני העשיר האמיתי! למה? כי אני מסתפק במה שיש לי.

 

מתי כבר אנשים יפסיקו לשאול למה זה מגיע לי? למה ליוסי יש פרארי ולאברהם יש אלפא GT? 

אחד האנשים שעבד איתי ,מבוגר מלוד, היו לו חיים קשים. דקירות פשע סמים הכל! אמר משפט יפה: "פעם, לא היה לנו כלום אבל היה לנו הכל"

בחור שמסתפק בפיתה ומלח. והיה מבסוט פי עשר ממני!

עד היום שאני רואה אותו, תמיד חיוך על פניו.

אחלה בועז!

עריכה אחרונה על ידי eladns
  • אהבתי 2
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 23 דקות, garicho כתב:

בסוף עוד יתברר שכמות המתים מהקורונה קוזזה בכמות הלא מתים מזיהום אוויר, תאונות דרכים וכ״ו...

 

https://www.theguardian.com/environment/2020/apr/11/positively-alpine-disbelief-air-pollution-falls-lockdown-coronavirus

 

אויש כול הסמולנים האלה שרוצים להפחית זיהום. 

\סרקזם

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

ראיון ממש מעניין עם וירולוג. הוא מדבר על פערי תמותה בין מדינות כתוצאה מהבדלים גנטיים, צעירים חולים, הסכנות בוירוס ולמה אנחנו אפילו לא מתקרבים לשיא למרות כל מאמצי הבידוד. מומלץ.  

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 19 דקות, eladns כתב:

אמן ואמן אדון ג'מגיי.

אצלי בעבודה רשום בענק על המחשב- חי צנוע תמיד רגוע.

אני העשיר האמיתי! למה? כי אני מסתפק במה שיש לי.

 

מתי כבר אנשים יפסיקו לשאול למה זה מגיע לי? למה ליוסי יש פרארי ולאברהם יש אלפא GT? 

אחד האנשים שעבד איתי ,מבוגר מלוד, היו לו חיים קשים. דקירות פשע סמים הכל! אמר משפט יפה: "פעם, לא היה לנו כלום אבל היה לנו הכל"

בחור שמסתפק בפיתה ומלח. והיה מבסוט פי עשר ממני!

עד היום שאני רואה אותו, תמיד חיוך על פניו.

אחלה בועז!

 

צריך לשאוף לשפר את איכות החיים,ומה לעשות שהכנסה גבוהה ויציבה תורמת את הרוב.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, Benor כתב:

אבל בלי שום קשר אני חושב שקושי הוא דבר סובייקטיבי.

 

קושי הוא אכן סובייקטיבי, עד שהוא לא.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

ראיון מעניין עם פרופסור לס

שווה צפייה

הראיון עצמו ברמה מאוד נמוכה, המראיין פרובוקטור שחושב שהוא מדבר עם רינה מצליח ושוכח שהוא מדבר עם פרופסור שהיה מנכל משרד הבריאות

אבל עדיין הפרופסור נותן טיעונים מוצדקים ומעניינים

שווה לראות. הוא מבסס כל מה שהוא אומר ובגלל זה הוא אמין

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

מבסס בתחת שלי זה אותו חולה נפש חסר אחריות שטען בגלובס שקורונה זו שפעת עם יחסי ציבור. אם תדפדף מספר עמודים אחורה תראה שהצגתי שכל התחזיות שלו לגבי איטליה התגלו כמו קשקוש בלבוש מארץ הבולשיט. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

אוי לא זה אותו חולה נפש חסר אחריות שטען שקורונה זו שפעת עם יחסי ציבור. 

 

תשקיע חצי שעה ותראה שהוא מבסס את הטענות שלו

בניגוד להרבה אחרים שמדברים

הוא לא אומר שהוא חושב ככה בגלל שהוא פרופסור

הוא מסביר ונותן מספרים והשוואות

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

לא משקיע 2 דקות באידיוט שאמר "כל שנה באיטליה מתים 17 אלף בני אדם משפעת ואף אחד לא עושה רעש". הפרופסור הנכבד שכח שבאיטליה מתו 20 אלף בני אדם מקורונה בחודש וחצי בלבד וזה אחרי שהאיטלקים סגרו את כולם בבית.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

לא משקיע 2 דקות באידיוט שאמר "כל שנה באיטליה מתים 17 אלף בני אדם משפעת ואף אחד לא עושה רעש". הפרופסור הנכבד שכח שבאיטליה מתו 20 אלף בני אדם מקורונה בחודש וחצי בלבד וזה אחרי שהאיטלקים סגרו את כולם בבית. 

 

אני לא הולך לשכנע אותך להקשיב לו

רק אומר שהמראיין לא מאמין לו וניסה להוכיח אותו

והוא ענה על הכל כולל דוגמאות אמיתיות ומספרים

וזה מה שהופך אותו להרבה יותר אמין ממשה בר סימן טוב ואנשים שמדברים בלי דוגמאות

"יהיו פה 10,000 חולים כי ככה אמרתי"

פורסם

למראיין אין מספיק ידע, ניסיון והשכלה בשביל call bullshit על דבריו של הפרופסור הזה. לפי מה שאני ראיתי יורם לס הזה מתראיין בכל מיני ערוצים/בלוגים/עיתונים ומטיף למה בסך הכל מדובר בשפעת עם יחסי ציבור. 

 

אני חושב שבשלב הזה כבר מבינים שלא מדובר "בשפעת עם יחסי ציבור". 

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

למראיין אין מספיק ידע, ניסיון והשכלה בשביל call bullshit על דבריו של הפרופסור הזה. לפי מה שאני ראיתי יורם לס הזה מתראיין בכל מיני ערוצים/בלוגים/עיתונים ומטיף למה בסך הכל מדובר בשפעת עם יחסי ציבור. 

 

אני חושב שבשלב הזה כבר מבינים שלא מדובר "בשפעת עם יחסי ציבור". 

 

ההפך

המראיין טוען שבטלוויזיה לא התעכבו איתו על כל טענה

והוא לוקח את כל הטענות שלו שראו בטלווזיה ורוצה תשובות 

אז הוא מקבל תשובות

 

בטלוויזיה כל פעם שהפרופסור מצליח להוכיח משהו המראיין אומר לו "טוב אני רוצה לדבר על נושא אחר"

כאן הוא קיבל את כל הזמן שבעולם לענות על כל דבר

ובגלל זה הראיון הזה מעניין כי הוא מוכיח שהפרופסור יודע לבסס עם דוגמאות ומספרים כל מה שהוא טוען

וזה מה שהופך אותו לאמין

×
×
  • תוכן חדש...