Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

נניח שבאמת יש לנו איזה כפתור כזה שמאפשר לנו לקבוע מגבלות כמה חולים חדשים יהיו ביום.

אז לכאורה אנחנו רוצים לפתוח את המשק למצב שבו יש לנו מספיק מכונות הנשמה לטפל בכל מי שצריך. 

 

הרי אין טעם להצטייד ב10,000 מכונות הנשמה מצד אחד, ולהחזיק את המשק בסגר כך שרק 100 מכונות פעילות.

אבל.. הנתונים מראים שחצי ממי שנכנס למכונת הנשמה יוצא ממנה בארון. 

נניח שממוצע השימוש במכונת הנשמה הוא 10 ימים.

אז אם יש לי 10,000 מכונות , כל יום מתפנים לי 1,000 מכונות - 500 יוצאים חיים ו 500 יוצאים מתים. 

אם אתה חושב שהאוכלוסייה לא יכולה להתמודד עם 500 מתים ביום אז אין טעם להצטייד ב 10,000 מכונות הנשמה. 

הרי גם ככה נרצה להחזיק את המשק במצב של 100 מונשמים - כל יום 10 יוצאים ממערכות ההנשמה - 5 חיים ו5 מתים.

 

כיום לדעתי מדברים על כ-2000 מכונות הנשמה - אז כנראה נצטרך  להתייצב על 100 מתים ביום. 

בתמותה של 1% זה אומר 10,000 חולים חדשים ביום. 

בתמותה של 3% זה אומר 3,300 חולים חדשים ביום. 

 

אלו המספרים שאני חי בהם, וזה מה שאני מבין שהולך לקרות. 

 

 

פורסם

אין לאף אחד כפתור.

מנסים ללכת בדרך הזאת בלי לאבד שליטה על ההתפשתות. עכשיו התושבים יותר בשלים למסכות, ריחוק, לחיות בלי התקהלויות.

לא יגיעו ל 100% תפוסה של מכונות הנשמה - זה מעבר לטווח בטחון שמוכנים לקחת סיכון. אני לא יודע מה הגבול ( 70-80%) שיצטרכו שוב להחזיר הגבלות כאלה או אחרות. צריך לקחת בחשבון שכל מה שרואים זה באיחור של שבועיים בגלל הדגירה של המחלה.

הזמן שמרוויחים זה גם זמן להתארגן עם ציוד, ללמוד עוד על המחלה, אולי כן תימצא תרופה שמקצרת זמן הנשמה/ מקטינה סיכויים להחמרת המצב עוד בשלבים יותר מוקדמים של המחלה / תימצא בדיקה סרולוגית מהימנה . אי אפשר לזלזל בזמן הזה ורק למהר לחסן בצורה טבעית.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בכל מקרה לנו אין ממש שליטה על כלום,

נחכה ונראה לאן הקברניט מנווט אותנו, 

אישית  כל אחד מאיתנו צריך להיזהר כמה שיותר, ולקוות לעתיד טוב יותר. 

 

 

פורסם
נחזור לחיסון העדר,  לדעתי זה אפשרי וניתן ליישום.

על מנת להגיע לחיסון עדר צריך ש50-70 אחוז מהאולוסייה יעברו את המחלה. 

 

תאורטית אם ניתן היה לבחור, אז היינו בוחרים ב 70% הצעירים ביותר שאין להם מחלות רקע ונותנים להם להידבק (אם הם יסכימו).

אחוז התמותה שלהם תהיה הכי נמוכה - אבל.. כל אחד צעיר שמת מאבד המון שנות חיים , לעומת קשיש בבית אבות שמת ומאבד רק מספר חד ספרתי של שנים.

אז אולי צריך לשקלל גם את זה.

במצב הנוכחי , אנחנו כאילו מבודדים את כולם, ונותנים לוירוס לבחור את הקורבנות.

יוצא שהצעירים והילדים נשארים בבית מוגנים, אבל הקשישים לא.

הזוי אבל רואים בסופרים קשישים עומדים בתור, ילדים אין.

השבוע הגיע לי משלוח עם HFD , צעיר בן 60 הגיע עם הרכב הפרטי שלו ומסר לי את המשלוח. 

בסופרים , קופאיות וסדרנים והשומר בכניסה , כולם מבוגרים.

ואילו הצעירים הסטודנטים נותרים בבית. 

