Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחקר ממש טרי מ-Imperial College שמנסה להעריך כמה אנשים בכל מדינה חלו בקורונה 

 

https://www.imperial.ac.uk/media/imperial-college/medicine/sph/ide/gida-fellowships/Imperial-College-COVID19-Europe-estimates-and-NPI-impact-30-03-2020.pdf

 

Imperial.jpg.95ebaf8f8d0d4d014b00c9250fa621e3.jpg

 

הטבלה הזאת מעניינת משלוש סיבות: 

 

א. היא מסבירה למה אנחנו רואים תמותה כל כך מטורפת בספרד ואיטליה פשוט המון אנשים שם חטפו את הוירוס

 

ב. היא מראה שאנחנו מאוד, מאוד, מאוד רחוקים מחיסון עדר.  

 

ג. כל זה בהנחה שאנשים שחולים ומבריאים מפתחים מספיק נוגדנים בשביל לא לחטוף סיבוב ב'. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

זה מה שקורה באנגליה - מדברים עם הרופא בזום/ סקייפ/ וואטסאפ, הרופא שואל שאלות, מקשיב לשיעול וקובע שיש קורונה. החולה נשאר בבית ומתפנה רק במידה והמצב מחמיר.
אי אפשר כאן לפנות אחד כזה מהבית בלי בדיקה מהימנה למלונית, כי יש סיכוי ששם הוא יידבק 100% בקורונה.
בסין / צפון קוריאה וכו.. כן אפשר לקחת בחשבון טעות כזאת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

אתמול קיבלתי מייל מקצועי מעניין מתי אנשים יתחילו לראות כספי סיוע מרשויות המס בארה"ב.  כלומר אדם שחי בעיר אמריקאית טיפוסית איפה שהוא חייב להרוויח לפחות 50-60-70 אלף דולר בשנה רק בשביל לסגור את החודש לא יראה את ה-1,200 דולר כספי סיוע לפני סוף - אמצע יוני. עד אז אין עבודה, אין ביטוח בריאות, שכר דירה יורד, כרטיסי אשראי יורדים, הלוואת רכב יורדת, הלוואות סטודנטים יורדות... אבל היי הבורסה עולה!!! 

 

Checks.jpg.0887586220ad04d0322e9dcba22e980f.jpg

 

 

 

 

 

 

 

אהבתי את התאריך שנתנו ל"כל האחרים"

image.png.e38fad337c98aed75b74eeba3c2af6d3.png

 

כאילו, את הכסף תראו בסוף העולם.

מזכיר קצת את הסרט "הנבואה"  .. בסוף הרשימה היה לו EE , והוא לא הבין מה המספר הזה.

ואז הוא מצא  everyone else

 

 

לפני 2 שעות, hwgeek כתב:

יש מצב שאולי כבר חטפנו את הקורונה בסוף השנה וחלקינו חשבנו שזה היה שפעת עונתית? אולי זה פשוט הגיע מוקדם יותר לארץ?

יש מידע כמה ניפטרו מסיבוכי שפעת בחודשי נובמבר -דצמבר?

 

כן, המידע קיים באתר של משרד הבריאות , הבאתי אותו לשירשור הזה הרבה פעמים. 

תחפש דוח שפעת שבועית.

אכן מתו המון בדצמבר, ינואר ופברואר מסיבוכי שפעת - בעצם מדלקת ריאות.

אבל .... הייתה ירידה וזה לא מסתדר עם הקורונה, אם התמותה הייתה מוירוס הקורונה אז היינו רואים עלייה בינואר ולא ירידה.

 

12 אנשים מכל 100,000 מתו בשבוע , שזה בערך 1000 איש  מתים בשבוע.

מתוכם , כ 14 אחוז מתו מדלקת ריאות - שזה 140 אנשים בשבוע מתו מדלקת ריאות.

שזה 20 מתים ליום מדלקת ריאות.

 

מה זה אומר?

