Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לדעתי מדובר בשרלטן שמסתתר מאחורי תואר "פרופסור". יש סיבה למה הוא יושב בבית ואף אחד לא יורק לכיון שלו. רוצה תאמין לו. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

לדעתי מדובר בשרלטן שמסתתר מאחורי תואר "פרופסור". יש סיבה למה הוא יושב בבית ואף אחד לא יורק לכיון שלו. רוצה תאמין לו. 

 

אני אוהב שמוכיחים טענות ולא שאומרים "יהיה ככה וככה. תודה הראיון נגמר"

הוא מדבר שם על אחוז התמותה ומסביר את הטענה שלו ועוד דברים שכל אחד כאן שואל כל הזמן

וכל דבר כזה הוא מסביר רבע שעה ולא מעביר נושא ומתעלם משום דבר

 

פורסם (נערך)

כי כל חורף באיטליה מפנים גופות במשאיות צבאיות ובניו-יורק חופרים קברי אחים. הפרופסור הזה סוס מת שלא מוכן להודות בטעות אז הוא הולך לכל מקום שנותן לו במה ומברבר את עצמו לדעת. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

כי כל חורף באיטליה מפנים גופות במשאיות צבאיות ובניו-יורק חופרים קברי אחים. הפרופסור הזה סוס מת שלא מוכן להודות בטעות אז הוא הולך לכל מקום שנותן לו במה ומברבר את עצמו לדעת. 

 

מסכים. גם הגישה שלו מגעילה. הוא מתנשא וחושב שהשמש זורחת לו מה...

ראיתי איך הוא דיבר בצורה נוראית לגיא לרר אתמול וממש... אין מילים.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

בניו-יורק חופרים קברי אחים.

 

דווקא זה כן, פשוט לא בקצב הזה.

ציטוט

About 25 bodies a week are normally interred on the island, buried by inmates at Rikers Island jail, ....... The coronavirus has changed that, however. Burials are

normally conducted on one day of the week, now they are taking place on five, with about 25 people being buried each day.

.

.

.

Rikers Island inmates have been spared the macabre task since the coronavirus hit, and the work is instead being done by contractors.

[https://www.theguardian.com/us-news/2020/apr/12/new-york-city-burials-parks-coronavirus-plague]

 

(לא חסר מקורות בעיניין, בחרתי פשוט את הראשון בגוגל)

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

התגובה הזאת מוכיחה כמה הפכנו להיות חלשים בתור בני אדם ובתור חברה. 

 

 

 

 

 

 

Good times create weak men

 

אבל זה לא באמת נכון לומר שאנחנו חלשים, כל היכולות, הידע והניסיון שנצברו בזמנים הטובים מאפשרים לנו לעבור את זה יחסית בקלות.
עדיף לחיות בבאסה שאתה לא יכול ללכת לחדר כושר ולטוס לחו"ל מאשר לחיות בפחד שבכל רגע יכולים לפרוץ בוזזים בדלת ולקחת לך את האוכל מהבית כי המערכות קרסו והמדינה לא מצליחה להתמודד עם עומס החולים והמתים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, David32 כתב:

 

דווקא זה כן, פשוט לא בקצב הזה.

[https://www.theguardian.com/us-news/2020/apr/12/new-york-city-burials-parks-coronavirus-plague]

 

 

הקצב עלה פי 5 וניו-יורק אפילו עוד לא עברה את השיא. אבל היי מדובר "בשפעת עם יחסי ציבור". 

 

יכול להיות שבצעירותו יורם לס היה תותח-על, אבל היום הוא נשמע כמו זקן מתוסכל או סתם אינטרסנט. לך תדע אולי יש לו איזה אג'נדה סמויה כי צעדי בידוד דופקים לו את הביזנס אז הוא מנסה להפעיל לחץ ציבורי כדי לגרום לשינוי במדיניות משרד הבריאות.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
  • מעניין 2
פורסם
לפני 4 דקות, Bob Ross כתב:

 

מסכים. גם הגישה שלו מגעילה. הוא מתנשא וחושב שהשמש זורחת לו מה...

ראיתי איך הוא דיבר בצורה נוראית לגיא לרר אתמול וממש... אין מילים.

 

אני לא ראיתי את הראיון 

אבל הבנתי שניסו להוכיח אותו, אז ברור שהוא יתנשא כשבאים ואומרים לו "הנה הפרופסור שממציא שטויות"

בגלל זה נתתי כאן ראיון של 45 דקות שהוא לא יכול לתת תירוצים של "נגמר הראיון" "אין זמן"

אמרו לו שיש לו את כל הזמן שבעולם לענות על הכל

והוא אכן ענה והשאיר את המראיין בלי תשובות

אז למה לזלזל בזה?

