Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יתכן. יש גם טענה שהציוד החדש מצריך ריאגנטים אחרים.

 

אנח סקרן מה מגיע ברכבת האווירית מסין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא מצדיק חברה שיוצאים החוצה , אבל תבינו, עם ילדים קטנים בבית המצב בלתי נסבל.

אם יש אפשרות לצאת כמשפחה גרעינית ולמקום מבודד ומבלי לפגוש אנשים אחרים, בעיני זה תקין. 

מה שהופך את המצב לקשה עוד יותר הם שני דברים: חוסר ודאות ולראות את המנהיגים פועלים אחרת מההנחיות. 

1. חוסר השקיפות מצד הממשלה יוצר חוסר ודאות אצל האזרחים. עד מתי אני יכול להגיד לילדים שלי אסור לכם לצאת החוצה ואני גם לא יודע מתי יהיה מותר? 

קשה להסביר את התחושות למי שאין לו ילדים. הם חייבים לפרוק אנרגיה איפה שהוא, אם זה לא קורה בחוץ זה קורה בבית. 

תפרסמו תוכנית כלשהיא, עם תאריכים ושלבים שמותנים בהתקדמות בשטח. אני אמור להערך לשבועיים או לחודשיים? 

2. אני והאחים שלי לא ראינו את אמא שלי חודש. היא בת 80. אז אנחנו מבינים את הרציונל וגם היא.
אבל יום למחרת הסדר אני רואה תמונות במדיה וקורא שראש הממשלה והנשיא כן אירחו את הילדים שלהם בחג?!

מה זה אם לא יריקה בפנים? 

 

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh
  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 6

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, SurfHigh כתב:

2. אני והאחים שלי לא ראינו את אמא שלי חודש. היא בת 80. אז אנחנו מבינים את הרציונל וגם היא.
אבל יום למחרת הסדר אני רואה תמונות במדיה וקורא שראש הממשלה והנשיא כן אירחו את הילדים שלהם בחג?!

מה זה אם לא יריקה בפנים? 

 

 לך תראה אותה. אז מה שהיא בקבוצת סיכון? לראש הממשלה מותר, נשיא יורק לך בפנים. אז מותר לך.

[ציניות]

עריכה אחרונה על ידי snoop90
פורסם

ממה שהבנתי, בני המשפחות של המקורבים לצלחת נבדקו לקורונה על מנת שיעשו חג ביחד. בהחלט אין הבנה של האזרחים.

לפני 2 שעות, נמרוד... כתב:

myתוצאות, מעבדה.pdf.pdf.pdf bro look at that..

 

הודעה לציבור
נתונים עדכניים אודות כמות תוצאות המעבדה:
תאריך מספר תוצאות מעבדה
7851 31.3
8213 1.4
9082 2.4
9903 3.4
6647 4.4
9279 5.4
7250 6.4
6592 7.4
5570 8.4
5521 9.4
5980 10.4
בברכה,
אייל בסון
דובר מ. הבריאות

הודעת הבהרה לגבי הבדיקות>>>

המספרים שפורסמו הם למעשה מספר *בדיקות המעבדה שפוענחו*. 

מספר הדגימות שנלקחות על ידי מדא בבתי הנבדקים וגם בחניוני ״חנה וסע״ (דרייב אין) הוא בקצב גבוה של אלפי דגימות ביום דבר שמציב את ישראל בין המקומות הראשונים בעולם . 

הקצב ירד בימים האחרונים גם כתוצאה של מחסור בריאגנטים ומעבר לתוצרת מקומית וירידה ברצון הציבור להיבדק כתוצאה מהחג. לצורך כך המעבדות עברו תהליכי עדכון פנימיים שנועדו לאפשר לעבוד על ריאגנטים מתוצרת מקומית. 

תהליך זה מצריך התאמה של כל מעבדה למספר שעות עד יום שלם, כפועל יוצא מכך הייתה ירידה בפעילות המעבדות שתיפתר בקרוב. 

