Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, Pika007 כתב:

 

 

הדוגמה של HIV לא טובה, כי זה יצור אחר לחלוטין. מערכת החיסון של רוב האנשים "עיוורת" לנגיף הזה, אי אפשר לבודד נוגדנים מדם של אנשים שהחלימו (הסיבה די מובנת מאליו...), ולא ניתן להשתמש בנגיף מוחלש- כאמור, הגוף פשוט לא תוקף את היצור הזה.

 

מסתבר שהוירוס פועל די דומה ל-HIV

 

https://amp.scmp.com/news/china/society/article/3079443/coronavirus-could-target-immune-system-targeting-protective

פורסם

^ לא. מה שמסתבר זה ששוב הלכת לגוגל כדי לחפש את התסריט הכי דכאוני שאתה יכול לחשוב עליו, מצאת בערך את הכותרת היחידה שתאימה להלך הרוח שלך וחזרת לשרשור.

מה שיש בכתבה זו השערה, ואתה לא יודע שום דבר על הרופאים שפרסמו אותה, מי הם, למי משויכים הציטוטים האנונימיים בכתבה וכו'.

 

 

בבקשה: אתה לא צריך לספר לי שוב עכשיו שאתה רק רואה את המציאות כמו שהיא וכו' וכו'. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

לא הספקתי להביא עוד מקורות כי בדיוק הכניסו אותי לחדר כושר הפיראטי בו אני מתאמן. 

 

השערה דומה פורסמה גם במגזין Nature אחד המגזינים הכי יוקרתיים שיש אם לא הכי יוקרתי.

 

באמת נראה לך שאני מתעורר כל בוקר, נכנס לגוגל ועושה את שילוב מילות מפתח הכי דיכאוני שאני רק יכול לדמיין? 

 

https://www.nature.com/articles/s41423-020-0424-9

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

מה שהמאמר הזה טוען הוא שהנגיף חודר ללימפוציטים אבל לא מתרבה בתוכם. מה המשמעות המעשית? אין לי מושג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לאו דווקא, כיוון שאחרי 6 שעות יש ירידה בכמות ה-RNA הנגיפי בתא, והמחקר כלל לא בדק תפקוד התא. 

 

מה שנכון הוא שב-COVID-19 שכיחה לימפופניה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

באופן כללי, אחת הנסיבות הנפוצות למוות היא שהמערכת החיסונית כשלה עקב אי עמידה בעומס. להגיד ש"זה עובד כמו איידס" זאת סתם כותרת מפוצצת כדי להפחיד, ובנויה על הפחד הקמעי שלנו מאיידס.

בלי קשר, המבנה של איידס וסארס/קורונה הוא כל כך שונה, שזה כמו להשוות עכבר לקרנף. האחד הוא מהווירוסים הכי קטנים שיש, השני הוא מהגדולים ביותר, ומכאן גם שיטת פעולה שונה.

אתה יכול למות מזיהום עקב נשיכת עכבר, ולמות מדריסה של קרנף שועט. בעיתון יכתבו "חיה הרגה"...

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

באמת נראה לך שאני מתעורר כל בוקר, נכנס לגוגל ועושה את שילוב מילות מפתח הכי דיכאוני שאני רק יכול לדמיין? 

 

https://www.nature.com/articles/s41423-020-0424-9

 

קראת את המאמר?

ואם כן, הבנת את המאמר? כי הוא לחלוטין לא אומר מה שכתוב בעיתון הקקיוני ההוא.

בקצרה, המאמר עוסק ביכולת החדירה של הנגיף לתאי t דרך מנגנון מסוים, ומציין שאין לנגיף דרך להתרבות בתוך תאי t.

להרבה וירוסים יש יכולת כזו, והיא מחלישה במידת מה את המערכת החיסונית בשלב ההדבקה- ועלולה לגרום לתגובות אוטו-אימיוניות (ואנחנו אכן רואים מקרים כאלו)

במאמר מוזכר כי גם לסארס הייתה אותה יכולת, בשיעורים נמוכים יותר.

 

אין קשר בין זה לבין hiv למעט האזכור של תאי T.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
לפני 1 דקה, davemustaine87 כתב:

אל תפריע לו להיות נביא הזעם החכם. 

 

התוכן של המאמר לא משנה. 

 

מצחיקול. 

 

אם יש לך בעיה עם עובדות הבעיה היא לא בעובדות. מצטער, אבל זו האמת. 

פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני מסכים לגבי הכותרת. 

 

 

לגבי הכותרת קליק בייט עם המילה HIV.

 

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

מסתבר שהוירוס פועל די דומה ל-HIV

  

🤦‍♂️

 

 

פורסם (נערך)

המחקר סביב הוירוס הוא מחקר מתגלגל. לכן כל הזמן עולות השערות חדשות/ממצאים חדשים. אני מביא קישורים לאותם מחקרים. אולי נגלה שיש להשערות ביסוס ואולי לא.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

צ׳מגיא, זה לא השערה דומה. זה אותם הרופאים ואותו המחקר. כמובן, אולי במחקר מוצגים נתונים שונים - אין לי את הידע או הכלים כדי לשפוט.

 

לגבי מה אתה מחפש ולמה - שמע, היו לי 10 דק׳ עם הקפה לפני העבודה, אז חפשתי על דמיון בין שני הוירוסים בגוגל. בחיפוש הראשון שהרצתי הכותרת שלך מהעיתון ההונקונגי הייתה במקום הרביעי, והייתה היחידה שבאמת התייחסה לנושא, לפחות מהרפרוף שלי. אז אני לא יודע מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר. אבל עובדתית רצת לקבוע פה ש-״מסתבר שהוירוס פועל דומה ל-hiv״, על סמך כתבה מבוססת על מחקר אחד, בתוך קונטקסט מצומצם של שיחה על סיכוי שלא ימצא חיסון לוירוס. 

 

עריכה: אתה ממשיך. השערה על הסיכוי למציאת חיסון != ״עובדות״, בטח כשזה מתנהל בפורום שרוב המגיבים בו הם לא רופאים ולא חוקרים בתחום (יש פה רופא אחד שמגיב כנראה).  לאף אחד אין בעיה לקרוא את מה שאתה כותב. פשוט מחזירים את ה״מציאותיות״ שלך בחזרה לפרופרוציה הנדרשת, לטובת אנשים רגישים יותר, שעלולים להתבלבל ולחשוב שבגלל שאתה כותב בסמכתונות נחרצת - אז יש לך מושג.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...