Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 35 דקות, korola כתב:

כולם כבר יודעים על הקטע של הילדים, זה לא חדש אמרו את זה גם שסגרו את בתי הספר מיד אחרי חופשת פורים.

פשוט משרד החינוך בלי תיאום אם משרד הבריאות התחיל לתכנן כל מיני תוכניות מפגרות על מנת להחזיר את בתי הספר לפעילות.

במקום שיהיה מישהו אחראי שם למעלה מעליהם ויתאם את כל הפעילות , אז משרד החיוך פנה ישר לתקשורת 

ופרסם את התוכנית לפתוח את בית הספר.

משרד הבריאות לא נשאר חייב וגם הוציא הודעה לתקשורת שילדים מדביקים בלי שהם יודעים. 

 

היום הודיעו שיתחילו בדיקות אקראיות בבני ברק - מכון ויצמן ביחד עם בית חולים הדסה.

נקווה שאכן יעשו את זה וזה לא יעלם כמו הבדיקות האקראיות שהיו אמורות להיות בתורים לסופרים.

ואולי סוף סוף נדע האם יש מלא חולים באוכלוסייה או שאכן מצליחים לאבחן את רוב החולים.

כי זאת שאלת מיליון הדולר... כמה אחוזים באמת מאבחנים בארץ וכמה יש לא מאובחנים שמסתובבים שם בחוץ 

 

 

ביממה האחרונה

הזינוק הגבוה ביותר במספר החולים קשה

+- 20 חולים קשה נוספו

לדעתי זה לא חדשות טובות

אבל אולי זה תוצאה של כל ההלוויות ההמוניות בבני ברק וכו

חבל שלא משתפים אותנו מי הם אותם חולים ומאיפה הם

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5710358,00.html

 

פורסם

בכתבה שצירפת רשום שצריך לבודד אוכלוסיה בסיכון.

בנתיים, הדביקו בית אבות סיעודי נוסף (ביבנאל) - כמות גדולה של מטופלים שחלקם הגדול יצטרפו לסטטיסטיקה עצובה של חולים קשים או מתים.

איך זה קורה שוב ושוב?

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 8 דקות, vladclar כתב:

בכתבה שצירפת רשום שצריך לבודד אוכלוסיה בסיכון.

בנתיים, הדביקו בית אבות סיעודי נוסף (ביבנאל) - כמות גדולה של מטופלים שחלקם הגדול יצטרפו לסטטיסטיקה עצובה של חולים קשים או מתים.

איך זה קורה שוב ושוב?

 

 


זה קורה כי הוירוס הזה מדבק מאוד. מאוד מאוד. הרבה יותר משפעת. ויש לו תקופת דגירה ארוכה. והדבקה אסימפטומית נרחבת.

 

תקח את כל זה, ויהיה לך עוד בתי אבות שידבקו. אין מה לעשות, אי אפשר לנעול אותם כי צריכים לטפל באוכלוסיה הזאת. וגם אנשים בסיכון ידבקו. ויהיה לך מקרי הדבקה במחלקות אנקולוגיות. ובמחלקות ילדים. ויהיה רעש. וצעקות. והתקשורת תרעש ותגעש.

 

אבל ההדבקות ימשיכו. אז אלא אם כן רוצים לעשות סגר ועוצר מוחלט לחודשיים ולאכול מנות קרב בלי לצאת מהבית, יצטרכו ללמוד לחיות עם הוירוס. מסכות, היגיינה, שמירת מרחק מאחרים, בלי אירועים המוניים. אבל כן לימודים ועבודה.

