Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זה לא משנה, כיוון שכל חברה תצטרך לעבור את כל התהליכים באופן עצמאי. זה אולי יקצר קמת את תהליכי הייצור כיוון שכמה יצרנים יתחילו לעבוד במקביל, אני מסופק שזה ישנה את הקצב כיון שברגע שלמישהו יהיה ביד חיסון מורשה יהיה הליך מהיר שלי רישוי לייצור על ידי מספר יצרנים, ואולי המפתחת אפילו תוותר על תמלוגים או תגבה תמלוגים סמליים, בדומה למה שקרה לאחרונה עם חברת מדטרוניק שפרסמה את תכניות אחד מדגמי המנשמים שלה לשימוש כל יצרן שירצה להשתמש בהם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בבריטניה גופות נערמות בקצב מסחרר כמעט חוצים את קו ה-10,000 מתים. תיאורית "חיסון עדר מזורז" של בוריס ג'ונסון התגלתה כאסון. 

 

ב-4 במרץ היו בבריטניה 0 מתים מקורונה. ב-10 באפריל 8,958 מתים. 

 

UK.jpg.8b1c7cf991bc78291e483b7060c09f1c.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 שעות, נמרוד... כתב:

ישראל עשתה בימים הללו:

תאריך---מס' בדיקות סה"כ

31.3---7851

1.4---8213

2.4---9082

3.4---9903

4.4---6647

5.4---7250

מקור: משרד הבריאות בטלגרם, פורסם בתאריך 7.4.2020

 

מה שאומר שאנחנו עושים ממוצע של 900~ בדיקות למיליון איש

לא יודע מאיפה אנשים מנפיצים כאלה מספרים, אולי אנחנו בדרך לעוד בחירות ומנסים להרוויח את דעת הקהל.

Bruh אנחנו כבר ב10 אלף באופן יומי, החישוב נעשה לגבי כל התקופה. אם יש 9 מליון ישראלים ובערך 120 אלף בדיקות עד כה, זה אומר שעשו בערך 13 אלף בדיקות למליון איש, בין המדינות הגבוהות בעולם, במיוחד כשאתה מקזז את כל המדינות שיש להן כמה עשרות/מאות אלפי תושבים סהכ.

 

IMG_20200410_200522_307.jpg

פורסם (נערך)

לאחרונה גיליתי כמה כיף לחפור בראיונות שעשו לפני חודש - חודשים עם כל מיני פרופסורים שטענו שהקורונה זו שפעת עם יחסי ציבור רק בשביל לגלות כמה הם טעו

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001322593

 

Italy.jpg.4f89fa35115b279da95a950df77ae560.jpg

 

אדוני הפרופסור זה כמה אנשים מתו באיטליה בסך הכל בחודש וחצי אחרי שנעלו את כל התושבים בבית בסגר.  

 

257815650_italy2.jpg.cdf3a8939f78f4504fe87861c9434eae.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 20 דקות, ChemGuy85 כתב:

בבריטניה גופות נערמות בקצב מסחרר כמעט חוצים את קו ה-10,000 מתים. תיאורית "חיסון עדר מזורז" של בוריס ג'ונסון התגלתה כאסון. 

 

ב-4 במרץ היו בבריטניה 0 מתים מקורונה. ב-10 באפריל 8,958 מתים. 

 

UK.jpg.8b1c7cf991bc78291e483b7060c09f1c.jpg

 

למה אסון? א. אחרי כמה ימים הם ויתרו על התוכנית. ב. גם אם ימותו 50-100K איש, רובם המוחלט מעל גיל 60, אז מבחינת הבריטים יכול להיות שזה נסבל.

 

עוד קצת תה, נייג׳ל, ויהיה בסדר.

 

אם בקצב המקורי אפשר היה לחזור לעבודה מלאה אחרי חודש-חודשיים, עם הסגרים וכל מה שמסביב ו״שיטוח העקומה״, ייתכן ותגיע לאותה כמות מתים בסופו של דבר אבל עם כלכלה לא קיימת (שתפגע מאוד גם כן ברפואה ובאיכות החיים).

פורסם

תוחלת החיים הממוצעת בבריטניה עומדת על 81. למות 20-30 שנים לפני הזמן זה סבבה? להזכירך בני 50-60-70 עדיין חלק פעיל בשוק העבודה. 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

לאחרונה גיליתי כמה כיף לחפור בראיונות שעשו לפני חודש - חודשים עם כל מיני פרופסורים שטענו שהקורונה זו שפעת עם יחסי ציבור רק בשביל לגלות כמה הם טעו

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001322593

 

Italy.jpg.4f89fa35115b279da95a950df77ae560.jpg

 

אדוני הפרופסור זה כמה אנשים מתו באיטליה בסך הכל בחודש וחצי אחרי שנעלו את כל התושבים בבית בסגר.  

 

257815650_italy2.jpg.cdf3a8939f78f4504fe87861c9434eae.jpg

 

בסוף כמות המתים באיטליה תעמוד על 2-3 עונות שפעת. בטווח זמן מאוד קצר. מזעזע? כן. אבל לא משהוא יוצא דופן בהיסטוריה האנושית.

