Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 22 דקות, EliC25 כתב:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5714462,00.html

הפנים והשמות של קורבנות הקורונה

קח, אולי להסתכל על האנשים האלו, שאתה כל כך אוהב לראות רוקדים באירועים שלך, יגרום לך לדבר עליהם בכבוד המגיע אליהם ולא כמו מספר בסטטיסטיקה, אלא כעשרות טרגדיות אישיות.

 

נפלת למשאבת הלייקים הזו?

בוא נכנס לפרופורציה,זה 130 איש שמתו במהלך חודש.

אתה יודע כמה אנשים צעירים ובריאים מתים בחודש מתאונות ומקרים מצערים?כמה קשישים מתים מסיבוכים שקשורים למחלות אחרות?זיהומים?

כמו שתאונות דרכים זה רק מספר,גם פה מדובר ברק מספר וגם אם תצמיד לכל אחד סיפור חיים מרגש וסוחט דמעות זה לא ישנה כלום על ההסתכלות הכוללת.

 

הדלקתי היום חדשות וראיתי את האיחוד המרגש (אעלק) בין מישהי לבעלה שגם לא היה חולה קשה,סך הכל מאושפז שבועיים.

אין להם מה לשדר,ובמקום להרגיע את הציבור הם רק מעלים את מפלס החרדה והפאניקה.

אבל מה לא יעשו בשביל קצת רייטינג.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

יש לך שם המון אנשים מעל גיל 80, אני מסכים.

אבל לא 1 ולא 2 מתחת לגיל 70, גם הם ימותו בחורף הבא גם ככה?

לא קשור למסחטת לייקים, כל אדם הוא עולם ומלואו.. ברור לי שהמוות הוא דרך העולם, אבל נמאס לשמוע פה את החזרתיות על 'לפתוח את המשק בכל מחיר' כי המחיר שזה יגבה יהיה רשימה פי כמה וכמה ממה שראינו, ובתוכה יכולים להיות קרובים של כל אחד ואחד מאיתנו, ואני לא מדבר על סבא וסבתא.

פורסם
לפני 19 דקות, Or05230 כתב:

אני בעד חזרה לשגרה (בסגנון מה שמציע בנט).
מסכות לכולם, כפפות, הגיינה, לא רואה סיבה להדבק, הוירוס לא נכנס מהאוזניים.
אולי תהיה עליה סבירה בתחלואה, נצטרך לספוג את זה כי אין ברירה.
מה שיקרה בפועל זו חזרה מאוד מאוד איטית, עדיף מכלום.

 

 

אמת אמת אמת

בנט יודע מה הוא אומר

בגלל זה מנסים להשתיק אותו

שלא חלילה יתפוס את המקום

פורסם

מתנצל לקלקל את החגיגה, אבל זה רק 130 נפטרים בחודש הזה בגלל הצעדים שנקטו.

באמת מישהו חושב שאם לא היינו נסגרים בבתים גם היו רק 130 נפטרים?

מה ההבדל בין היום ללפני חודש? 

ההבדל הוא שלפני חודש פחדו מעשרות אלפי מתים, לכם הלכו על הצעדים הכי חריפים שיכלו.

לא יודע איך יפתחו וכמה יפתחו, אבל כנראה שם למעלה מוכנים לקבל מספרים גדולים יותר. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, halperin96 כתב:

נפלת למשאבת הלייקים הזו?

בוא נכנס לפרופורציה,זה 130 איש שמתו במהלך חודש.

אתה יודע כמה אנשים צעירים ובריאים מתים בחודש מתאונות ומקרים מצערים?כמה קשישים מתים מסיבוכים שקשורים למחלות אחרות?זיהומים?

כמו שתאונות דרכים זה רק מספר,גם פה מדובר ברק מספר וגם אם תצמיד לכל אחד סיפור חיים מרגש וסוחט דמעות זה לא ישנה כלום על ההסתכלות הכוללת.

 

הדלקתי היום חדשות וראיתי את האיחוד המרגש (אעלק) בין מישהי לבעלה שגם לא היה חולה קשה,סך הכל מאושפז שבועיים.

