Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שיש לי המון ביקורת על ההתנהלות של ההנהגה שלנו ועל ההיסטריה שייצרו לנו אנחנו כרגע במצב טוב יחסית לכל המדינות האחרות ששקועות עמוק בבוץ.
אני די בטון שיהיה גל שני, רק מקווה שזה יקרה כמה שיותר מאוחר.
אנחנו לא מורגלים להיות צייתנים לאורך זמן, ותוך זמן קצר נראה אנשים בחוף הים.

פורסם
לפני 1 שעה, EliC25 כתב:

אני עובד מהבית בחצי משרה, כל מה שנכנס יוצא

אני צריך עוד עבודה כי באוקטובר אני מתחיל תואר שני...

 

במצב הנוכחי עבודה יש בעיקר בשליחיות או מלקטים בסופרים. 

עד אוקטובר התמונה תהיה בהירה יותר,  ובטוח יפתחו עוד עבודות נוספות.

 

רק תזכור שיש 2 דברים בטוחים בחיים: מיסים ומוות. 

 

 

לפני 4 דקות, asafasraf כתב:

למרות שיש לי המון ביקורת על ההתנהלות של ההנהגה שלנו ועל ההיסטריה שייצרו לנו אנחנו כרגע במצב טוב יחסית לכל המדינות האחרות ששקועות עמוק בבוץ.
אני די בטון שיהיה גל שני, רק מקווה שזה יקרה כמה שיותר מאוחר.
אנחנו לא מורגלים להיות צייתנים לאורך זמן, ותוך זמן קצר נראה אנשים בחוף הים.

 

הגל השני יהיה תוצאה ישירה משיחרור המגבלות, כל עוד כולם סגורים אין הרבה הדבקות חדשות. 

ישחררו זה יגיע תוך שבועיים.

קצב העלייה החדש יהיה תלוי בכמה ישחררו וכמה ישתחררו לבד

פורסם

נכון מאוד,

אולי בכל מיני מפעלי ייצור צריכים עובדים.

אני לא רואה את עצמי עובד כמלקט בסופר, חשוף לכל כך הרבה אנשים במהלך היום ונכנס לבידוד אחרי 4 ימי עבודה כי חולה קורונה שהה בסופר בדיוק במשמרת שלי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 9 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

יש גבול כמה זמן אפשר לצעוק "זאב! זאב!" ואנשים יקחו את זה ברצינות. כלאו את כולם בבית עם הילדים בסגר לא סגר והפחידו אותנו בנאומי מלך כמעט כל ערב. חודש חלף ולא רואים את ארבעת פרשי האפוקליפסה דוהרים ברחובות. תוסיף על זה גם את "המנהיגים" שלנו שבעצמם לא מצייתים לכללים שהם הטיפו ותקבל התרופפות הדרגתית של הסגר. אם היו עושים כאן סגר אמיתי 14-21 ימים אחרי פורים ובהדרגה מתחילים לשחרר את המשק התוצאה הייתה אחרת לגמרי.  

 

כמו שכתבתי כאן שלשום

יש גבול כמה אפשר להושיב אנשים בבית

החגים האלה גם בלי סגר מטריפים את האנשים

נמאס לאנשים לשבת בין ארבע קירות

 

כתבתי שלשום ואני מאמין שעוד מעט נראה את זה קורה

המון אנשים יפרו את הסגר כי יצטרכו קצת לנשום אוויר

 

אנשים יחנקו בבית וכבר לא יהיה אכפת להם להדבק

אני אישית שמעתי כמה שאמרו שהם מעדיפים כבר להדבק ולהיות ביום שאחרי, ככה שלא יפריע להם להסתובב ולנשום אוויר

לפני כשעה, korola כתב:

הגל השני יהיה תוצאה ישירה משיחרור המגבלות, כל עוד כולם סגורים אין הרבה הדבקות חדשות. 

ישחררו זה יגיע תוך שבועיים.

קצב העלייה החדש יהיה תלוי בכמה ישחררו וכמה ישתחררו לבד

 

אולי לא באמת מפחדים מזה ?