תוסיפו לזה את העובדה שהדוח האחרון פורסם לשבוע שהסתיים ב 14/3 

וזהו .. מאז נגמרה השקיפות במדינת ישראל.

עד ה 14/3 זה היה מתפרסם כמו שעון ... ואז מישהו סגר את השאלטר.. ואין יותר שקיפות 

 

 

image.png.5b0b09b608dcc79dba82248448d5e380.png

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 2
פורסם

היום התפרסם מחקר ב-Nature Medicine או אחד האחים שלו, שבו לקחו כמה מאות משטחי לוע (או אף) שנלקחו בווהאן מחולים עם תסמינים דמויי שפעת, מאוקטובר 2019 עד ינור 2020 והוקפאו, ועכשיו נבדקו ל-SARS-CoV-2. התברר כי רק 9 מהם (משהו כמו אחוז אחד) היו חיובייםלנגיף הזה, וכולם נלקחו בינואר. אומר משהו על מהלך המגיפה - כמובן, אם אתה מאמין לסינים. העובדה היא שהמאמר התקבל לפרסום בעיתון מכובד מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

אתמול קיבלתי מייל מקצועי מעניין מתי אנשים יתחילו לראות כספי סיוע מרשויות המס בארה"ב.  כלומר אדם שחי בעיר אמריקאית טיפוסית איפה שהוא חייב להרוויח לפחות 50-60-70 אלף דולר בשנה רק בשביל לסגור את החודש לא יראה את ה-1,200 דולר כספי סיוע לפני סוף - אמצע יוני. עד אז אין עבודה, אין ביטוח בריאות, שכר דירה יורד, כרטיסי אשראי יורדים, הלוואת רכב יורדת, הלוואות סטודנטים יורדות... אבל היי הבורסה עולה!!! 

 

 

 

מצחיק

השבוע ראיתי מישהו מDALLAS מגיב בפוסט של חבר ומספר לו שהוא גר שם וקיבל כבר 1200$ לחשבון ושהוא שמח שהוא לא חי בישראל

אני מקוה שכשאנשים יתחילו למות שם בקצב והוא יעלה סירטונים ויתחנן שיכניסו אותו לארץ הוא יקבל ברקס.

לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

לדעתי זה גם סוג של wishful thinking

 

בערך באמצע פברואר חטפתי חום 38.2, שיעול, כאב גרון. חום ירד כעבור 24 שעות ונשארתי רק עם שיעול קשה וכאב גרון רציני במשך שבועיים. השיעול היה כל כך קשה שלא הצלחתי לישון בלילה כל פעם ששכבתי הרגשתי כאילו אני נחנק. שלחו אותי לעשות צילום חזה וריאות יצאו נקיות. בקיצור עברתי את זה, אבל היה קשוח. האבחון הרשמי שחטפתי ברונכיטיס. יכול להיות שזו הייתה קורונה, אבל סביר להניח שסתם חטפתי וירוס כלשהו. 

 

לכן חייבים לעשות בדיקות ולתת לאנשי מקצוע שיודעים לקרוא ניואנסים לעשות את העבודה. כל הזריקות באוויר "200 אלף כבר חלו! זה כאן כבר מנובמבר!" מבוססות על כלום ושום דבר חוץ מפנטזיה כלשהי "שמחר הכל נגמר". יותר מזה אנשים שאני החשבתי כאנשים משכילים ורציונליים משוכנעים שמדובר בקונספירציה עולמית כלשהי. 

 

בגלל זה הכי טוב לעשות בדיקת נוגדנים

אבל לא עושים את זה בארץ כי יש לך את גרוטאו שרוצה שהכל ילך לפי האינטרסים שלו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

תלוי אם ל-IRS יש פרטי חשבון בנק אמריקאי או לא. בארה"ב פרטי חשבון בנק מוזנים רק על גבי דו"ח מס אשר מוגש לרשויות. אם ל-IRS יש מידע על חשבון בנק כספים מתחילים לזרום נכון לעכשיו באופן די נקודתי, אבל זורמים. אם ל-IRS אין פרטי חשבון בנק הם ישלחו צ'ק בדואר לכתובת שרשומה על דו"ח המס האחרון שהוגש לפי טבלת התאריכים שפורסמה. ב-IRS עובדים על פיתוח פורטל בו אנשים יוכלו לעדכן פרטי חשבון בנק, אבל זה לא משהו שיהיה מוכן בשבועות הקרובים.  