כחלק מסל הפתרונות נוסף גם הציוד החדש שנרכש - בהן 6 מכונות נוספות של חברת BGI-AID שיגביר את הקצב ל20,000 אלף בדיקות מעבדה ביום - זאת לאחר התאמת המכשור החדש והצבתו בקופות החולים ולאחר מכן המשך עליה עד ליעד שהציב ראש הממשלה. 

יחד עם הכשרת מעבדות אוניברסיטאיות נוספות בהן מכון ויצמן שעמה כבר נחתם הסכם ועם המעבדה באונ׳ ת״א שאמור להיחתם עמה הסכם מחר.

אייל בסון
דובר מ.הבריאות

פורסם

אם דיברנו על יציאה מהמשבר אני מקווה שהמדינה תתחיל לעשות עבודה קצת יותר טובה ורצינית.
אם מה שקורה עכשיו בבתי האבות מרמז על העתיד כל אחד פה צריך לדאוג להורים/לסבא סבתא שלו. לא נראה שהרשויות פה עושות משהו או מפנימות את המצב וזה קצת הזוי, כי ברור מה הנגיף הזה מעולל אצל באוכלוסיה המבוגרת, המספרים מבתי האבות שבהם היו נדבקים מבהילים...

 

אני לא רואה הנחיות ברורות, לא רואה טיפול מיוחד, לא רואה ניטור... בקיצור לא רואה שום צעדים אקטיביים.
אני מתחיל לחשוב שמצבנו הטוב הוא נטו בגלל המאפיינים של מדינת ישראל ופחות בגלל הטיפול המדהים של המלך ביבי, מדינה בלי גבולות פתוחים פרט לשדה התעופה, אוכלוסיה צעירה ויחסית ממושמעת...

לא ברור גם למה לא מפעילים את הצבא או יותר נכון את פיקוד העורףת כלומר ברור לי למה לא עושים את זה אבל אני לא רוצה לגלוש לפוליטיקה.
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

גם אני עוקב אחרי מה שקורה בבתי אבות,  מצד אחד זה מזעזע.

מצד שני,  אני שומע את הקולות,  לא סופרים אותנו , לא עושים כלום למעננו , לא באים לבדוק אותנו על מנת שנהיה בשקט. 

 

אז נתחיל בזה  - כל המדינה משותקת בעיקר כל מנת להציל את הקשישים ולמנוע קטסטרופה שתפגע בעיקר בקשישים. 

מילארד ש"ח ביום נזק למשק.   אז נא לא להכניס לפאניקה שלא סופרים את הקשישים.

 

בדיקות בדיקות בדיקות - לא משנה כמה בדיקות יעשו בבתי אבות , עד שיגיעו התוצאות של הבדיקות זה כבר לא יהיה רלוונטי. 

הפתרון צריך להיות בידוד מוחלט - צוות שמטפל בקשישים צריך להיות מבודד איתם וסגור איתם בבית האבות. 

אין יוצא ואין בא. 

רק אספקה שמוכנסת אליהם, זאת הדרך היחידה להגן עליהם. 

משפחה שרוצה לבקר או לראות את הקשיש שלה מוזמנת לקחת אותו לביתה , אבל לא להחזיר. 

כל עוד המטפלים נכנסים ויוצאים חופשי, אין ממש הגנה על הקשישים.  

 

פורסם (נערך)

אפשר להבין מאיפה ההנפצה על "מצבנו הטוב" שמפמפמים בשלטון? (ויותר מזה- כל מיני הכרזות על זה שישראל היא "המקום הכי טוב בעולם להיות בו כרגע")  הסיפור הזה נכנס לפה ממש מאוחר (אני לא מחשיב את אלו שהוחזרו מהספינה היישר לבידוד בצורה שאכן הייתה מסודרת), ומאז קפצנו מעלה מעלה ברשימת ההדבקות.

כמו שאמרת, האוכלוסיה בישראל צעירה בפער עצום מרוב המקומות (הגיל החציוני נמוך ב 9 שנים מבארה"ב, וב 10-16 ממדינות אירופה)

 

הטיפול היה יכול להיות יותר טוב בלשון המעטה, אבל כרגע יש דבר אחד עיקרי שמאוד חשוב: פאקינג אכיפה, הרבה מהצעדים שהוכרזו הם בגדר בדיחה בשלב זה (נתב"ג, מישהו?)