אנחנו מתייצבים כרגע על 100-200 חולים קשה אחרי פורים ואחרי כל הסיפורי אימה על החרדים

אומרים אוקי 

נשחרר את האנשים בלי האוכלוסיות שבסיכון

 

מה יקרה?

נעלה ל 400 חולים קשה?

500 חולים קשה?

אפשר לטפל בהם

 

אני אישית חושב שאם המבוגרים לא יוצאים מהבית, לא יהיו הרבה שיגיעו לסיבוכים

לפני 49 דקות, EliC25 כתב:

אני לא רואה את עצמי עובד כמלקט בסופר, חשוף לכל כך הרבה אנשים במהלך היום ונכנס לבידוד אחרי 4 ימי עבודה כי חולה קורונה שהה בסופר בדיוק במשמרת שלי.

 

למה

מה שקורה כאן בפסח זה לא בידוד ?

 

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

מה שקורה כאן בפסח זה לא בידוד ?

 

להכנס לבידוד זה במקרה הטוב

 

במקרה הרע זה לחלות

במקרה הממש רע זה לחלות עם סיבוכים.

וכל זה בשביל 31 שקל לשעה.

פורסם
Just now, EliC25 כתב:

להכנס לבידוד זה במקרה הטוב

 

במקרה הרע זה לחלות

במקרה הממש רע זה לחלות עם סיבוכים.

וכל זה בשביל 31 שקל לשעה.

 

יש לי חבר שעובד במשלוחים בסופר בתקופה הזאת וטוען שהוא עושה קרוב ל 15,000

עובד מ 9 עד 23:00

מספק סחורה לאנשים

 

אם אתה צעיר ובריא אני לא באמת חושב שהסיכוי שלך לחלות הוא גבוה

עובדה שליצמן וטוביה צפיר עברו את המחלה מהבית

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, EliC25 כתב:

כלומר הוא הנהג?

 

 

גם נהג גם מעמיס וגם מספק

 

בכל מקרה  אני לא חושב שאנשים באמת יוכלו להשאר בבית עוד הרבה זמן

אולי לא יחזירו את כולם לעבוד

אבל יפסיקו עם המגבלות האלה על יציאה מהבית

יתנו לאנשים לצאת ולהתערבב

ברור שיהיו יותר הדבקות

אבל בניגוד לפורים יהיו פחות התקהלויות ואנשים יהיו עם מסכה

 

אז ההדבקה תהיה הרבה יותר מתונה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, Transporter כתב:

 

 

יש גבול כמה אפשר להושיב אנשים בבית

החגים האלה גם בלי סגר מטריפים את האנשים

...

 

אנשים יחנקו בבית וכבר לא יהיה אכפת להם להדבק

אני אישית שמעתי כמה שאמרו שהם מעדיפים כבר להדבק ולהיות ביום שאחרי, ככה שלא יפריע להם להסתובב ולנשום אוויר

 

מה שמאפיין בני אדם זה כל מיני תכונות, אחת מהן זאת הסתגלות. התכונה האחרת נקראת פקה פקה.

בתכל׳ס, כל עוד יש מה לאכול ויש איפה לישון - זה יימשך. גיבורי מקלדת ימשיכו להיות גיבורי מקלדת.

 

גם אני לא חושב שלהיות סגור בבית עם 4 ילדים וחתולה עד ספטמבר זה כיף גדול, אבל מה שקורה במציאות הוא שכולנו מסתגלים,

ואט-אט כל יחידה משפחתית יוצרת לה שגרה חדשה, עם הגדרות מחודשות של ״מהו ספייס״ (איך אומרים את זה בעברית?).

למופנמים שכבר התרגלו ״לברוח״ לסרטים או משחקי מחשב יותר קל בהתחלה, אבל גם המוחצנים מתרגלים בסופו של דבר -

יש מספיק טכנולוגיה כיום כדי להמשיך לקיים אינטרקציות חברתיות, אמנם פגומות אבל אמיתיות לגמרי.

 

נ.ב.

אז מה היה לנו עד כה?

- עובד רצוף מהבית? היה.