 

הפגיעה הכלכלית באיטליה לעומת זאת תיהיה נוראה. כבר עכשיו יש ביזה בדרום, שמירה על משאיות אוכל, והמאפיה מרימה את הראש. עוד כמה שבועות של סגר ויעלה לך פוליטיקאי כמו מוסליני. וזה - זה יהיה האסון האמיתי...

פורסם (נערך)

א. זה כן מאוד יוצא דופן בהיסטוריה האנושית פעם אחרונה שהייתה תמותה כזאת היה לפני 100 שנה במגפת השפעת הספרדית. 

 

ב. אתה לא מחליף תוצאה אחת (המון מתים) בתוצאה אחרת (כלכלה משגשגת) אלא יוצר מצב גם של תמותה המונית וגם מצב של כלכלה מרוסקת. 

 

כאילו באמת נראה לכם שאנשים ילכו בסבבה שלהם לעבודה באופן ספייס תוך כדי מעבר בתחנות רכבת בזמן שגופות נערמות בבתי חולים? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 3
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

תוחלת החיים הממוצעת בבריטניה עומדת על 81. למות 20-30 שנים לפני הזמן זה סבבה? להזכירך בני 50-60-70 עדיין חלק פעיל בשוק העבודה. 

 

רוב רובם של ה-60+ כבר לא בשוק העבודה. ו-81 זה תוחלת החיים הממוצעת. מה שאומר שכמחצית מהאנשים לא מגיעים ל-81. אז כשיעשו סיכום לשנה נראה עד כמה באמת הפגיעה הייתה קשה.

 

האם זה נורא? כן. האם עדיף שיהיה חיסון/תרופה? כמובן. האם בשביל מה שידוע על המחלה היום צריך להטיל את העולם לשפל גדול חדש (הקודם חיסל מיליונים באופן ישיר, והעלה את הנאצים לשלטון שבתורו הביא לעוד 60 מיליון מתים)? לא בטוח...

לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

א. זה כן מאוד יוצא דופן בהיסטוריה האנושית פעם אחרונה שהייתה תמותה כזאת היה לפני 100 שנה במגפת השפעת הספרדית. 

 

ב. אתה לא מחליף תוצאה אחת (המון מתים) בתוצאה אחרת (כלכלה משגשגת) אלא יוצר מצב גם של תמותה המונית וגם מצב של כלכלה מרוסקת. 

 

כאילו באמת נראה לכם שאנשים ילכו בסבבה שלהם לעבודה באופן ספייס תוך כדי מעבר בתחנות רכבת בזמן שגופות נערמות בבתי חולים? 

 

הצעירים, אלה שרוב הסיכויים לא יפגעו, ילכו. גם היום הולכים. לפעמים, קורת גג ואוכל ל-3 ילדים בבית יותר חשוב מסיכוי של 0.5% לחלות בצורה קשה במחלה.

 

לא מאמין לי? תראה את שוודיה. כמעט 1000 מתים ואנשים ממשיכים לצאת ולשבת בבתי קפה, ולעבוד (יש לחברה שלי משרדים בשוודיה, ומשיחות עם קולגות שם הם טוענים שעדיף שכמה אלפים ימותו על פני ריסוק הכלכלה שלהם). תכלס, לא יודע מה נכון יותר. כנראה נגלה ב-2021...

פורסם (נערך)

אם אצלך 30-40% (זה שיעור הלא עובדים בישראל בגיל 65) הם רוב - אתה צודק. אבל אני מציע לך להסתכל בתרשים 2 במסמך המעודכן הזה. בגיל 60 עובדות אפילו למעלה ממחצית הנשים חסרות התואר האקדמי (הקבוצה עם שעור התעסוקה הנמוך ביותר) גברים עם תואר אקדמי מגיעים לשעור הזה בגיל 68.

 

בחוגים שבהם אני מסתובב אנשים עובדים עד גיל 70-75, גם אם בהיקף חלקי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שאלה,

 

כול הצעקות על זה שהעולם ישתנה בעקבות המגפה וכו'

איך השפעת הספרדית השפיעה על היומיום שלי עד ללפני כמה חודשים? מה השתנה אז?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

מסכים,

יש גם לא מעט עצמאיים שהעסק עבורם הוא מפעל חיים, סבא שלי עבד עד השבץ בגיל 84, סבתא שלי בת 87 ממשיכה אותו... כבר קרוב ל60 שנה.

יש לא מעט אנשים כאלו, ואולי הם ימותו עוד שנה או שנתיים, ואולי לא, אולי הם גם יחיו עד גיל 100, ולהחליט שלחיות 15-20 שנה פחות זה 'לא כזה נורא' זה משהו שקל להגיד מאחורי המסך.

אני גם חושב שלאותם אנשים הבדידות הארוכה הזו גרועה לא פחות מקורונה, אבל אנחנו צריכים לחשוב על שגרה כלשהי שתאפשר להם להמשיך לחיות עם מינימום סיכון.