 

אז מה יש לנו , אנחנו מנסים לשטח את העקומה, אבל נותנים לכל המבוגרים לצאת החוצה. 

 

לדעתי,

צריך להכניס את כל הצעירים (כל החיילים) להחליף את כל המבוגרים בכל המקומות שהם עובדים בהם.

מה הבעיה שחייל יבדוק חום בסופר?

מה הבעיה שכיתת חיילים תסדר את המוצרים בסופר?

מה הבעיה שחיל התובלה יפזר את מוצרים החשמל מכל הרשתות? 

אם כל הצעירים יהיו בחוץ (אם מסכות או בלי מסכות) ניתן יהיה להגן על הקשישים, להחזיק את בתי החולים המצב תקין לעבור את הקטע הקריטי הכי מהר.

 

אני לא חושב ניתן לחכות שנה וחצי או שנתיים וחצי לחיסון. 

צריך למצוא דרך הגיונית לעבור את המשבר הכי מהר שאפשר, 

אפשר להגיד שאנחנו קונים זמן , או נותנים זמן למערכת הבריאות להתארגן.

 

אבל אני מרגיש שכרגע אנחנו מבזבזים זמן, אם כמות החולים החדשים היא 300 ביום , וכמות המונשמים לא מדגדגת את כמות מכונות ההנשמה.

אז סליחה.. אבל הגזמנו בתגובה. 

העלות למשק כיום היא מילארד שקלים,  במצב שלפני 3 חודשים אם חולה סרטן היה צריך תרופה או טיפול ב 100,000 ש"ח

היו עונים לו זה לא נמצא בסל. 

היום אנחנו שופכים מילארד שקלים ביום ,  על מנת להציל כמה אנשים ביום?  1000?? 

כמה עולה להציל כל בן אדם? מליון ש"ח להציל אדם אחד? 

אם לפני 3 חודשים היו מעלים את המע"מ ב 10% על מנת להגדיל את תקציב הבריאות בשביל להציל 100 אנשים ביום. 

אנשים היו יוצאים להפגנות. 

 

 

 

התגובה הראשונה שלך שאני לחלוטין מסכים איתה.

מה שיקרה מעכשיו הוא או נסיון לעקב את אמא טבע או לשחק עם אמא טבע ולתת לה לנצח כמה שפחות.

 

אי אפשר לרמות את הטבע/אבולוציה, הדבר הזה אם לא פתאום יעלם ישאר עד שיהיה חיסון.

 

צריך לנהל סיכונים להחליט על מחיר וללכת על זה.

אחרת ימותו פה יותר מקפיצת באנג׳י ללא חבל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אין לי ספק שהאנושות היום הרבה יותר חכמה מאשר האנושות של 1918,

אבל עדיין עם כל החוכמה הזמן משחקים בתרגילים של המאה הקודמת. 

 

עדיין חסרים לנו בדיקות על מנת לדעת באמת מה התמונה הכוללת.

עדיין מנסים ללמוד איך עובד הנגיף , מה הוא תוקף בדיוק, ואיזה תרופה יכולה הקטין את הנזק. 

התרגיל עם דם ממבריאים , זה גם תרגיל של המאה הקודמת,  משום מה לא שומעים על התקדמות מהותית בקטע הזה.

 

מה שכן אפשר לראות מהגרפים של ארצות האחרות, זה ששינוי המגמה בכמות המתים מגיעה 7-10 ימים אחרי שינוי המגמה בכמות החולים החדשים. 

אצלנו השיא בכמות החולים החדשים (המאובחנים) היה ב 2/4 אם 765 חולים מאוחבנים.

כך שיתכן שאנחנו נמצאים היום בשיא בכמות המתים היומית 13 !! 

או בשיא בכמות המונשמים - 124 ???  

 

השאלה האם הניתוח הצליח והחולה מת? 

 

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, korola כתב:

אין לי ספק שהאנושות היום הרבה יותר חכמה מאשר האנושות של 1918,

אבל עדיין עם כל החוכמה הזמן משחקים בתרגילים של המאה הקודמת. 

 

עדיין חסרים לנו בדיקות על מנת לדעת באמת מה התמונה הכוללת.

עדיין מנסים ללמוד איך עובד הנגיף , מה הוא תוקף בדיוק, ואיזה תרופה יכולה הקטין את הנזק. 

