Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אודה ואומר שלא קראתי מאמרים מאיסלנד, אלא ראיתי כתבה על איסלנד שבה היו נתונים שציינתי:

קרוב ל10 אחוז מהאוכלוסיה נבדקה (31 אלף בדיקות)

מתוך מי שנבדק - יש 1616 חיוביים (קצת יותר מ5 אחוז)

מתוך מי שחיובי - 50% בלי סימפטומים בכלל.

אז אתה יכול להגיד שהאיסלנדים חיים באקלים שונה משלנו ולכן הגוף שלהם מגיב אחרת לנגיף, אני יכו ללהסכים עם זה. אבל אין קשר בין הסימפטומים לבין צפיפות.

 

פורסם (נערך)

לא בין הצפיפות לסימפטומים, אלא בין הצפיפות לאחוז הנדבקים.

 

אל תשכח שהאיסלנדים בדקו משטחים ולא סרולוגיה, כך שרק מי שהיה עם זיהום פעיל היה חיובי. ראיתי כעת התייחסות לדיווח מגרמניה לגבי מקום בו בדקו גם סרולוגיה - באותו מקום 5% מהנבדקים היו חיוביים במשטחים, אבל 15% חיוביים בסרולוגיה, אשר, בניגוד למשטח, מצביעה גם על זיהום שחלף. כיוון שמדובר בדיווח מיד שלישית הרבה פרטים לא ברורים לי, למשל תזמון הבדיקות והסיבות לביצוען בנבדקים השונים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יפן מקצה, כהתחלה, 2 מיליארד דולר בתמריצים לחברות שיזיזו קוי יצור מסין חזרה ליפן.

https://www.dailywire.com/news/it-begins-japan-pays-billions-to-firms-to-leave-china-relocate-production-elsewhere?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=benshapiro

סכום קטן יותר של 250 מיליון דולר לחברות שיעברו לייצר במדינת צד 3 אחרת.

 

אלו עדיין סכומים קטנים מאוד, אבל זה צעד ראשון. היקף התכנית המלא עוד לא נקבע.

נזכיר שיפן היא גם ככה מדינה מאוד יצרנית ועמוסה בקוי יצור בשלל תעשיות, מעניין אם זו תהיה התחיה של made in japan לכל קטגורית ה consumer electronics, שבה משהו כמו 70% מהמוצרים של חברות יפניות מיוצרים למעשה בסין. 

פורסם

ראיתי אתמול או שלשום טבלה של חבילות הסיוע שמדינות מציעות למשק, כחלק מהתמ"ג. ישרל נמצאת בתחתית. לצערי אין לי הקישור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

המדינה מתנהלת ב "כלכלת בחירות" מרגע שכחלון קיבל את האוצר, ואז בנוסף לזה חטפנו 3 מערכות בחירות. הגרעון בשמים, אני לא מופתע שמנסים להיות "זהירים"

מצד שני, אני לא יודע אם זה דבר נכון או לא נכון לעשות.

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, sperial כתב:

ראיתי אתמול או שלשום טבלה של חבילות הסיוע שמדינות מציעות למשק, כחלק מהתמ"ג. ישרל נמצאת בתחתית.

וטוב שכך.

עריכה אחרונה על ידי Or05230
  • אהבתי 2

Miata ND2

 

פורסם

אין לי מושג מה הדרך הנכונה. אבל בכל מקרה התחושה שלי היא שתשומת הלב של הממשלה לא נתונה למצב הכלכלי. נתניהו שקוע בפוליטיקה ואולי גם בהכנות למשפט, והטיפול בכלכלה מפוזר וגם ממשיך להראות כמו כלכלת בחירות מתמשכת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הנסיעה לערים אחרות אף פעם לא הותרה מאז שהתחיל הסגר (עניין ה-100 מטר) מלבד ההחרגות בחוק (הצטיידות חיונית, מקומות עבודה חיוניים וכו').

 

בינתיים היום, לאופטימיים שחושבים שהנה חוזרים לשגרה:

  • לראשונה ביפן: יותר מ-500 חולי קורונה אובחנו ביממה ("המודל היפני". ולצורך ההשוואה הם עומדים כרגע על 61K בדיקות לעומת 117K בישראל. עם אוכלוסיה גדולה פי 14).

    משרד הבריאות היפני דיווח כי ביממה האחרונה אובחנו יותר מ-500 חולי קורונה נוספים במדינה, ובכך עלה מניין החולים הכולל ל-4,768.

  • אחרי שחרור הסגר בווהאן, בסין מדווחים היום על מעל 60 חולים חדשים (היה 20-30 ביום בתקופת הסגר). כמובן שצריך לקחת את הנתונים האלה בערבון מוגבל.

