Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כחודש לפני פסח כשדיברו על איסור נסיעה לחו"ל אך חשבו שבארץ הכל ימשיך כרגיל, פרסמו כי המלונות בארץ מעלים את מחיר החופשה בפסח בכ-30%. כמה ששנאתי אותם באותו הרגע, ממש ניצול של המצב!!

שלא יראה לרגע שאני שמח לאיד על סגירת המלונות בארץ, ביחוד שאלפי עובדי המלונאות שבאמת עובדים קשה וכרגע הם בבית ועתידם המקצועי לוט בערפל וכמובן שלהם אין קשר למדיניות המחירים המטורפת הנהוגה במלונות בארץ בימים רגילים ופרט בחגים ובפרט כשחשבו שבחו"ל לא ניתן לנפוש אלא רק בארץ

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 10 דקות, David32 כתב:

יאללה הלפרין, בוא נמשיך עם קו המחשבה.

מורידים את הסגר על אילת, מי שרוצה בא.

נראה לך שכולם הולכים עכשיו לחופשות באילת???

 

 

לא יודע עד כמה נכון, אבל התמונה בהחלט חדשה יחסית ויש כמה חדשות בנושא:

https://www.euroweeklynews.com/2020/04/15/frontline-spanish-health-worker-from-barcelona-finishes-shift-and-finds-car-sprayed-with-the-words-contagious-rat/
 

 

נראה כמו מישהו מובטל פתח עיניים על ג'יפ BMW. נראה יותר ויותר אירועים כאלה ככל שעומק המשבר הכלכלי ילך ויתבהר. 

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, Ooga כתב:

ומדובר בכמות הרבה יותר גדולה מהמתים שהתמונות שלהם מופיעות, כי גם אם הם אחוז קטן מהנפגעים - כמות הנפגעים מצעדי הממשלה ענקית.

אתה מתעלם מהטענה שהסגר המאסיבי מנע מצב בו יש הרבה מתים עקב המגפה, כלומר המוני חולים שמעמיסים את מערכת הבריאות ומכך מתים עוד הרבה כאלו שלא מקבלים שירות כי המערכת קרסה.

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

שברור שזה כואב ולא נעים, אבל הם בסך הכל 130

זה 130 כי הממשלה עשתה לא מעט צעדים כדי למנוע את ההתפשטות. סגרו מקומות בילוי המוניים, ביטלו אירועים/חתונות , הגבילו עובדים בבתי עסק. נכנסו חזק מאוד בקהילה החרדית (בצדק או שלא), באזורי התפשטות רציניים (שכונות בי-ם, ב"ב ושאר ישובים חרדיים). גם יישובים חילוניים לכאורה עלו לחדשות. ובכלל, כל עיר עם יחס חריג של חולים ל-10,000 אנשים קיבלה זרקור מהתקשורת. עשו סגר משמעותי ואף עוצר בחג הראשון.

המלך היה עולה לנאום על בסיס יומי ומכניס לסטרס את האנשים שמא יהיו 10 אלף מתים בקרוב. אלמלא הצעדים הדרקוניים, כנראה שהיו צריכים לחפור כמה קברים המוניים.

 

ברור שהצעדים האלה חונקים את הכלכלה. וגם מזה מתים. אם לא מתים אז סובלים הרבה. אבל צריך לאזן מוות/סבל בין הנזק הכלכלי לבין התחלואה. לא ברור לי איך משקללים את הגורמים, זה בטח לא טריוויאלי. אבל בדיוק בשביל זה יש ממשלה, שרים, מנכ"לי משרדים, יועצים, צוותים במשרדים השונים. זה התפקיד שלהם לשקלל, לאמוד ולהציג נתונים על הפגיעה במשק, על גורמי התחלואה הישירים (והעקיפים). אף אחד לא מעוניין להנפיק אג"חים ל-100 שנה ולהכניס את היד עמוק עמוק לדור העתיד, אבל המטרה ברורה.

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

ובניגוד להרבה מדינות אחרות חוץ ממערכת הבריאות יש לנו להחזיק גם את צהל שזאת הוצאה בפני עצמה

יקצצו איפה שצריך. ויעלו מיסים בהתאם. כואב מאוד, אבל האם האלטרנטיבה עדיפה?

 

@Transporter אתה מרבה להשתמש הרבה במחלות רקע אצל הנפגעים. הידעת שמדובר בסוכרת, השמנה, יתר לחץ דם (ועוד)? הידעת שגם עישון הוא גורם מסכן?