התרגיל עם דם ממבריאים , זה גם תרגיל של המאה הקודמת,  משום מה לא שומעים על התקדמות מהותית בקטע הזה.

 

מה שכן אפשר לראות מהגרפים של ארצות האחרות, זה ששינוי המגמה בכמות המתים מגיעה 7-10 ימים אחרי שינוי המגמה בכמות החולים החדשים. 

אצלנו השיא בכמות החולים החדשים (המאובחנים) היה ב 2/4 אם 765 חולים מאוחבנים.

כך שיתכן שאנחנו נמצאים היום בשיא בכמות המתים היומית 13 !! 

או בשיא בכמות המונשמים - 124 ???  

 

השאלה האם הניתוח הצליח והחולה מת? 

 

 

קורולה' אני עוקב אחרי לא מעט מההודעות שלך מהשרשור כאן ומשכיל מהם. אתה עושה רושם של בחור מאוד חכם ומפוכח עם לא מעט ידע. בגלל זה אשמח לדעת,

למה אתה שולל על הסף שמדובר על נגיף ידי אדם?

אחרי הכל, מדובר כאן על סין. זה לא מדינה דמוקרטית שקופה  וחביבה כמו ניוזילנד. כל נסיון ההסתרה שלהם בהתחלה גם, + העלמת הרופאים שהתריעו + והעובדה שמעבדה לחקר נגיפים ממוקמת  כמה ק"מ ממקור ההתפרצות,  מעיד על כך שמשהו כאן מסריח.  הריי שווקים רטובים יש בכל מקום בסין, למה דווקא זה קרה בשווקים שנמצאים ליד מעבדה ביולוגית לחקר נגיפים? 

 

מעבר לכך, כדי שנגיף יעשה את הקפיצה הזו מעטלף - פנגולין -  ואז לאדם , כל כך הרבה משתנים צריכים לקרות בו זמנית , שפשוט קשה לי להאמין שזה מקרי. 

ושוב, לא אומר שמדובר דווקא בנשק ביולוגי ( אם כי, גם את זה אני לא שולל על הסף..) אלא יותר מחקר שהשתבש/ טעות אנוש.

 

עריכה: אוסיף גם שבאופן מפתיע, למרות המשטר הקשה שם שיודע לאתר כל אדם שהוא רוצה, אולי אפילו יותר טוב מהשב"כ שלנו,  מעולם לא מצא את חולה מס ' 1 שנדבק מאותו בעלי חיים לראשונה והתחיל את הכל (כמה נוח). עוד סיבה טובה לחשוד.

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
  • אהבתי 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, korola כתב:

אני לא חושב ניתן לחכות שנה וחצי או שנתיים וחצי לחיסון. 

צריך למצוא דרך הגיונית לעבור את המשבר הכי מהר שאפשר, 

אפשר להגיד שאנחנו קונים זמן , או נותנים זמן למערכת הבריאות להתארגן.

 

 

אני  חושב שהעולם היוןם הרבה יותר מפתוח ממה שהיה לפני 100 שנה

ואולי חיסון לא יהיה מחר או מחרתיים

אבל תרופות כאלה או אחרות שמעכבות את ההדרדרות או מזרזות את ההחלמה, מונעות מוות - יהיו

כל יום קוראים כתבה על תרופה שהגיעה מסין\הודות\אפגניסטן והולכים לנסות אותה

אז ברור שבהתחלה מנסים המון דברים  ונראה ששום דבר לא מצליח ובא לנו להגיד "יאללה חלאס עם התרופות"

אבל בסוף תגיע התרופה שתעזור להקטין אפילו ב 10% את הסיכוי של החולים קשה למות

וזה יתן עוד זמן

לפני כשעה, korola כתב:

נניח שבאמת יש לנו איזה כפתור כזה שמאפשר לנו לקבוע מגבלות כמה חולים חדשים יהיו ביום.

אז לכאורה אנחנו רוצים לפתוח את המשק למצב שבו יש לנו מספיק מכונות הנשמה לטפל בכל מי שצריך. 

 

הרי אין טעם להצטייד ב10,000 מכונות הנשמה מצד אחד, ולהחזיק את המשק בסגר כך שרק 100 מכונות פעילות.

אבל.. הנתונים מראים שחצי ממי שנכנס למכונת הנשמה יוצא ממנה בארון. 

נניח שממוצע השימוש במכונת הנשמה הוא 10 ימים.