למשל במקום שסבתא שלי תגור לבד בבית, שתגור עם ההורים שלי שגם ככה לא יוצאים בתקופה הזו... כל הצדדים מרוצים.

לפני 6 דקות, sperial כתב:

אם אצלך 30-40% (זה שיעור הלא עובדים בישראל בגיל 65) הם רוב - אתה צודק. אבל אני מציע לך להסתכל בתרשים 2 במסמך המעודכן הזה. ביל 60 עובדות אפילו למעלה ממחצית הנשים חסרות התואר האקדמי (הקבוצה עם שעור התעסוקה הנמוך ביותר) גברים עם תואר אקדמי מגיעים לשעור הזה בגיל 68.

 

בחוגים שבהם אני מסתובב אשנים עובדים עד גיל 790-75, גם אם בהיקף חלקי.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

אותי יותר מסקרן למה אתה כל כך מתקשה להתמודד עם המציאות ומעדיף לטמון את הראש בחול? 

מציאות = אתה? יודע מתי יהיה חיסון? הוכחת מדעית שאפשר להדבק בשנית בקורונה? בדקת עם העמיתים שלך איך הוירוס מתנהג במזג אוויר כזה או אחר? 

בן אדם, מישהו מפרסם פה פוסט חצי אופטימי - התגובה שלך זה לשלוף שוב קישור לJourney.

אז אני שואל למה?

 

ובוא, אתה יותר אינטלגנט מזה. אני לא מביע דיעה לא לפה ולא לפה. אני מאמין שמבחינת סגר וחזרה לשגרה מצפה לנו תקופה קשה.

אבל אני לא יושב כל היום לחפש מול גוגל כל סממן אפשרי לזה שיהיה עוד יותר גרוע, כדי לרוץ ולפרסם את זה פה.

וזה רעיון שמשום מה אתה ועוד מגיב או שניים פה לא מצליחים להבין. הבנה שהמצב שהמצב לא מזהיר ושיכול להיות יותר רע != פרסום אובססיבי לכל חלקיק מידע שיוכיח את זה והגכחה של כל מי שמנסה לטעון משהו אחר.

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, garicho כתב:

רוב רובם של ה-60+ כבר לא בשוק העבודה. ו-81 זה תוחלת החיים הממוצעת. מה שאומר שכמחצית מהאנשים לא מגיעים ל-81. אז כשיעשו סיכום לשנה נראה עד כמה באמת הפגיעה הייתה קשה.

 

כפי שראית בטבלה גם בני 50 מתים. בנוסף, אתה מתעלם מהעובדה שהצפה של בתי חולים תגרום לכך שחולי סרטן, סכרת, פצועים מתאונות, אנשים שחולים במחלות כרוניות שונות ואנשים שזקוקים לניתוחים לא יקבלו את הטיפול הרפואי שהם צריכים וגם הם ימותו מה שיגדיל עוד יותר את מספר המתים.

 

לפני 32 דקות, garicho כתב:

הצעירים, אלה שרוב הסיכויים לא יפגעו, ילכו. גם היום הולכים. לפעמים, קורת גג ואוכל ל-3 ילדים בבית יותר חשוב מסיכוי של 0.5% לחלות בצורה קשה במחלה.

 

תיקון טעות צעירים רוב הסיכויים לא ימותו, אבל יפגעו ועוד איך יפגעו. 

 

לפני 32 דקות, garicho כתב:

לא מאמין לי? תראה את שוודיה. כמעט 1000 מתים ואנשים ממשיכים לצאת ולשבת בבתי קפה, ולעבוד (יש לחברה שלי משרדים בשוודיה, ומשיחות עם קולגות שם הם טוענים שעדיף שכמה אלפים ימותו על פני ריסוק הכלכלה שלהם). תכלס, לא יודע מה נכון יותר. כנראה נגלה ב-2021...

 

אני יודע מצויין מה הולך בשוודיה. הם עושים ניסוי ענק על חשבון בריאות התושבים שלהם. אם זה ישתלם להם או יתפוצץ להם בפרצוף רק הזמן יגיד. 

 

לפני 13 דקות, David32 כתב:

שאלה,

 

כול הצעקות על זה שהעולם ישתנה בעקבות המגפה וכו'

איך השפעת הספרדית השפיעה על היומיום שלי עד ללפני כמה חודשים? מה השתנה אז?

 

 

אני חובב היסטוריה. תשובה מפורטת תצטרך לקבל מהיסטוריון. 

 

ממה שאני יודע השפעת הספרדית התפרצה בזמן מלחמת העולם הראשונה זה היה כמו דובדבן על עוגה של חרא. לכן קשה מאוד לבודד השפעות כלכליות וחברתיות של השפעת הספרדית מהשפעות כלכליות וחברתיות האדירות שגרמה המלחמה הגדולה. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

יש לנו כאן היסטוריונים. אני חושב שמישהו מהם יוכל לתת לנו ת קציר של השפעתן של מגיפות - על מלחמות, על מהפיכות חברתיות ופוליטיות ועוד. לכל אורך ההיסטוריה האנושית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...