מדובר באחוז משמעותי מאוד באוכלוסייה. אם יתנו לוירוס להשתולל (גם אם יכניסו כל בן 60 ומעלה לבידוד מוחלט) אנשים יעמדו בתור לבית חולים.

אם אתה בעד שמירת מרחק, היגיינה מוגברת, מסכות, כפפות ועבודה-בית בתקופה הקרובה עבור הצעירים כאשר המבוגרים נשמרים, אז כנראה לשם הולכים בכל מקרה.

כל דבר אחר, הוא wishful thinking במקרה הטוב.

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
  • אהבתי 3
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, שגיא 601 כתב:

כחודש לפני פסח כשדיברו על איסור נסיעה לחו"ל אך חשבו שבארץ הכל ימשיך כרגיל, פרסמו כי המלונות בארץ מעלים את מחיר החופשה בפסח בכ-30%. כמה ששנאתי אותם באותו הרגע, ממש ניצול של המצב!!

שלא יראה לרגע שאני שמח לאיד על סגירת המלונות בארץ, ביחוד שאלפי עובדי המלונאות שבאמת עובדים קשה וכרגע הם בבית ועתידם המקצועי לוט בערפל וכמובן שלהם אין קשר למדיניות המחירים המטורפת הנהוגה במלונות בארץ בימים רגילים ופרט בחגים ובפרט כשחשבו שבחו"ל לא ניתן לנפוש אלא רק בארץ

 

כולם מנצלים. 

 

בוא אספר לך על אירועים מהחזית. 

 

בנקים מטפלים בהלוואות בערבות מדינה שמעניקים לעסקים בעקבות משבר הקורונה. חברה בע"מ שאני מטפל בה סיימה את שנת המס 2018 עם רווח למס של 120 אלף שקל. החברה הגישה בקשה להלוואה בערבות מדינה. הפקידה בבנק סירבה להעניק הלוואה בערבות מדינה בטענה "שאין לחברה יכולת החזר", אבל כן הסכימה להעניק לחברה הלוואה של בנק הפועלים בריבית 10%. 

 

אתה מבין? הלוואה בערבות מדינה אין יכולת החזר. הלוואה משמעותית יותר יקרה של הבנק יש יכולת החזר. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, David32 כתב:

יאללה הלפרין, בוא נמשיך עם קו המחשבה.

מורידים את הסגר על אילת, מי שרוצה בא.

נראה לך שכולם הולכים עכשיו לחופשות באילת???

 

 

לא יודע עד כמה נכון, אבל התמונה בהחלט חדשה יחסית ויש כמה חדשות בנושא:

https://www.euroweeklynews.com/2020/04/15/frontline-spanish-health-worker-from-barcelona-finishes-shift-and-finds-car-sprayed-with-the-words-contagious-rat/
 

 

הכוונה שלי הייתה אחרת ויותר קשורה לצעדים של המדינה ולא בואו כולם ניסע לאילת למסיבת הדבקה המונית.

 

אין סגר על אילת,העסקים האלה סגורים בכל המדינה וגם טבריה נפגעה מהמצב.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 שעה, halperin96 כתב:

אור,היא צריכה לשרוד עד אז.

 

נכון, ויש עוד נקודה מעניינת, לפחות בקשר לתיירות.

עד שלא יהיה חיסון, לדעתי, לא צריך להיות בארץ "שר התיירות" או כל משרד שקשור שלנושא הזה,  או אנשים שמקבלים כסף שם לחינם. שייתרמו את זה לרפואה.

 

בטלוויזיה מפרסמים מזג אוויר בערי אירופה. זה מעניין, את מי?

"

פורסם

עדיף מזג אוויר מלהמשיך עם הסיפורי אשפוז האלה, כאילו הדוד חזר מהמלחמה נגד הנאצים אחרי חצי שנה בחזית ולא היה שבוע בבית חולים או מלונית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 28 דקות, שגיא 601 כתב:

כחודש לפני פסח כשדיברו על איסור נסיעה לחו"ל אך חשבו שבארץ הכל ימשיך כרגיל, פרסמו כי המלונות בארץ מעלים את מחיר החופשה בפסח בכ-30%. כמה ששנאתי אותם באותו הרגע, ממש ניצול של המצב!!

