Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, Tsachi89 כתב:

לגבי סין, יש בהחלט סבירות לא קטנה בכלל שמדובר בנגיף ידי אדם. לא דווקא נשק ביולוגי, אלא יותר ניסוי/ מחקר שהשתבש ויצא בטעות מהמעבדה על ידי טעות אנוש של עובד שנחשף לנגיף והעביר אותו הלאה.

סין היא מדינה שאין להאמין כמעט לשום מילה שיוצאת לה מהפה. ומבחינתי , שמקור ההתפרצות בווהאן, "במקרה" כמה ק"מ ספורים בלבד ממקום ההתפרצות יש מעבדה ביולוגית מרכזית וגדולה, ולא סתם ביולוגית, אלא ספציפית לחקר נגיפים!, אז תעשה את 1+1 בעצמך.

אני אשאל ככה, אם "במקרה" היה פורצת מגפה כאן בארץ , "במקרה" בנס ציונה, הייתם מאמינים להכחשות הממשלה בנושא  ? 

 

 

 

השאלה מה העולם יכול לעשות עם זה?

ולמה כשידעו מזה(וסביר להניח שאם אתה חושד בזה, ידעו את זה בממשלה קצת לפניך) לא סגרו את השמיים הרבה לפני?

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, Transporter כתב:

 

זה מה שאנשים מחפשים בנתחים מהסוג הזה

ואגיו כשלעצמו יש בו יותר שומן שמפוזר לכל אורך ורוחב הנתח מה שנותן עסיסיות וטעם ורכות אלוהים

בגלל זה הבשר בצבע אדום לבן ולא אדום כמו רוב הבשרים הפשוטים

כשאני רואה אצל הקצב נתח אדום שאין בו שיוש לא פחות ממדהים (לא חייב להיות ואגיו) אני יודע להתרחק משם ולחפש קצב אחר

 

https___crowdcow-images.imgix.net_https%3A%2F%2Fimages.ctfassets.net%2Fjigso8mmhmq2%2F5tWDnDJ9dukQuk26UociKS%2F217a5b1bf9333c14dac1726deb4f2e47%2FPacific_Rogue_Wagyu-Raw_Meat_Pacific_Rogue_Wagyu-Raw_Meat_Pacific_Rog.jpg

 

כי כנראה לא נותנים להם לצאת מהבתים או מהעיר בניגוד לאחרים שיכולים להסתובב

 

תקנה נתח קצבים רכות אלוהית ומחיר 60 - 70 שקלים לק"ג לפחות אצלנו באשדוד. הקטע בנתח קצבים שהוא נראה מאוד לא אטרקטיבי במצב נא בגלל הגידים. אנשים חושבים שמדובר בשריר קשה. בפועל מאוד בבשר רך כמו חמאה, טעים וזול בגלל בורות בקרב הציבור. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

תקנה נתח קצבים רכות אלוהית ומחיר 60 - 70 שקלים לק"ג לפחות אצלנו באשדוד. הקטע בנתח קצבים שהוא נראה מאוד לא אטרקטיבי במצב נא בגלל כל הגידים ואנשים חושבים שמאוד בשריר קשה. בפועל מאוד בבשר רך כמו חמאה, טעים וזול בגלל בורות בקרב הציבור. 

 

לצערי המילה "נתח קצבים" ו"פילה בר" זה קללה עבורי

שני נתחים משעממים ועצובים חסרי טעם.

יש לי ויכוח עם הרבה אוהבי בשר על זה, כל אחד בדעה שלו.

 

באים אליי לקוחות ששילמו 600 שקל על מנה בחתונה ומספרים לי שהם לקחו פילה בקר ובא לי לצחוק להם בפנים.

בשר חסר טעם, יבש בטירוף ופשוט לא מעניין.

 

אני אוהב נתחים שומניים.

אנטריקוט לסוגיו, טלה, כבש, אווז.

חזה אווז אגב אחד הנתחים הכי טעימים שיש ביקום הזה ולא יקר בכלל

פשוט צריך לדעת לעשות אותו טוב

 

פורסם

2-3% תמותה זה המון, בהתחשב במספר החולים, כמה מאות כל יום (בישראל). וכנראה שככל שהזמן עובר מתברר כי התמותה יותר מהאחוזים הבודדים שתוארו בסין, אם כי יש הבדלים עצומים בין מדינות.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, Tsachi89 כתב:

 

לגבי סין, יש בהחלט סבירות לא קטנה בכלל שמדובר בנגיף ידי אדם. לא דווקא נשק ביולוגי, אלא יותר ניסוי/ מחקר שהשתבש ויצא בטעות מהמעבדה על ידי טעות אנוש של עובד שנחשף לנגיף והעביר אותו הלאה.