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • אהבתי 1
פורסם

שכן מבית הוריי, שהיה חבר ילדות, חזר היום הביתה מארה"ב והתקשורת הציגה אותו כאיזה קרימינל, כי הוא לקח מונית הביתה.

לפי מה שהוא אומר בדקו אותם בנתב"ג לתסמינים, הוא חתם על הצהרה ונסע משם במונית הביתה לבידוד (בחדר בבית הוריו).

 

בנושא אחר -

תכף המשק יתחיל לחזור לאט לאט, הייתי עובד עד עכשיו במוזיאון, שכנראה לא יחזור לפעילות בקרוב... צריך לחשוב על כיוון אחר, יש המלצות?

  • אהבתי 1
פורסם

יש מפעלים עם חוסר בעובדים-בייצור בק"א ואחזקה.

לא מקום נקי כמו מוזאון,המשכורות בהתחלה לא גבוהות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שום אכיפה וגם מצהירים שלא תהיה אכיפה.
מחייבים אנשים לצאת מהבית עם מסכות (שהיעילות שלהן מוטלת בספר אבל זה עניין אחר) אבל מודיעים שמי שלא יציית, לא יקבל קנס.
אין ספק שאנחנו במקום שהכי טוב להיות בו כרגע.

בתאריך 8.4.2020 בשעה 17:50, Pika007 כתב:

שיוציא מהמשכנתא של הבית, ימכור את הרכב, או ימצא דרך. זו בדיוק החומרה של עבירה כזו.

רק שיהיה ברור, את הסכומים המופלגים האלו אני מייעד אך ורק לחולים מאובחנים שמפרים בידוד, לא לכל אדם ששהה במקום כלשהו ויושב תחת חובת בידוד בגלל

הדבקה פוטנציאלית, שם הספק משחק תפקיד גדול.

ואם זה מישהו שאין לו דירה, מגיע לעבודה בתח"ץ ולאחרונה הוציאו אותו לחל"ת?
או שזה מישהו שלא מזיז לו, יש לו אמצעים לחיות במגדל יוקרתי ולאכול ואגיו כל החיים.
לדעתי במקרה כזה, אדם שמסכן חיים במודע צריך לשלם בחופש שלו אחרת זו רק שאלה של מחיר. 
אם תציע לאנשים שמבודדים בדן פנורמה אפשרות להשתחרר הביתה תמורת תשלום, בטוח יהיה מי שיקפוץ על המציאה. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Pika007 כתב:

אפשר להבין מאיפה ההנפצה על "מצבנו הטוב" שמפמפמים בשלטון? (ויותר מזה- כל מיני הכרזות על זה שישראל היא "המקום הכי טוב בעולם להיות בו כרגע")  

 

 

אלו סתם טפיחות עצמיות על הכתף,  כמו במסיבת עיתונאים שכולם שיבחו את ביבי על הצעדים הטובים שהוא עושה.

כל מה שישראל עשתה היא להגזים בכל הצעדים, לקחת לקיצוניות את כל הבידוד , סגר ועוצר. 

אז נכון, מבחינת המספרים אנחנו במצב מעולה, הכי טוב בעולם כנראה.

ניפצו לי את כל התחזית הפסימיות שלי. 

אבל מה זה אומר?  מה הולכים לעשות הלאה?

 

אני שומע המון אנשים מסביב, בעיקר מי שניזון מהתקשרות בארץ ולא רואה מה מתרחש בעולם,

הטענה העיקרית שלהם , שזה עברנו את זה, לא היה כל כך נראה, המספרים יורדים ותיכף זה יעלם בארץ.

אולי הם צודקים , אבל לא נראה לי . 

אולי דווקא בגלל שלא קיבלנו כאפה לפרצוץ המכה הבאה תהיה חזקה יותר?  

כרגע נראה שאנחנו במגמת ירידה (יש גם אימות ממספר המתים שלא מזנק - אז זה לא רק חוסר בדיקות).

