Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, flytomars כתב:

 

 

האמת שזה הדבר הראשון שקפץ לךי לעין כשקראתי את הכתבה עליו לפני שבועיים בערך.

האמא ציינה שנתנה לו אקמול שהוריד לו את החום, וכנראה זו גם הסיבה לכך שהוא אושפז מאוחר - כי לא עבר את החום שהיה מדליק נורה אדומה לרופאים.

המסקנה הראשונה שלי הייתה שאם עולה לי החום אז לתת לו לעלות ולו בכדי שהרופאים יקבלו את התמונה האמיתית ויטפלו בהקדם ולא כשכבר מאוחר מידי.

 

היא הביאה לו כמה וכמה כדורים אחד אחרי השני , כך היא העידה.

  • מעניין 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

אם כך מומלץ שמשרד הבריאות יפרסם הוראות בנושא.

לי למשל אין מושג לגבי זה, אני בעצמי בקושי משתמש בכדורים (רק כשממש ממש חייב, לרוב זה רק נגד אלרגיה).

אז ראוי שיהיו הוראות איך להגיב לחום, ולא לסכן את עצמך תוך כדי.

  • רעיון טוב! 5

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 45 דקות, EliC25 כתב:

הואגיו עוד בהפשרה, הוא ירגע אחרי שהוא יסיים להכין.

 

ברגע שכתבת את זה, ידעתי שזה מה שעתיד לבוא:

 

לפני 41 דקות, Transporter כתב:

אצלנו אוכלים בשר  טרי ידידי

 

 

@Transporter, איך אתה יודע שמדובר בחובבנות? ראית את האריזה? 

  • אהבתי 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

וואו, הקטע של לדחוף כדורים וללכת בשמחה ובששון להדביק את כל המשרד בשפעת או במשהו אחר במקום לשכב במיטה זה קטע חולני שקיים הרבה בארץ, ועוד הרבה הרבה יותר בארה"ב.

ויש לא מעט בארה"ב שהפיצו קורונה בגלל הטימטום הזה.

זוועה.

 

 

 

 

 

 

 

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם (נערך)

בארה"ב אין חובת ימי מחלה בתשלום אז מובן למה אנשים הולכים לעבודה גם כשהם חולים. בישראל, לעומת זאת, יש ולהגיע חולה לעבודה זה מנהג בזוי ואני מאוד מקווה שזה מסוג המנהגים שיעלמו בזכות חרדת הקורונה. 

 

מנהג נוסף שאני מקווה שיתפוס חזק בזכות הקורונה זה מנהג ללבוש מסכות בתחבורה ציבורית/מטוסים/מקומות צפופים. מקווה שלא נצטרך יותר לסבול נוסע שמשתעל על כל המטוס. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 2
פורסם

אנשים מגיעים כי זה מה שמצופה מהם.

זה מתחיל בצבא וממשיך הלאה,כאילו לקחת ימי מחלה זו בושה ועקיצה על חשבון מקום העבודה.

 

ללבוש מסיכות זה צעד קיצוני ליומיום.

אבל לשמור מרחק בתורות(תורים?איך אומרים?) ובכלל לתת קצת כבוד למרחב האישי זה מנהג שראוי שיישאר.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, halperin96 כתב:

ללבוש מסיכות זה צעד קיצוני ליומיום.

אבל לשמור מרחק בתורות(תורים?איך אומרים?) ובכלל לתת קצת כבוד למרחב האישי זה מנהג שראוי שיישאר.

 

לא מסכים. במדינות רבות בעיקר במזרח הרחוק מקובל ללכת לשים מסכה במקומות פומביים. אגב ביפן שימוש במסכה ביומיום זה מנהג שתפס בעקבות מגפות קשות בשנות ה-50 ו-60.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

סרטון של שעה עם הסברים על הוירוס שהופק ע"י The Epoch Times

שהם עיתונאים אמריקאים סינים שמפרסמים חדשות מסין.

בשוק האוכל המפורסם לא מוכרים בכלל עטלפים.

במעבדות בווהאן כבר משנת 2010 מפתחים את וירוס הקורונה שיתאים לבני אדם ומפרסמים את התוצאות בכנסים עולמיים בנושא רפואה.