לפני 37 דקות, Transporter כתב:

 

ביממה האחרונה

הזינוק הגבוה ביותר במספר החולים קשה

+- 20 חולים קשה נוספו

לדעתי זה לא חדשות טובות

אבל אולי זה תוצאה של כל ההלוויות ההמוניות בבני ברק וכו

חבל שלא משתפים אותנו מי הם אותם חולים ומאיפה הם

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5710358,00.html

 

 

החולים הקשים של היום זה מי שחטפו את המחלה בשבוע שבו הסגר נכנס לפעולה, בערך מה-13-14 במרץ. יהיה לך עוד שבוע בערך של עלייה בחולים קשה, עד ההתייצבות על המספר (קשים מינוס מתים של אותו יום ישאיר את מספר החולים קשה בערך על אותו מספר), ואז תתחיל הירידה.

פורסם

מה אומרים לגבי הקיץ? יש איזשהי אופטמיות זהירה שזה ידעך? הקיץ הישראלי ידוע בעוצמה שלו, אולי זה יפעל טובתנו.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)

שיעור האבטלה בארה"ב הגיע ל-13% הגבוה ביותר מאז the great depression וצפוי להגיע אף ל-20%. הרשויות קורסות לא מצליחות לעבד תביעות אבטלה ובערים מסוימות מתחילים להיווצר גרסה מודרנית של breadlines (התמונה הזאת צולמה מחוץ ל-Greater Pittsburgh Community Food Bank in Duquesne, Pennsylvania) 

 

https://www.wpxi.com/news/local/allegheny-county/greater-pittsburgh-food-bank-announces-emergency-distribution-friday-ppg-paints-arena/V67BRVU47RA3TBA6GFYFFARLRU/

 

אבל היי הבורסה עולה! כפי שג'ורג קרלין ז"ל אמר It's a Big Club and You Ain't In It! 

 

 

 

Meyerson 040720 Breadlines.jpg

 

בחיי הבן אדם הזה היה נביא 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 4 שעות, Bob Ross כתב:

מה אומרים לגבי הקיץ? יש איזשהי אופטמיות זהירה שזה ידעך? הקיץ הישראלי ידוע בעוצמה שלו, אולי זה יפעל טובתנו.

אולי בישראל יחזרו לשגרה עד אז, אבל אני לא חושב שתהיה אפשרות לטיסות תיירות. אלא אם כן, רוצים גל שני. משום שלא כל המדינות מקבלות את הנגיף באופן מידי: תסתכל למשל את צ'כיה ורוסיה שרק בשבוע האחרון גדל מספר החולים, לעומת כאן בישראל הגידול התחיל לפני כחודש.

פורסם
לפני 4 שעות, Bob Ross כתב:

מה אומרים לגבי הקיץ? יש איזשהי אופטמיות זהירה שזה ידעך? הקיץ הישראלי ידוע בעוצמה שלו, אולי זה יפעל טובתנו.

עם המבול שירד לי כל הלילה על הגג, הקיץ עוד לא כאן😂

פורסם (נערך)

כל הסיפור של רגיעת המגיפה בקיץ חסר בסיס, הנגיף הזה מתנהג אחרת לגמרי מה-SARS, והאופטימיות נראית לי חסרת בסיס, אולי אפילו ההצהרות נועדו בעיקר להרגיע את הקהל.

 

אני לא רואה התחדשות התיירות בשנה הקרובה. אולי משהו בהיקף קטן, בעיקר נסיעות חיוניות של אנשי עסקים. וגם אם מישהו יהיה מוכן לקבל תיירים בלי 14 ימי בידוד (ועוד 14 ימי בידוד בחזרה הביתה) הרי שחברות התעופה (אלה שישרדו או יחולצו) יפעלו על אש קטנה, יהיו טיסות ישירות ליעדים מעטים כך שהנסיעה תתארך לשני קטעים ויותר, וכמובן, תהיה יקרה מאד.

 

אם המגפה תרגע אולינוכל לצאת לטיולים קצרים בתוך הארץ.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, sperial כתב:

כל הסיפור של רגיעת המגיפה בקיץ חסר בסיס, הנגיף הזה מתנהג אחרת לגמרי מה-SARS, והאופטימיות נראית לי חסרת בסיס, אולי אפילו ההצהרות נועדו בעיקר להרגיע את הקהל.

