Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, hans כתב:

גם אני לא חושב שלהיות סגור בבית עם 4 ילדים וחתולה עד ספטמבר זה כיף גדול, אבל מה שקורה במציאות הוא שכולנו מסתגלים,

ואט-אט כל יחידה משפחתית יוצרת לה שגרה חדשה, עם הגדרות מחודשות של ״מהו ספייס״ (איך אומרים את זה בעברית?).

למופנמים שכבר התרגלו ״לברוח״ לסרטים או משחקי מחשב יותר קל בהתחלה, אבל גם המוחצנים מתרגלים בסופו של דבר -

יש מספיק טכנולוגיה כיום כדי להמשיך לקיים אינטרקציות חברתיות, אמנם פגומות אבל אמיתיות לגמרי.

 

נ.ב.

אז מה היה לנו עד כה?

- סדר פסח עם סבא/סבתא בזום (למרות שהם גרים מעבר לכביש)? - היה.

- חתונה בשידור חי ביוטיוב (חסכנו צ׳קים)? - היה.

- ימי הולדת משפחתיים בזום? - היו.

bring it on

 

 

אני מחזק את דעתך.

כמעט אותו דבר כמוך רק תחליף את החתולה בכלב שהבאנו בליסיניג {אומנה}

שם המשחק הוא הסתגלות.

סדר פסח גם עשינו בזום- היה מוזר ונחמד כאחד.

חתונה- קצת עצוב שחבר קרוב התחתן ככה, אבל הוא לא רצה לדחות לקיץ\אוקטובר.

הילדים סך הכל מסתדרים. הבאתי להם מהמקסטוק מלא חומרי יצירה {רגע לפני שסגרו, שבוע שעבר כבר סגרו}

 

לגבי הסגר בירושלים,נכון מדבור בהבנת הנקרא פשוטה, אבל N12 רושמים בצורה קלוקלת את העניין.

למה צריך להוסיף את "לא כולל"? כל המגיבים שואלים את אותה שאלה, האם גם עטרות בסגר? כאשר רשמו "לא כולל" לא יותר פשוט לרשום רק נווה יעקב,רמות, רמת שלמה, רוממה, הר נוף, בוכרים ומקור ברוך.

זהו

סטו.

 

מעט מיליון איש תחת סגר: ועדת השרים המיוחדת אישרה במהלך הלילה (בין שבת לראשון) כי החל מהיום בשעה 12:00 בצהריים, יחול סגר על ארבעה רובעים בירושלים, כאלו שזוהתה בהם עליה בשיעור התחלואה בקורונה. על פי ההחלטה, הסגר יימשך עד ליום רביעי ה-15.04. 

לקריאת ההחלטה המלאה

הרובעים שנקבעו כ"אזורים מוגבלים":

רובע 1: כולל את שכונת נווה יעקב, אך לא כולל את עוטף ירושלם כפר עקב, אזור התעשיה עטרות, בית חנינא, פסגת זאב ועוטף ירושלים שכונת השלום.

רובע 2: כולל את רמות, רמת שלמה ורוממה, אך לא כולל את אזור תעשייה הר החוצבים, פארק מטרופוליני עמק הארזים ופארק מטרופוליני עמק מוצא.

רובע 3: כולל את שכונת הר נוף, אך לא כולל את אזור תעשיה גבעת שאול, בית הכרם, מינהל מוסדי הר הרצל, יובלים, גנים, רמת דניה ובית החולים הדסה עין כרם.

רובע 5: כולל את מאה שערים, שכונת הבוכרים ומקור ברוך, אך לא כולל את מינהל מוסדי קריית הלאום ובית דוד.

עריכה אחרונה על ידי eladns

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

ראיתי את הסרטונים שהשוטרים מורידים אזרחים למצב 2.

וגם את הסרטונים שהשוטרים מצליפים לאזרחים בתחת ובכפות הרגליים....

 

אני מניח שכאן העדיפו להימנע ממשהו שיכול להתפתח לתקרית דיפלומטית.