אז אם יש לי 10,000 מכונות , כל יום מתפנים לי 1,000 מכונות - 500 יוצאים חיים ו 500 יוצאים מתים. 

אם אתה חושב שהאוכלוסייה לא יכולה להתמודד עם 500 מתים ביום אז אין טעם להצטייד ב 10,000 מכונות הנשמה. 

הרי גם ככה נרצה להחזיק את המשק במצב של 100 מונשמים - כל יום 10 יוצאים ממערכות ההנשמה - 5 חיים ו5 מתים.

 

כיום לדעתי מדברים על כ-2000 מכונות הנשמה - אז כנראה נצטרך  להתייצב על 100 מתים ביום. 

בתמותה של 1% זה אומר 10,000 חולים חדשים ביום. 

בתמותה של 3% זה אומר 3,300 חולים חדשים ביום. 

 

אלו המספרים שאני חי בהם, וזה מה שאני מבין שהולך לקרות. 

 

 

 

זה בדיוק מה שאמרתי כשראיתי בקבוצות ההזויות של הקורונה שמתלהבים שקיבלו עוד מכונות ועוד מכונות

מה זה רלוונטי אם בכלל לא מגיעים למספרים האלה ?

לפני כשעה, korola כתב:

בכל מקרה לנו אין ממש שליטה על כלום,

נחכה ונראה לאן הקברניט מנווט אותנו, 

אישית  כל אחד מאיתנו צריך להיזהר כמה שיותר, ולקוות לעתיד טוב יותר. 

 

 

 

אני לא באמת חושב שהסגר הזה יכול להשמר עוד הרבה זמן

כרגע זה נשמר כי נותנים דד ליין "תשארו בבית עד סוף פסח"

אבל כשנחזור לשיגרה מיום ליום זה כבר יראה חלק מהשיגרה, וכשזה נהפך לשיגרה אז יותר קל להפר את זה

אנשים ירשו לעצמם "רק לקפוץ לחברים"

ו "רק לקפוץ לדודה שאמרה שהיא בריאה"

לאט לאט יפרו את זה

אי אפשר לחיות בסגר חודשים שלמים, זה לא סין כאן

 

השאלה מה אז

 

ובוא KORONA

כמה זמן אפשר להחזיק את המשק ככה?

עכשיו קיבלו שכל ואומרים שמי שמרוויח עד מליון שח יזרקו לו 10,000 שח

 

1. מה עם אלה שמרוויחים יותר ? כמ הזמן אפשר לתת להם לכסות הוצאות מהחסכונות שלהם ?

2. מה עם אלה שמרוויחים 500,000 בשנה ונתת להם 10,000 שח כדי שיסתמו את הפה ? מה כיסית להם בדיוק ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

 

לפני 20 דקות, Bob Ross כתב:

 

קורולה' אני עוקב אחרי לא מעט מההודעות שלך מהשרשור כאן ומשכיל מהם. אתה עושה רושם של בחור מאוד חכם ומפוכח עם לא מעט ידע. בגלל זה אשמח לדעת,

למה אתה שולל על הסף שמדובר על נגיף ידי אדם?

אחרי הכל, מדובר כאן על סין. זה לא מדינה דמוקרטית שקופה  וחביבה כמו ניוזילנד. כל נסיון ההסתרה שלהם בהתחלה גם, + העלמת הרופאים שהתריעו + והעובדה שמעבדה לחקר נגיפים ממוקמת  כמה ק"מ ממקור ההתפרצות,  מעיד על כך שמשהו כאן מסריח.  הריי שווקים רטובים יש בכל מקום בסין, למה דווקא זה קרה בשווקים שנמצאים ליד מעבדה ביוגלית לחקר נגיפים? 

 

מעבר לכך, כדי שנגיף יעשה את הקפיצה הזו מעטלף - פנגולין -  ואז לאדם , כל כך הרבה משתנים צריכים לקרות בו זמנית , שפשוט קשה לי להאמין שזה מקרי. 

ושוב, לא אומר שמדובר דווקא בנשק ביולוגי ( אם כי, גם את זה אני לא שולל על הסף..) אלא יותר מחקר שהשתבש/ טעות אנוש.

תודה על המחמאות, 

האמת, לא יודע אם הנגיף הזה נוצר במעבדה או בטבע, ואין לזה שום חשיבות.

נגיף הוא בסה"כ פיסת RNA או DNA. 

