Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, korola כתב:

ביום חמישי כנראה נהיה עם 1.7 מיליון חולים מאובחנים ולא 2 מיליון .

 

חשבתי ככה שבוע שעבר ואני חוזר בי.. נראה שלא מעט מהמדינות שגרמו למספרים 'שמנים' מתחילות להאט את הקצב כמו איטליה (למרות שיש מדינות אחרות שמעלות את הקצב כמו רוסיה ובלגיה).

לכן נגיע ל1.7 לקראת שבת.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

צודק,  נראה הקצב ירד ל 70 אלף מאובחנים חדשים ביום, ויתכן בהמשך השבוע הוא ירד עוד יותר.

ולכן הסבירות שיש פי 10 או פי 20 יותר חולים לא מאובחנים לא הגיונית. 

כי אז היינו רואים הרבה יותר הדבקות וכמות החולים היתה עולה ועולה. 

 

אני מסתכל גם על הארץ וגם על העולם,

מה לעשות , גם בארץ לא בדיוק מגלים לנו את כל הנתונים.

פורסם
לפני 4 דקות, korola כתב:

אני מסתכל גם על הארץ וגם על העולם,

מה לעשות , גם בארץ לא בדיוק מגלים לנו את כל הנתונים.

 

כן אבל בארץ אתה יודע בודאות שלא קוברים אנשים בלי לדווח

ואין סיכוי שיש 500 מונשמים וכותבים בחדשות 100

לזה אני מאמין

 

הדבר  היחיד שאני חושב שלא מספרים לנו

שהוירוס הזה לא באמת קטלני ומסוכן

והביזיון הזה שנקרא גרוטו חוזר ואומר שלא תהיה אף חזרה לשיגרה

ואחריו עולה ביבי ואומר שיום אחרי המימונה יתחילו לחזור

 

אז תסלח לי, זה ביזיון איך שמשרד הבריאות מתייחס כאן לציבור

 

פורסם

לא חוזרים לשגרה בזמן הקרוב!! 

שלא יספרו סיפורי סבתא לאף אחד. 

 

בתי ספר לא יפתחו לפני ה 1 לספטמבר זה כבר ברור לכולם.

כל המחסר יעבור לאון ליין לאט לאט. 

הייטק - יחזור לעבוד (אולי 50% מהזמן בעבודה מהבית ו 50% במשרד)

מפעלים יצרניים ללא קבלת קהל יחזרו לעבוד. 

 

זאת תהיה השגרה עד שימצאו חיסון או עד ש50% ידבקו. 

אפשר להגיע ל 50% הדבקה עם תמותה נמוכה ברגע שיהיה טיפול יעיל יותר ממה שיש היום.

אולי ביוני?

 

סליחה, אבל אני לא מאמין בניסים 

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, korola כתב:

לא חוזרים לשגרה בזמן הקרוב!! 

שלא יספרו סיפורי סבתא לאף אחד. 

 

בתי ספר לא יפתחו לפני ה 1 לספטמבר זה כבר ברור לכולם.

כל המחסר יעבור לאון ליין לאט לאט. 

הייטק - יחזור לעבוד (אולי 50% מהזמן בעבודה מהבית ו 50% במשרד)

מפעלים יצרניים ללא קבלת קהל יחזרו לעבוד. 

 

זאת תהיה השגרה עד שימצאו חיסון או עד ש50% ידבקו. 

אפשר להגיע ל 50% הדבקה עם תמותה נמוכה ברגע שיהיה טיפול יעיל יותר ממה שיש היום.

אולי ביוני?

 

סליחה, אבל אני לא מאמין בניסים 

 

בין יוני לבין 1.9 יש הבדל גדול

היום בחדשות דיברו על חידוש הלימודים

אני לא חושב שהם זורקים שם דברים בלי בסיס 

לא מדובר על ראיון שמישהו נתן וקישקש אלא מידע שהגיע מכל מיני מקורות

אני חושב שאחרי שיראו את הגרפים של צרפת ספרד איטליה ויבדקו מה הסיכוי של ילדים לחלות וכמה מתוך אותם חולים מידרדרים יעשו חושבים ויחליטו אם זה נכון

ראיתי היום איזה גרף של ארה"ב עם 1.7% לגילאי 0-18

השאלה אם מדובק על 1.7% סיכוי להדבק או 1.7% למות

אם מדובר על 1.7% סיכוי להדבק, זה כלום ושום דבר. הרי 99% מהם יעברו את המחלה בקלות

 

מפעלים ללא קבלת קהל עובדים גם היום

לי באופן אישי יש המון חברים עובדי חברות כאלה או אחרות שעובדים כרגיל. במשרד או אנשים מכירות שכירים שמסתובבים בארץ ולא מפריעים לאף אחד

אני חושב שהתחומים האלה לא נפגעו ועובדים כרגיל.

מפעל שנמצאים בו רק העובדים ולא מקבל קהל ממשיך לעבוד גם היום.

חנויות שמקבלות קהל נפגעו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

משרד החינוך מעלה כל מיני רעיונות, 

זה דולף לתקשורת והם משדרים את זה.

אבל , מה ההיגיון לפתוח את בתי הספר חצי חצי...

זה יותר גרוע מהמצב שבית הספר סגור.

 

נניח משפחה שיש ילד בתיכון וילד בכיתה א', ככה לפחות שניהם בבית 

עכשיו, מה עושים אם פתאום הם חצי חצי הפוך?

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, korola כתב:

משרד החינוך מעלה כל מיני רעיונות, 

זה דולף לתקשורת והם משדרים את זה.

אבל , מה ההיגיון לפתוח את בתי הספר חצי חצי...