אין להם מה לשדר,ובמקום להרגיע את הציבור הם רק מעלים את מפלס החרדה והפאניקה.

אבל מה לא יעשו בשביל קצת רייטינג.

 

עזוב נו, הוא מנותק מהמציאות

יש אנשים שלא באמת מבינים מה זה אומר כלכלה משותקת

כי הם לא נמצאים באילת ורואים את כל העסקים סגורים

כל המלונות, המסעדות, החנויות

אם מישהו פה חושב שהמדינה תזרוק לעסקים האלה 10,000 או 20,000 וזה יפצה אותם על עונה שלמה שהם לא עבדו - חי בסרט

ברגע שעסק באילת מפספס את פסח ואת יולי-אוגוסט העסק אפשר להגיד עליו קדיש

אז סבבה נוותר על אילת

נוותר על החתונות

נוותר על המועדונים

נוותר על המסעדות

נסיים עם הדרמה הזאת של הקורונה עוד שנה ואז יחזרו לראות אנשים מסכנים שמתחננים בפייסבוק שמישהו יגייס להם 500 אלף שקל כי אין להם כסף לשלם על תרופות לסרטן והמספרים ה-ר-ב-ה יותר גדולים מ 130 איש שנהרגו בקורונה

אנשים כאלה היו לפני הקורונה ואחרי הקורונה

כל אחד כאן כותב לי "תחשוב על המבוגרים האלה"

תחשבו אתם על המבוגרים האלה שתראו את התמונות שלהם מחפשים אוכל בזבל כי לילדים שלהם לא יהיה כסף לתת להם 5000 שקל כל חודש לכלכלה

ואז מה יעשו ? יאשימו את ביבי

עם כל הכבוד

על אנשים בני 70-80+ אפשר לשמור בבידוד כן.

על אנשים חולי סרטן שאין להם כסף לממן טיפולים אף אחד לא יוכל לשמור. ובשיגרה אין להם את הכסף לטיפולים האלה אז מה יהיה עוד שנה כשהם והילדים שלהם היו מובטלים ?

על זה אף אחד חושב

 

לפני 12 דקות, korola כתב:

מתנצל לקלקל את החגיגה, אבל זה רק 130 נפטרים בחודש הזה בגלל הצעדים שנקטו.

באמת מישהו חושב שאם לא היינו נסגרים בבתים גם היו רק 130 נפטרים?

מה ההבדל בין היום ללפני חודש? 

ההבדל הוא שלפני חודש פחדו מעשרות אלפי מתים, לכם הלכו על הצעדים הכי חריפים שיכלו.

לא יודע איך יפתחו וכמה יפתחו, אבל כנראה שם למעלה מוכנים לקבל מספרים גדולים יותר. 

 

 

 

אתה כבר חודש מנסה למכור לאנשים את התאוריה הזאת

חלאס נו

נמאס לטחון את הדיון הזה ולענות לך את אותן תשובות

כבר הראתי לך שבאיטליה עם כל הטעויות שעשו הלכו לך רק 0.03% מהאוכלוסיה

בישראל זה שווה ערך ל 2700 איש במידה ועושים את כל הטעויות האפשריות

אז חוזרים ואומרים כאן אל תעשו טעויות, אל תפתחו את היכל מנורה ופארק הירקון אבל תנו לחזור לשיגרה בצורה הרבה יותר נורמלית

אז כן אולי יהיו פה 1000 איש בסוף השנה בתרחיש הכי הכי הכי דרמטי שיש, אבל המספר הזה הוא כלום ושום דבר לעומת אנשים שמתים פה בשיגרה

אם מישהו פה חושב שאנשים לא חגגו היום את המימונה או חי בסרט

מי שרצה נסע אתמול בצהריים

מי שלא יכל לנסוע הלך היום לשכנים ולחברים שגרים בעיר שלו

אי אפשר באמת לנעול את האנשים בבתים כאן בישראל, זה לא סין

מימונה ויום עצמאות זה לא חגים כמו פסח וראש השנה שעושים עם המשפחה, זה חגים שאפשר ללכת לשכן ולחברים ולהתארח אצלהם וזה מה שעשו היום

 

לפני 16 דקות, EliC25 כתב:

יש לך שם המון אנשים מעל גיל 80, אני מסכים.

