Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, garicho כתב:

נראה שהסגר בישראל מתחיל להתפורר (וזה גם התשובה לכל מי ששאל אם אנשים יפחדו או לא לחזור לעבוד). 

אין לי נתונים מדוייקים אבל ככל הנראה מדובר בקומץ של אנשים.

אתה יכול לראות את זה לפי כמות המכוניות בכבישים, מספר האנשים בחופי הים וכד'.

פורסם

אני לא יודע מה זה אומר הסגר מתפורר. ברחוב שלנו רכבים מעלים אבק שיעשה חלחלה לכל דיטיילר. ואנשים פשוט לא יוצאים מהבית. ואם יוצאים מהבית הפקחים/שוטרים דואגים להחזיר אותם חזרה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 19 דקות, halperin96 כתב:

המסקנה היחידה מהסיפור שלך היא שזה שיש לבן אדם תואר לא אומר שהוא לא מטומטם.

 


אולי. הם עשו את השיקולים שלהם והחליטו שנשבר להם ויהיה מה שיהיה. מקווה שבמקומות אחרים זה לא ככה.

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, garicho כתב:

 

שני זוגות חברים עם הילדים שלהם החליטו לסוע לאיזור האגמים בניצנים היום. שתי משפחות וסך הכל 8 בני אדם. מדובר בחבר׳ה אקדמאים, עם ראש על הכתפיים (בדרך כלל).

כששאלתי אותם אם הם לא מפחדים ואיך הם שוברים את הסגר ככה, התשובה שלהם הייתה שאם הבכירים במדינה עושים מה שהם רוצים, אז גם הם יעשו את זה. אם מטוסים מניו יורק ממשיכים לנחות והאנשים נוסעים לבתים שלהם בכיף, הנשיא וראש הממשלה מארחים את הילדים שלהם לערב פסח, אז גם הם יעשו מה שהם רוצים. ולגבי קנסות, הם מאמינים שגם אם יקבלו הם לא ישלמו בסוף ויוותרו להם, או שהם ילכו לבתי משפט ותביעות אחרי המבול ויהיה מה שיהיה.

נראה שהסגר בישראל מתחיל להתפורר (וזה גם התשובה לכל מי ששאל אם אנשים יפחדו או לא לחזור לעבוד). 

 

התנהגות ילדותית וחסרת אחריות, שלא לומר מטומטמת.

יופי של דוגמה הם נותנים לילדים שלהם.

 

הבכירים שלא מצייתים להנחיות/הגבלות צריכים להיענש על כך, בין אם בקנס כספי ובין אם באמצעים אחרים, אבל זה לא אומר שהפתרון הוא לעשות "דווקא", במיוחד כשמדובר בבריאות של אנשים.

 

אני מקווה שאם יגלו שנתניהו מרביץ לאשתו, למרות ש"אסור", הם לא יעשו דווקא גם במקרה הזה.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • אהבתי 3

פורסם
לפני כשעה, Benor כתב:

אין לי נתונים מדוייקים אבל ככל הנראה מדובר בקומץ של אנשים.

אתה יכול לראות את זה לפי כמות המכוניות בכבישים, מספר האנשים בחופי הים וכד'.

 

יש גבול כמה זמן אפשר לצעוק "זאב! זאב!" ואנשים יקחו את זה ברצינות. כלאו את כולם בבית עם הילדים בסגר לא סגר והפחידו אותנו בנאומי מלך כמעט כל ערב. חודש חלף ולא רואים את ארבעת פרשי האפוקליפסה דוהרים ברחובות. תוסיף על זה גם את "המנהיגים" שלנו שבעצמם לא מצייתים לכללים שהם הטיפו ותקבל התרופפות הדרגתית של הסגר. אם היו עושים כאן סגר אמיתי 14-21 ימים אחרי פורים ובהדרגה מתחילים לשחרר את המשק התוצאה הייתה אחרת לגמרי.  