כל ייצור חי בנוי על ספר שלם של הוראות הרכבה, זה ה DNA  שלנו .

כל תא לפי התפקיד שלו לוקח דף או פסקה מהספר הזה  (ה-DNA  שלנו ) ומכין את העוגה שרשום לו להכין. 

וירוסים אלו בסה"כ דפים קרועים שעפים ברוח, אם מה שכתוב לא חשוב ולא רלוונטי אז הוירוס הזה יעלם.

הוירוסים ששורדים הם אלו שבמקרה מה שכתוב בהם, מאפשר להם לחדור לגוף מארח ולהתרבות.

הוירוסים קיימים עוד לפני המדע.

אם קשה לך להאמין שהוירוס הזה נוצר באופן אקראי , אז אמור להיות לך גם קשה להאמין בתורת האבולוציה.

ולכן אתה אמור להאמין שהאדם נוצר ע"י אל כלשהו, או יותר נכון ע"י כח עליון שהוא פי כמה וכמה יותר חכם וחזק ממה שאנחנו כיום.

ומפה הדרך קלה להאמין שהוירוס הזה נוצר ע"י אותו אל, הרי זה הרבה יותר הגיוני מאשר שהסינים יצרו אותו (הרי הם רק מעתיקים).  

 

עכשיו קח את מה שאתה יודע על וירוסים  (פיסת RNA ), ותחשוב איפה יש יותר פיסות RNA עפות ברוח.

בסופר מרקט מודרני מערבי שמוכר חלקי תרנגולות, דגים וחלקי פרות... או בשוק הרטוב הסיני שמוכר מאות או אלפי סוגי בעלי חיים שונים?

כלומר מבחינה הגיונית יש יותר סיכוי לוירוס קטלני להופיע בשוק רטוב סיני מאשר במעבדה.

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 16 דקות, Transporter כתב:

השאלה מה אז

אז האנושות תלמד לחיות עם עוד מחלה בארסנל, אחת מאלפי אחרות.

 

  

לפני 15 דקות, Transporter כתב:

2. מה עם אלה שמרוויחים 500,000 בשנה ונתת להם 10,000 שח כדי שיסתמו את הפה ? מה כיסית להם בדיוק ?

פיסה מהאגו ה (לפי המסתמן) מאוד מאוד שברירי שלהם.

 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 20 דקות, Transporter כתב:

 

אני  חושב שהעולם היוןם הרבה יותר מפתוח ממה שהיה לפני 100 שנה

ואולי חיסון לא יהיה מחר או מחרתיים

אבל תרופות כאלה או אחרות שמעכבות את ההדרדרות או מזרזות את ההחלמה, מונעות מוות - יהיו

כל יום קוראים כתבה על תרופה שהגיעה מסין\הודות\אפגניסטן והולכים לנסות אותה

אז ברור שבהתחלה מנסים המון דברים  ונראה ששום דבר לא מצליח ובא לנו להגיד "יאללה חלאס עם התרופות"

אבל בסוף תגיע התרופה שתעזור להקטין אפילו ב 10% את הסיכוי של החולים קשה למות

וזה יתן עוד זמן

 

אכן זאת התקווה הגדולה ביותר, שימצאו פרוטוקול טיפול שמקטין את התמותה,

אבל לאיידס לקח שנים למצוא את הטיפול המתאים, כל הטיפולים שיש לסרטן , שנים פיתחו תרופות ביולוגיות וכדומה.

המחיר שלהם מטורף .. אז למרות התקווה, אני לא חושב שתגיע תרופה מדהימה בקרוב.

נקווה שאני טועה פה.

 

לפני 20 דקות, Transporter כתב:

זה בדיוק מה שאמרתי כשראיתי בקבוצות ההזויות של הקורונה שמתלהבים שקיבלו עוד מכונות ועוד מכונות

מה זה רלוונטי אם בכלל לא מגיעים למספרים האלה ?

 

כסת"ח לצורך ועדת החקירה שתוקם אחרי. 

כבר עכשיו שואלים למה משרד הבריאות לא התחיל לקנות מכונות הנשמה כבר בינואר.