 

SARS לא נעלם בגלל חום אלא בגלל שהוירוס היה הרבה יותר קטלני. חולים ב-SARS פיתחו סימפטומים קשים ומאוד מובהקים שאיפשרו איתור ובידוד מיידי של החולים. שוני נוסף בין COVID ל-SARS זה שחולים ב-COVID מדביקים לפני הופעת סימפטומים בזמן שחולי SARS התחילו להדביק רק אחרי הופעת סימפטומים קשים בדרך כלל ביום ה-4-5 של המחלה. 

 

בנוסף יש יותר ויותר סימנים שחלק מהחולים לא מפתחים נוגדנים ל-COVID מה שהופך אותם חשופים לסיבוב שני עם הוירוס. בנוסף על זה יש גם סימנים שנוגדנים נגד COVID לא מחזיקים זמן רב בגוף.

 

במילים אחרות עד שלא יהיה חיסון וחיסון ממש טוב חיסון לא חיסון חרטא חצי אפוי שנועד לגזור קופון העולם בבעיה.   

 

======================

 

בארה"ב יותר ויותר בתי ספר מודיעים שלא יפתחו עד תחילת השנה האקדמית הבאה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לא טענתי משהו אחר. פשוט, בתחילת המגיפה מישהו החליט שהוירוסים דומים (זה נכון גנטית) ועשה ספקולציה שכפי שה-SARS דעך בקיץ גם ה-COVID-19 ידעך כך. אבל, בדיוק כפי ששנינו כתבנו, מדובר בוירוסים שמתנהגים באופן שונה בתכלית, כך שהספקולציה הזו חסרת בסיס.

 

הסיפור של אנשים שלא מפתחים נוגדנים ל-SARS-Cov2 בעייתי כיוון שהבדיקות הסרולוגיות עדיין לא מספיק אמינות, ויש דיווחים על הפרשה ממושכת של הנגיף (אני ראיתי עד 49 יום), כך שיתכן שאותן אנשים שלכאורה החלימו וחלו שוב פשוט לא החלימו מלכתחילה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

 

 

 

SARS לא נעלם בגלל חום אלא בגלל שהוירוס היה הרבה יותר קטלני. חולים ב-SARS פיתחו סימפטומים קשים ומאוד מובהקים שאיפשרו איתור ובידוד מיידי של החולים. שוני נוסף בין COVID ל-SARS זה שחולים ב-COVID מדביקים לפני הופעת סימפטומים בזמן שחולי SARS התחילו להדביק רק אחרי הופעת סימפטומים קשים בדרך כלל ביום ה-4-5 של המחלה. 

 

בנוסף יש יותר ויותר סימנים שחלק מהחולים לא מפתחים נוגדנים ל-COVID מה שהופך אותם חשופים לסיבוב שני עם הוירוס. בנוסף על זה יש גם סימנים שנוגדנים נגד COVID לא מחזיקים זמן רב בגוף.

 

במילים אחרות עד שלא יהיה חיסון וחיסון ממש טוב חיסון לא חיסון חרטא חצי אפוי שנועד לגזור קופון העולם בבעיה.   

 

======================

 

בארה"ב יותר ויותר בתי ספר מודיעים שלא יפתחו עד תחילת השנה האקדמית הבאה. 

 

מאיפה המידע על חולים שלא מפתחים נוגדנים ושהם לא מחזיקים הרבה זמן בגוף? כן יש דיווחים פה ושם על חולים שנמצאו שוב חיוביים אחרי ש"החלימו", אבל הדיעה הרווחת היא שמדובר בשגיאות בדיקה, לא אי-פיתוח נוגדנים. לגבי עמידות הנוגדנים - בדיווח שהבאתי אתמול הגרמנים מדברים על בין 6 ל18 (לא יודע עד כמה אמין).