 

כמובן יש אנשים שלא הגישו את דו"ח 2018 אז הם בכלל לא על הראדר של ה-IRS. מצחיק לראות כמה לקוחות שרדפתי אחריהם כמעט שנה שיביאו מסמכים פתאום רצים אחרי שאכין להם דו"ח בדחיפות. מצטער חברים first come, first served. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 40 דקות, ChemGuy85 כתב:

מה זה ברור? אם יש להם שפעת או סתם וירוס אקראי?

 

תשמע אם יש יכולת לעשות 40-50 אלף בדיקות ביום אפשר לעבור בית-בית ולבדוק כמה חולים/בעלי נוגדנים, אבל כרגע בקושי יש יכולת לעשות 7-8 אלף בדיקות ביום. 

 

בוא נגיד ככה שיש סיבה למה פרופסור מקשקש בטלוויזיה במקום להיות בפוזיציה של קבלת החלטות. 

 

חייבים לעשות כבר עמדות הבדק וסע שכולם יכולים להגיע לשם.

מי שנבדק נכנס למערכת שכתוב בה שבתאריך כך וכך הוא נבדק ויצא נקי 

ולא יכול להבדק שוב בשבועיים הקרובים

פורסם
לפני 14 דקות, Transporter כתב:

 

מצחיק

השבוע ראיתי מישהו מDALLAS מגיב בפוסט של חבר ומספר לו שהוא גר שם וקיבל כבר 1200$ לחשבון ושהוא שמח שהוא לא חי בישראל

אני מקוה שכשאנשים יתחילו למות שם בקצב והוא יעלה סירטונים ויתחנן שיכניסו אותו לארץ הוא יקבל ברקס.

 

בגלל זה הכי טוב לעשות בדיקת נוגדנים

אבל לא עושים את זה בארץ כי יש לך את גרוטאו שרוצה שהכל ילך לפי האינטרסים שלו

עוד תאוריית קונספירציה. בבריטניה בדקו את ערכות בדיקת הנוגדנים שהוצעו להם ופסלו אותן.

 

סה"כ, שוב, מדובר בערכות בדיקה חדשות שמצריכות פיתוח והוכחת דיוק. אתה לא רוצה בדיקות לא רגישות, כאלה שמפספסות הרבה חולים (ומחלימים) וגם כאלה לא סגוליות, כאלה שנותנות תשובות חיוביות במי שלא נדבק. אז כנראה שבשבוע - שבועיים האחרונים מתחילות להגיע לשוק ערכות כאלה, אבל עדיין לא זמינות, לפחות בישראל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 שעה, איציק נ. כתב:

מבחינת הפרופסורים - הרי ברור שאם הם עונים על כל הסתמינים (חום, שיעול, חוסר טעם וריח) - למה לבזבז את הזמן על בדיקה ? הם חיוביים

הנחה שגויה

ידידה שלי מהבית ממול הייתה חולה בתחילת שבוע עם חום גבוה וכאבים חזקים... באו לעשות לה בדיקת קורונה והיא יצאה שלילית.

פורסם

למדתי בחיים שמה שאומר מישהו שאין לו Accountability על מה שהוא אומר, יש לקחת בערבון מוגבל מאוד.

 

זה לא אומר שהוא צודק, זה לא אומר שהוא טועה, זה אומר שצריך להקשיב לו בביקורתיות יתרה.