קודם כול, למה אתה כועס? אף אחד לא קרא לך ״גזען״. וגם אם כן, אז זה נכון, כי כפי שכתבת, כולנו גזענים. אז שוב, למה אתה כועס?

 

לגבי ההמצאה המופרכת שהסינים המציאו את הווירוס - זה בדיוק כמו כל תאוריות הקונספריציה,

״החלטנו שזה ככה, אנחנו לא צריכים להוכיח כלום, מי שרוצה, שיביא הוכחה נגדית״.

 

אין סבירות ואין נעליים, זה לא מעשה ידי אדם, נקודה.

 

ואם אתה מתעקש, כל ה״קוד״ של הווירוס זמין, ומי שמתאמץ לחפור במקומות הנכונים יגלה שזאת פשוט מוטציה / וריאציה של נגיף הסארס.

לא פחות, לא יותר.

 

נ.ב.:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/MT072688

בבקשה - הקוד המלא. ^

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, hans כתב:

קודם כול, למה אתה כועס? אף אחד לא קרא לך ״גזען״. וגם אם כן, אז זה נכון, כי כפי שכתבת, כולנו גזענים. אז שוב, למה אתה כועס?

 

לגבי ההמצאה המופרכת שהסינים המציאו את הווירוס - זה בדיוק כמו כל תאוריות הקונספריציה,

״החלטנו שזה ככה, אנחנו לא צריכים להוכיח כלום, מי שרוצה, שיביא הוכחה נגדית״.

 

אין סבירות ואין נעליים, זה לא מעשה ידי אדם, נקודה.

 

ואם אתה מתעקש, כל ה״קוד״ של הווירוס זמין, ומי שמתאמץ לחפור במקומות הנכונים יגלה שזאת פשוט מוטציה / וריאציה של נגיף הסארס.

לא פחות, לא יותר.

 

 

 

לא כועס ממש לא , בטח לא עלייך. דיברתי באופן כללי על שליפת קלף הגזען בעידן הפולטקלי קורקט היום. רבים חוטאים בזה, שום דבר אישי נגדך. דרך טקסט קשה מאוד לפענח באיזה רוח נכתבו דברים, אז מתנצל אם התפרש שכעסתי עלייך.

לגבי הנגיף, אף פרופסור מכובד לא יעיז לרמוז שמדובר בנגיף ידי אדם כי מאותו רגע הוא יהייה "שרוף" בקהילה המדעית.

כל מקרה, אין שום סיבה להאמין למילים שיוצאות מהפה של מדינה דיקטטורית סטייל צפון קוריאה שמעלימה אנשים, נועלת אותם בבתים באמצעות ריתוך הדלתות  ושולטת על התקשורת.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Tsachi89

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, EliC25 כתב:

איך מדיבורים על הקורונה הגענו לדבר על רמות שיוש אצל הקצבים השונים בתל אביב... כל זה בגלל אנשים שמתים לחזור לתקלט בחתונות גרנדיוזיות

 

ככה זה כולם קוראים בקפה ומפרשים את הנתונים כפי שמתחשק להם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

Coronavirus: low antibody levels raise questions about reinfection risk

https://www.scmp.com/news/china/science/article/3078840/coronavirus-low-antibody-levels-raise-questions-about

זה, בנוסף לדיווח מדרום קוריאה היום על 51 איש שנדבקו שוב אחרי שהחלימו. במקרים קודמים שזה קרה אמרו "טעות מעבדה", אבל יש דיווחים כאלו מכל העולם (גם כאן אצלנו אאל"ט, אחד מאלו שחזר מספינת הקורונה), זה כבר נראה שיש דברים בגו, יותר מצירוף מקרים. מדאיג משהו.

פורסם (נערך)

בדיוק שאלתי את עצמי את זה כי סוגיית הדבקה מחדש די הושתקה בחודש האחרון. אם הכתבה הזאת נכונה תיאורית "חיסון עדר" נזרקת לפח וכל מה שנותר הוא להמתין לחיסון אי שם בשנת 2021-2022. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 3 דקות, Tsachi89 כתב:

 

 

לא כועס ממש לא , בטח לא עלייך. דיברתי באופן כללי על שליפת קלף הגזען בעידן הפולטקלי קורקט היום. רבים חוטאים בזה, שום דבר אישי נגדך. דרך טקסט קשה מאוד לפענח באיזה רוח נכתבו דברים, אז מתנצל אם התפרש שכעסתי עלייך.