אבל לא 1 ולא 2 מתחת לגיל 70, גם הם ימותו בחורף הבא גם ככה?

לא קשור למסחטת לייקים, כל אדם הוא עולם ומלואו.. ברור לי שהמוות הוא דרך העולם, אבל נמאס לשמוע פה את החזרתיות על 'לפתוח את המשק בכל מחיר' כי המחיר שזה יגבה יהיה רשימה פי כמה וכמה ממה שראינו, ובתוכה יכולים להיות קרובים של כל אחד ואחד מאיתנו, ואני לא מדבר על סבא וסבתא.

 

ובכל זאת עם כל התרחישים שאתה מפרסם כאן מתוך 12,000 חולים מזוהים ו 130 מתים אין צעירים בריאים

רובם ככולם מבוגרים עם מחלות רקע

ואם יש אחד בודד בן 50 אז היו לו מעל 3 מחלות רקע קשות, אז מספיק

ואין מה לעשות יש גם ילדים עם מחלות רקע. צריך לשמור עליהם בבית

וזה עדיף על מה שעושים כאן כרגע

כי אנשים מאוד קרובים ללצאת לרחובות ולקבל דוחות

בסופו של דבר  ימאס לאנשים מהסגר

יחלקו פה מליון, 2 מליון דוחות

אנשים לא באמת ישלמו אותם

יגיעו לבית משפט ולא ישלמו את זה בכלל

ואם כן ישלמו זה יהיה  עוד 5 שנים ב 20 תשלומים

אבל יפרו את הסגר וזה מה שחשוב

ואגב כן מתוך ה 130 האלה חלק בלתי מבוטל נמצאים בסיכון גבוה מאוד למות ברגע שהם יחלו בשפעת

זה לא היה קורה היום אז היה קורה באוקטובר כשהנכד היה מדביק אותם

מספיק עם ההיתממות הזאת

אף אחד כאן לא מאושר לראות אנשים מתים, אבל כמו במלחמה שכולם צועקים לתקוף בעזה, עושים את זה בשביל מטרה מסויימת ולא כי בא לנו לראות גופות של חיילים

 

ומי שחושב שאנשים ישבו בבית ביום העצמאות חי בבועה רצינית.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם

ממתי חולי סרטן מממנים טיפולים ? יש ביטוח בריאות בדמות קופות חולים.
אתה שומע על זה רק במקרי סרטן מיוחדים שיש להם איזה טיפול ניסיוני באיזשהו מקום בעולם, מה שלא מכוסה במסגרת קופות החולים. במקרה כזה רק לאלפיון העליון יש כסף לממן דבר כזה ללא בקשת תרומות.
כן קורולה ללא הסגר היינו עכשיו במשבר עמוק, אבל אנחנו צריכים להיות ריאלים ולהבין ש:
א.אדם ללא מחלות רקע ובגיל עד 65 עם סיכויים אפסים למות
ב.בחישוב קר של מתים תמורת מתאבדים (מהסגר)+ קריסת הכלכלה וגרעון ענק של המדינה, "שווה" לנו לספוג עוד x מתים.

אז ברבש אמר שלצעירים יש 0.1 אחוז תמותה שזה 1200 איש בישראל, אבל אם נשמור על ההוראות לא כל צעיר ידבק, ויש סיכוי שלמעשה לא יעלה מספר הנדבקים בצורה גבוהה במיוחד כי כפי שאמרתי, המחלה לא עוברת דרך האוזניים/נספגת בעור, אם סוגרים את הדרכים בה היא עוברת היא פשוט לא תעבור.


Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

אנשים שאין להם עסק לא מבינים את ההשלכות של עסק שלא עובד וממשיך לקחת שכירות,ארנונה,תשלומים על כיבוי אש,אבטחה,ציוד שכור,סחורה עומדת ועוד.

