Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היום סתם בשביל הקטע עשיתי נסיעה בבני ברק. איזה סגר ואיזה נעליים. מסתובבים חופשי ברחובות מצטופפים עושים קניות לשבת. תיסע 1000 מטר משם לרמת גן לא תראה כלב ברחוב. 

 

כבשים אנחנו כבשים. 

 

לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

ברור שלא.

תגיד תודה שהרבנים השתכנעו לעצור לימודי תורה וביקורים בבתי הספר.

זה כ"כ, כ"כ מפגר שעל סמך מה שקורה ב-48 שעות הבאות נכנס לעוצר מלא.

 

 

יבגני, הכל תפור מראש המספרים לא מעניינים אותם בכלל הם החליטו על הסגר הזה לפני שבועיים. 

 

הולכים להדק בהדרגה את הסגר עד פסח, בפסח סגר מלא ואחרי פסח יתחילו להסיר בהדרגה את הסגר. (בתקווה)

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

לפני כמעט שבועיים, כשמשרד הבריאות לחץ ללכת לסגר מלא, ביבי אמר להם: תנו לי כמה ימים, נעשה כמה הופעות בטלוויזיה, נזרוק כמה מילים כמו ״מוות שחור״, נהדק את הטבעת לאט. אני אקבל מנוף על גנץ עד שיתקפל, אתם תקבלו עם מפוחד שיבלע כל מה שתפילו עליו. win-win.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם (נערך)
לפני כשעה, MiniMiz3r כתב:

מעניין הפער בין ארה"ב, שכבר עקפה את איטליה במספר החולים המאובחנים, אבל עם שמינית ממקרי המוות. 

 

זה הנתון היותר חשוב כמה אנשים נמצאים במצב קשה/אנוש. מאחר והתפרצות בארצות הברית התחילה יותר מאוחר סביר לראות פחות חולים במצב קשה.  

 

ff.jpg.afd51e417dff13f55a93f0d4bd301aaa.jpg

 

 

לפני 7 דקות, malcishua כתב:

לפני כמעט שבועיים, כשמשרד הבריאות לחץ ללכת לסגר מלא, ביבי אמר להם: תנו לי כמה ימים, נעשה כמה הופעות בטלוויזיה, נזרוק כמה מילים כמו ״מוות שחור״, נהדק את הטבעת לאט. אני אקבל מנוף על גנץ עד שיתקפל, אתם תקבלו עם מפוחד שיבלע כל מה שתפילו עליו. win-win.

 

 

 

נשמע סביר. 

 

נתניהו: להיערך להידוק משמעותי של הגבלות התנועה

יותר משמעותי איך? 50 מטר מהבית במקום 100? אין כבר מה לסגור! 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 30 דקות, ChemGuy85 כתב:

זה הנתון היותר חשוב כמה אנשים נמצאים במצב קשה/אנוש. מאחר והתפרצות בארצות הברית התחילה יותר מאוחר סביר לראות פחות חולים במצב קשה.  

 

 

גם אם מצרפים אותם, ארה"ב עדיין במקום הרבה הרבה יותר טוב. ב-24 השעות האחרונות מתו באיטליה מעל 900 בני אדם (!), זה בסדר גודל יותר מארה"ב.

פורסם
לפני 4 שעות, malcishua כתב:

 

זה גם מה שאני שמעתי מרופאים שאני מכיר (כאלה שעובדים במחלקות בבתי חולים). אחת הטענות העיקריות שעלתה היא שמשרד הבריאות מוכן לספוג כל נזק כלכלי למדינה כרגע' כדי להוריד את מספר החולים והמתים מקורונה, אבל הוא לא מתחשב בעובדה שנזק כלכלי משמעותו (בהמשך) הרבה פחות משאבים לטפל באנשים באופן שוטף, ולכן נזק כלכלי כבד (כמו זה שצפוי לנו מכל ההגבלות על המשק) ייתרגם להרבה (יותר?) חולים ומתים שלא קשורים לקורונה, אחרי שהמשבר יעבור.

בהחלט ביקורת לגיטימית, אבל האין היא מראה שעדיף שמי שיהיה מקבל ההחלטות הוא כלכלן על פני רופא? כי יותר סביר שכלכלן יעשה את השיקול הזה?

פורסם

הפרסי \ אמריקאי עם האוסף הפסיכי של מכוניות אומר מה הוא חושב הקורונה תעשה לעולם.

הוא אומר שאנשים שהזמינו מכוניות על חדשות ביטלו את ההזמנות.

את הכסף שלו הוא עשה מנדל"ן והוא אומר שהמחירים יצנחו.

 

 

אייל

פורסם

מספר הנדבקים בבני ברק קפץ פי 8 תוך שלושה ימים. בירושלים פי 4.