- סדר פסח עם סבא/סבתא בזום (למרות שהם גרים מעבר לכביש)? - היה.

- חתונה בשידור חי ביוטיוב (חסכנו צ׳קים)? - היה.

- ימי הולדת משפחתיים בזום? - היו.

bring it on

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

אני לא רואה סיבה לשחרר את הסגר, צריך להדק אותו ולגדר אזורים מועדי פורענות (סגר מלא לשכונות ולערים שנמצאות כרגע בטופ 10 במספר הנדבקים).

אולי אחרי יום העצמאות תהיה סיבה לשחרר אבל גם אז תלוי אם המצב ירגע אחרי כל המחדל אי עצירת הטיסות המגיעות ארצה (סגירת גבולות הרמטית), מחדל שרשרת הבדיקות

עריכה אחרונה על ידי נמרוד...
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, hans כתב:

מה שמאפיין בני אדם זה כל מיני תכונות, אחת מהן זאת הסתגלות. התכונה האחרת נקראת פקה פקה.

בתכל׳ס, כל עוד יש מה לאכול ויש איפה לישון - זה יימשך. גיבורי מקלדת ימשיכו להיות גיבורי מקלדת.

 

גם אני לא חושב שלהיות סגור בבית עם 4 ילדים וחתולה עד ספטמבר זה כיף גדול, אבל מה שקורה במציאות הוא שכולנו מסתגלים,

ואט-אט כל יחידה משפחתית יוצרת לה שגרה חדשה, עם הגדרות מחודשות של ״מהו ספייס״ (איך אומרים את זה בעברית?).

למופנמים שכבר התרגלו ״לברוח״ לסרטים או משחקי מחשב יותר קל בהתחלה, אבל גם המוחצנים מתרגלים בסופו של דבר -

יש מספיק טכנולוגיה כיום כדי להמשיך לקיים אינטרקציות חברתיות, אמנם פגומות אבל אמיתיות לגמרי.

 

אני חושב  שככל שעובר הזמן

הטירוף והלחץ יורדים

בפעם פעמיים הראשונות שביבי התראיין בחדשות כולם נלחצו

מספרים מטורפים

יכול להגיע לעשרוות אלפי מתים 

הדבקה המונית בפורים

אתה מפחד להגיד שלום לשכן שלך שלא תדבק

 

מאז עבר חודש

אנשים רואים שזה לא באמת סרט אימה כמו שתארו לנו

שאנשים שחלו לא באמת מתו בקלות

המתים האמיתיים הם קשישים

 

ביבי לא יכול להופיע כל יום בטלוויזיה ולהגיד שלפי ההערכות תוך חודש יהיו 10,000 מתים, כי זה כבר לא נשמע אמין

אז הוא מופיע פחות

וככה הלחץ יורד

 

ואנשים מרשים לעצמם לצאת החוצה.

לאט לאט יהיו יותר כאלה

 

 

לפני 4 דקות, נמרוד... כתב:

אני לא רואה סיבה לשחרר את הסגר, צריך להדק אותו ולגדר אזורים מועדי פורענות (סגר מלא לשכונות ולערים שנמצאות כרגע בטופ 10 במספר הנדבקים).

אולי אחרי יום העצמאות תהיה סיבה לשחרר אבל גם אז תלוי אם המצב ירגע אחרי כל המחדל אי עצירת הטיסות המגיעות ארצה (סגירת גבולות הרמטית), מחדל שרשרת הבדיקות

 

הטיסות זה מחדל

אבל אם מישהו היה רואה פה סכנה של חיים ומוות

אני בטוח שזה לא היה קורה

ואולי אנחנו צריכים להסיק שמישהו למעלה יודע משהו שאני ואתה לא יודעים

 

 

-

 

דבר אחרון:
שימו לב שאנחנו יורדים במספר הבדיקות, אבל כמות החולים החדשים נשארת פחות או יותר אותו דבר

מה שאומר שיש המון חולים בחוץ - גם כשעושים 5000 בדיקות מוצאים את אותה כמות חולים כמו שמצאו ב 7500 בדיקות

וזה מעודד

יש המון חולים, אבל פחות מ -200 במצב קשה

אף אחד כאן לא מגיע למצב שהוא נופל ברחוב ומת

 

וזה שוב מוכיח שלא מדובר בנגיף שהורג כל אחד

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

סלח לי, אבל מה אתה מדבר??