אין לי עסק בתחום,אבל עבדתי קרוב מאוד לאנשים,נדרשים מהם כוחות עצומים לקום כל בוקר מול עסק סגור-לדעת שכל הכסף הזה הולך לרדת בלי לדעת מאיפה יביאו אותו ומתי.

 

אפילו רשת גדולה כמו ישרוטל-פסח-קיץ-חגי תשרי שהם סגורים,לא בטוח שהם ישרדו ובאיזה מצב.

בלי להזכיר את אלפי המשפחות שחיות מתיירות באופן ישיר ועקיף.

 

אנחנו בתחילתו של משבר-הצריכה תרד,הגביה של מיסים ירדו והאבטלה תעלה.

כמה חמור וכמה אבטלה לא ברור.

אני בפחד שכל יום ידחפו לי מכתב,תקופה לא נעימה בכלל.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, Or05230 כתב:

ממתי חולי סרטן מממנים טיפולים ? יש ביטוח בריאות בדמות קופות חולים.
אתה שומע על זה רק במקרי סרטן מיוחדים שיש להם איזה טיפול ניסיוני באיזשהו מקום בעולם, מה שלא מכוסה במסגרת קופות החולים. במקרה כזה רק לאלפיון העליון יש כסף לממן דבר כזה ללא בקשת תרומות.
כן קורולה ללא הסגר היינו עכשיו במשבר עמוק, אבל אנחנו צריכים להיות ריאלים ולהבין ש:
א.אדם ללא מחלות רקע ובגיל עד 65 עם סיכויים אפסים למות
ב.בחישוב קר של מתים תמורת מתאבדים (מהסגר)+ קריסת הכלכלה וגרעון ענק של המדינה, "שווה" לנו לספוג עוד x מתים.

אז ברבש אמר שלצעירים יש 0.1 אחוז תמותה שזה 1200 איש בישראל, אבל אם נשמור על ההוראות לא כל צעיר ידבק, ויש סיכוי שלמעשה לא יעלה מספר הנדבקים בצורה גבוהה במיוחד כי כפי שאמרתי, המחלה לא עוברת דרך האוזניים/נספגת בעור, אם סוגרים את הדרכים בה היא עוברת היא פשוט לא תעבור.


Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
 

 

לדודה שלי היה סרטן שהתחיל בפפילומה ובשיא המחלה היא הייתה צריכה לקנות תרופה מאוד יקרה. בעלה לשמחתי יכל לממן את זה. אבל לא כולם הם בעלה.

אבל לא באמת חסרים אנשים שצריכים טיפולים הזוים, השתלות הזויות, ואנחנו מדברים רק על אנשים שיש להם תקציב לפרסם בפייסבוק וברדיו. איפה אנשים שאין להם את הכסף אפילו לצעוק ?

אפילו כל המבוגרים שאנחנו רואים מחפשים אוכל בפחי אשפה? פתאום שכחנו מהם וכולנו דואגים שחס וחלילה לא יבקשו מהם לשבת בבית בבידוד

צודק, עדיף לראות אותם עוד שנה עוברים בגשם בין פחי אשפה אוכלים שאריות של אוכל ספוג במים

מה אכפת לאנשים כאן לכתוב את זה

הם יושבים על דמי אבטלה או חל"ת, הם לא יצטרכו להתמודד עם זה מחר

 

עזוב את ברבש , יש לך מספרים אמיתיים

איטליה 22,000 (עיגלתי למעלה) מתים מתוך 60 מליון איש

זה אומר 0.03%

בישראל 0.03% זה 2700 איש במידה ואנחנו פותחים עכשיו איצטדיונים וכולם מתערבבים הם כולם

 

 

אנשים כאן מסתכלים על מדינות שיש בהם מליונים של אנשים ואומרים "תראו 1000 חולים ביום"

תסתכלו באחוזים ותראו שאם משליכים את זה עלינו מדובר על אלפים בודדים בתרחיש הכי גרוע שאנשים הולכים ומשתעלים אחד על השני בלי מסכות.

