Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

סמך כתבה מבוססת על מחקר אחד, בתוך קונטקסט מצומצם של שיחה על סיכוי שלא ימצא חיסון לוירוס. 

 

כתבה שפורסמה במגזין Nature, לא בעיתון שמחלקים בכניסה לתחנת רכבת. שוב, המחקר רק בחיתוליו וכל הזמן מגלים דברים חדשים. 

 

אתה רוצה שאני אביא לך כתבות שמחר הכל חוזר לשגרה רק כדי שיהיה לך חמים ונעים בלב? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

כתבה שפורסמה במגזין Nature, לא בעיתון שמחלקים בכניסה לתחנת רכבת. שוב, המחקר רק בחיתוליו וכל הזמן מגלים דברים חדשים. 

 

אתה רוצה שאני אביא לך כתבות שמחר הכל חוזר לשגרה רק כדי שיהיה לך חמים ונעים בלב? 

  1. לא קשור. טענת שיש עוד מקורות סביב הטענה שלך על הדמיון בין הוירוסים במסגרת דיון על סיכוי לפיתוח חיסון. כדי להוכיח את זה הבאת את אותו המאמר המדעי שמצוטט בכתבה שלך, כאילו בעצם מדובר במחקרים שונים. ומאז 2-3 אנשים כבר הסבירו לך שבגדול אין לך מושג על מה אתה מדבר. אז אני בסך הכל שאלתי למה היה לך כל כך חשוב לצאת בעוד הצהרה נחרצת שיהיה חרא, ברמה כזו שעשית צ׳רי פיקינג לדבר היחיד שקיים ויכול להתאים, אולי, לאג׳נדה הכללית שלך, שיהיה עוד יותר חרא?

 

2. חמים ונעים לי בלב גם ככה. זה עלול לזעזע אותך, אבל יש אנשים שאוהבים את החיים שלהם. אפילו בכל המסגרת של הוירוס והבידוד וכו׳. אבל אתה לא צריך לעשות בשבילי שום דבר בכל מקרה. כתבתי לך את זה כבר כמה פעמים. התפיסה שלי של המצב לא מושפעת ממה שאתה כותב. מדי פעם נחמד לשים את הפוסטים שלך בפרופרוציה הנדרשת.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, garicho כתב:

היום אוסטריה התחילה בצעדי יציאה מהסגר. פתחה חנויות עד 400 מטר. יהיה מעניין לעקוב.

 

יש כל כך הרבה דברים לעקוב אחריהם, פשוט אין מספיק זמן להכל.

לפני חודשיים עיקר הפעילות הייתה בסין, מה שאז היה מעניין לעקוב היה שארה"ב היו עם 15 מקרים ולא עלו בכלום.

 

מעניין לראות מה קורה בבריטניה, בשוודיה, בסינגפור, בדרום קוריאה

וכן , גם אוסטריה,  כולם קוראים לזה גל שני אבל זה לא גל שני , זה עדיין הגל הראשון.

בשפעת הספרדית , הגל הראשון היה עצום ונרחב, הוא דעך בגלל הקיץ ובעיקר בגלל הקהילות הקטנות הגיעו לסוג של חיסון עדר. 

ואז בהמשך הגיע הגל השני בעוצמה גדולה יותר.

פה אנחנו עדיין בגל הראשון, אפילו אם מישהו מרגיש שהסגר סיים את הגל הראשון 

 

בארה"ב יש עדיין תושבים שחושבים שהם סופרמן

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, יבגניפ כתב:

  1. כדי להוכיח את זה הבאת את אותו המאמר המדעי שמצוטט בכתבה שלך, כאילו בעצם מדובר במחקרים שונים. אז אני בסך הכל שאלתי למה היה לך כל כך חשוב לצאת בעוד הצהרה נחרצת שיהיה חרא, אולי, לאג׳נדה הכללית שלך, שיהיה עוד יותר חרא?

 

הסברתי לך שכתבתי את הפוסט תוך כדי הליכה לחדר כושר ולא בנוחות מאוחרי המחשב. 

 

לפני 8 דקות, יבגניפ כתב:

ומאז 2-3 אנשים כבר הסבירו לך שבגדול אין לך מושג על מה אתה מדבר.

 

גם להם אין מושג. הכל טוב. אבל בוא תהיה גבר תחזיות של מי בינתיים מתגשמות? 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
היום אוסטריה התחילה בצעדי יציאה מהסגר. פתחה חנויות עד 400 מטר. יהיה מעניין לעקוב.
ספרד, באמצע כל הסיוט שהיא עוברת, מחזירה 300 אלף עובדי בניין ותעשיה לעבודה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, יבגניפ כתב:

ברמה כזו שעשית צ׳רי פיקינג לדבר היחיד שקיים ויכול להתאים,

 

כי זה באמת המחקר היחיד שיש בינתיים, אבל זה לא אומר שאין לו ביסוס. אנחנו באירוע מתגלגל כפי שאומר ראש הממשלה שלנו. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 19 דקות, vladclar כתב:

ספרד, באמצע כל הסיוט שהיא עוברת, מחזירה 300 אלף עובדי בניין ותעשיה לעבודה.
 