אנשים היו חרדים וקשובים לביבי לפני חודש כשהכל התחיל ופעלו בהתאם, ולכן המצב לא חרבנה היום.

אם אנשים היו מרגישים את ה'זריקה' שאתה מתאר שתתרחש בימים הקרובים - היינו במצב גרוע עשרות מונים.

אז נכון, יש רק 200 חולים קשה מתוך 10.5 אלף, שזה קצת פחות מ2 אחוז, אבל חשבת שזה אולי בגלל שאנחנו שולטים במצב ועם יד על הדופק?

במדינות שאנשים נופלים וקורסים ברחוב זה בגלל שאין מקום בבתי חולים ואין גם מספיק בדיקות כדי לאבחן אנשים בזמן.

היינו בקלות יכולים להגיע למצב הזה אם הכל היה ממשיך באופן שגרתי לא במשך חודש, אלא במשך שבועיים, עצרנו את זה בזמן, ועכשיו זה הזמן לחזור לאיזושהי שגרה לצד המחלה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 22 דקות, EliC25 כתב:

סלח לי, אבל מה אתה מדבר??

אנשים היו חרדים וקשובים לביבי לפני חודש כשהכל התחיל ופעלו בהתאם, ולכן המצב לא חרבנה היום.

אם אנשים היו מרגישים את ה'זריקה' שאתה מתאר שתתרחש בימים הקרובים - היינו במצב גרוע עשרות מונים.

אז נכון, יש רק 200 חולים קשה מתוך 10.5 אלף, שזה קצת פחות מ2 אחוז, אבל חשבת שזה אולי בגלל שאנחנו שולטים במצב ועם יד על הדופק?

במדינות שאנשים נופלים וקורסים ברחוב זה בגלל שאין מקום בבתי חולים ואין גם מספיק בדיקות כדי לאבחן אנשים בזמן.

היינו בקלות יכולים להגיע למצב הזה אם הכל היה ממשיך באופן שגרתי לא במשך חודש, אלא במשך שבועיים, עצרנו את זה בזמן, ועכשיו זה הזמן לחזור לאיזושהי שגרה לצד המחלה.

 

זה ממש לא 200 מתוך 10.5 אלף

אם עשינו 7500 בדיקות ומצאנו 500 חולים, ואז ירדנו ל 5000 בדיקות ומצאנו 500 חולים

יש לך כאן הרבה מעבר  ל 10.5 אלף חולים

ואם הממשלה נותנת לאנשים חולים לנחות כאן ואומרת להם "תשבעו לי באמא שלכם שלא תצאו מהבית" ומסתמכת על זה

כנראה הם יודעים שלא הולך להיות פה כאוס ולא הולכים למות כאן אנשים בערימות

איך הם יודעים את זה?

כי ברור לכולם שרוב המבוגרים נשארים בבידוד.

מה שלא היה ברור באיטליה כשנתנו לכולם להדבק, וגם לא בבריטניה

 

ברגע ששמים את האוכלוסיות הבעייתיות בבידוד חזק אפשר להכניס לכאן 200-300 חולים מחו"ל בלי לפחד שהולכים למות כאן אנשים בערימות

ואפשר להשאיר 900 חרדים חולים בבני ברק בלי לפחד שיהיה פה מוות קיצוני

 

כי יודעים שאלה שמתערבבים ועושים שטויות הם צעירים שסביר להניח לא ימותו

וזה יוכיח את עצמו

 

איפה עשרות מתים חרדים שנדבקו והדביקו באותה הלוויה שדיברו עליה בכל מהדורת חדשות? איפה כל החרדים שנדבקו בפורים?