ואף אחד כאן לא ביקש לממש את התרחיש הזה

 

לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

אנשים שאין להם עסק לא מבינים את ההשלכות של עסק שלא עובד וממשיך לקחת שכירות,ארנונה,תשלומים על כיבוי אש,אבטחה,ציוד שכור,סחורה עומדת ועוד.

אין לי עסק בתחום,אבל עבדתי קרוב מאוד לאנשים,נדרשים מהם כוחות עצומים לקום כל בוקר מול עסק סגור-לדעת שכל הכסף הזה הולך לרדת בלי לדעת מאיפה יביאו אותו ומתי.

 

אפילו רשת גדולה כמו ישרוטל-פסח-קיץ-חגי תשרי שהם סגורים,לא בטוח שהם ישרדו ובאיזה מצב.

בלי להזכיר את אלפי המשפחות שחיות מתיירות באופן ישיר ועקיף.

 

 

כבר כתבתי כאן על חברים שלי שפתחו מסעדה ושמו מליונים עליה. 

העסק כבר חודש לא עובד והם צריכים לספוג הוצאות מטורפות של פתיחת עסק, שגם בלי הקורונה הן מטורפות

תסתכל על האילתים, מסכנים

הם עובדים על עסק עונתי. גם אם יחזירו להם את הכל לשגרה עוד 4 חודשים גמרו אותם

הם בינתיים משלמים שכירות כמו גדולים

 

אנשים לא מבינים שזה לא נורמלי

וימותו כאן הרבה יותר אנשים מזה.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

יש שני צדדים למה שאתה אומר.

 

המספרים באיטליה וספרד נבלמו בגלל הסגר והירידה שאתה רואה עכשו היא אחרי שנעלו אנשים בבתים.

מצד שני,בני ברק אינקובטור של קורונה-אבל אוכלוסיה צעירה מאוד ולא רואים שינויים בתמותה או בחולים קשה.

הדמוגרפיה של ישראל לטובתה.

 

לגבי העסקים,

אנשים יתאבדו בגלל המצב,אני אומר את זה עם הרבה עצב אבל לצערי יכול להבין אותם.

כשאתה בן 30 עם הוצאה לפועל ומליון שקל חובות,קשה לראות עתיד.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תשמע טרנספורטר, אתה לא רגוע בכלל.

אולי כדאי שתירגע קודם כול, נראה שנגמר המלאי של הוואגיו והויסקי היקר.

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

יש שני צדדים למה שאתה אומר.

 

המספרים באיטליה וספרד נבלמו בגלל הסגר והירידה שאתה רואה עכשו היא אחרי שנעלו אנשים בבתים.

מצד שני,בני ברק אינקובטור של קורונה-אבל אוכלוסיה צעירה מאוד ולא רואים שינויים בתמותה או בחולים קשה.

הדמוגרפיה של ישראל לטובתה.

 

לגבי העסקים,

אנשים יתאבדו בגלל המצב,אני אומר את זה עם הרבה עצב אבל לצערי יכול להבין אותם.

כשאתה בן 30 עם הוצאה לפועל ומליון שקל חובות,קשה לראות עתיד.

 

עזוב יתאבדו

מאות אלפי אנשים כאן ישארו בלי כסף

מי יציל אותם?

כל הכסף שהמדינה שופכת עכשיו על מענקים ועזרה לכל מי שצריך

ירד בסופו של דבר מהציבור או מתקציב הבריאות

 

יש כאן כמה מאות אלפי אנשים שצריכים עדיין לשלם מעמ של ינואר פברואר, 

לא קיבלו שקל מענק כי הם לא זכאים

חיים מהרזרבות שלהם, ועוד שבוע צריכים לשלם כמה עשרות אלפי שקלים מעמ

ואז המדינה תתן להם 6000 שקל

 

זה בדיחה

לפני 13 דקות, David32 כתב:

תשמע טרנספורטר, אתה לא רגוע בכלל.

אולי כדאי שתירגע קודם כול, נראה שנגמר המלאי של הוואגיו והויסקי היקר.