 

יש לי בקשה אחת לכל אלו שמוכנים למות למען לימודי התורה: תמותו בבית.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

עדיין לא הבנתי, למה מודל של בידוד של בני 65+ אנשים עם מערכת חיסונית חלשה / קבוצות סיכון

ועסקים כרגיל לשאר האוכלוסייה 

לא יכול לעבוד. 

פורסם (נערך)

גיא

 אפשר קישור למפה?

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפני 11 דקות, Benor כתב:

עדיין לא הבנתי, למה מודל של בידוד של בני 65+ אנשים עם מערכת חיסונית חלשה / קבוצות סיכון

ועסקים כרגיל לשאר האוכלוסייה 

לא יכול לעבוד. 

המון סיבות.

אבל קודם כל איך בדיוק תשלוט על זה?

יסתובבו פה ים אנשים, איך תאכוף ש 65+ לא יוצאים?

המשק יהיה פתוח, בן 68 בעל עסק ירצה לפתוח ולהרוויח כי מרגיש טוב מתמיד, איך אתה מונע ממנו לעשות את זה?

זה לא פשוט בכלל בפועל

Miata ND2

 

פורסם

לי נראה, כצופה הדיוט מהצד, שההיסטריה מהקורונה מסוכנת שבעתיים מהקורונה עצמה.

אחוזי התמותה מהמחלה הארורה הזו - אינם גבוהים, שלא לומר נמוכים.

אחוזי התמותה מטפסים הן כשהגיל עולה, והן כשהמערכת קורסת.

 

במקום להתמקד בבניית תשתיות לטיפול טוב יותר (נניח אזורי בידוד בבתי״ח, מכונות הנשמה, בידוד אוכלוסיה בסיכון) - הולכים על הפתרון האטומי: השבתה כללית של כל המשק.

למה? אני סבור שהמוות מקורונה הוא מיידי ומוחשי, בזמן שהמוות מההתאבדויות והקריסה הכלכלית שעתידה להגיע זה עניין הרבה יותר אבסטרקטי. אני יכול לומר ש0.2% ממאובחני הקורונה מתו, אבל אין לי מושג איזה אחוז מנפגעי סדר-2 של השבתת כל המשק מתו, מדובר בכותרות הרבה יותר בעייתיות עבור סוכני הבורות, סליחה, עיתונים.

 

זה קצת כמו לומר: היי, יש מלא תאונות דרכים, בואו נחסל את כל הרכבים ואז התאונות לא יתרחשו.

זה פתרון שאינו סקלאבילי בשיט.

 

ליבי יוצא אל כל מי שנפגע מהוירוס הארור הזה, בין אם זה כי הוא נדבק (וכנראה, סטטיסטית, החלים ללא פגע) - ובין אם הוא איבד את מקור פרנסתו ואולי יאבד את נכסיו בהמשך.

 

אני מקווה שההנהגה הישראלית (וגם במקומות אחרים) תתעשת, תפסיק להתמקד בקידום היסטריה ותתחיל לחשוב מה עושים ברמה האופרטיבית ע״מ לחזור לאיזשהו קאפסיטי של שגרה. קורונה זה מפחיד אבל כלכלה מושמדת מפחיד הרבה הרבה יותר, גם אם הכותרת אבסטרקטית יותר.

  • מעניין 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
מספר הנדבקים בבני ברק קפץ פי 8 תוך שלושה ימים. בירושלים פי 4.
 
יש לי בקשה אחת לכל אלו שמוכנים למות למען לימודי התורה: תמותו בבית.
אין מה לבקש אותם.
אחרי הפסח צריך להעמיד מחסומים מסביב לשכונות הנגועות, ומי שיוכל להכנס/ לצאת זה הספקת מזון ואמבולנסים לפינוי חולים קשים.
רק ככה ניתן יהיה לשחרר את כל אלה שכן יושבים עכשיו בבתים ולא יכולים להתפרנס .
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 41 דקות, MiniMiz3r כתב:

 

גם אם מצרפים אותם, ארה"ב עדיין במקום הרבה הרבה יותר טוב. ב-24 השעות האחרונות מתו באיטליה מעל 900 בני אדם (!), זה בסדר גודל יותר מארה"ב.

 

נכון, אבל האנשים שמתו היום באיטליה חלו לפני 2-3 שבועות.  

לפני 17 דקות, vladclar כתב:

אין מה לבקש אותם.
אחרי הפסח צריך להעמיד מחסומים מסביב לשכונות הנגועות, ומי שיוכל להכנס/ לצאת זה הספקת מזון ואמבולנסים לפינוי חולים קשים.
רק ככה ניתן יהיה לשחרר את כל אלה שכן יושבים עכשיו בבתים ולא יכולים להתפרנס .

 

אני רוצה לראות אותם. לאף אחד אין אומץ. 

×
×
  • תוכן חדש...