פורסם
לפני 43 דקות, ChemGuy85 כתב:

מצב 2 + סקווטים + הצלפות בתחת = אני חייב להגיע להודו בדחיפות 


למה עד הודו? אני בטוח שגם באשדוד יש מלכת סאדו שתשמח להשכיר את שירותיה בתקופה זו...

  • מצחיק 1
  • לא הבנתי... 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא צריך מלכת סאדו שהיא גם מדריכת כושר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 20 דקות, gbguy כתב:

https://www.kan.org.il/item/?itemId=69495

 

בתחילת המשבר, נראה שמשרדי הממשלה התאחדו נגד התפשטות הנגיף. עכשיו, כאשר צריך לצאת - כל אחד צועק של מי השיטה יותר נכונה.

ממליץ לקרוא.

 

בכנות? 

הוא מצטרף לעוד הרבה שחושבים שהם יודעים הרבה, אבל לא באמת יודעים. 

דומה למה שיש לנו באלפי תגובות פה בשרשור.

פורסם
לפני 20 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

יש גבול כמה זמן אפשר לצעוק "זאב! זאב!" ואנשים יקחו את זה ברצינות. כלאו את כולם בבית עם הילדים בסגר לא סגר והפחידו אותנו בנאומי מלך כמעט כל ערב. חודש חלף ולא רואים את ארבעת פרשי האפוקליפסה דוהרים ברחובות. תוסיף על זה גם את "המנהיגים" שלנו שבעצמם לא מצייתים לכללים שהם הטיפו ותקבל התרופפות הדרגתית של הסגר. אם היו עושים כאן סגר אמיתי 14-21 ימים אחרי פורים ובהדרגה מתחילים לשחרר את המשק התוצאה הייתה אחרת לגמרי.  

לפעמים כל ההתנהלות של המדינה הזו (הקברניטים) נראית לי כבדיחה.

יש מקום בעולם שהמדינה מתנהלת לא ע"פ מערכת בחירות, אלא על פי כישורים רלוונטיים לתפקיד?

פורסם

סין, צפון קוריאה, ברית המועצות, גרמניה מ-33 עד 45 וכאלה...

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

רק אני רואה מה אירוני פה?

1199980234_Screenshotfrom2020-04-1213-26-36.png.74a174be1b34fd827ab20c3dd8bd6ca5.png

 

 

 

(המסכה)

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

בכל פעם שהוא יוצא לתקשורת, יש לי חרדה ( לדוגמה: "לסגור סופרים ולחלק מנות קרב" ).

מסכות מזיקות ( לפני 3 שבועות ), מסיכות מבד תוצרת בית עוזרות ( היום ).

" בדיקות לא היו מצילות חיים בבתי אבות"....

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

השקר לגבי יעילות של מסכות לא ייחודי לישראל. בהרבה מדינות בהתחלה מכרו סיפורים "שמסכות מזיקות" ו-"רק חולים צריכים ללכת עם מסכות" ואחר כך עשו פליפ "כולם צריכים ללכת עם מסכה". 

 

הסיבה לכך שכמעט כולם נתפסו לא מוכנים לחלוטין למשבר. במקום להגיד לציבור "אנחנו פישלנו, לא אגרנו מסכות ועכשיו יש מחסור. לכן מסכות ילכו בעדיפות ראשונה לצוותים רפואיים ורק אחר כך לתושבים" התחילו לשקר בצורה בוטה ועכשיו מנסים לתקן את השקרים שהם סיפרו בתחילת המשבר. 

 

עכשיו מנפחים שקר נוסף שקר "הצמיחה הכלכלית" 

 

unemployment.jpg.8998f8ea5161acd0752618d02ef4f1fe.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

ואתם עוד רוצים שאני אהייה  מחובר בוואצאפ וטלגרם וקבוצות ודוניה ואראה טלויזיה בכדי להתעדכן.

 

אני חוזר לקונכיה שלי.

האנשים שקרנים. תראו בעצמכם!

אני אמשיך להתעדכן דרככם.

 

חיזקו ואימצו.

 

  • מעניין 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

×
×
  • תוכן חדש...