נקווה שזה לא יגרום לשיחרור מהיר מידי של כולם. 

 

לגבי מקומות עבודה 15% ..  למי שזה חשוב, ההנחיות כרגע זה 15% מהאנשים, אבל מקום עבודה יכול להעלות ל 30% 

צריך רק להודיע למשרד הכלכלה שמעלים ל 30% ולנמק את הסיבה. 

ההנחיות לא אומרות שצריך לחכות לאישור (מקבלים במייל אישור הגשה עם הפרטים שהוזנו)

https://www.gov.il/he/service/vital-workers-report

 

 

לפני 44 דקות, EliC25 כתב:

בנושא אחר -

תכף המשק יתחיל לחזור לאט לאט, הייתי עובד עד עכשיו במוזיאון, שכנראה לא יחזור לפעילות בקרוב... צריך לחשוב על כיוון אחר, יש המלצות?

 

יש דמי אבטלה כרגע?   

אתה יכול לשרוד כמה חודשים ככה?  אם כן אל תמהר לצאת החוצה.

חכה לראות מה קורה בשוק ומה קורה בעולם.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני כשעה, Pika007 כתב:

אפשר להבין מאיפה ההנפצה על "מצבנו הטוב" שמפמפמים בשלטון? (ויותר מזה- כל מיני הכרזות על זה שישראל היא "המקום הכי טוב בעולם להיות בו כרגע")  הסיפור הזה נכנס לפה ממש מאוחר (אני לא מחשיב את אלו שהוחזרו מהספינה היישר לבידוד בצורה שאכן הייתה מסודרת), ומאז קפצנו מעלה מעלה ברשימת ההדבקות.

כמו שאמרת, האוכלוסיה בישראל צעירה בפער עצום מרוב המקומות (הגיל החציוני נמוך ב 9 שנים מבארה"ב, וב 10-16 ממדינות אירופה)

 

הטיפול היה יכול להיות יותר טוב בלשון המעטה, אבל כרגע יש דבר אחד עיקרי שמאוד חשוב: פאקינג אכיפה, הרבה מהצעדים שהוכרזו הם בגדר בדיחה בשלב זה (נתב"ג, מישהו?)

מכל הטיפול בקורונה, אני הסקתיי שאנחנו הישראלים טובים מעבודה מ-0 עד 100 בפרק זמן מאוד קצר. אנחנו בממוצע המיטות לכל 100 נפש נמוך ביחס למדינות OECD. הצלחנו תוך שבוע (השבוע הראשון במרץ) להכפיל את כמות הבדיקות.

כלומר בשבועיים הראשונים המדינה הצליחה לגייס כל כך הרבה משאבים תוך רגע. מאז, אני רק שומע סיפורים: לא הצלחנו לגייס את כמות הציוד שרצינו, כמות החולים הוא בממוצע של 500 חולים ביום, כמות הבדיקות יורדות (משרד הבריאות טען שהוא מכשיר ציוד חדש), הציוד הסיני מוקפא כרגע משום שישראל לא מוכנה לתת לסינים מידע רפואי על החולים. והכי חשוב: כמות ההדבקות בקרב האוכלוסיה הערבית קופצת (משהו שדי צפוי).

אולי אנחנו עוד רגע בפתח של בחירות חדשות, ובגלל זה יש אנשים שרוצים לפמפם לנו שאנחנו במצב טוב. הדבר היחידי שאני חושב: שאנחנו הצלחנו להאט את התפתחויות המהירות שקורות במדינות מערביות. הקצב של החולים הקשים והמונשמים הוא איטי, אך אני חושש שהוא יטפס תוך כמה ימים.

אז אני לא יודע איך התקשורת מפמפמת לנו שתוך רגע הממשלה מורידה הילוך ומחזירים לאט לאט את השגרה אחרי הפסח.

פורסם
לפני 29 דקות, korola כתב:

יש דמי אבטלה כרגע?   

 

אני עובד מהבית בחצי משרה, כל מה שנכנס יוצא

אני צריך עוד עבודה כי באוקטובר אני מתחיל תואר שני...

×
×
  • תוכן חדש...