שלא יראה לרגע שאני שמח לאיד על סגירת המלונות בארץ, ביחוד שאלפי עובדי המלונאות שבאמת עובדים קשה וכרגע הם בבית ועתידם המקצועי לוט בערפל וכמובן שלהם אין קשר למדיניות המחירים המטורפת הנהוגה במלונות בארץ בימים רגילים ופרט בחגים ובפרט כשחשבו שבחו"ל לא ניתן לנפוש אלא רק בארץ

 

הקטע המצחיק זה שחלק גדול מאוד מעובדי המלונאות הם לא ישראלים בכלל אלא ירדנים, אריתראים וסודנים, כאילו אחוזים דו ספרתיים מהעובדים, ובחלקים מסוימים רוב מוחלט

 

לפני 21 דקות, ChemGuy85 כתב:

אתה מבין? הלוואה בערבות מדינה אין יכולת החזר. הלוואה משמעותית יותר יקרה של הבנק יש יכולת החזר. 

 

זה בדיוק מה שה-10% הזה משקף, סיכון של ההלוואה

לצורך העניין ניקח שתי חברות זהות, אחת עם רווח שנתי לפני מס של 100 אלף שקל, השנייה עם מס של 200 אלף שקל.

שתיהן יקבלו הלוואה באותם תנאים? אותו אחוז ריבית? ברור שלא

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 24 דקות, halperin96 כתב:

 

הכוונה שלי הייתה אחרת ויותר קשורה לצעדים של המדינה ולא בואו כולם ניסע לאילת למסיבת הדבקה המונית.

 

לא הבנו אחד את השני.

אני אומר שאילת בקקי בלי קשר לסגר לא סגר.

מי יסע עכשיו לחופשה באילת, עם כול עם ישראל?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 41 דקות, שגיא 601 כתב:

כחודש לפני פסח כשדיברו על איסור נסיעה לחו"ל אך חשבו שבארץ הכל ימשיך כרגיל, פרסמו כי המלונות בארץ מעלים את מחיר החופשה בפסח בכ-30%. כמה ששנאתי אותם באותו הרגע, ממש ניצול של המצב!!

 

 

3itasv.jpg

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מישהו קרא את החדשות מפוקס ניוז? טוענים שיש עוד הוכחות לפיתוח הנגיף במעבדה בוואהן.

לא שהוא הונדס במעבדה אלא שעשו ניסויים על חיות על ידי החדרה של נגיף סארס לגופם ולאחר מכן נסיון להתמודד עם המוטציות שהנגיף עובר.

https://www.foxnews.com/politics/coronavirus-wuhan-lab-china-compete-us-sources

פורסם

פייק ניוז תמיד יהיו.

עם הווירוס הזה, קשה מאוד לדעת את הכמות הנדבקים האמיתית.

כי:

אין מספיק בדיקות,

בדיקות הולכות לאיבוד,

התשובות לא מגיעות בזמן, ובינתיים מי שנאמר לו שזה שלילי, עלול להידבק,

תשובות מעבדה שגויות, 

חולים שהתבשרו כ"החלימו" ולאחר שחזרו הביתה למשפחה, נאמר להם אחרת,

מה שקרה היום, נדע רק בעוד שבועיים,

האופוריה ש מייצר הפייק ניוז, ["ישראל הכי נקייה"], גורמת לאנשים לצאת ולהתערבב יותר,

 

דבר אחד בטוח. מספר המתים. והוא לצערי גדל כל יום.

כמחצית מן המונשמים.

 

 

פורסם
לפני 4 דקות, EliC25 כתב:

מישהו קרא את החדשות מפוקס ניוז? טוענים שיש עוד הוכחות לפיתוח הנגיף במעבדה בוואהן.

לא שהוא הונדס במעבדה אלא שעשו ניסויים על חיות על ידי החדרה של נגיף סארס לגופם ולאחר מכן נסיון להתמודד עם המוטציות שהנגיף עובר.

https://www.foxnews.com/politics/coronavirus-wuhan-lab-china-compete-us-sources

 

אז מה היה הצורך להפיץ אותו בוואהן?

אפשר היה לקחת אותו עם מזרק/בקבוק לארה"ב ולהתחיל להפיץ שם.

200 איש שמסתובבים ומדביקים את כולם בלי פגיעה בכלכלת סין ואלפי מתים,בלי יכולת מובהקת לקשר אותו לסינים.

 

ונניח סתם עשו ניסויים,בעל חיים ברח מהמעבדה?זה נפוץ וקורה המון.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...