מקבל ומתנצל בעצמי, אתה צודק, דרך המקלדת דברים לא עוברים כמו שצריך. ❤️

לא מוצא שום היגיון בטיעון של ״להיות שרוף״ בקהילה המדעית.

 

  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

בדיוק שאלתי את עצמי את זה כי סוגיית הדבקה מחדש די הושתקה בחודש האחרון. אם הכתבה הזאת נכונה תיאורית "חיסון עדר" נזרקת לפח וכל מה שנותר הוא להמתין לחיסון אי שם בשנת 2021-2022. 

אם יש בעיית הדבקה מחדש הרי שגם חיסון בעייתי, יתכן שיהיה קושי גדול ליצור חיסון יעיל. 

 

דרך גב, לא בהכרח הדבקה מחדש. יכול להיות שכמות הוירוס ירדה אל מתחת לסף הגילוי של ה-PCR (וזו בדיקה רגישה מאד) ובהמשך שוב עלתה. או שהנגיף "מתחבא" בגוף (בדומה, נניח, לנגיפים מקבוצת ההרפס) ומלעורר לפעילות בהמשך.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 55 דקות, Transporter כתב:

 

 

 

ואגיו אוסטרלי בכל מקרה אין בעיה להשיג בישראל. צריך לחפש

 

זה לא וואגיו. זה וואגיו שעבר הכלאה עם מין אחר. בדיוק כמו שקורה בארץ. וואגיו אמיתי יש רק ביפן עם אילן יוחסין פסיכי ומחיר פסיכי. גם סביבת הגידול היא שונה. התזונה היא שונה. אפילו הגיל שבו שוחטים שונה.
מה שאתה קונה זה יצורי תערובת. אולי זה טוב אבל זה לא הדבר האמיתי.

תהנה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 19 דקות, sperial כתב:

או שהנגיף "מתחבא" בגוף (בדומה, נניח, לנגיפים מקבוצת ההרפס) ומלעורר לפעילות בהמשך.

או וואה, מאוד מאוד מקווה שלא.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 14 דקות, farkash7 כתב:

 

זה לא וואגיו. זה וואגיו שעבר הכלאה עם מין אחר. בדיוק כמו שקורה בארץ. וואגיו אמיתי יש רק ביפן עם אילן יוחסין פסיכי ומחיר פסיכי. גם סביבת הגידול היא שונה. התזונה היא שונה. אפילו הגיל שבו שוחטים שונה.
מה שאתה קונה זה יצורי תערובת. אולי זה טוב אבל זה לא הדבר האמיתי.

תהנה.

 

מה שאני קונה הרבה יותר טעים מההכלאה שיש בארץ

אם עגל יפני יותר טעים או לא נדע רק כשנהיה ביפן

נכון לעכשיו זה נתח ברמה שאין לו תחרות בארץ ולא צריך לטעום מספיק לראות איך נראה הנתח

לפני כשעה, EliC25 כתב:

איך מדיבורים על הקורונה הגענו לדבר על רמות שיוש אצל הקצבים השונים בתל אביב... כל זה בגלל אנשים שמתים לחזור לתקלט בחתונות גרנדיוזיות

 

מותר לאנשים לדבר ולהתעניין בעוד דברים על הדרך

המספרים לא השתנו יותר מד מ12 בצהריים ועד עכשיו

 

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

זה בסדר. זה אולי יותר טעים אני לא מתווכח על זה. זה עדיין הכלאה, זה פשוט לא וואגיו.
מאמין שיש גם קאווה ברמה סופר גבוהה, אבל זה לא שמפניה.

גם אני לא הייתי ביפן, אבל חלק מהסיבות למחיר הסופר גבוה (מלבד העובדה שאין הרבה פרות ביפן), זה אילן היוחסין של הפרה שממנה הגיע הסטייק.
ברגע שהפרה הזו הוכלאה עם זן אחר זה מוריד מהקטע וכנראה מהטעם. בדיוק כמו שכלב מעורב זה לא כלב גזעי גם אם הוא נראה בול כמו הגזעי.

כמובן יש עוד הבדלים בגלל שיטות הגידול, התזונה, הגיל וכו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...