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 2 דקות, garicho כתב:

אנשים רואים את זה:

 

https://mobile.twitter.com/AmalyaDuek/status/1248905569504841730

 

ואומרים לעצמם שנשבר להם. אנחנו יושבים חודש בסגר וזה מה שקורה....

 

יש פתגם ברוסית שאומר "אני אעשה דווקא לכרטיסן ואלך ברגל". בזה שהם מפרים את הסגר הם פוגעים רק בעצמם (אלא אם כן הם מעוניינים להצטרף בהקדם האפשרי למועדון מחוסני הקורונה).

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 דקות, MiniMiz3r כתב:

 

יש פתגם ברוסית שאומר "אני אעשה דווקא לכרטיסן ואלך ברגל". בזה שהם מפרים את הסגר הם פוגעים רק בעצמם (אלא אם כן הם מעוניינים להצטרף בהקדם האפשרי למועדון מחוסני הקורונה).

 

אז זהו, שבמקרה של מחלה מדבקת הם פוגעים גם באחרים. פה הבעיה...

פורסם
לפני 1 שעה, garicho כתב:

שני זוגות חברים עם הילדים שלהם החליטו לסוע לאיזור האגמים בניצנים היום. שתי משפחות וסך הכל 8 בני אדם. מדובר בחבר׳ה אקדמאים, עם ראש על הכתפיים (בדרך כלל).

 

לא חסרים אקדמאיים שמתנגדים לחיסונים, משוכנעים שקרינת דור 5 היא פרוייקט ממשלתי מסווג שבא לעודד את הפצת הנגיף ולהביא לדילול מבוקר של האוכלוסיה וכן... גם כאלו שבוחרים לעשות דווקא כמו במקרה של שני זוגות החברים שלך.

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, EliC25 כתב:

Bruh אנחנו כבר ב10 אלף באופן יומי, החישוב נעשה לגבי כל התקופה. אם יש 9 מליון ישראלים ובערך 120 אלף בדיקות עד כה, זה אומר שעשו בערך 13 אלף בדיקות למליון איש, בין המדינות הגבוהות בעולם, במיוחד כשאתה מקזז את כל המדינות שיש להן כמה עשרות/מאות אלפי תושבים סהכ.

myתוצאות, מעבדה.pdf.pdf.pdf bro look at that..

 

הודעה לציבור
נתונים עדכניים אודות כמות תוצאות המעבדה:
תאריך מספר תוצאות מעבדה
7851 31.3
8213 1.4
9082 2.4
9903 3.4
6647 4.4
9279 5.4
7250 6.4
6592 7.4
5570 8.4
5521 9.4
5980 10.4
בברכה,
אייל בסון
דובר מ. הבריאות
עריכה אחרונה על ידי נמרוד...
הוספת מידע
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

הודיעו על כך מראש, זו ירידה לצורך עליה (מתקינים ציוד חדש ומריצים אותו, זה מעמיס על כוח האדם). וגם החגים לא בדיוק מאיצים את התהליך.

 

אני מקווה שאכן ההתקנות החדשות יאיצו מאד את הבדיקות. סביר שגם זה יהיה הדרגתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, gbguy כתב:

אני רק רוצה לשאול את דעתך: מי הם האנשים שיחזרו לחזור למשק?

מי הם האנשים שנמצאים בסיכון נמוך? איך המדינה תבדוק או תעריך את האנשים בעלי סיכון נמוך?

 

לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

תראה לשחרר מקומות עבודה זה דבר אחד, אבל אי אפשר להכריח אנשים לחזור לעבוד באיומי אקדח. 

 

אני הייתי נוסע באוטובוס לעבודה בתל אביב כי שימוש באוטובוס היה יותר נוח, מהיר ומשמעותית יותר זול בהשוואה לשימוש ברכב. אינני רואה את עצמי נוסע באוטובוסים בחודשים הקרובים גם אם תחבורה ציבורית תחזור לפעילות מלאה. עכשיו אני אצטרך להזיז את הרכב ולשלם על חניות עושק בתל אביב.