פרופ' רוטשטיין מכובד מאוד, ובהחלט לא טיפש, אבל אין Handbook למצב כזה, ואם ההצעה שלו בדיעבד תהיה שגויה אף אחד לא יבוא אליו בטענות, אם ההצעה של בר סימן טוב בדיעבד תהיה שגויה בהחלט יבואו אליו בטענות ובצדק.

 

קל מהספסל לצעוק להוציא את כולם לעבודה, או לבדוק את כולם או לזרוק תיאוריות על ההתפשטות או על אחוזי התמותה.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, EliC25 כתב:

הנחה שגויה

ידידה שלי מהבית ממול הייתה חולה בתחילת שבוע עם חום גבוה וכאבים חזקים... באו לעשות לה בדיקת קורונה והיא יצאה שלילית.

בתקופה הזו מה שלדעתי רלוונטי הוא, שהיא לא תדביק אנשים אחרים.  בין אם מדובר בקורונה ובין אם מדובר בחיידק אחר או שפעת עונתית סטנדרטית.

ואת זה (בהנחה שיש סימפטומים גלויים) אנשים יכולים לעשות תחת לקיחת אחריות אישית.

אז נניח והיא גילתה שיש לה קורונה, ונצא מנקודת הנחה שהיא לא צריכה טיפול רפואי דחוף/אשפוז אוקיי ו...? 

כך או כך מי שמצבו יחמיר ויהיה ער לזה בזמן, סביר שילך לרפואה דחופה/מיון.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

בינתיים אלעל מבצעת הרבה טיסות מטען - סיון, קוריאה הדרומית ואירופה.

 

ישראייר מבצעת טיסות חילוץ מאירופה (במיוחד מלונדון), וטיסות מטען מעניינות - מבלגארד ועד שנזן.

 

ארקיע כנראה מקורקעת לגמרי, אבל הם היו בצרות קשות עוד לפני המשבר הנוכחי. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 שעות, korola כתב:

לא חוזרים לשגרה בזמן הקרוב!! 

שלא יספרו סיפורי סבתא לאף אחד. 

 

בתי ספר לא יפתחו לפני ה 1 לספטמבר זה כבר ברור לכולם.

כל המחסר יעבור לאון ליין לאט לאט. 

הייטק - יחזור לעבוד (אולי 50% מהזמן בעבודה מהבית ו 50% במשרד)

מפעלים יצרניים ללא קבלת קהל יחזרו לעבוד. 

 

זאת תהיה השגרה עד שימצאו חיסון או עד ש50% ידבקו. 

אפשר להגיע ל 50% הדבקה עם תמותה נמוכה ברגע שיהיה טיפול יעיל יותר ממה שיש היום.

אולי ביוני?

 

סליחה, אבל אני לא מאמין בניסים 

אני מאוד מקווה שאתה טועה, בינתיים אין שום דרמה במספרים, העקומה שטוחה, ירשנו לקצב הדבקה של פחות מ1.2 כל 3 ימים, רוב הקורבנות היה להם צפי חיים מאוד קצר, והעומס על מערכת הבריאות לא גדול, מנגד המשק מתעוות, החוב שעבדו קשה לשלוט בו ולהוריד אותו טופח, וברמה האישית, הילדים בבית, וזה פשוט כואב, ילדים קטנים לא אמורים להרכיב פזלים, לגו, לשחק בבובות ולראות טלוויזיה בין 4 קירות, הם צריכים מרחב, אוויר נקי וחופש.

לפני 14 דקות, ChemGuy85 כתב:

ארקיע כנראה הולכת לפירוק. מעניין אם אל-על תצטרף אליהם אחרי פסח. 

וטוב שכך, הבעיות שם ישנות, והדבר ההוגן שבעלי המניות ישלמו באובדן שליטה, בעלי החוב יקבלו תספורת והחברה תצא לדרך יותר חדשה ובריאה, אל-על היא חברה חצי ממשלתית ולא חושב שיתנו לה ללכת לפירוק, למרות שגם שם זה ינקה את המאזנים, נחיה ונראה.

×
×
  • תוכן חדש...