 

לפני 20 דקות, Transporter כתב:

אני לא באמת חושב שהסגר הזה יכול להשמר עוד הרבה זמן

כרגע זה נשמר כי נותנים דד ליין "תשארו בבית עד סוף פסח"

אבל כשנחזור לשיגרה מיום ליום זה כבר יראה חלק מהשיגרה, וכשזה נהפך לשיגרה אז יותר קל להפר את זה

אנשים ירשו לעצמם "רק לקפוץ לחברים"

ו "רק לקפוץ לדודה שאמרה שהיא בריאה"

לאט לאט יפרו את זה

אי אפשר לחיות בסגר חודשים שלמים, זה לא סין כאן

 

השאלה מה אז

 

ובוא KORONA

כמה זמן אפשר להחזיק את המשק ככה?

עכשיו קיבלו שכל ואומרים שמי שמרוויח עד מליון שח יזרקו לו 10,000 שח

 

רוב האנשים יפחדו לצאת החוצה בכל מקרה, ומי שיצא זה גם בסדר,

לא צריך שכולם ישארו בבית , צריך לאט לאט לשחרר , העיקר להחזיק את כמות הנדבקים החדשים בכמות קבועה

 

 

לפני 20 דקות, Transporter כתב:

1. מה עם אלה שמרוויחים יותר ? כמ הזמן אפשר לתת להם לכסות הוצאות מהחסכונות שלהם ?

2. מה עם אלה שמרוויחים 500,000 בשנה ונתת להם 10,000 שח כדי שיסתמו את הפה ? מה כיסית להם בדיוק ?

 

ה-10,500 נועדו על מנת לשמור את הראש מעל המים. 

ואתה לא יכול לבוא לאנשים ששילמו ב 10 שנים האחרונות סכומים הזויים לביטוח לאומי (84,000 ש"ח בשנה) ולמס הכנסה (מעל 200,000 בשנה)

ולמע"מ (מעל 100,000 ש"ח בשנה).

ולהגיד להם .. תסגרו את העסק ובעצם אתם לא מקבלים כלום.

כי צריך לתת לאחרים כסף ולכם לא נשאר. 

 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

ה-10,500 נועדו על מנת לשמור את הראש מעל המים. 

ואתה לא יכול לבוא לאנשים ששילמו ב 10 שנים האחרונות סכומים הזויים לביטוח לאומי (84,000 ש"ח בשנה) ולמס הכנסה (מעל 200,000 בשנה)

ולמע"מ (מעל 100,000 ש"ח בשנה).

ולהגיד להם .. תסגרו את העסק ובעצם אתם לא מקבלים כלום.

כי צריך לתת לאחרים כסף ולכם לא נשאר. 

 

 

אבל זה בדיוק מה שאני אומר

אני כבר חודש מדבר בשם האנשים האלה

הם לא מקבלים כלום

המדינה אומרת להם תסתדרו לבד

 

זה לא ברור לכולם שאם הם לא יקבלו עזרה הם לא יחזיקו ? כמה זמן הם יכולים ?

ועסק שמשלם סכומים כאלה, ההוצאות שלו הם פי 5 או פי 50 מ 10,500

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, Transporter כתב:

 

 

 

ובוא KORONA

 

 

 I see what you did there.. not cool man, not cool at all. 

 

 

לפני 25 דקות, korola כתב:

 

תודה על המחמאות, 

האמת, לא יודע אם הנגיף הזה נוצר במעבדה או בטבע, ואין לזה שום חשיבות.

נגיף הוא בסה"כ פיסת RNA או DNA. 

כל ייצור חי בנוי על ספר שלם של הוראות הרכבה, זה ה DNA  שלנו .

כל תא לפי התפקיד שלו לוקח דף או פסקה מהספר הזה  (ה-DNA  שלנו ) ומכין את העוגה שרשום לו להכין. 

וירוסים אלו בסה"כ דפים קרועים שעפים ברוח, אם מה שכתוב לא חשוב ולא רלוונטי אז הוירוס הזה יעלם.

הוירוסים ששורדים הם אלו שבמקרה מה שכתוב בהם, מאפשר להם לחדור לגוף מארח ולהתרבות.

הוירוסים קיימים עוד לפני המדע.

אם קשה לך להאמין שהוירוס הזה נוצר באופן אקראי , אז אמור להיות לך גם קשה להאמין בתורת האבולוציה.

ולכן אתה אמור להאמין שהאדם נוצר ע"י אל כלשהו, או יותר נכון ע"י כח עליון שהוא פי כמה וכמה יותר חכם וחזק ממה שאנחנו כיום.