 

 מה לגבי אנשים שנאלצים לעבוד באופן ספייס? מי יבטיח את הבריאות שלהם? במשרדים מודרניים אפילו אי אפשר לפתוח את החלונות גם אם ממש רוצים לעשות זאת. 

 

בתי ספר מושבתים וגם שירותי סבא וסבתא. המון אנשים לא יכולים לצאת לעבודה גם אם הם ממש רוצים לעשות זאת כי אין להם סידור לילדים. 

 

בקיצור אני לא רואה חזרה לשגרה בחודשים הקרובים לא משנה מה נתניהו מספר בנאומים שלו. 

 

 

 

לפני 5 שעות, Benor כתב:

חלוקה לפי קבוצות גילאים ומחלות רקע.

כבר הציעו כל מיני מודלים של חזרה הדרגתית למשק, אין לי מושג איזה מודל בדיוק יישמו.

 

גם אני למזלי עובד במשרד לבד, וחולק את החדר עם אדם מבוגר שמגיע 2-3 פעמים בשבוע.

מי שעובד באופן ספייס המצב קצת יותר בעייתי.

הגעתי לעבודה עם רכב פרטי בגלל שהתחבורה הציבורית אצלי באיזור מאוד לא נוחה ולאור המצב,  בחודשים הקרובים כנראה שאצמצם את השימוש בתחבורה הציבורית למינימום.

 

 

לפני 5 שעות, sperial כתב:

בהמשך לקו המחשבה של בנאור - אולי יגדירו את הסיכון לפי מאפייני מקום העבודה, ואולי גם העובדים. מקום עם חלל גדול וריווח של העובדים (ואם יש - לקוחות) - יחזור לפעול. מקום עם אוורור טוב - יחזור לפעול. מקומות שיכולים לחלק ל"קפסולות" קטנות - יחזרו לפעול.  מקומות סגורים וצפופים - יצטרכו לצמצם את הפעילות. 

 

ואולי עוד פשרה - עבודה במשמרות מקוצרות. כל עובד ירוויח פחות, אבל, בסה"כ, יהיו יותר עובדים ופחות פושטי רגל.

 

שאלתם

ועולה הכתבה הזו: 

 

צוות פנימי במשרד האוצר גיבש הימים האחרונים את סדרי העדיפויות של המשרד לאסטרטגיית היציאה ממהסגר. הצעדים יועלו מול המלצות משרד הבריאות בצוות הכללי של המטה לביטחון לאומי. לעמדת הגורמים הכלכליים יש להתחיל בשחרור מיד לאחר חג הפסח, על מנת למנוע קריסה כלכלית.

 

הצוות גיבש שלושה עקרונות לאסטרטגיית היציאה. הצעד הראשון: תעשיות חיוניות ומייצאות, כמו תעשיית ההיי טק, קודמות לענפי המסחר והשירותים, כמו חנויות בגדים, בתי קפה, מסעדות וכו'. הצעד השני: עובדים צעירים ישתלבו בעבודה לפני עובדים מבוגרים, בכל מקרה שבו מתאפשרת הבחנה כזו. הצעד השלישי: משרדים פחות צפופים שהסיכון להדבקה בהם נמוך והאפשרות לנקוט בצעדי סטריליזציה יעילה יותר, כמו פירמות עוורכי דין, רואי חשבון ועבודות משרדיות אחרות, קודמות לחברות שמתקיימת בהן קבלת קהל, כגון בנקים.

 

https://13news.co.il/item/news/economics/economy/treasury-coronavirus-1044191/

 

 

לפי הכתבה הייטק הראשונים לחזור. לא ברור מה זה אומר בדיוק לדעתם. העבודה לא באמת הפסיקה, כי מי שהיה יכול - עבר לעבוד מרחוק. 

×
×
  • תוכן חדש...