 

 

האמת רגוע מאוד

לא אכלתי ואגיו היום אבל יש בואקום לשישי בצהריים

יש דיבור על פיצוי 15% מהמחזור, אני סבבה עם זה

פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5714462,00.html

הפנים והשמות של קורבנות הקורונה

קח, אולי להסתכל על האנשים האלו, שאתה כל כך אוהב לראות רוקדים באירועים שלך, יגרום לך לדבר עליהם בכבוד המגיע אליהם ולא כמו מספר בסטטיסטיקה, אלא כעשרות טרגדיות אישיות.

 

דוגמא קלאסית של "רחוק מהעין - רחוק מהלב".

את עשרות אלפי האנשים שנפגעו מהסטת הרפואה לטיפול בקורונה, האנשים שקרס כל הבסיס הכלכלי שלהם ואנשים שנשברים נפשית בגלל הסגר - אתה לא רואה בתמונות.

אבל זה לא אומר שהם לא קיימים.

אבל כן מדובר באנשים שמתים, שחייהם הופכים לחסרי משמעות, שנפגעים לצמיתות מחוסר טיפול, שאולי יתאבדו עכשיו ואולי עוד 20 שנה, ושאולי לא יתאבדו אבל ישארו הצל של עצמם לכל משך ימי חייהם.

ומדובר בכמות הרבה יותר גדולה מהמתים שהתמונות שלהם מופיעות, כי גם אם הם אחוז קטן מהנפגעים - כמות הנפגעים מצעדי הממשלה ענקית.

 

ולפני שתגיד שכאלה יש גם בשגרה - זה נכון, אבל גם מתים מוירוסים....

 

חוויות החיים שלי הוכיחו לי שהחיים הם לא הכל - הם גם צריכים להיות שווים את זה. הרבה מאלה שנפגעו מהמצב יעברו לסטטוס שהוא יותר גרוע מ"מתים" בהגדרה שלי.

 

פורסם
לפני 20 דקות, Ooga כתב:

דוגמא קלאסית של "רחוק מהעין - רחוק מהלב".

את עשרות אלפי האנשים שנפגעו מהסטת הרפואה לטיפול בקורונה, האנשים שקרס כל הבסיס הכלכלי שלהם ואנשים שנשברים נפשית בגלל הסגר - אתה לא רואה בתמונות.

אבל זה לא אומר שהם לא קיימים.

אבל כן מדובר באנשים שמתים, שחייהם הופכים לחסרי משמעות, שנפגעים לצמיתות מחוסר טיפול, שאולי יתאבדו עכשיו ואולי עוד 20 שנה, ושאולי לא יתאבדו אבל ישארו הצל של עצמם לכל משך ימי חייהם.

ומדובר בכמות הרבה יותר גדולה מהמתים שהתמונות שלהם מופיעות, כי גם אם הם אחוז קטן מהנפגעים - כמות הנפגעים מצעדי הממשלה ענקית.

 

ולפני שתגיד שכאלה יש גם בשגרה - זה נכון, אבל גם מתים מוירוסים....

 

חוויות החיים שלי הוכיחו לי שהחיים הם לא הכל - הם גם צריכים להיות שווים את זה. הרבה מאלה שנפגעו מהמצב יעברו לסטטוס שהוא יותר גרוע מ"מתים" בהגדרה שלי.

 

 

לא צריך לחכות יותר מדי כדי לראות את ההשלכות

אתם לא רואים שב3 שבועות האחרונים כל שבוע שומעים על "שריפות" של כל מיני עסקים ?

מסעדות \ סוכנויות רכב?

מי חשבתם ששרף אותם? עבריינים שבאו לקחת חוב ? לא..

בעל העסק הבין שהוא לא יעמוד בהוצאות ולא הייתה לו ברירה

 

ואנחנו מדברים על חודש אחד שהעסק לא הכניס כסף ולא קיבל שקל מהממשלה (כי הרבה יותר חשוב לדאוג לעסקים שמרוויחים עד 200,000 בשנה...בטח)

זאת רק ההתחלה חכו.