לבנות בתי חולים ולספק ציוד לרופאים?

לפני 19 דקות, vladclar כתב:

ספרד, באמצע כל הסיוט שהיא עוברת, מחזירה 300 אלף עובדי בניין ותעשיה לעבודה.
 

לבנות בתי חולים ולספק ציוד לרופאים?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 49 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

גם להם אין מושג. הכל טוב. 

חלקנו יודעים לקרוא מאמר מדעי כהלכה, תודה רבה.

אם אתה לא מקבל את זה שיבגני מעמיד אותך על הצהרות בולשיט, ולא מקבל את זה שאני או mustaine87 עושים את זה, להביא לך את מנהל המעבדה הגחופה של רמבם שיעשה את זה? כי זה אפשרי.

 

קשקשת בולשיט, מעמידים אותך על טעותך (עם המאמר שאתה עצמך קישרת אליו!), חלאס, פעם במיליון שנה אפשר להגיד "וואלה, טעיתי". בדיוק כמו שאני טעיתי עם הדעה הראשונית שלי לגבי כמה מדבק הנגיף.

אל תנסה לברוח ל "זה מתגלגל ואנחנו עדיין לא יודעים", אחזיר אותך למאמר שקישרת. בהחלט יודעים, המנגנון מוכר וקיים גם בזנים אחרים של קורונה, מסקנות המאמר תואמות למציאות בשטח.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

@Pika007 תגיד, ראית במקרה איזה מאמר לאחרונה על השפעות UV ספציפית על SARS-CoV-2? גם אם לא עבר ביקורת עמיתים.

  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 49 דקות, ChemGuy85 כתב:

הסברתי לך שכתבתי את הפוסט תוך כדי הליכה לחדר כושר ולא בנוחות מאוחרי המחשב. 

בקיצר, ההסקות הנחרצות שלך הן על סמך מחקר אחד. תוך כדי ההליכה לחדר כושר בחרת במאמר אחד ספציפי שיראה שיהיה יותר חרא. האופציה לא לכתוב על הדימיון בין הוירוסים כדי להראות שלא יהיה חיסון, כי יש רק מחקר או כתבה אחת בנושא, פשוט לא הייתה על השולחן. מדהים לא?

 

לפני 50 דקות, ChemGuy85 כתב:

גם להם אין מושג. הכל טוב. אבל בוא תהיה גבר תחזיות של מי בינתיים מתגשמות? 

כנראה שבכל זאת לחלקם יש יותר מושג ממך.

לגבי התחזיות - לא יודע, התחזיות שלך נעות מאיומים בקריסה כלכלה עולמית ברמות שלא ראינו אף פעם, דרך דיבורים על תמותה וחוסר סיכוי לחיסון לנגיף.

מן הסתם העולם במשבר. על זה אף אחד לא מתווכח. אבל אצלך באופן עקרוני אין אף פעם בחיים שום דבר חוץ מסבל, ואז מתים. סוג של אלבר קאמי של קארספורום (אגב ספרות ואסוציאטיביות - אם אנחנו כאלו רכיכות ביחס לדורות העבר - איך זה שכל גישת ה״אבסודר שבקיום״ החלה להתפתח דווקא בין מלחמות עולם, כשכולם היו מחושלים, השרדותיים וגברים למופת? אבל זה קשור לסיפורים שלך בנושא אחר). מן הסתם, במשבר עולמי, אולי החמור ביותר שיצא לרובנו לחוות בעודינו בחיים, כשתכתוב ״הכל קקי!1111 קקקי!111״ - מדי פעם תפגע. זה לא הישג. וגם לא על זה אני מגיב.

 

לפני 58 דקות, ChemGuy85 כתב:

כי זה באמת המחקר היחיד שיש בינתיים, אבל זה לא אומר שאין לו ביסוס. אנחנו באירוע מתגלגל כפי שאומר ראש הממשלה שלנו. 

לא רלוונטי למה שאני כותב. אם יש מחקר אחד ויחיד, שאין לך את הכלים להבין אותו, אתה יכול לשקול, רק לשקול, להנתסח בהתאם.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

זו לא הפעם הראשונה בה אותו פרופ קימרון מביע דעה זו. הבעיה היא שהוא מסתמך על הדוגמא של שוודיה, ומתעלם ממדינות אחרות, איטליה צרפת, ספרד, ארה"ב וכו'. הזכרנו כבר את המחקר מגרמניה (פרסום ראשוני) שמדבר על 15% נשיאת נוגדנים, שגם משמעותו לא לגמרי ברורה. 

 

לגבי ההתבשמות של נתניהו ב"הישגים" - זו לא פעם ראשונה שבה הוא מתאים את הנתונים לצרכיו הפוליטיים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

korola

אני עדיין מחכה לראות את תוצאות ההדבקה המטורפת בבני ברק

איפה קפיצה במספר החולים ? קפיצה במספר המתים ? משהו ?

שום דבר

 

 

ברור לכולם שהייתה שם התקהלות קיצונית וכל אחד עשה מה שבא לו

ברור לכולם שהיו שם חולים (לפחות 1000)

איפה ההשלכות ?

×
×
  • תוכן חדש...