זה יותר גרוע מהמצב שבית הספר סגור.

 

נניח משפחה שיש ילד בתיכון וילד בכיתה א', ככה לפחות שניהם בבית 

עכשיו, מה עושים אם פתאום הם חצי חצי הפוך?

 

בוא נעשה סדר בעובדות שאף גרוטאו לא יכול להמציא לנו

יש כבר 9000 חולים + כמעט 700 שהבריאו

 

מתוכך 50 מתים

אם אני לא טועה הנפטר הכי צעיר הוא בן 50 עם מחלות רקע

 

מתוך כל ה9000 יש רק אחד או שניים מתחת לגיל 40 במצב קשה.

 

יש לך פה 0.1% רק אנשים מתחת לגיל 40 במצב קשה

זה כלום!

 

יעבור פסח יהיו מספיק נתונים מהעולם (בכל זאת כבר כמעט 2 מליון)

אולי יבואו ויגידו שאנחנו יכולים לחיות עם 1% הדבקה בגילאים 0-18

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

משרד החינוך מעלה כל מיני רעיונות, 

זה דולף לתקשורת והם משדרים את זה.

אבל , מה ההיגיון לפתוח את בתי הספר חצי חצי...

זה יותר גרוע מהמצב שבית הספר סגור.

 

נניח משפחה שיש ילד בתיכון וילד בכיתה א', ככה לפחות שניהם בבית 

עכשיו, מה עושים אם פתאום הם חצי חצי הפוך?

 

הסיבה שמדברים קודם על גן ואחר כך על בתי ספר יסודיים עד כיתה ד' היא

1. רוצים שההורים יצאו לעבוד ולא ישארו כי צריך לשמור על הילדים (בכיתה ה' ומעלה אפשר להשאר לבד בבית)

2. ככל שהילד גדול יותר כך הלמידה אונליין יותר יעילה.

פורסם

אבל, יש חשש עדיין ש.

ילדים נדבקים , ללא תסמינים וממשיכים להדביק אחד את השני. 

פתיחת גנים ובתי ספר (עד כיתה ד'), תיייצר תופעה של אלפי ילדים חולים לייט.

לא באמת חולים , אלא רק משמשים למדגרה לוירוס. 

ואז מה?

פורסם
לפני 23 דקות, korola כתב:

אבל, יש חשש עדיין ש.

ילדים נדבקים , ללא תסמינים וממשיכים להדביק אחד את השני. 

פתיחת גנים ובתי ספר (עד כיתה ד'), תיייצר תופעה של אלפי ילדים חולים לייט.

לא באמת חולים , אלא רק משמשים למדגרה לוירוס. 

ואז מה?

 

ואז יתחסנו

אז 10% מכל הנדבקים ישבו בבית עם תסמיני שפעת

מה לעשות?

לתת לכל ההורים להיות בייביסטר בזמן שמנסים להחזיר את המשק לשיגרה?

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, korola כתב:

התכוונתי שהם ידביקו את ההורים.

וההורים ידביקו את החברים בעבודה לפני שיהיו להם תסמינים.

ואז התפרצות חוזרת

 

אולי אצל ילדים האחוזי הדבקה יותר נמוכים או שזה פחות מדבק, לא יודע

 

יותר מטריד מה יקרה אם תהיה התפרצות בעזה או במזרח ירושלים

אחרי שנסיים עם כל הבלאגן כאן.

 

מהחרדים אני פחות מודאג כי ישאירו אותם  בסגר לדעתי עוד תקופה לא קצרה

הדבר היחיד שאנילא מבין פתאום

הראו שלא מכניסים לבני ברק אנשים שלא משם וזה הגיוני

אבל למה נותנים לתושבי בני ברק לצאת מהעיר?

כל הרעיון בסגר זה שתשאר בתוך העיר לא?

 

בדרום ת"א נראה ששום דבר לא נאכף

לא יודע איך יעצרו את זה אם זה יתפשט

למרות שאני מתחיל לחשוב שלא כל כך מפריע לאף אחד שתהיה שם התפרצות

אולי אם יצטרכו לבחור בין להנשים מסתנן לבין תושב ישראל יעשו את הבחירה הברורה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

 

בוא נתחיל בזה שהבורסות יחסית נראות טוב

השבוע הייתה עליה מתונה

ציפיתי שעם המצב בחו"ל ירדו, אבל חוזה  S&P נבלם מתחת 2800 ודאקס נמצא מתחת 10900  וכל עוד אנחנו מתחת לרף הזה הסיכוי לחזור למטה יורת גדול מהסיכוי לחזור למעלה

טכנית הבורסות לא אמורות לעלות גם אם נרד עכשיו ל 200 נדבקים ביום

כי המצב בחו"ל לא טוב

 

בורסה משקפת בעיקר מצב פסיכולוגי בקרב משקיעים + בנקים מרכזיים שמבצעים מניפולציות במערכת מאחורי הקלעים + ברוקרים בני 30 שמשחקים בחסכונות הפנסיוניים שלנו כאילו מדובר במשחק מחשב.

 

המון אנשים חיים מתלוש לתלוש ללא חסכונות מהותיים (אם בכלל). אותם אנשים הצליחו לצוף מעל פני המים כי הכלכלה עבדה והייתה נגישות לאשראי זול שאפשר לאנשים להמשיך לקחת עוד חובות. לדעתי חומרת המשבר תורגש היטב בחודשים הקרובים כאשר אנשים יתעוררו למציאות שפשוט אין להם יותר יכולת להמשיך לשלם את ההלוואות שהם נטלו.  

 

×
×
  • תוכן חדש...