לוירוס המקורי שהגיע מעטלפים הוסיפו חלקים של HIV שישפיע על בני אדם.

בין הדוברים יש כאלה שאומרים שיש לסינים תרופה לוירוס ויש כאלה שאומרים שלא נצליח למצוא תרופה לוירוס

 

 

  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 1

אייל

פורסם

לא מפתיע שיש תיאוריות כאלה,  גם שיש רעידות אדמה חזקות טוענים שאלו פיצוצים גרעיניים תת קרקעיים שמתוכננים.

המציאות עולה על כל דמיון זה בטוח, אבל הסיכוי למעבדה להצליח להנדס וירוס ככה הוא די קלוש.

הטבע עושה מאות אלפי ניסויים כאלה כל רגע, הסיכוי שהטבע יפיק וירוס כזה הוא יותר סביר מאשר שהוא נוצר במעבדה.

גם אצלנו בגליל יש מעבדה שעובדת כבר כמה שנים עם וירוס הקורונה לעופות. 

אולי זה בכלל פיתוח ישראלי ?  

אולי זה נשק ביולוגי של ישראל שפותח ברמת הגולן - שטח סורי כבוש?

ואולי המוסד פיזר את הוירוס באירן, אבל בטעות סיני העביר אותו להואן לפני שאירן גילו אותו?

זה גם מסביר למה בישראל התגובה הייתה מהירה וחדה ויש הכי פחות נפגעים בעולם, כי מכירים את הוירוס? 

עכשיו כך את כל זה, תכניס את זה ל-60 דקות סרטון אנטישמי וגלגל את זה הלאה

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)

זה אפילו חורג מקונספירציה כבר.

זה ברמה של הזיות שלא היו מביישות את העלילה של זה.

תגיד, למה רק זה, בעצם? למה לא פרוטוקולים של זקני ציון? אם לשפוט לפי התאור של האתר שאתה מסתמך עליו, בקישור שאתה מסתמך עליו בויקי, מדובר באנשים טובים שתומכים בנאו נאצים באירופה, הפיצו בעבר תאוריות קונספירציה נגד חיסונים ועוד.

 

עזוב, שאלה יותר פשוטה: אפשר, בבקשה, קישור לפרוטוקול של כנס עולמי בנושא רפואה , שמתועדים בו חוקרים סינים המציגים בגאווה כיצד הוסיפו קצת hiv לוירוס קיים?

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

וירוס שהוא קטלני ל6-8% וקוטל במיוחד  מבוגרים? כנשק ביולוגי?

אם כבר השפעת הספרדית שקטלה בעיקר בגילאי 30-40... אבל גם היא לא ממש קטלנית ללוחמה ביולוגית.

ואם זה מה שהלוחמה הביולוגית הסינית מצליחה לעשות אז מצבנו מצוין.

יש פתוגנים אחרים שיכולים לשמש בצורה הרבה יותר מוצלחת מאשר וירוסים ממשפחת השפעת\קורונה המורחבת.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 2 דקות, borsood כתב:

וירוס שהוא קטלני ל6-8% וקוטל במיוחד  מבוגרים? כנשק ביולוגי?

 

 

 

אולי טראמפ היה המטרה 😉

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני כשעה, LotusElise כתב:

סרטון של שעה עם הסברים על הוירוס שהופק ע"י The Epoch Times

שהם עיתונאים אמריקאים סינים שמפרסמים חדשות מסין.

תשמע, בינתיים זכית בפרס, מקום ראשון.

 

אני אזכיר פה שוב בפעם המי-יודע-כמה לחובבי הקונסיפרציות שמסרבים בתוקף לקרוא מאמרים רציניים -

יש שלל מאמרים, חינם אין כסף, שפורסמו במקומות הרגילים שבהם מפרסמים מאמרים (כל מיני אתרים משמימים כאלה ששכחו לעצב אותם)

עם מיפוי מדויק של הווירוס, ומידע מאומת מכף רגל ועד ראש לגבי הקוד הגנטי שלו, כולל הסברים שונים מדוע הוא יותר קטלני מחברו הסארס,

שאיתו הוא חולק את מירב המידע הגנטי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

Epoch times מקבל ציונים די גרועים באתרי fact check למיניהם...

×
×
  • תוכן חדש...