Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, Transporter כתב:

נתקלתי עכשיו בגרף הזה

שמראה שלמרות מה שהבנתי עד היום

לרוב החולים יש תסמינים

איך זה הגיוני ?

 

כל הזמן מדברים על זה שיש המון חולים בחוץ ואנחנו לא יודעים עליהם כי אין להם תסמינים

הגרף הזה מראה שלרובם יש

ורק לאחוז יחסית קטן אין חום ותסמיני נשימה

 

לפי הגרף הזה  מתוך 7000 בדיקות אנחנו אמורים למצוא הרבה יותר מ 300-400-500 חולים

 

U4ntitled.png

 

הגרף מתייחס לחולי קורונה מאומתים. במשך הרבה זמן (וגם עכשיו להבנתי זה שוב כך) התנאי לבדיקה היה פיתוח תסמינים. כנראה שיש הרבה חולי קורונה ללא תסמינים שאינם מאומתים כי לא עברו בדיקה, ולכן לא מופיעים בגרף.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם
לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

Last of us - גם לדעתי המשחק הכי טוב שיצא אי פעם. חבל שאין פורט למחשב למשחקים של naughty dog

 

משחק מעולה רק בגללו רכשתי PS4. היום קראתי שהחלק השני נדחה ללא הגבלת זמן בגלל הקורונה.

לפני 54 דקות, Bob Ross כתב:

אתה מבין כמה העולם שאתה חי בו שברירי וגם כאן יכול לקרות משהו דומה (לא זומבים כמובן.. אבל לא חסר תרחישים אחרים - מגפה קשה יותר, אסטרואיד, הר געש, רעידת אדמה, מלחמת עולם שלישית וכו וכו וכו'. השגרה שלנו לא מובנת מאליו וצריך לקדש אותה ולנצור אותה.)

כך שהיה הרבה יותר חוויתי לשחק בו עכשיו. האווירה בחוץ מתאימה .

 

מצד המשחק מזכיר לנו שבני אדם מסוגלים להסתגל כמעט לכל סיטואציה, הלא נורמלי הופך לנורמלי והחיים ממשיכים. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

@RedLabel בודקים לא מעט אנשים ללא תסמינים - למשל אנשים שהיו במגע עם חולים מאומתים - גם אם אין להם תסמינים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אוקיי. עדיין, בלי לדעת מה החלק היחסי של הנבדקים ללא תסמינים מתוך סה"כ הנבדקים, אי אפשר להבין כלום מהגרף. אם מדובר בחלק קטן מהנבדקים הגרף יכול להיות מאוד לא מייצג.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אפשר לקחת את  איסלנד כ'מדגם' לכמה אנשים מתוך הנשאים יש תסמינים - 50 אחוזים.

 

פורסם (נערך)

האמת אף פעם לא חשבתי לשחק ב-Last of us. אולי נתתם לי רעיון לבידוד. מה שכן, אני מאוד אוהב את כל הסדרה של METRO.

עריכה אחרונה על ידי Giant_TA
פורסם
לפני 5 דקות, EliC25 כתב:

אפשר לקחת את  איסלנד כ'מדגם' לכמה אנשים מתוך הנשאים יש תסמינים - 50 אחוזים.

 

קשה מאד להשוות את אוכלוסית איסלנד (סקנדינבים קרים, מספר התושבים כמו בחיפה, פרושה על 5 פעמים שטח מדינת ישראל) לאוכלוסיה הים תיכונית הצפופה בישראל. בודאי לשכונות הצפופות שלנו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, Giant_TA כתב:

האמת אף פעם לא חשבתי לשחק ב-Last of us. אולי נתתם לי רעיון לבידוד. מה שכן, אני מאוד אוהב את כל הסדרה של METRO.

 

קח בחשבון שאתה חייב PS4. המשחק הוא אקסלוסיבי לקונסולה הזו. ועם יש לך, כדאי בהחלט כי עכשיו יש מבצע בps store  לחודש אפריל - המשחק המלא + הDLC ב48 שקלים בלבד. פשוט מחיר רצפה. 

 

 ואם נחזור לנושא השרשור , הנה דעה קצת אחרת אך מעניינת  על המגפה:

 

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, ALÞћÃ כתב:

סיימתי לצפות ב "Contagion" ; סרט מוצלח למדי (לטעמי) ומאוד רלוונטי לתקופה הנוכחית. מומלץ.

מעניין, אני דווקא מאוד השתעממתי ממנו והפסקתי אותו באמצע.

Outbreak לטעמי עדיף, אם כי הוא גם סרט בינוני ביותר.

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 שעות, sperial כתב:

קשה מאד להשוות את אוכלוסית איסלנד (סקנדינבים קרים, מספר התושבים כמו בחיפה, פרושה על 5 פעמים שטח מדינת ישראל) לאוכלוסיה הים תיכונית הצפופה בישראל. בודאי לשכונות הצפופות שלנו.

כל זה לא קשור למה שאמרתי.

אמרתי שאפשר לקחת אותם כדוגמא כי אצלם מלא אנשים עשו בדיקות (10 אחוז מהאוכלוסיה בערך), ונמצא ש50 אחוז ממי שחיובי הוא ללא סימפטומים.

אין קשר לאיך האוכלוסיה פרוסה ומה ההתנהגות שלה.

פורסם

בודאי שזה קשור, כיוון שתפוצת הנגיף מושפעת על ידי מאפייני האוכלוסיה. אני כבר לא מדבר על הבדלים היפותטיים לגמרי כמו הגנטיקה של האוכלוסיה, שבאיסלנד די הומוגנית (לטוב ולרע) ואצלנו לגמרי הטרוגנית.

 

דרך אגב, אם תרצה לבדוק 10% מאוכלוסית ישראל תצטרך לבצע כ-900,000 בדיקות, יש רק 3 מדינות שהגיעו למספר גדול מזה - ארה"ב, גרמניה ורוסיה. אפילו איטליה ביצעה רק 800,000 בדיקות, כך שההצעה שלך נופלת ברמה הטכנית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ומה המספרים של איסלנד אומרים לגבינו?

שיש עכשיו 10000 חולים מאומתים, עוד נגיד 5000 עם סימפטומים שלא עשו להם בדיקה ( כי לא נכנסו לקריטריונים של משרד הבריאות/ עוד לא הגיעו אליהם בגלל העומס ) ועוד 15000 לא סימפטומטיים?

וכל זה נכון להדבקה מלפני שבועיים ? זה אומר כ 40-60 אלף נשאים/ חולים בפועל היום ( מינוס 1000 שהחלימו )?

 

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 שעה, sperial כתב:

בודאי שזה קשור, כיוון שתפוצת הנגיף מושפעת על ידי מאפייני האוכלוסיה. אני כבר לא מדבר על הבדלים היפותטיים לגמרי כמו הגנטיקה של האוכלוסיה, שבאיסלנד די הומוגנית (לטוב ולרע) ואצלנו לגמרי הטרוגנית.

 

אבל אני לא מדבר על תפוצה אלא על סימפטומים.

פורסם (נערך)

על סימפטומים אנחנו לא יודעים כלום. אם אתה רוצה נסה לחפש נתונים באיסלנדית. מה אגיד לך, ארץ יפה, אבל שפה קשה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...