 

אם לא יעשו פה תוכניות פיצוי משמעותיות יהיה פה כאוס הרבה יותר גדול מ 130 שמות של אנשים שכתובים בוויינט

שברור שזה כואב ולא נעים, אבל הם בסך הכל 130

לעומת למעלה ממליון מובטלים. לכל אחד מהמליון האלה יש משפחה שאולי הוא מכלכל אותה ודואג לה ואם לא ידאג לה או שהם יסתדרו או שהם יזרקו לרחוב.

 

 

ואם אכן תהיה תוכנית פיצוי משמעותית זה יבוא על דברים אחרים בעתיד כי אנחנו לא מדינה עם תקציב בלתי מוגבל

ובניגוד להרבה מדינות אחרות חוץ ממערכת הבריאות יש לנו להחזיק גם את צהל שזאת הוצאה בפני עצמה

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Transporter כתב:

כבר כתבתי כאן על חברים שלי שפתחו מסעדה ושמו מליונים עליה. 

העסק כבר חודש לא עובד והם צריכים לספוג הוצאות מטורפות של פתיחת עסק, שגם בלי הקורונה הן מטורפות

 

חברים שלך מטומטמים הימרו בענק על מסעדת יוקרה בתקופה שמסעדות יוקרה היו נסגרות אחת אחרי השנייה. אתה מצפה שמשלם המיסים יספוג את השיפוץ במיליון שקל שהם הרביצו במסעדה שלהם פלוס יפצה אותם על כל ההוצאות שלהם? 

 

לפני 4 שעות, Transporter כתב:

 

עזוב את ברבש , יש לך מספרים אמיתיים

איטליה 22,000 (עיגלתי למעלה) מתים מתוך 60 מליון איש

זה אומר 0.03%

בישראל 0.03% זה 2700 איש במידה ואנחנו פותחים עכשיו איצטדיונים וכולם מתערבבים הם כולם

 

אתה ממשיך להמציא מספרים רק בשביל להצדיק את האג'נדה שלך. 

 

ראשית, המספרים מאיטליה לא סופיים אנשים שנדבקו לפני שבועות עדיין מתים וימשכו למות בשבועות הקרובים. שנית, באיטליה יש "רק" 22,000 מתים אחרי שהם נעלו את כל התושבים בבתים. שלישית, אתה לוקח את אחוז התמותה מאיטליה אחרי סגר מוחלט ואומר שבישראל יהיה אותו אחוז תמותה אם פותחים את הכל ונותנים לכולם להתערבב. אתה לא רואה את הכשל הלוגי שלך? 

 

לפני 3 שעות, Transporter כתב:

לא צריך לחכות יותר מדי כדי לראות את ההשלכות

אתם לא רואים שב3 שבועות האחרונים כל שבוע שומעים על "שריפות" של כל מיני עסקים ?

מסעדות \ סוכנויות רכב?

מי חשבתם ששרף אותם? עבריינים שבאו לקחת חוב ? לא..

בעל העסק הבין שהוא לא יעמוד בהוצאות ולא הייתה לו ברירה

 

יש גם אפשרות שהעסק בקושי החזיק מעמד גם לפני הסגר והקורונה הייתה רק המסמר האחרון בארון הקבורה. 

 

לפני 4 שעות, Transporter כתב:

מי שחושב שאנשים ישבו בבית ביום העצמאות חי בבועה רצינית.

 

פשוט יבטלו את כל האירועים ויסגרו את הכבישים. 

 

לפני 6 שעות, Transporter כתב:

כמו שחזיתי ואמרתי כמה פעמים השבוע

אנשים לא יכולים לנעול את עצמם לנצח בבית

אני בטוח שלא רק בת"א יש ריח של מנגל ומוזיקה מכל מקום.

נמאס לאנשים לשבת בבית ובצדק

תרבחו ותסעדו חברים

שנדע רק טוב

 

חלילה שלא ימותו לפני שהם יספיקו לבזבז כסף באולם אירועים שלך.