 

לגבי צינון, אין קשר. צינון נגרם בעיקר מ-rhinovirus (גם מקורונה ושפעת אבל פחות), הסיבה שאנחנו לא "מתחסנים" היא שיש המון סוגים שונים ככה שאפשר לחטוף אחד ואחרי שבועיים לחטוף עוד אחד.

 

פורסם (נערך)

בינתיים שום דבר קונקרטי, אבל פה ושם יש סימנים שאנשים מסוימים לא מפתחים נוגדנים. אתה יודע מה אומרים אם ראית תיקן אחד בבית סביר להניח שיש עוד 100 שלא ראית. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

כימאי - הקיטים בדיקת הנוגדנים בעייתיים, כך שהנושא הזה עוד פתוח. אני לא פוסל את האפשרות, אבל נראה לי שמדובר במידע מוקדם שמצריך אישוש או הפרכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

בנוסף יש יותר ויותר סימנים שחלק מהחולים לא מפתחים נוגדנים ל-COVID מה שהופך אותם חשופים לסיבוב שני עם הוירוס. בנוסף על זה יש גם סימנים שנוגדנים נגד COVID לא מחזיקים זמן רב בגוף.

 

במילים אחרות עד שלא יהיה חיסון וחיסון ממש טוב חיסון לא חיסון חרטא חצי אפוי שנועד לגזור קופון העולם בבעיה.   

 

 

 

 

שים לב לסתירה באותו משפט, אם בן אדם שקיבל את הוירוס האמיתי לא מצליח לפתח מספיק נוגדנים,

אז איך בדיוק אדם שמקבל חיסון/וירוס מוחלש/וירוס מת/ רק את החלבון של הוירוס , יפתח מספיק נוגדנים? 

 

כרגע מבחינתי יש 2 נקודות אור/תקוות/תפילות להתאוששות.

 

1) פיתוח הליך רפואי או או תרופה כלשהי משפרת משמעותית את המצב של חולים קשה/ מקטינה את הזמן שמצריך מכונת הנשמה.

2) גילוי מדהים שיש פי 10 חולים באוכלוסייה מאשר החולים המאובחנים. 

 

מספיק שרק אחת משתי הנקודות האלה שיתקיימו וזאת נקודות אור שאולי עד ספטמבר נצא מהבלגן בלי פגיעה מהותית במשק.

 

לפני כמה ימים הצגתי פה סקירה של 2900 חולים שהגיעו לטיפול נמרץ בבריטניה.

הם דיווחו שמתוך כל המטופלים בטיפול נמרץ 2/3 הגיעו למערכת הנשמה ו1/3 היו צריכים תוספת חמצן.

הסטיסטיקה שלהם לגבי תמותה (שהייתה חלקית , לא לכל ה 2900 , שרובם עדיין בטיפול נמרץ).

ביחס לאלו ששוחררו מטיפול נמרץ הייתה חצי חצי -  כ17% אחוזי תמותה מאלו שחוברו רק לחמצן ו 67% מאלו שחוברו למכונת הנשמה.

 

כרגע המספרים דומים למספרים אצלנו - שימו לה שמבחינת סה"כ נמצאים במצב קשה לעומת סה"כ מונשמים

164 קשה מ 120 מונשמים (אני מניח שה 120 מונשמים הם מתוך ה 164 במצב קשה). 

 

 

 

פורסם
לפני 32 דקות, ChemGuy85 כתב:

בינתיים שום דבר קונקרטי, אבל פה ושם יש סימנים שאנשים מסוימים לא מפתחים נוגדנים. אתה יודע מה אומרים אם ראית תיקן אחד בבית סביר להניח שיש עוד 100 שלא ראית. 


השאלה היא מה הסיכוי למחלה קשה בסיבוב ב׳ של אותו אדם. אם מדובר בכמות מינימלית אז זה לא רלוונטי לתמונה הכללית.

×
×
  • תוכן חדש...