  • ‏ג'סטין טרודו, ראש ממשלת קנדה, הודיע היום כי לא תהיה חזרה לשגרה עד שלא ימצא חיסון אמין לנגיף. לדבריו, ״קנדה תשמור על רוב ההגבלות הנוגעות לנגיף הקורונה לפחות לעוד שנה נוספת״.

וקצת חדשות טובות: בבדיקות נוגדנים שבוצעו בהיינסברג (המחוז הכי נגוע בגרמניה) שהתבססו על מדגם של 500 איש גילו שאצל 15% מהם קיימים נוגדנים לנגיף. במחוז של 254K איש, זה פי כ-27 ממספר המאובחנים (1,400 מאובחנים לעומת 38,000 בעלי נוגדנים ע"פ המדגם). עוד שתי נקודות מעניינות של החוקרים הן: (1) הנוגדנים מקנים חיסון של בין 6 ל-18 חודשים (אין לי מושג איך הגיעו לנתון הזה וגם לא מפורט); ו-(2) החוקרים מציינים שהסגר שעשו בעיר היתה הפעולה הנכונה שמנעה אסון גדול בהרבה.

 

אבל צריך לקחת בערבון מוגבל את הדיווח הזה, כמו גם את האמינות של הבדיקות (לא מופיע הנתון הזה).

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם

לא ברור לי איך על נגיף שקיים 4 חודשים מסיקים מסקנות לשנה וחצי קדימה? אולי דפוסי פעולה דומים.. קטונתי מלהבין בדברים האלו, אני באמת שואל.

נראה שטורקיה ובריטניה מצטרפות לכיכובים בראש הטבלה, בברזיל ורוסיה נראה שההתפשטות רק מתחילה.. לדעתי השבוע הקרוב הולך להיות קריטי לכמה מדינות - אם הן נקטו באמצעים נכונים בזמן, הגידול היומי ישאר דומה... ואם לא - יקרה מה שקרה במדינות אחרות - עליה הדרגתית במספר המאובחנים כל יום.

פורסם

WHO או השפוטים של סין:

https://abcnews.go.com/Health/wireStory/taiwan-protests-leaders-accusations-racist-campaign-70057577

 

וקצת רקע על איך באמת הם מתנהגים וני הגזענים:

https://www.bbc.com/news/world-asia-52088167

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 49 דקות, EliC25 כתב:

רוסיה נראה שההתפשטות רק מתחילה.

תתעלם מרוסיה, פשוט תתעלם.

אין מה להאמין בינתיים למספרים מרוסיה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

כמה צפוי שככל שמתקרבים לסיום פסח יתחילו הנתונים האלה

"משרד הבריאות גילה שילדים מפיצים את המחלה"

כשהיו רק מליון חולים בעולם במקום 1.5 לא ידעתם על זה? רק היום גיליתם שילדים יכולים להפיץ את המחלה גם אין להם חום ?

הרי עוד לפני שזה הגיע לארץ ידעו שגם מי שאין לו סימפטומים מדבק

וגם ידעו שגם ילדים יכולים להדבק. פשוט יעברו את המחלה בקלות

 

פתאום כשמדברים על בתי ספר משרד הבריאות "גילו" את הנתון הזה?

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5711707,00.html

 

 

פורסם

כולם כבר יודעים על הקטע של הילדים, זה לא חדש אמרו את זה גם שסגרו את בתי הספר מיד אחרי חופשת פורים.

פשוט משרד החינוך בלי תיאום אם משרד הבריאות התחיל לתכנן כל מיני תוכניות מפגרות על מנת להחזיר את בתי הספר לפעילות.

במקום שיהיה מישהו אחראי שם למעלה מעליהם ויתאם את כל הפעילות , אז משרד החיוך פנה ישר לתקשורת 

ופרסם את התוכנית לפתוח את בית הספר.

משרד הבריאות לא נשאר חייב וגם הוציא הודעה לתקשורת שילדים מדביקים בלי שהם יודעים. 

 

היום הודיעו שיתחילו בדיקות אקראיות בבני ברק - מכון ויצמן ביחד עם בית חולים הדסה.

נקווה שאכן יעשו את זה וזה לא יעלם כמו הבדיקות האקראיות שהיו אמורות להיות בתורים לסופרים.

ואולי סוף סוף נדע האם יש מלא חולים באוכלוסייה או שאכן מצליחים לאבחן את רוב החולים.

כי זאת שאלת מיליון הדולר... כמה אחוזים באמת מאבחנים בארץ וכמה יש לא מאובחנים שמסתובבים שם בחוץ 

 

×
×
  • תוכן חדש...