פורסם

הבן אדם בן 75 ויושב על פנסיה תקציבית. הוא כנראה האחרון שצריך לדאוג לגבי מתי יורידו את הסגר. מעניין באמת מה הסיבה שלו להחזיק את הלפיד של מתנגדי משרד הבריאות. כנראה מדובר באגו...

פורסם (נערך)

למראיין אין באמת כלים להתמודד עם הפרופסור. שיעשו שיחת זום עם עוד מספר פרופסורים בתחום ואז נשמע כיצד ד"ר יורם לס מתמודד עם הטענות. 

 

לפני 1 דקה, garicho כתב:

הבן אדם בן 75 ויושב על פנסיה תקציבית. הוא כנראה האחרון שצריך לדאוג לגבי מתי יורידו את הסגר. מעניין באמת מה הסיבה שלו להחזיק את הלפיד של מתנגדי משרד הבריאות. כנראה מדובר באגו...

 

לפי ויקיפדיה יש לו הרבה השקעות וחברה בע"מ. בהחלט יש לו אינטרסים כלכליים מתי יורידו את הסגר. כמובן גם אגו לא חסר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 1 דקה, garicho כתב:

הבן אדם בן 75 ויושב על פנסיה תקציבית. הוא כנראה האחרון שצריך לדאוג לגבי מתי יורידו את הסגר. מעניין באמת מה הסיבה שלו להחזיק את הלפיד של מתנגדי משרד הבריאות. כנראה מדובר באגו...

 

הוא לגמרי באוכלוסיית סיכון והוא אומר שאנשים בגילו הם אוכלוסיית סיכון ואם צריך שינעלו אותם(אותו) בבית

אני לא רואה פה שום אינטרס

והוא מוכיח את הכל

שום דבר לא נאמר באוויר

 

לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

למראיין אין באמת כלים להתמודד עם הפרופסור. שיעשו שיחת זום עם עוד מספר פרופסורים בתחום ואז נשמע כיצד ד"ר יורם לס מתמודד עם הטענות. 

 

המראיין הסתכל על כל הראיונות כמוני וכמוך

הלך וחקר  מה עומד מאחורה ומה המספרים

ובא איתם לבקש ממנו הסברים

 

כל הראיונות שאתה רוצה בתוכניות טלוויזיה של 5-10 דקות שהוא "בורח כי אין זמן"

כאן היה לו את כל הזמן לענות על הכל

והיה אפילו שלב שהוא נתן למראיין עוד כמה דקות שנהפכו ל 20 דקות

זה רק מראה כמה שהוא מוכן לענות על הכל ולבסס הכל.

פורסם (נערך)

גם לך אין "שום אינטרס" ואתה דואג "בשביל אחרים". די, נו. שחרר. הבנו שאתה מחסידי תנועת "להפעיל את המשק גם במחיר של ערמת גופות בחצר בית החולים" 

 

אין ספק שיש קושי רב באיזון בין צורך של אנשים לעבוד ובין צורך למנוע התמוטטות מערכת הבריאות, אבל שקרים זו לא הדרך. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

גם לך אין "שום אינטרס" ואתה דואג "בשביל אחרים". די, נו. שחרר. הבנו שאתה מחסידי תנועת "להפעיל את המשק גם במחיר של ערמת גופות בחצר בית החולים" 

 

אין ספק שיש קושי רב באיזון בין צורך של אנשים לעבוד ובין צורך למנוע התמוטטות מערכת הבריאות, אבל שקרים זו לא הדרך. 

 

ההבדל ביני לבינו שאני לא פרופסור ולא מבין במספרים אז אני לא מדבר

הוא מגבה הכל במספרים ונתונים שאתה יכול לבדוק ולראות שהם אמיתיים

 

פורסם
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

למראיין אין באמת כלים להתמודד עם הפרופסור. שיעשו שיחת זום עם עוד מספר פרופסורים בתחום ואז נשמע כיצד ד"ר יורם לס מתמודד עם הטענות. 

 

 

לפי ויקיפדיה יש לו הרבה השקעות וחברה בע"מ. בהחלט יש לו אינטרסים כלכליים מתי יורידו את הסגר. כמובן גם אגו לא חסר. 

 

יש לו חברה בת כמה שנים לייצור פילטרים לסינון מים. מי שקונה הן בעיקר ממשלות וכאלה. לא רואה את זה בתור הטריגר המרכזי (מה גם שעד כמה שאני יודע המפעל ממשיך לעבוד).

×
×
  • תוכן חדש...