הם לא כאן וסביר להניח שגם לא יהיו

 

אני בטוח שכל מי שצריך לקבל את ההחלטות יודע שכל עוד שומרים על האוכלוסיות שבסיכון בבית לא הולך להיות פה שום דבר קיצוני

 

פורסם (נערך)

אפתח בבקשה לקורולה וטרנספורטר:  תשתדלו למלא שורות, ברוב הפוסטים שלכם יש המון שורות עם 2-5 מילים. הפוסטים שלכם וכל ציטוט שלהם מאריך את העמוד בצורה מטורפת, ותכלס, זה תופס את כל המסך בקלות+3 גלילות, בכתיבה נכונה הם יהיו כמחצית מהאורך הנוכחי שלהם. כאמור, זו רק בקשה.

 

ולעניין: אני לא מבין את התנהלות הרשויות במשבר, הקצאת המשאבים והצעדים שננקטים. זה מרגיש כאילו יורים בכל הכיוונים. הדוגמה האחרונה- קניה מאסיבית של התרופה הידרוכלורוקווין, "תרופת הפלא" במחקר הצרפתי (על 20 איש...), למרות שבכל גוף מקצועי נכון לרגע זה אומרים "לא הוכח/אין ראיות שיעילה", אבל מצד שני כן הוכח שיש לה תופעות לוואי בעייתיות מאוד- ואפשרי שאחת מהן (בגזרת לא הוכח, כרגע במחקר) היא הפרעות שונות בלב כאשר התרופה ניתנת לחולי קורונה.

במידה ובמשרד הבריאות רוצים להחזיק מלאי לשעת חירום במידה ויוכח שיש לה יעילות מסוימת, מובן לחלוטין.

אבל להצטייד במעל 10 טון?? (40-50 מיליון מנות יומיות לאדם בוגר. תעכלו לרגע את המספר הזה) 

אני לא רופא, ולא הרגשתי בנוח להעביר את הביקורת לבד. דנתי בנושא עם מישהו שהוא כן רופא. הוא מוסר-

"מה המפגרים האלו עושים לכל הרוחות".

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
לפני כשעה, Pika007 כתב:

אפתח בבקשה לקורולה וטרנספורטר:  תשתדלו למלא שורות, ברוב הפוסטים שלכם יש המון שורות עם 2-5 מילים. הפוסטים שלכם וכל ציטוט שלהם מאריך את העמוד בצורה מטורפת, ותכלס, זה תופס את כל המסך בקלות+3 גלילות, בכתיבה נכונה הם יהיו כמחצית מהאורך הנוכחי שלהם. כאמור, זו רק בקשה.

 

ולעניין: אני לא מבין את התנהלות הרשויות במשבר, הקצאת המשאבים והצעדים שננקטים. זה מרגיש כאילו יורים בכל הכיוונים. הדוגמה האחרונה- קניה מאסיבית של התרופה הידרוכלורוקווין, "תרופת הפלא" במחקר הצרפתי (על 20 איש...), למרות שבכל גוף מקצועי נכון לרגע זה אומרים "לא הוכח/אין ראיות שיעילה", אבל מצד שני כן הוכח שיש לה תופעות לוואי בעייתיות מאוד- ואפשרי שאחת מהן (בגזרת לא הוכח, כרגע במחקר) היא הפרעות שונות בלב כאשר התרופה ניתנת לחולי קורונה.

במידה ובמשרד הבריאות רוצים להחזיק מלאי לשעת חירום במידה ויוכח שיש לה יעילות מסוימת, מובן לחלוטין.

אבל להצטייד במעל 10 טון?? (40-50 מיליון מנות יומיות לאדם בוגר. תעכלו לרגע את המספר הזה) 

אני לא רופא, ולא הרגשתי בנוח להעביר את הביקורת לבד. דנתי בנושא עם מישהו שהוא כן רופא. הוא מוסר-

"מה המפגרים האלו עושים לכל הרוחות".

 

אינטרסים. הכל אינטרסים. משרד הבריאות והממשלה הרוויחו מקניית התרופה הזו ככל הנראה.  . הכל אינטרסים והכל עסקאות מתחת לשולחן. 

 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

×
×
  • תוכן חדש...