ומפה הדרך קלה להאמין שהוירוס הזה נוצר ע"י אותו אל, הרי זה הרבה יותר הגיוני מאשר שהסינים יצרו אותו (הרי הם רק מעתיקים).  

 

עכשיו קח את מה שאתה יודע על וירוסים  (פיסת RNA ), ותחשוב איפה יש יותר פיסות RNA עפות ברוח.

בסופר מרקט מודרני מערבי שמוכר חלקי תרנגולות, דגים וחלקי פרות... או בשוק הרטוב הסיני שמוכר מאות או אלפי סוגי בעלי חיים שונים?

כלומר מבחינה הגיונית יש יותר סיכוי לוירוס קטלני להופיע בשוק רטוב סיני מאשר במעבדה.

 

 

הבנתי, טוב.. די הגיוני שאתה מציג את זה ככה. תודה על ההסבר המפורט.

 

 

 

ובעניין אחר - אני יודע שקצת קשה לנו התורים בסופר והמחסור בביצים אבל בואו, הכל יחסי -

 

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, יבגניפ כתב:

בשביל זה צריך מישהו שלמד ברמה מספיק מעמיקה על מגפות בתקופות שונות, יודע להשוות בין הנעלמים השונים בתקופות שונות ברמה מינימאלית, או במילים אחרות - מישהו שכותב על התחום איזה דוקטורט לכל הפחות. וגם אז, אין דרך לנבא מה יהיה אחרי המגפה הזו.

 

אבל אם נקח דוגמא פרטית כמו המגפה השחורה, אז בגדול, בגדול, היא לא הובילה לשינויים דרסטיים כלשהם במערב אירופה. בתי המלוכה שרדו. המבנה החברתי לא השתנה יותר מדי.

בשנים המיידיות שלאחר המגפה הייתה עליה מסוימת ברמת החיים, עקב מחסור בידיים עובדות. היו גם כמה נסיונות מרד גם שם וגם בצרפת, גם סביב חוסר היציבות הפוליטית במלחת מאה השנים ומיסוי גורף לממן את המלחמה הזו. המגפה כן הובילה לשינויים תרבותיים מסויימים הן בדת והן באומנות, סביב היחס למוות. היו גם תופעות כמו פלגלנטים. אבל קשה לראות בכל זה מהפכה חברתית. 

 

קשה מאוד להשוות את זה להשפעות אפשריות למצב היום, כי במאה ה-14 גלובליזציה לא הייתה קיימת. ואני באמת חושב שאנחנו בנקודה שבה אין לנו שום דרך להעריך מה יהיה הלאה. אומרים נצטרך להתרגל למציאות חדשה. אוקיי. יכול להיות שעד 2023 איש מאיתנו לא יטוס לחול? יכול להיות. אבל במונחים היסטוריים זה זניח. יכול להיות שאנחנו מתקרבים לקריסה כלכלית מהסוג שהעולם לא חווה מאז שנות ה-30? יכול להיות. אבל כל זה זה ספקולציות.

 

בסיום המגפה השחורה לא היו שינויים חברתיים מיידיים, אבל בטווח בינוני - ארוך המגפה השחורה יצרה את אירופה שאנחנו מכירים כיום. 

 

א. ההתנהלות הפושעת של הכנסייה הקתולית בזמן המגפה זרעה את הזרעים לפרישה הפרוטסטנטית

 

ב. מחסור בידיים עובדות זרע את הזרעים למהפכה התעשייתית לדוגמא מכונת הדפוס של גוטנברג ועוד המצאות רבות שנועדו לפצות על אובדן עצום של ידיים עובדות בעקבות המגפה

 

ג. שינויים עצומים במבנה החברתי, כלכלי וביחסים בין פשוטי עם ואצולה 

 

מדובר בתהליכים שהתרחשו בהדרגה במשך מאות שנים אחרי המגפה השחורה, אבל ניתן לאתר את השורשים שלהם לימי המגפה. 

 

החברה האנושית גם מתקדמת בקצב אקספוננציאלי והסיבה שאנחנו מרגישים שדברים בימינו זזים ממש מהר כי הם באמת זזים הרבה יותר מהר בהשוואה לעבר. אם בעבר באירופה ראו שינויים חברתיים וכלכליים מהותיים אחרי 100-200 שנים אנחנו נראה שינויים חברתיים וכלכליים מהותיים אחרי 2-3-4 שנים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...