 

לפני 4 שעות, Transporter כתב:

 

כל המלונות, המסעדות, החנויות

אם מישהו פה חושב שהמדינה תזרוק לעסקים האלה 10,000 או 20,000 וזה יפצה אותם על עונה שלמה שהם לא עבדו - חי בסרט

ברגע שעסק באילת מפספס את פסח ואת יולי-אוגוסט העסק אפשר להגיד עליו קדיש

אז סבבה נוותר על אילת

נוותר על החתונות

נוותר על המועדונים

נוותר על המסעדות

 

נכון, כואב, אבל מדובר בעסקים יחסית זניחים למשק ובעלי פוטנציאל הדבקה מטורף שילוב קטלני של שני גורמים אלה כנראה יהפוך אותם לעסקים אחרונים שיפתחו. הממשלה כנראה תעניק פיצוי כלשהו לעסקים בענף התיירות ואירועים.

 

לפני 4 שעות, Transporter כתב:

יש כאן כמה מאות אלפי אנשים שצריכים עדיין לשלם מעמ של ינואר פברואר, 

לא קיבלו שקל מענק כי הם לא זכאים

חיים מהרזרבות שלהם, ועוד שבוע צריכים לשלם כמה עשרות אלפי שקלים מעמ

ואז המדינה תתן להם 6000 שקל

 

עסקים הם בסך הכל צינור לגביית מע"מ והעברתו לקופת המדינה. זה שעצמאיים בארץ התרגלו לבלוע את המע"מ בפעילות השוטפת שלהם וכל חודש - חודשיים פתאום "בהלם" שהם צריכים לשלם מע"מ זו בעיה שלהם. 

לפני 4 שעות, halperin96 כתב:

המספרים באיטליה וספרד נבלמו בגלל הסגר והירידה שאתה רואה עכשו היא אחרי שנעלו אנשים בבתים.

מצד שני,בני ברק אינקובטור של קורונה-אבל אוכלוסיה צעירה מאוד ולא רואים שינויים בתמותה או בחולים קשה.

הדמוגרפיה של ישראל לטובתה.

 

לכל וירוס יש תקופת דגירה. נראה בתחילת מאי אם יש שינוי. בינתיים יש סימנים שיש התפרצות קשה של קורונה במגזר הערבי ואנחנו אוטוטו נכנסים לרמדאן.  

 

לפני 4 שעות, halperin96 כתב:

לגבי העסקים,

אנשים יתאבדו בגלל המצב,אני אומר את זה עם הרבה עצב אבל לצערי יכול להבין אותם.

כשאתה בן 30 עם הוצאה לפועל ומליון שקל חובות,קשה לראות עתיד.

 

בן 30 עם חובות של מיליון שקל זה מישהו שגם לפני הקורונה כנראה לא התנהל עסקית בצורה חכמה מידי. פשוט הקורונה שמה בקרסים על גילגולי חובות שלו וחשפה את הכשלים שלו. בחודשים הקרובים נשמע הרבה מאוד סיפורים כאלה, אבל חשוב לציין שזה לא בגלל הקורונה. הקורונה הייתה רק גורם מזרז בפשיטת רגל של אותם אנשים. 

 

לפני 4 שעות, Or05230 כתב:

כן קורולה ללא הסגר היינו עכשיו במשבר עמוק, אבל אנחנו צריכים להיות ריאלים ולהבין ש:


א.אדם ללא מחלות רקע ובגיל עד 65 עם סיכויים אפסים למות

 

א. מחלות רקע יש כנראה כמעט לכל אדם אתה מכיר. מכיר מישהו שמן? מזל טוב יש לו מחלת רקע. מכיר מישהו עם סכרת? מחלת רקע. מכיר מישהו עם לחץ דם? מחלת רקע. 

 

ב. אדם ללא מחלות רקע עד גיל 65 עם סיכויים אפסים למות בתנאי שיש מכונת הנשמה. אם אין מכונת הנשמה יש סיכוי די גבוה למות.

לפני 6 שעות, Transporter כתב:

כמו שחזיתי ואמרתי כמה פעמים השבוע

אנשים לא יכולים לנעול את עצמם לנצח בבית

אני בטוח שלא רק בת"א יש ריח של מנגל ומוזיקה מכל מקום.

נמאס לאנשים לשבת בבית ובצדק

תרבחו ותסעדו חברים

שנדע רק טוב

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 4
  • מבאס 1
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...